...In the Picture... ( deel 10 )

Stel je HIER voor en leer je medeforummers beter kennen.
Ook de Avatar Awards zijn hier te vinden.
Alsmede In the Picture topics.
tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 01 sep 2007, 00:26

Heb last van niemand thuis of ergens anders. En mijn kamer is mijn sanctuary. Ik heb hier 3 pc's staan een hd dvd recorder, decoders en weet ik veel wat nog meer. Ik hou van het geluid van mijn ventilatoren van mijn pc's, mijn ramgeheugen die aan het werk is en de grafische effecten die mijn videokaarten mij voorspiegelen.

The Return

Bericht door The Return » 01 sep 2007, 00:28

Maar er is meer in het leven dan alleen dat. Lijkt mij.

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 01 sep 2007, 00:36

The Return schreef:Maar er is meer in het leven dan alleen dat. Lijkt mij.
Ja dat is er zeker, namelijk ufologie een van mijn grote hobby's. Daarnaast kijk ik veel naar het nieuws, en verschillende discovery kanalen en national geographic en een helehoop meer documentaire kanalen. Dan is er nog startrek en stargate en vele vele andere scifi shows. En ik ben een grote fan van rock muziek, voornamelijk iron maiden en metallica.

The Return

Bericht door The Return » 01 sep 2007, 00:38

Aangezien je een heleboel interesses hebt in 'het onbekende', is het bekende niet interessant genoeg meer voor je?

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 01 sep 2007, 00:41

The Return schreef:Aangezien je een heleboel interesses hebt in 'het onbekende', is het bekende niet interessant genoeg meer voor je?
Nee want dat interreseert me niet te alledaags.

Gijs

Bericht door Gijs » 01 sep 2007, 01:20

Maar is het dan niet leuk om erop uit te gaan en een beetje sparen en kijken of de informatie die je krijgt klopt? Ik bedoel ik heb ongeveer dezelfde intresses denk ik. Alleen lees ik liever SF want ik vind dat alles er veel te echt uitziet op T.V. Maar ok. Ongeveer hetzelfde dus. Maar ik ben van plan om later te checken of sommige informatie waar is. Heb jij dat niet? Of heb je het wel en is het nooit gelukt? Of weet je gewoon dat het waar is?

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 01 sep 2007, 01:21

Gijs schreef:Maar is het dan niet leuk om erop uit te gaan en een beetje sparen en kijken of de informatie die je krijgt klopt? Ik bedoel ik heb ongeveer dezelfde intresses denk ik. Alleen lees ik liever SF want ik vind dat alles er veel te echt uitziet op T.V. Maar ok. Ongeveer hetzelfde dus. Maar ik ben van plan om later te checken of sommige informatie waar is. Heb jij dat niet? Of heb je het wel en is het nooit gelukt? Of weet je gewoon dat het waar is?
Van de meeste info die ik vind voel ik dat het waar is. En met sparen heb ik geen problemen heb meer dan genoeg cash.

The Return

Bericht door The Return » 01 sep 2007, 01:27

tofu_kronos schreef:
The Return schreef:Aangezien je een heleboel interesses hebt in 'het onbekende', is het bekende niet interessant genoeg meer voor je?
Nee want dat interreseert me niet te alledaags.
Maar alledaagse dingen kunnen ook heel erg fijn zijn. Soms zitten juist de nieuwe manieren van kijken in alledaagse dingen.

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 01 sep 2007, 01:40

The Return schreef:
tofu_kronos schreef:
The Return schreef:Aangezien je een heleboel interesses hebt in 'het onbekende', is het bekende niet interessant genoeg meer voor je?
Nee want dat interreseert me niet te alledaags.
Maar alledaagse dingen kunnen ook heel erg fijn zijn. Soms zitten juist de nieuwe manieren van kijken in alledaagse dingen.
Alledaagse dingen voeden mijn hersenen niet, ik heb meer stimulans nodig dan dat. Dat komt omdat ik misschien morbus asperger heb, dan heb je een andere levenswijze. Als je dat in startrek termen moet uitdrukken dan heb ik de gevoelens en emoties van een vulcan.

The Return

Bericht door The Return » 01 sep 2007, 01:51

tofu_kronos schreef:Alledaagse dingen voeden mijn hersenen niet, ik heb meer stimulans nodig dan dat. Dat komt omdat ik misschien morbus asperger heb, dan heb je een andere levenswijze.
Ik weet niet wat jij onder alledaags verstaat natuurlijk.


Als je dat in startrek termen moet uitdrukken dan heb ik de gevoelens en emoties van een vulcan.
Maar vulcans trainen zich daar in omdat ze geloven dat het ten goede komt aan hun beschaving. Echter gevoelens zal je best wel hebben en ik denk dat bijvoorbeeld zoiets als humor aangeeft dat zelfs van de alledaagse dingen er iets niet klopt.
Volgens mij hoef je het niet echt verderop te zoeken om het interessant te blijven houden. Star trek is naast science ook een boel fictie. Er valt ook een boel fantasie te ontlenen in normale alledaagse dingen. Maar ja, ik weet dus niet wat jij er onder verstaat.

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 01 sep 2007, 02:05

Kreeg net een telefoontje van mijn broer om 01.45 word voor de tweede keer oom. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

The Return

Bericht door The Return » 01 sep 2007, 02:09

Gefeliciteerd ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 01 sep 2007, 02:20

Bedankt, het is een meisje genaamd lindsay. Dus morgen zal ik voor een groot deel van de dag offline zijn, wegens kraamvisite.

Bedenk in eens dat dit weer een stuk uit mijn knip gaat kosten als enigste oom.

Gijs

Bericht door Gijs » 01 sep 2007, 02:33

Gefeliciteerd! :) ik hoop dat ze gezond is voor je.

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 01 sep 2007, 03:04

Gijs schreef:Gefeliciteerd! :) ik hoop dat ze gezond is voor je.

THX

Ik denk wel dat ze gezond is, er waren namelijk geen complicaties tijdens de zwangerschap.

Ravertje

Bericht door Ravertje » 01 sep 2007, 08:40

is de perenboom dan wel te koop ?

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 01 sep 2007, 09:23

Hey Totally fucked up Kronos :wink:
Gefeliciteerd met de nieuwe familie aanwinst.

Wat is je top 3 van Metallica en Iron Maiden albums? (als je die hebt)
Hoe kwam je op die nick name? Iets met je bioritme?

Gebruikersavatar
lowlandsrouter
Wetenschapper
Berichten: 3451
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:48

Bericht door lowlandsrouter » 01 sep 2007, 10:43

Hoe zie jij je leefsituatie 20 jaar de toekomst in?

---

Misschien al gevraagd, maar wat voor een werk doe je?

---

Schaf je een nVidia 9800GTX aan in november?

---

Wat is je favoriete game platform op dit moment?

---

Wat zou je op dit moment doen als er geen computers waren uitgevonden?
https://starthemel.nl

De singulariteit is nabij :grin: This is the way.

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 01 sep 2007, 10:52

Gaan we nog verder praten over de instorting van het WTC?

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 01 sep 2007, 11:58

Ohana_eye schreef:Hey Totally fucked up Kronos :wink:
Gefeliciteerd met de nieuwe familie aanwinst.

Wat is je top 3 van Metallica en Iron Maiden albums? (als je die hebt)
Hoe kwam je op die nick name? Iets met je bioritme?
THX

Bij metallica one eerst, enter the sandman twee en battery op drie. Bij iron maiden heb ik niet echt een top drie.

Ik weet niet meer hoe ik aan die nick kwam das al 17 jaar terug.

Gesloten