... In the Picture ... (deel 12)

Stel je HIER voor en leer je medeforummers beter kennen.
Ook de Avatar Awards zijn hier te vinden.
Alsmede In the Picture topics.
Gesloten
The Return

Bericht door The Return » 29 nov 2007, 22:02

FoX schreef:
Gijs schreef:veel. Kweetnie maar wat moet je anders doen als je op je kamer zit?
Niet op je kamer zitten.
Rukken

Gijs

Bericht door Gijs » 30 nov 2007, 16:24

Ja maar dat is wel heel vermoeiend om dat vier uur per dag vol te houden als het niet meer is.

Gijs

Bericht door Gijs » 30 nov 2007, 16:27

In iedergeval ik zou geen vragen meer aan mezelf stellen als ik mij was ik ben er wel een beetje klaar mee. Maar als jullie nog wat weten dan mag dat nog wel hoor :)

JonniePop

Bericht door JonniePop » 30 nov 2007, 16:36

Gijs schreef:Ja maar dat is wel heel vermoeiend om dat vier uur per dag vol te houden als het niet meer is.
NOg 1 op de valreep; heb je dat ooit geprobeerd? :mrgreen:

Gijs

Bericht door Gijs » 30 nov 2007, 16:48

Nee niet specifiek ik heb wel een keer geprobeerd om te kijken hoelang ik het zou volhouden. (We zijn toch voor een open en eerlijke wereld, nou dan moet je je kleine geheimpjes ook maar een keer opofferen :P daarbij ken ik jullie lekker niet in het echt.) Dat was niet echt lang want na dat het eruit komt ben je al je lust verloren om er nog aan te sjorren. Het lijkt opeens zo nutteloos en het is vervelend geworden dus stop je wel automatisch.

Maan

Bericht door Maan » 30 nov 2007, 16:55

Bedankt voor deze info..... dit beeld zal bij me opkomen als ik je aankomende meeting in Rotterdam zal zien.....

Gijs

Bericht door Gijs » 30 nov 2007, 16:59

Aardig van mij heh? Maar ze vroeg zelf om de informatie ookal was het als een grapje bedoeld :D

Maan

Bericht door Maan » 30 nov 2007, 18:54

Nou nee zo aardig vind ik dat niet. Ik krijg echt beelden voor me die ik mijzelf liever bespaard had.
Jij dus, op je 1 persoonsbed, in een rommelige tiener kamer, met je broek op je enkels, en dan je onvolgroeide, net leeggefrotte piemeltje in je handen.... een rood en bezweet hoofd van het sjorren, en gefrustreerd omdat er niets meer van te maken is....

Nou bedankt Gijs [huil]

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 01 dec 2007, 00:37

Aaaah, memories. :mrgreen:

Gesloten