Voorstellen

Stel je HIER voor en leer je medeforummers beter kennen.
Ook de Avatar Awards zijn hier te vinden.
Alsmede In the Picture topics.
MMe

Bericht door MMe » 18 nov 2007, 10:08

Welkom :)

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 18 nov 2007, 10:19

:)Afbeelding

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Bericht door Tardis » 18 nov 2007, 11:54

Hoi. Je zult je waarschijnlijk wel thuisvoelen tussen alle brabo's hier op het forum. Ik heb trouwens nog een jaar in Den Bosch gewoond en 5 jaar in Rosmalen. Intussen is de Bossche binnenstad erg opgeknapt, leuke stad geworden. Ik heb begrepen dat er een soort competitie gaande is tussen Tilburg en Den Bosch. heb je nooit heimwee?
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 18 nov 2007, 16:37

Willkommen bei uns! Viel Spaß ;P!!

JonniePop

Bericht door JonniePop » 18 nov 2007, 19:18

Bonsjoer!

Noord Besterd

Bericht door Noord Besterd » 19 nov 2007, 18:38

Bedankt voor jullie berichten forummers. En wat betreft een “relletje” Maan. Kuub zand erover. [jaja]

En Tardis, een echte trotse Brabander hier! (zou nooit over de rivieren willen verhuizen)
Tja heimwee... sta er nog niet zo bij stil, maar 's Hertogenbosch laat je niet los. Centrum met karakter (mogelijk kan Breda er aan tippen). In het algemeen heerst er in de Branbantse steden gemoedelijkheid. Niet dat gehaaste, wat Utrecht, DenHaag, R-dam en A-dam wél hebben. Wat vandaag niet komt, zal letterlijk morgen pas komen.
Wonen in Tilburg is praktisch. Elke dag met de fiets naar het werk! Beter kan op het moment niet.

Wat me klote lijkt... is wonen in Limburg... wonen er mensen in Limburg ? [finger] :mrgreen:

Maan

Bericht door Maan » 19 nov 2007, 18:39

*woont heerlijk tussen de rivieren, en is in Breda geboren, dat is pas geweldig.....*

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 19 nov 2007, 18:41

Noord Besterd schreef:Wat me klote lijkt... is wonen in Limburg... wonen er mensen in Limburg ? [finger] :mrgreen:
Ja, in de mooiste stad van Nederland.

Maan

Bericht door Maan » 19 nov 2007, 18:44

Woon ik daar dan? Anders kan het nooit de mooiste stad van Nederland zijn natuurlijk.

/arrogant

Noord Besterd

Bericht door Noord Besterd » 19 nov 2007, 18:57

[quote]*woont heerlijk tussen de rivieren, en is in Breda geboren, dat is pas geweldig.....*

Komt over als een gouden combinatie.... Tussen rivieren? waar woon je Maan?

En wat betreft Maastricht Fox.. respect. :wink:

Maan

Bericht door Maan » 19 nov 2007, 21:03

Ik woon in een klein dorpje in het heerlijke Land van Maas en Waal...






Noord Besterd

Bericht door Noord Besterd » 20 nov 2007, 00:25

Maan,

Wat prachtige promo film. Je moet weten dat ik zes jaar lang elke morgen naar Zaltbommel ben gefietst. Ellen lange dijken, uiterwaarden, schepen, en schapen en niet te vergeten de Bommelse brug! (Wat een jeugd sentiment).

Ik denk dat je in regio Brakel of Zuilichem woont...

Maan

Bericht door Maan » 20 nov 2007, 16:51

Nee dat dan weer niet. Ik woon niet zo gek ver van Zaltbommel vandaan eigenlijk. Mijn woonplaats ligt in Gelderland, tussen Tiel en Appeltern ongeveer. Echt midden tussen de Maas en de Waal dus.
Er heerst hier, ookal is het Gelderland, een heerlijke Brabantse mentaliteit.
Eerlijk waar, ik wil hier nooit meer weg.

Gesloten