Wie is Vitharr

Stel je HIER voor en leer je medeforummers beter kennen.
Ook de Avatar Awards zijn hier te vinden.
Alsmede In the Picture topics.
Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Susan » 24 jul 2012, 07:29

Welkom Vitharr.
Leuk wat ik hier allemaal lees van jou, komt plezierig binnen!
Ook jouw onderschrift die je ook zo kan lezen?:
Gisteren is historie--Morgen is een mysterie--Vandaag is een Geschenk, dus GENIET ERVAN
Fijne tijd hier gewenst.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Gast1 » 24 jul 2012, 07:33

The 13th warrior en Beowulf heb ik ook gezien. Prachtige film en jawel, ik heb ook White Fang gezien. Mij overkomt dan het zelfde als wat jou overkomen is:
Dat gesneuvelde konijn aan het begin van de clip doet me niks maar toen mama zich neerlegde bij die pup en stierf schoot ik he-le-maal vol! :shock: Gelukkig heb ik daar tegenwoordig minder last van. :wink:
... Ik schiet nog steeds vol en beschouw dat als een geschenk, daar ik me gewoon kan laten gaan. Waarom omschrijf jij het als een soort 'last' ...? Mrs Palin ... mijn God ... Ik weet niet waar ik vrolijker van werd, dat Obama president werd of dat Palin het niet werd. Volgens mij was het het laatste wat me blijder maakte. Ik lees mooie dingen van jou Vitharr en zo zie ik jouw avatar meer passend bij jou als het fotootje van Taigitu. Ik ben dat fotootje ook tegengekomen en het hoort blijkbaar ook bij Vitharr, maar vind het niet passen bij jou. De beeldspraak echter achter Vitharr heb je mooi uitgelegd. Ik zag je al vrij snel als jouw avatar en ik hoop dat ik je er niet mee kwets, maar ik dacht dat je een vrouw was.
Ik ben iig blij met jou hier. :wink:

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Wie is Vitharr

Bericht door taigitu » 24 jul 2012, 09:51

Vitharr schreef:
taigitu schreef:Afbeelding

welkom
Dank je wel Taigitu!

Op die foto zie ik er wel wat vierkanter en kaler uit dan daarnet in de spiegel? Gephotoshopt zeker? [think]
Misschien een beeld uit de toekomst....... een heel lang leven?
De foto is zoals ik hem ontdekte.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Beatrix Kiddo » 24 jul 2012, 10:00

Vitharr schreef:Ook in jouw quotes haal je 2 maal het begrip "wraak" aan en daardoor denken mensen snel dat ik met mijn Nick aan probeer te geven dat ik een of andere rancuneuze snoodaard ben waar je voor op moet passen!
Welkom bij de club [joker]
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Tet » 25 jul 2012, 00:01

Geweldig, wat ik tot nu toe heb gelezen! [clap]

Jij bent echt clever. En je hebt humor!

Welkom Viking Vitharr :grin:

Agaat

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Agaat » 25 jul 2012, 01:59

Beste Vithar,

Ook van mij een hartelijk welkom, ik wens je veel plezier en kennis toe!

Liefs,

Agaatje.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Vitharr » 25 jul 2012, 10:35

Susan schreef:Welkom Vitharr.
Leuk wat ik hier allemaal lees van jou, komt plezierig binnen!
Ook jouw onderschrift die je ook zo kan lezen?:
Gisteren is historie--Morgen is een mysterie--Vandaag is een Geschenk, dus GENIET ERVAN
Fijne tijd hier gewenst.
Hoi Susan,

Dank je wel! De spreuk die jij noemt koester ik inderdaad ook.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Vitharr » 25 jul 2012, 11:04

Gast1 schreef:Ik schiet nog steeds vol en beschouw dat als een geschenk, daar ik me gewoon kan laten gaan. Waarom omschrijf jij het als een soort 'last' ...?
Toen ik het schreef moest ik denken aan die lijst die Aquarius terug had gevonden. Ik citeer:

•Huil je tijdens films: Nee, wel tijdens het draaien.

Om het kort te houden, ik hou van muziek. Ik heb een hele brede smaak. Ik heb nooit het geduld gehad om een instrument aan te leren maar ontdekte bij stom toeval dat ik een "natuurtalent" op draaitafels was. Daarbij ook nog eens gezegend met een zeldzaam, nagenoeg onverwoestbaar gehoor.

Onbegrijpelijk voor velen hoor ik zelfs in Hardcore House nog de mooiste stukken. (veel DJ's hebben een klassieke achtergrond en dat is terug te horen in hun muziek. Als je het aan kunt tenminste! :wink: ) Het was voor mij dan ook niet ongewoon om in een volle zaal achter de draaitafels he-le-maal vol te schieten en geloof me, dat is een last!
De beeldspraak echter achter Vitharr heb je mooi uitgelegd. Ik zag je al vrij snel als jouw avatar en ik hoop dat ik je er niet mee kwets, maar ik dacht dat je een vrouw was.
Nee hoor, daar kwets je me niet mee. Dat betekent wel dat je heel opmerkzaam bent denk ik. Oh wacht, nu moet ik wel duidelijk worden anders krijgen we misverstanden. :wink:

Ik was/ben zo'n type wat liever met (stereotype) vrouwen om gaat dan met (stereotype) mannen. Alle jongens zaten op voetbal, ik op paardrijden. Ik had meer vriendinnen als vrienden. Ik heb ergens anders al geschreven hoe mijn jeugd was dus volstaat het hier om te zeggen dat ik al snel door had dat "stoerheid" in mijn kader enkel een masker voor zwakheden is. Meiden waren "echter".

In mijn puberteit ben ik dan ook totaal de spot gaan drijven met dat stoere gedoe. Dat heb ik nooit meer afgeleerd. Ik vind het bijzonder amusant om mezelf megastoer voor te doen (in een rol stappen) en daarna mezelf te gaan bespotten. Mijn omgeving kent me niet anders en vind dat hilarisch.

Wat ik zelf stoer vind, is jezelf zijn en vooral eerlijkheid. Als jij me dus aanziet voor een vrouw dan zie ik dat dus als een compliment. In dit lichaam huist ook een vrouwelijke ziel denk ik. Of, om het stoer te zeggen "I'm a lesbian Nymphomaniac trapped in a man's body"! :grin:

Maar voor de duidelijkheid, ik ben gewoon hetero, heb geen travestietenneigingen en ben aan de buitenkant ook ab-so-luut niet herkenbaar als vrouw. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Vitharr » 25 jul 2012, 11:07

taigitu schreef:
Vitharr schreef:
taigitu schreef:Afbeelding

welkom
Dank je wel Taigitu!

Op die foto zie ik er wel wat vierkanter en kaler uit dan daarnet in de spiegel? Gephotoshopt zeker? [think]
Misschien een beeld uit de toekomst....... een heel lang leven?
De foto is zoals ik hem ontdekte.
Hij past ook wel bij mijn karakter hoor. Op mij komt de reus tenminste niet boosaardig over. Een beetje zoals de 'Rockbiter" uit de Neverending Story. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Vitharr » 25 jul 2012, 11:09

Beatrix Kiddo schreef:
Vitharr schreef:Ook in jouw quotes haal je 2 maal het begrip "wraak" aan en daardoor denken mensen snel dat ik met mijn Nick aan probeer te geven dat ik een of andere rancuneuze snoodaard ben waar je voor op moet passen!
Welkom bij de club [joker]
Miss Kiddo is inderdaad iemand van hetzelfde caliber als Vitharr denk ik. Wat mij betreft had ze een Viking zwaard en helm verdiend. Het zou geen slechte Walkure geweest zijn. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Vitharr » 25 jul 2012, 11:11

Tet schreef:Geweldig, wat ik tot nu toe heb gelezen! [clap]

Jij bent echt clever. En je hebt humor!

Welkom Viking Vitharr :grin:
Dank je wel Tet! Humor heb ik zeker, of ik clever ben hangt echter weer af van degene die daarover oordeelt. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Vitharr » 25 jul 2012, 11:12

Agaat schreef:Beste Vithar,

Ook van mij een hartelijk welkom, ik wens je veel plezier en kennis toe!

Liefs,

Agaatje.
Dank je wel Agaatje, ik ben blij met het warme welkom van jullie allen!
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Susan » 25 jul 2012, 12:17

Mooi die laatste zin in eerder bericht een eindje naar boven.
Grappig is dat toch, ik zag jou meteen als man, maar met ook iets vrouwelijke uitstraling,leuk want dat kan betekenen dat het vrouwelijke en het mannelijke wat iedereen in zich heeft, bij jou in evenwicht is. Zelf heb ik juist altijd het omgekeerde, had en heb meer echte vrienden dan vriendinnen. 'k Had niet zoveel met meisjes en al helemaal niet met typisch meisjesachtig truttel en tuttel gedoe. Ik ging en ga nog steeds liever met jongens en mannen om. Niet om het zgn 'stoere' daar heb ik niets mee, maar jongens en mannen zijn gevoelsmatig meestal veel eerlijker in hun gedrag. Even kort door de bocht; die geven je meteen een flinke schop of mep voor je hoofd als ze kwaad zijn. Recht voor zijn raap zeggen en doen zónder opzettelijk grof te willen zijn daar houd ik van.
Meisjes en vrouwen gaan in veel gevallen éérst heel geniepig uit zitten 'broeden' hoe ze een ander even flink terug kunnen pakken en kunnen eindeloos door blijven drammen én roddelen.

Jezelf zijn,en idd eerlijkheid in alles en naar iedereen is belangrijk al zie ik het niet als 'stoer',wel standvastig. Zelf zie ik daarbij ook nog het volgende als iets belangrijks voor iedereen, om vanuit onvoorwaardelijke liefde voor en met iedereen om te gaan of in het samen leven.
En dit bedoel ik beslist niet 'zweverig', gewoon heel nuchter met beide benen stevig op de grond.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Vitharr » 25 jul 2012, 12:36

Hoi Susan,

Ik kan jouw kant ook wel plaatsen. Meiden/vrouwen gedroegen zich natuurlijk ook niet helemaal zoals met meiden/vrouwen onder elkaar. Ik bedoel, we gingen niet met poppen spelen ofzo hoor. :wink: Maar ik vond paardjes in de wei bekijken gewoon leuker dan fikkie stoken bijvoorbeeld.

Dat jij je dan weer aangetrokken voelde tot jongens beschrijf je volgens mij heel mooi. Hun gedrag vond je eerlijker. Het was in mijn geval juist de comedyshow eromheen die me mijzelf "anders" deed voelen en bij meiden/vrouwen kon ik makkelijker mezelf zijn.

En, net als in mijn vrouwenvoorbeeld, verandert ook de mannelijke groepsdynamiek wel een beetje als er een vrouw deel van uit maakt. Ik werk zelf in een omgeving waar geen vrouwen mogen werken en mijn team bestaat dus compleet uit mannen. Dat is dus een echte machocultuur maar wat ik daar zo grappig aan vindt is dat mannen zich dan heel groot voor gaan doen en tegelijkertijd vaak doen alsof ze homosexueel zijn?!? Zet daar 1 vrouw tussen en dat aspect is meteen foetsie! Ook als er geen enkele bijbedoeling bij zit. (ik bedoel het willen versieren van de vrouw o.i.d.) Dat vind ik echt een grappig verschijnsel.

Wat je slotwoord betreft, helemaal mee eens. Ik zeg zelf altijd "doe wat je wil maar val een ander daar niet mee lastig" en dan bedoel ik ook dieren, planten, planeten etc. :wink: Werkt niet altijd natuurlijk maar het blijft een goed principe!
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Tet » 25 jul 2012, 21:51

Gast1 schreef:Mrs Palin ... mijn God ... Ik weet niet waar ik vrolijker van werd, dat Obama president werd of dat Palin het niet werd. Volgens mij was het het laatste wat me blijder maakte.
Dat zou nooit gebeurd zijn; Palin was slechts running mate.

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Tet » 25 jul 2012, 22:38

Vitharr schreef:Motoren vind ik ook nog steeds leuk maar het is me ondertussen ook gelukt om van de Chevrolet Caprice een Camaro te maken. [clap]
Vitharr, hoe heb je dit bewerkstelligd?
Delen deze auto’s hetzelfde platform?
Helemaal top die Amerikanen. Heb er zelf een paar gehad waaronder een Caprice Coupe met zo’n gebogen achterruit.
Ben er indertijd nog mee naar Chamonix gereden met de LPG tankstationgids bij de hand. Die situatie ken je misschien ook?

Gast1

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Gast1 » 25 jul 2012, 23:08

Tet schreef:
Gast1 schreef:Mrs Palin ... mijn God ... Ik weet niet waar ik vrolijker van werd, dat Obama president werd of dat Palin het niet werd. Volgens mij was het het laatste wat me blijder maakte.
Dat zou nooit gebeurd zijn; Palin was slechts running mate.
Inderdaad :oops:

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Vitharr » 26 jul 2012, 09:44

Tet schreef:
Vitharr schreef:Motoren vind ik ook nog steeds leuk maar het is me ondertussen ook gelukt om van de Chevrolet Caprice een Camaro te maken. [clap]
Vitharr, hoe heb je dit bewerkstelligd?
Delen deze auto’s hetzelfde platform?
Helemaal top die Amerikanen. Heb er zelf een paar gehad waaronder een Caprice Coupe met zo’n gebogen achterruit.
Ben er indertijd nog mee naar Chamonix gereden met de LPG tankstationgids bij de hand. Die situatie ken je misschien ook?
Sorry, mijn woordkeuze is verwarrend. Ik heb met de Caprice iets vervelends gehad. Mijn remklauwen aan de voorzijde zaten vast waardoor de schijven alleen aan de binnenkant remden. Er zat een grote kap omheen dus ik kon alleen de buitenzijde zien en heb er nooit iets van gemerkt. Op een dag schoot iemand vlak voor mijn neus de weg op en moest ik een noodstop maken. Toen sloegen mijn voorwielen dus vast. (en hadden mijn net nieuwe voorbanden platte kanten. :shock: )

Ik heb de auto naar huis laten slepen en toen zag ik dus wat het probleem was. De remschijven waren dubbel geventileerde types. Aan de buitenkant zat er nog 1 cm staal, aan de binnenkant dus enkel de koelschoepen. Alleen die banden waren al duurder dan een maandsalaris dus ging de Caprice de stalling in, wachtend op betere tijden. Uiteindelijk kwamen die niet en heb ik hem half gerepareerd verkocht.

Nu verkoop ik altijd 100% eerlijk en had dus tot in detail beschreven wat er aan moest gebeuren. Dan hou je nooit veel kopers over. :wink: Uiteindelijk viel mijn keus op een echte liefhebber, de man wilde hem zo graag hebben maar had niet veel geld. Ik had afgesproken dat hij hem zou komen bezichtigen toen ik gemaild werd door iemand anders die blijkbaar minder moeite met geld had. :wink: Die ander boodt 1500,- dus ik reageerde braaf terug dat ik al met een andere koper afspraken had. Het antwoord van de nieuwe geïnteresseerde was een bod van 2500,- vooruit betaald zonder de Caprice te zien.

Het klinkt vast raar maar dat schoot me in het verkeerde keelgat. Afspraak is afspraak dus is de Caprice naar de liefhebber gegaan voor slechts 500,- en de belofte dat ik er mee mocht rijden als hij klaar was en dat heb ik gedaan. :grin:

Diep in mijn hart wilde ik zo graag een 3de Generatie Camaro hebben en blijkbaar loonde mijn "goede daad". :wink: Ik struikelde letterlijk midden in de winter over een verdwaalde Camaro op Marktplaats voor een hele mooie prijs. Ik ben direct gaan kijken en viel met mijn neus in de boter. Het betrof een Camaro RS Coupe (v8 met handbak!) en dat was precies wat ik zocht. De man bleek de auto over te hebben genomen van zijn neef met de bedoeling zijn vrouw erin te laten rijden. Het was echter de winter dat in November ineens alles onder een dik pak sneeuw lag. De vrouw was in de Camaro gestapt, had gas gegeven en de auto was opzij geschoven met de deur tegen een paaltje. De vrouw was weer uitgestapt met de mededeling "daar rij ik niet in".

De man was daar zo ziek van dat hij snel van de Camaro af wilde en hij leverde er nog een gave deur bij ook! Je snapt dat de Camaro mee naar huis is gegaan. Het is geen mint exemplaar hoor, ben ik ook niet, maar hij is niet rot en alles functioneert naar behoren. Rolt al een paar jaar met complimenten door de keuring. De deur met de deuk zit er nog steeds in, ik vind het een leuk aandenken aan de reden die de Camaro naar mij bracht. :wink:

De Camaro heeft geen LPG maar met de Caprice herinner ik me dat zeker nog. 150 km op een tank. :grin: Hij kwam uit Utrecht en op de terugweg deed ik 150km met de gastank en de laatste 50 km dacht ik wel ff op benzine te rijden. Dat kostte me toen 1 gulden per km! Op zich was dat tankstation zoeken dus nog niet zo erg. :grin:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Tet » 26 jul 2012, 16:38

Vitharr schreef: Sorry, mijn woordkeuze is verwarrend. Ik heb met de Caprice iets vervelends gehad. Mijn remklauwen aan de voorzijde zaten vast waardoor de schijven alleen aan de binnenkant remden. Er zat een grote kap omheen dus ik kon alleen de buitenzijde zien en heb er nooit iets van gemerkt. Op een dag schoot iemand vlak voor mijn neus de weg op en moest ik een noodstop maken. Toen sloegen mijn voorwielen dus vast. (en hadden mijn net nieuwe voorbanden platte kanten. :shock: )
Ik heb de auto naar huis laten slepen en toen zag ik dus wat het probleem was. De remschijven waren dubbel geventileerde types. Aan de buitenkant zat er nog 1 cm staal, aan de binnenkant dus enkel de koelschoepen.
Listig zeg.. daar ben je goed vanaf gekomen.
Vitharr schreef: Nu verkoop ik altijd 100% eerlijk en had dus tot in detail beschreven wat er aan moest gebeuren. Dan hou je nooit veel kopers over. :wink: Uiteindelijk viel mijn keus op een echte liefhebber, de man wilde hem zo graag hebben maar had niet veel geld. Ik had afgesproken dat hij hem zou komen bezichtigen toen ik gemaild werd door iemand anders die blijkbaar minder moeite met geld had. :wink: Die ander boodt 1500,- dus ik reageerde braaf terug dat ik al met een andere koper afspraken had. Het antwoord van de nieuwe geïnteresseerde was een bod van 2500,- vooruit betaald zonder de Caprice te zien.
Het klinkt vast raar maar dat schoot me in het verkeerde keelgat. Afspraak is afspraak dus is de Caprice naar de liefhebber gegaan voor slechts 500,- en de belofte dat ik er mee mocht rijden als hij klaar was en dat heb ik gedaan. :grin:
Ik vind het helemaal niet raar klinken; afspraak is afspraak.
Vitharr schreef: Diep in mijn hart wilde ik zo graag een 3de Generatie Camaro hebben en blijkbaar loonde mijn "goede daad". :wink: Ik struikelde letterlijk midden in de winter over een verdwaalde Camaro op Marktplaats voor een hele mooie prijs. Ik ben direct gaan kijken en viel met mijn neus in de boter. Het betrof een Camaro RS Coupe (v8 met handbak!) en dat was precies wat ik zocht. De man bleek de auto over te hebben genomen van zijn neef met de bedoeling zijn vrouw erin te laten rijden. Het was echter de winter dat in November ineens alles onder een dik pak sneeuw lag. De vrouw was in de Camaro gestapt, had gas gegeven en de auto was opzij geschoven met de deur tegen een paaltje. De vrouw was weer uitgestapt met de mededeling "daar rij ik niet in".
Wat een party pooper :lol:
Handbak zal wel zeldzaam zijn vermoed ik. Maar puike kar!

Vitharr schreef: De Camaro heeft geen LPG maar met de Caprice herinner ik me dat zeker nog. 150 km op een tank. :grin: Hij kwam uit Utrecht en op de terugweg deed ik 150km met de gastank en de laatste 50 km dacht ik wel ff op benzine te rijden. Dat kostte me toen 1 gulden per km! Op zich was dat tankstation zoeken dus nog niet zo erg. :grin:
Juist, en daarom kwam ik er achteraf achter dat op LPG door Frankrijk rijden (soms zelfs omrijden vanwege de impopulariteit van LPG in Frankrijk) niet de ideale combinatie is met een Amerikaan. Het is niet ontspannen reizen van tankstation naar tankstation. En op benzine is veel te duur.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Wie is Vitharr

Bericht door Susan » 26 jul 2012, 17:10

Vitharr schreef:Hoi Susan,Dat jij je dan weer aangetrokken voelde tot jongens beschrijf je volgens mij heel mooi. Hun gedrag vond je eerlijker. Het was in mijn geval juist de comedyshow eromheen die me mijzelf "anders" deed voelen en bij meiden/vrouwen kon ik makkelijker mezelf zijn.

En, net als in mijn vrouwenvoorbeeld, verandert ook de mannelijke groepsdynamiek wel een beetje als er een vrouw deel van uit maakt. Ik werk zelf in een omgeving waar geen vrouwen mogen werken en mijn team bestaat dus compleet uit mannen. Dat is dus een echte machocultuur maar wat ik daar zo grappig aan vindt is dat mannen zich dan heel groot voor gaan doen en tegelijkertijd vaak doen alsof ze homosexueel zijn?!? Zet daar 1 vrouw tussen en dat aspect is meteen foetsie! Ook als er geen enkele bijbedoeling bij zit. (ik bedoel het willen versieren van de vrouw o.i.d.) Dat vind ik echt een grappig verschijnsel.

Wat je slotwoord betreft, helemaal mee eens. Ik zeg zelf altijd "doe wat je wil maar val een ander daar niet mee lastig" en dan bedoel ik ook dieren, planten, planeten etc. :wink: Werkt niet altijd natuurlijk maar het blijft een goed principe!
Nog even dit Vitthar,
Goh,je werkt ergens waar geen vrouwen mogen werken...? Kan er niet zo gauw even op komen wat voor omgeving dat dan zou zijn, misschien is het heel gemakkelijk, maar je hoeft me echt niets duidelijker te maken waar dat dan is he, zo bedoel ik het niet.Het zal denk ik idd anders zijn als er een vrouw in een groep mannen komt, en omgekeerd als een man in een groep vrouwen komt ook.

Het is trouwens niet meer zo strak 'afgebakend' zoals vroeger hoor, en ik ga nu gewoon toch wel meer met vrouwen en mannen om.Plus ik zie ook niet in alle meisjes en vrouwen direct het negatieve, dat wil ik wel even benadrukken. 'k Had het er wel wat erg zwart/wit neer gezet zag ik nu.
En dat macho gedrag is nog steeds aanwezig bij een behoorlijk aantal jongens en mannen. Zelf speelde ik wel met poppen,en was lettertjesgek zodat ik vanaf m'n 5e al heel graag lees. Echter vuurtje stoken was op kleuterleeftijd al favoriet,( vind vuur nog steeds geweldig) met de 'grote'jongens van 7 of 8 jaar en rietsigaren 'roken' prachtig! :grin:

Het laatste wat je zegt is ook zo,niks en niemand lastig te vallen. En zeggen wat ons zoal bezig houd prima als de ander er voor open staat. Maar we hoeven het er niet IN te duwen, of met onze overtuiging te leuren.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Plaats reactie