My name is Osiris

Stel je HIER voor en leer je medeforummers beter kennen.
Ook de Avatar Awards zijn hier te vinden.
Alsmede In the Picture topics.
Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: My name is Osiris

Bericht door Witte wel » 02 apr 2013, 19:34

Witte wel heet u welkom Osiris, vader van Horus wiens oog verloren ging.
Klinkt wel statig is het niet. :grin: :grin:

De geometrie, daar kan ik wel in bijgespijkert worden.
Ik zie uit naar je bijdragen.

Euh Gast1, hehe, maar gelijk even de intro topic benutten hè. :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: My name is Osiris

Bericht door Osiris » 02 apr 2013, 21:16

Gast1 schreef: Dank voor je antwoord Osiris. Ik ben echter geen lezer maar ik kan heel goed volgen wat je hier schrijft. Mijn doopnamen zijn;
Petrus Christoffel Hubertus Maria en mijn geboortedatum is 12 - 10 - 1957 om 09:00 s' morgens op een zaterdag...
Sterrenbeeld Weegschaal en Chinese dierenriem: Haan
Wat vertelt je dit?
Je weet zeker niet hoeveel werk dit is ???
Als ik dit voor je uit zou zoeken en berekenen ,ben ik zeker een halve dag bezig.
Ben bang dat je toch zelf de moeite zult moeten nemen om hier in te duiken,als je tenminste werkelijk wilt weten hoe het persoonlijk zit.
Heb het zelf ook niet op een presenteerblaadje gekregen en ettelijke zoektochten en veel tijd gespendeerd.
Wil je snelle antwoorden,dan zijn er meerdere gratis berekeningssites op het internet te vinden waar je alleen maar je naam en geboortedatum hoeft in te vullen.
Succes.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

aquarius

Re: My name is Osiris

Bericht door aquarius » 02 apr 2013, 22:19

:rolfl: goed zo Osiris ,Laat het hem maar mooi zelf onderzoeken. inderdaad het kost wel een halve dag om zo iets uit te rekenen,weet er alles van heb vroeger vele planeettabellen moeten door berekenen tot op de minuut en de sterrentijd natuurlijk.
En als de horoscoop voor je ligt moet je hem nog duiden ook .

Even over mij zelf,ik ben een Waterman en als ascendant ben ik Kreeft .
In de numerologie is mijn persoonsgetal 1,hartgetal 3 en zielgetal 7.
Ben een Haan in de Chinese astrologie .
Mijn naam betekend Boog van Taxushout.
ra ra wie ben ik....... :grin:

Gast1

Re: My name is Osiris

Bericht door Gast1 » 02 apr 2013, 23:22

Osiris schreef oa:
Je weet zeker niet hoeveel werk dit is???
Toch wel, een vriend van mij houdt zich ook bezig met numerologie. Ik wilde even zien hoe je zou reageren en heb mijn antwoord. Overigens heb ik het zelf ook ontdekt ... was best een klus. Duurde ongeveer veertig jaar of zo... :wink:
Laatst gewijzigd door Gast1 op 02 apr 2013, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: My name is Osiris

Bericht door univers » 02 apr 2013, 23:23

ra ra wie ben ik.......
Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: My name is Osiris

Bericht door univers » 02 apr 2013, 23:26

Duurde ongeveer veertig jaar of zo...
Beter laat, dan nooit :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: My name is Osiris

Bericht door Osiris » 03 apr 2013, 09:09

Gast1 schreef:Osiris schreef oa:
Je weet zeker niet hoeveel werk dit is???
Toch wel, een vriend van mij houdt zich ook bezig met numerologie. Ik wilde even zien hoe je zou reageren en heb mijn antwoord. Overigens heb ik het zelf ook ontdekt ... was best een klus. Duurde ongeveer veertig jaar of zo... :wink:
Had al een vermoeden ,bijna niemand gebruikt direct zijn volledige doopnaam voor de numerologie en ook niet de exacte geboortetijd voor de astrologie,tenzij je er al meer vanaf weet :morgen:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: My name is Osiris

Bericht door taigitu » 03 apr 2013, 10:23

Osiris schreef: Had al een vermoeden ,bijna niemand gebruikt direct zijn volledige doopnaam voor de numerologie en ook niet de exacte geboortetijd voor de astrologie,tenzij je er al meer vanaf weet :morgen:
Er zijn op het internet ook astrologieprogramma's waar je je gegevens in kan vullen en je dan de berekening krijgt. Mijn vriendin is zowel medium als astrologe en ze wilde mijn horoscoop trekken dus ben ik naar het stadskantoor geweest voor mijn geboortedatum. Toen bleek er alleen 3 uur in het geboortearchief te staan, dus had ik twee mogelijkheden, 3 uur 's nachts of 's middags. Ik kon het nergens verder navragen.
Ze heeft van beide geboortetijden de horoscoop getrokken en die van de drie uur in de middag was duidelijk herkenbaar qua aanleg en obstakels.
Bij numerologie kan je je hele geboortenaam gebruiken maar ook via je roepnaam (die anders, afgeleid van je geboortenaam, kan zijn) kan je gebruiken en die geeft kan ook duiding geven over hoe je jezelf in het leven neerzet.
Voor workshops, voor een eerste kennismaking met de numerologie, maakten we gebruik van het boekje 'Je bent zoals je heet" van Jean Simpson.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: My name is Osiris

Bericht door Gast1 » 03 apr 2013, 19:23

Osiris schreef:
Had al een vermoeden ,bijna niemand gebruikt direct zijn volledige doopnaam voor de numerologie en ook niet de exacte geboortetijd voor de astrologie,tenzij je er al meer vanaf weet :morgen:
Dat valt heel erg mee hoor, ik weet er werkelijk niet zoveel van en mij vriend en ik praten er ook niet veel over. Ik wilde gewoon eens weten welke uitkomst anderen mij geven, zonder dat ik dat wat mijn vriend mij wel eens heeft verteld, in twijfel te trekken.

Plaats reactie