Donald Trump president ..... en wat nu?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 15 nov 2017, 17:42

Dat wordt dan weer genieten

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door gusteman » 15 nov 2017, 21:02

Tammy schreef:... kan Pence het beleid van de republikeinen verder voortzetten.
Met alle respect, lieve Tammy, maar welk beleid zou dit dan moeten zijn?
De afgelopen 18 maanden draaiden rond Donald Trump en het beleid van Donald Trump.
Het merendeel van de Republikeinen heeft een broertje dood aan dat beleid van Donald Trump, een beleid dat er enkel op gericht is om de "Washington Elite" te onttronen en alles wat ook maar van ver of nabij naar politiek of diplomatie ruikt te vernietigen.
Begrijpelijk ook want het zijn die politieke en/of diplomatieke maatregelen uit het verleden die zakenmensen als Donald Trump voortdurend stokken in de wielen steken ..... nu ja, zo ervaren zij dat toch wanneer het hen moeilijk wordt gemaakt om belastingen te ontduiken.

Maar ook de Democraten hebben geen beleid, geen programma; dat hadden ze niet met Hilary Clinton en dat hebben ze nog steeds niet alhoewel dit voor hen een uitgelezen kans moet zijn om de doorsnee Amerikaan weer aan hun kant te krijgen.

Och ja, Lewis Black zei het al:
  • We have a two party system: the Democrat Party, which is a party of no ideas, and the Republican Party, which is a party of bad ideas.
    And every time a Republican stands up and says 'I have a really bad idea' a Democrat says 'and I can make it shittyer'.
De Amerikaanse burger krijgt in Donald Trump een perfect voorbeeld van hoe krakkemikkig een systeem met slechts twee partijen wel is. En ook hoe gevaarlijk dit kan zijn in de huidige internationale geopolitieke situatie.
Vroeger waren de gebreken van zo'n systeem minder opvallend maar sinds informatie wereldwijd wordt uitgewisseld aan de snelheid van het licht wordt almaar meer duidelijk dat wat in de 19e eeuw de beste oplossing bleek te zijn misschien ook beter eens wordt aangepast aan deze moderne tijden.

Per slot rijdt de president zelf ook niet meer rond in een koets, nietwaar?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 15 nov 2017, 21:15

:post:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80557
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 15 nov 2017, 21:22

Met beleid bedoel ik de plannen die de republikeinen voor de komende jaren hebben.
Zoals ook de democraten die hebben.
Dat bedoel ik Gusteman.

Twee partijen systeem is nog altijd beter dan wat wij hebben met al die kleine snipperpartijtjes.
Zeer onoverzichtelijk en veel te veel.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 16 nov 2017, 07:38

@morge Tammy , -reageer wat laat- maar om bepaalde persoonlijke reden , stop ik op een tijdstip, dus antwoord je nu , ik kwaad? waarvoor ben echt niet kwaad , nog op BC nog op DT.. ze maken zich vooral DT alleen op een vreselijke manier belachelijk.... maar verder een fijne [wave]

<zoals deze door DT;; Ik ben een zeer goede bemiddelaar en scheidsrechter,,,,, mag ik effe gieren van de lach :hahaha:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 16 nov 2017, 07:50

Afbeelding

hij houd baby Trump goed vast, veronderstel dat kleintje wegloopt. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 16 nov 2017, 08:04

:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80557
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 16 nov 2017, 08:08

Je hoeft nooit te zeggen dat je laat reageert Herman50 tegen mij. :grin:

Mijn slogan is altijd : alleen maar iets plaatsen als je tijd en zin hebt.
En dit noem ik echt niet wachten. :wink:


Gelukkig ben je niet boos op de presidenten , is niet goed als je dat elke dag zou zijn. :mrgreen:
Want ze gaan gewoon door .
Ben. beniewd die afzettingsprocedure.
Is nog maar twee keer voortgekomen in de Amerikaanse politiek.
Billy was de tweede , die heeft echt geluk gehad dat het niet doorging.
Stoute Billy toch. [joker]

Univers, wat een leuk plaatje weer. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Osiris » 16 nov 2017, 09:27

Mayer Amschel Rothschild ; 'Give me the control of nations money and i care not who makes the law' .

Het zijn allen politieke puppets van Rothschild en hun financiele kliek; the Master of Puppets.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13644
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Fenna » 16 nov 2017, 10:00

En dan vergeet je er nog een paar, Oppenheimer en Rockefeller.
Deze enge plutocraten delen lakens uit en wij kunnen niet anders dan in hun molen mee lopen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Osiris » 16 nov 2017, 10:10

Zijn er i.d.d. een aantal meer die tot diezelfde kliek behoren en aan de touwtjes trekken,op vele vlakken.

Politiek bepaalt niets wat geld betreft, zie je maar weer hoe het grootkapitaal in NL de regering dwingt de dividend belasting af te schaffen.

Een bedrag van 1,4 miljard wat niet in de begroting van dit nieuwe kabinet staat.
Terwijl er voor andere vlakken ( lees gewone burgers ) 'geen geld is'.
Cadeautje van de VVD voor hun machtige achterban.

Om maar eens een voorbeeld hier in Nederland te noemen.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 16 nov 2017, 10:17

Bedankt Tammy, maar schoot me plots te binnen toen je schreef -en wat ik las in het AD- over die afzetting van T, dat paar dagen terug las of zag -BBC World- dat zo´n toekeomstkijker voorspelde dat in 2018 ! T, ter nauwe nood een afzetting wist te voorkomen, worden dat er dan twee ?? interessante troep weer :roll:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 16 nov 2017, 12:58

vind dit zo´n heerlijke foto de walk of fame na T. z´n uitspraak

"Ik zal een hoge muur bouwen, en geloof me als ik zeg dat ik als de beste muren kan bouwen, en die muur zal heel goedkoop zijn. Ik zal een hoge muur bouwen aan onze zuidelijke grens en ik zal Mexico er voor laten betalen. Let op mijn woorden."

Afbeelding
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 16 nov 2017, 14:05

Is dat zijn grafzerk?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 19 nov 2017, 13:11

gelukkig weer effe gewoon asem halen

We kunnen weer iets rustiger slapen. Als Trump zomaar een kernoorlog wil beginnen heeft hij het leger nodig om zijn opdrachten uit te voeren. En luchtmacht generaal John Hyten kondigt aan dat hij en zijn mensen die opdracht niet blind zullen uitvoeren, maar eerst zullen nagaan of de orders helemaal legaal zijn. "Natuurlijk houdt me dat bezig. Als je mijn verantwoordelijkheid hebt, hoe zou het je dan niet kunnen bezighouden."

De generaal legt er de nadruk op dat er geen automatismen zijn. Als de president een kernoorlog wil, zitten daar stappen tussen. "Dit systeem kent geen automatisme. Het is mensenwerk."

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 25 nov 2017, 13:42

De Amerikaanse president Donald Trump zou naar eigen zeggen “waarschijnlijk” weer als “persoon van het jaar” zijn aangewezen door Time Magazine, maar hij koos ervoor om het aanbod af te wijzen.

Vrijdagavond tweette de president dat hij door Time Magazine was gebeld:

“Time Magazine belde om te zeggen dat ik WAARSCHIJNLIJK “persoon van het jaar” zou worden, net als vorig jaar.”

“Maar ik zou mee moeten doen aan een interview en een grote fotosessie”, gaat de tweet verder. Omdat de president “waarschijnlijk” niet goed genoeg vond, zou hij voor de eer hebben bedankt.

Time ontkent


Time ontkent wat Trump zegt. “Zijn beschrijving van hoe we de Persoon van het Jaar kiezen is onjuist”, twittert het blad. “Time communiceert niet over de keuze tot het moment van publicatie, 6 december.”

Chef van Time Alan Murray is duidelijker: hij noemt de opmerking “total BS”, een lulverhaal. “Verbijsterend. Hier zit geen greintje waarheid in.”

Oud-hoofdredacteur Richard Stengel geeft aan dat het magazine waarschijnlijk alleen een fotosessie wilde. “Het spijt me het je te moeten vertellen, maar ‘waarschijnlijk’ betekent dat dat je niet Persoon van het Jaar bent.” Hij grapt dat Trump het zal moeten doen met de nepcovers die op zijn golfclubs werden ontdekt.


Poll

In 2016 voerde Donald Trump de lijst met invloedrijke personen van het tijdschrift aan. Zie hieronder de cover van dat jaar met de tekst: “PRESIDENT OF THE DIVIDED STATES OF AMERICA.”

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4697
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Witte wel » 25 nov 2017, 21:11

https://www.youtube.com/watch?v=8Lz_qPvKCsg

Voor de goede verstaander. ;P!

Das Narrenschiff

Der Steuermann lügt, der Kapitän ist betrunken
Und der Maschinist in dumpfe Lethargie versunken,
Die Mannschaft lauter meineidige Halunken,
Der Funker zu feig' um SOS zu funken.
Klabautermann führt das Narrenschiff
Volle Fahrt voraus und Kurs auf's Riff.


(tekst staat op YouTube link)
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 28 nov 2017, 07:38

een waarheid als een koe ,,,chapeau CNN

CNN en Trump, de relatie blijft moeizaam. Een paar dagen geleden gooide de Amerikaanse president nog wat olie op het vuur door te tweeten: "Fox News is veel belangrijker in de VS dan CNN, maar buiten de Verenigde Staten is CNN International nog steeds een belangrijke bron van (fake) nieuws en ze vertegenwoordigen onze natie erg slecht in de wereld. De buitenwereld krijgt van hen niet de waarheid te horen."CNN reageerde eenvoudig: "Het is niet de taak van CNN om de VS te vertegenwoordigen in de wereld. Dat is uw taak. Onze taak is het brengen van nieuws." Het bericht ging op Twitter direct viraal en is al meer dan honderdduizend keer gedeeld.

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 28 nov 2017, 07:44

je hebt ze toch niet allemaal op een rijtje als je dit zegt --let op ....uitgezonderd Fox nieuws-

WASHINGTON (ANP) - Donald Trump en de kritische pers blijven onverminderd op voet van oorlog staan. De Amerikaanse president stelde maandag via zijn favoriete uitlaatklep Twitter, dankbaar gebruikmakend van de extra ruimte, een verkiezing van het slechtste nieuwsmedium in de VS voor.

,,We zouden een wedstrijd moeten hebben om te bepalen welk netwerk, inclusief CNN en uitgezonderd Fox, het oneerlijkst en het meest corrupt is of de waarheid het meest verdraait in zijn politieke verslaggeving over jullie favoriete president (ik). Ze zijn allemaal slecht. De winnaar krijgt de fake nieuws trofee'', aldus Trump.

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gast1

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Gast1 » 28 nov 2017, 08:07

Ach ja ... :-|

Kerst bij de Trumps! (even klikken).

Ach ja ... :-|

Plaats reactie