'Pasta-rel' in Rotterdamse Markthal breidt zich verder uit

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80549
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

'Pasta-rel' in Rotterdamse Markthal breidt zich verder uit

Bericht door Tammy » 25 jan 2015, 08:26

Afbeelding
Danilo Emanuele van Sicily (r) en Jens van Buren van Fellini zijn laaiend dat Jamie Oliver naar de Markthal komt.

Het verzet in de Markthal tegen de komst van Jamie's Italian van tv-kok Jamie Oliver neemt toe. Na Pastabar Sicily tekent nu ook restaurant Fellini bezwaar aan tegen een nieuwe 'Italiaanse formule' in de Rotterdamse koopkathedraal. 'Er zijn beloftes gedaan die moeten worden nagekomen'.

Afbeelding
Jamie Oliver.

Directeur Bert Keukenkamp van de overkoepelende Benner Groep - met 4 Fellini's onder zijn hoede - is glashelder: ,,Toen we ons restaurant in de Markthal wilden vestigen, zijn er afspraken met ons gemaakt. Over verscheidenheid, over exclusiviteit. Er is ons beloofd dat er niet allerlei soortgelijke formules meer bij zullen komen.''

En dat is nu, met het vastleggen van de publiekstrekker Jamie's Italian, wél het geval, luidt zijn mening. Deze nieuwe onderneming van de culinaire wereldster opent vermoedelijk op 1 september, en de toeloop zal naar verwachting enorm zijn. Volgens Keukenkamp zijn er maar weinig verschillen tussen het aanbod van Fellini en 'Italian'.

,,Je hoeft de kaart van Jamie's Italian er maar bij te pakken en je ziet dat er veel overeenkomsten zijn,'' stelt hij. ,,En dan moet je niet aankomen met het verhaal dat de één er Parmezaanse kaas overheen doet, en de ander niet. Het concept is hetzelfde.''

Lees HIER het volledige artikel.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80549
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: 'Pasta-rel' in Rotterdamse Markthal breidt zich verder uit

Bericht door Tammy » 25 jan 2015, 08:32

Ik denk dat ik deze heren wel begrijp.
Zeker als er afspraken zijn gemaakt.
Maar concurrentie kan nooit kwaad, zorg dat je je onderscheid van die Engelsman. :mrgreen:
Wie is er al in die markthal geweest ?
En wie kent deze 2 heren ?

Ik heb Jamie een keer gezien in een aflevering dat hij dwars door Italia rijd om de Italiaanse keuken te proeven.
Laat de Italiaanse keuken maar aan de echte Italianen over Jamie. :wink:

En ja, ik ben bevooroordeeld en daar geef ik lekker niks om. :lekkapuh: :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 'Pasta-rel' in Rotterdamse Markthal breidt zich verder uit

Bericht door univers » 25 jan 2015, 08:35

Oog om oog, tand om tand. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80549
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: 'Pasta-rel' in Rotterdamse Markthal breidt zich verder uit

Bericht door Tammy » 25 jan 2015, 08:40

Jij snapt het Univers. [joker]

Desnoods kom ik ze zelf helpen en zet Jamie op de boot terug naar good old England. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie