Golf van Terreur

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Golf van Terreur

Bericht door Tammy » 27 jun 2015, 05:47

Afbeelding

De wereld is vandaag getroffen door een golf van terreur. Door vier verschillende aanslagen in Tunesië, Koeweit, Frankrijk en Somalië zijn tientallen doden en gewonden gevallen.

Vrijdagochtend werd Frankrijk getroffen door een aanslag op een gasbedrijf in Saint-Quentin-Fallavier. Daarbij werd ook een man onthoofd. Het lichaam werd buiten het bedrijf gevonden met twee vlaggen van terreurorganisatie Islamitische Staat. Het hoofd hing verderop aan een hek langs de weg. Op het lichaamsdeel waren Arabische teksten geschreven. Ook raakten er zeker twee mensen gewond.

In het centrum van Koeweit is vrijdag een zelfmoordaanslag op een moskee gepleegd. Daarbij zijn volgens de nieuwszender al-Arabiyah vijfentwintig doden en meerdere gewonden gevallen. De getroffen al-Sadeq-moskee was op het moment van de aanslag druk bezocht vanwege het vrijdaggebed.

In de Tunesische badplaats Sousse zijn vrijdag bij een aanslag bij hotel Impérial Marhaba zeker 37 mensen om het leven gekomen. Een gewapende schutter opende op het strand het vuur op toeristen. Onder de slachtoffers zijn Belgen, Britten en Duitsers. Aanvankelijk werd gedacht dat er meerdere daders waren, maar het ministerie van Binnenlandse Zaken maakte bekend dat het een eenmansactie betrof.

Een militair kamp in Lego dat onderdeel is van de Afrikaanse Union vredesmissie (AMISOM) is vrijdagmiddag doelwit geworden van een aanslag gepleegd door Al-Shabab. Door een zelfgemaakte autobom zouden 'tientallen' doden zijn gevallen, maar dit aantal is nog niet bevestigd.

BRON.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Golf van Terreur

Bericht door Tammy » 27 jun 2015, 05:52

Deze week foto`s gezien wat IS met gevangenen doen.
Niet alleen onthoofdingen maar mannen in een stalen kooi laten zakken in een zwembad en ze laten verdrinken.
Mannen in een auto opsluiten en van afstand met raket opblazen.
En mannen geknield naast elkaar verbonden met een band om hun nek vol met explosieven , en dan blazen ze die mannen op.

En nu deze aanslagen, wat een wereld en wat een ellende. :-|

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Golf van Terreur

Bericht door univers » 27 jun 2015, 07:47

En wordt nog erger.
Dit verspreid zich over heel de wereld + de instorting van de monetaire unie.

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Golf van Terreur

Bericht door Osiris » 27 jun 2015, 08:30

Verbaast me niets na de behoorlijke zonactiviteit van afgelopen week.
De trigger van 'chaotische' toestanden in de hersenen ( pijnappelklier ) .

Sommigen zullen een vorm van genialiteit ervaren,anderen zullen simpelweg compleet gestoord worden.

Sad,but just the way it is......
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Golf van Terreur

Bericht door Susan » 27 jun 2015, 08:48

Deze tendens zet zich voort, daarom zo onnozel dat er gisteren meteen
gezegt werd dat er geen 'aanwijzingen' zijn dat het hier ook gaat gebeuren... :shock:
en er dus geen verscherpte veiligheidsmaatregelen genomen worden. (natuurlijk gaan
ze dat ook niet aan de grote klok hangen waar ze het wel doen)
Maar niemand kan dit toch 100% voor zijn, wie een aanslag wil plegen gaat heus niet rondtoeteren dat ie er aan komt.

Dus...'lang leve het vakantie seizoen', waar zoveel mogelijk mensen dan het slachtoffer kunnen worden..én als altijd natuurlijk de plekken waar elke dag veel mensen komen, stations, moskeëen, winkel centra, toeristische trekpleisters enz enz.
Blijf ik daarom uit dat soort omgevingen weg..? Nee, zal het ook niet 'opzoeken', maar als het mijn tijd is ga ik, en dat zou bijv. tijdens een aanslag kunnen zijn óf..van de trap kletteren en m'n nek breken..
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Golf van Terreur

Bericht door Osiris » 27 jun 2015, 08:53

Belangrijkste is ,maar wie ben ik, juist niet in die angst/woede/frustratie modus te blijven zitten.
Dat voedt die energie alleen maar meer en zul je het ook naar je toe gaan trekken.
Juist de hogere trillingen proberen te handhaven; liefde,altruisme,eerlijkheid etc etc
breekt die negatieve systemen af.
Mits maar genoeg mensen dit zouden kunnen toepassen in hun energyflow.....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Golf van Terreur

Bericht door Susan » 27 jun 2015, 08:59

Osiris schreef:Verbaast me niets na de behoorlijke zonactiviteit van afgelopen week.
De trigger van 'chaotische' toestanden in de hersenen ( pijnappelklier ) .

Sommigen zullen een vorm van genialiteit ervaren,anderen zullen simpelweg compleet gestoord worden.

Sad,but just the way it is......
Dat is te merken en zal ook zijn invloed kunnen hebben bij dit soort gestoorde lui.
Zelf sta ik op momenten heel erg 'open' , is altijd al zo maar dan nu extra dus wat energie aanvoelen betreft van anderen, en dan ook telepathische gedachten overdracht, en wat
jullie al aangaven in het andere topic als oa hoofdpijn/keel etc.

Zag dit nu net:
Belangrijkste is ,maar wie ben ik, juist niet in die angst/woede/frustratie modus te blijven zitten.
Dat voedt die energie alleen maar meer en zul je het ook naar je toe gaan trekken.
Juist de hogere trillingen proberen te handhaven; liefde,altruisme,eerlijkheid etc etc
breekt die negatieve systemen af.
Mits maar genoeg mensen dit zouden kunnen toepassen in hun energyflow.....
;P!
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Golf van Terreur

Bericht door Osiris » 27 jun 2015, 09:05

Het beste zou zijn die hogere trillingen te sturen naar dit soort uitwassen,maar lukt mij vaak ook niet,ook al zijn we allen één.
De persoonlijke strijd die ik de
laatste jaren voer, op meerdere vlakken,is er geen emotie meer aan te koppelen.
Niet het compleet negeren, word wel degelijk gesignaleerd, maar het proberen los te laten, qua emoties.
En zo je niet van de wijs ( of je eigen trillingsniveau ) te laten brengen.
En geloof me,is al een hele harde dobber....
Er gebeurt steeds meer om ons heen en gaat alleen maar toenemen,zolang we het met onze eigen angsten,woede en frustraties blijven voeden ( de lagere trillingen ).
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Golf van Terreur

Bericht door univers » 27 jun 2015, 09:14

Doe net als ik, er niet wakker van leggen.
Daarom ga ik de Benelux tunnel niet meer in. :mrgreen: (ik zag hem onder water staan)
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Golf van Terreur

Bericht door Susan » 27 jun 2015, 09:50

Osiris schreef:Het beste zou zijn die hogere trillingen te sturen naar dit soort uitwassen,maar lukt mij vaak ook niet,ook al zijn we allen één.
De persoonlijke strijd die ik de
laatste jaren voer, op meerdere vlakken,is er geen emotie meer aan te koppelen.
Niet het compleet negeren, word wel degelijk gesignaleerd, maar het proberen los te laten, qua emoties.
En zo je niet van de wijs ( of je eigen trillingsniveau ) te laten brengen.
En geloof me,is al een hele harde dobber....
Er gebeurt steeds meer om ons heen en gaat alleen maar toenemen,zolang we het met onze eigen angsten,woede en frustraties blijven voeden ( de lagere trillingen ).
Precies Osiris, (ook wat Univers zei)
zelf ben ik het 'knokstadium' wat dat betreft al heel lang voorbij, om in die zin in onrust te gaan zitten, zónder mijn ogen er voor te sluiten hoor wat er in de wereld gebeurt, maar alert zijn kan ook zonder angst. Verder komt alles zoals het komt, waar ik zelf geen daadwerkelijke invloed op kan hebben.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Plaats reactie