Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door univers » 28 mei 2017, 11:19

'Overstijgt het denken met je hersenen, wij zijn niet ons lichaam !'
Je lichaam heb je in bruikleen, waar je IK gebruik van maakt.
het verschil tussen het aardse niveau en het hemelse niveau...het midden hiervan is het hart van de mens
Je hart is er enkel om je geleend jas in beweging te brengen, heeft niets met het hemelse te maken.
Het hemelse heeft te maken met je ware IK, staat los van het aardse.
Probeer eerst je innerlijke te vinden, de meeste mensen weten niet eens dat ze dat hebben, en slikken alles wat ze voorgeschoteld krijgen.
Zoiets noemen ze zelfstandig denken.

Kon je weer niet op je beurt wachten. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door Vitharr » 28 mei 2017, 11:36

univers schreef:Kon je weer niet op je beurt wachten. :mrgreen:
Nee, sorry. Ik wil naar mijn vriendin dus had ik haast. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door Kristof Piessens » 28 mei 2017, 14:33

Beste univers,

Wegens gebrek aan betere bewoordingen moest ik wel schrijven wat jij probeert te corrigeren, heb nog constructie zin problemen.

Het 'Ik' is afgeleid van jouw fysieke verschijning en aards toebehorend, dat is het enigste zichtbare waarneembare spectrum met je hersenen. Alle niet zichtbare lichamen zijn hemels toebehorend/functionerend behalve dat wat jou zo kenmerkt en wat je meeneemt aan geleerde bagage, al de rest is aards toebehorend.

Het hart is het midden tussen deze twee werelden, alles wat aards toebehoort en alles wat hemels toebehoord, de werkelijke transformatie geschiedt dan ook via het hart wat het onzichtbare als zichtbare vertegenwoordigd, in dat hart kun je 'zien' en wat kun je zien ? dat is 'licht' in je hart, dat is onzichtbaar voor de buitenkant en enkel mensen die al in het licht zijn kunnen via de buitenkant het licht van de ander zien en zelfs hiermee de krachten bundelen..hoe hoger die evolutie, kan geen lagere niveau de hogere lagen raken..die lagen zijn met andere woorden niveaus waarin je je zich ontwikkeld te leren om zich zaken te eigenen die nodig zijn om jezelf vooruit te brengen.

Meer kan ik voorlopig nog niet kwijt want ik heb continue honger, dus ik ga iets koken om de honger te stillen, smakelijk aan mezelf !
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gast1

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door Gast1 » 29 mei 2017, 10:28

Kristof Piessens schreef: ... heb nog constructie zin problemen.
Je doet het prima Kristof Piessens ;P!
Een goed verstaander heeft slechts een half woord nodig.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door Vitharr » 29 mei 2017, 10:30

Inder :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door Tammy » 04 jun 2017, 07:27

Ben net wakker en lees iets over aanslag in London ? :-|
Ga even verder lezen, jeetje wat erg.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door taigitu » 04 jun 2017, 08:52

Ja, ik hoorde het vanmorgen ook op de radio.
Het is toch wel bizar zoals die wezenlozen bezig zijn.
Wat we tot nu toe weten over de aanslag in Londen

Update: Londen zijn gisteravond gewonden en doden gevallen bij een aanslag. Dit is wat we weten:
Door: Redactie 04-06-17, 06:12 Laatste update: 08:29

- Op London Bridge reed rond 10 uur 's avonds lokale tijd een bestelbusje in op voetgangers.

- Het busje reed door naar Borough Market waar de drie mannelijke aanslagplegers uitstapten en mensen neerstaken.

- De daders renden een restaurant binnen waar ze een medewerkster in de nek staken.

- In totaal werden zes voorbijgangers gedood. Bijna vijftig mensen zijn aan verwondingen behandeld.

- Politieagenten kwamen snel ter plekke en schoten de drie dood.

- Ambulancediensten in Londen hebben de gewonden naar zes verschillende ziekenhuizen gebracht.

- De incidenten worden door de politie behandeld als een terreuraanslag.
- De mannen droegen vesten die eruit zagen als bomgordels maar die bleken nep.

- Enkele uren na de incidenten hoorden journalisten vier explosies in de getroffen gebieden.

- De politie roept het publiek op kalm te blijven maar alert. Het advies aan iedereen in de buurt van de aanslagen: 'run, hide, tell', oftewel: 'Ren weg, zoek dekking, en maak een melding'.

- Zondagochtend houdt de Britse premier Theresa May een crisisvergadering.

- De politie kondigt aan dat er de komende dagen meer agenten op straat zijn.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door univers » 04 jun 2017, 08:57

Ik lees het nieuws hier op het forum.(heb eigenlijk geen tv nodig. :mrgreen: )
Zit nu naar BBC te kijken.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door Osiris » 04 jun 2017, 08:59

En de druk op May en het Brexit gebeuren word verder opgevoerd.
Straks zal er geopperd worden dat alleen samen met, en in Europa de oplossing is, dit alles aan te pakken.....
En de bevolking zal er met de naderende verkiezing weer in trappen.
Yeah right....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door univers » 04 jun 2017, 09:09

Jij schrijft het, ik dacht het.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door gusteman » 04 jun 2017, 09:30

Osiris schreef:Straks zal er geopperd worden dat alleen samen met, en in Europa de oplossing is, dit alles aan te pakken.....
En de bevolking zal er met de naderende verkiezing weer in trappen.
Om politie- en inlichtingendiensten te laten samenwerken heb je Europa niet nodig; dat gebeurt op wereld niveau.

Indien de bevolking "ergens in trapt" dan bewijst dit alleen maar dat de bevolking ofwel dom is, ofwel niet nadenkt ofwel niet de moeite wil doen om zich degelijk te informeren.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door univers » 04 jun 2017, 09:36

Indien de bevolking "ergens in trapt" dan bewijst dit alleen maar dat de bevolking ofwel dom is, ofwel niet nadenkt ofwel niet de moeite wil doen om zich degelijk te informeren.
Laten we gemakzuchtig er maar achter aan plakken..
De meesten denken dat het ver van hun bed is.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door Tammy » 04 jun 2017, 10:11

En ook op die brug liep ik eens vrolijk rond zonder te hoeven om te kijken.
Lees dat mensen ook zijn neergestoken met grote messen.
Wat een achterlijk volk zijn die lui die dit doen.
Niet te geloven. [burn]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

gusteman

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door gusteman » 04 jun 2017, 13:15

Tammy schreef:Wat een achterlijk volk zijn die lui die dit doen.
Alhoewel ik niet in je hoofd kan kijken, lieve Tammy, weet ik wel zeker dat jij het niet zo bedoelt ..... maar dat je het hier hebt over "een achterlijk volk" zou weleens bij heel wat mensen in het verkeerde keelgat kunnen schieten. :wink:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door Tammy » 04 jun 2017, 13:17

Afbeelding
De Britse premier Theresa May spreekt voor de ambtswoning in Downing Street 10 na de dubbele aanslag op London Bridge en Borough Market.

May: te veel tolerantie voor extremisme .


LONDEN - De Britse premier Theresa May vindt dat er te veel tolerantie is voor extremisme in het Verenigd Koninkrijk. Op een persconferentie over de twee aanslagen die zaterdagavond werden gepleegd, veroordeelde zij de „boosaardige” ideologie van de daders. „Het is tijd om te zeggen: genoeg is genoeg. De daders van de aanslagen hadden allemaal één ding gemeen: een radicaalislamitische achtergrond. Daar moet harder tegen worden opgetreden.”

May gaf aan dat het antiterreurbeleid en de -wetten tegen het licht worden gehouden. De politie moet daarmee meer mogelijkheden krijgen om vroegtijdig te kunnen ingrijpen. Ook eist May dat internetbedrijven meer doen tegen online haatzaaien.

May zegt ook dat de afgelopen tijd vijf mogelijke aanslagen zijn verijdeld. Dit jaar is Groot-Brittannië drie keer getroffen door een terroristische aanslag.

BRON.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Op het moment dat ik haar dit hoorde zeggen net op tv zei ik tegen mijn man:

Eindelijk.!
Het beestje word bij de naam genoemd.
Wat Trump ook deed tijdens zijn speech in Saudi-Arabie.

Geen politiek correct gezwam meer, maar zeggen waar we mee te maken hebben.
Voor veel mensen in de wereld moeilijk te slikken maar het word tijd.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door herman50 » 04 jun 2017, 13:23

WAT doet deze Europeese dienst dan al die jaren ??,,

Europol (samentrekking van European Police Office) is een multinationale onderzoeksorganisatie en het samenwerkingsverband van de politiediensten,
~~het staat stoer dit soort taal als van Trumpie en May, maar wát doe je ertegen, dát moeten ze eens zeggen ,, wie moet je pakken,, in de gaten houden ,, enz.. ÁLS men dit wilt tegenhouden MOETEN ze SAMENWERKEN alleen dat zie ik niet snel zitten
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door Tammy » 04 jun 2017, 13:25

Gusteman schreef:
Alhoewel ik niet in je hoofd kan kijken, lieve Tammy, weet ik wel zeker dat jij het niet zo bedoelt ..... maar dat je het hier hebt over "een achterlijk volk" zou weleens bij heel wat mensen in het verkeerde keelgat kunnen schieten. :wink:
Met volk bedoel ik die lui die de aanslagen plegen en iedereen die dat goed keurt.
Een ander woord heb ik er niet voor.
Verwacht alsjeblieft geen sympathie van mij Gusteman voor die terroristen.
Kan me niks schelen wat hun motieven zijn, ze zijn een schande voor het menselijke ras.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door Tammy » 04 jun 2017, 13:36

Wie ze moeten pakken Herman50 ?
Sommige aanslagplegers
van de afgelopen jaren waren al in het vizier van de inlichtingendiensten, maar ze lieten die lopen.
Misschien dat eens wat anders gaan doen ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door Witte wel » 04 jun 2017, 14:00

gusteman schreef:Indien de bevolking "ergens in trapt" dan bewijst dit alleen maar dat de bevolking ofwel dom is, ofwel niet nadenkt ofwel niet de moeite wil doen om zich degelijk te informeren.
Exact gusteman, dat is wat er gaande is. De bevolking is meer doende met andere zaken en is geheel gevangen in materialisme en kapitalisme. Men is bezig te overleven in deze huidige vormen van samenleving en dit biedt nagenoeg geen mogelijkheden te relativeren. Eerst het eigen hoofd boven water weten te houden en dan eens om zich heen kijken wat er werkelijk speelt.
Ik weet niet of je dom in deze context moet zien als lomp of achterlijk maar meer als niet wetend door tekort schieten van kennis. Er is natuurlijk een groep bevolking welke niet echt goed ontwikkeld is maar deze mensen zijn zeker een belangrijke schakel in onze samenleving dus met dom betitelen zou ik wel uit kijken.
Het is en blijft geschreven tekst natuurlijk en de vraag is hoe , wie dan ook, iemand deze vertaald in eigen gedachten.
Dat mensen niet nadenken of zich niet laten informeren zie ik deels als oorzaak hebben dat de huidige samenlevingsvormen dusdanig veel beslag leggen op de mens zodat beleidvoerders in feite nagenoeg vrij spel hebben te doen wat zij voor ogen hebben zonder dat wie dan ook uit de samenleving kan ingrijpen of de noodzaak ziet in te grijpen. Maar het is een feit. Men denkt niet echt na over de samenleving want eerst komt het eigen belang en daarna de samenleving. Zolang deze eigen omgeving tevredenheid schept zal men niet snel geneigd zijn een nationaal belang te gaan dienen. Dat kost immers zeldzame "vrije" tijd en die besteedt men liever aan eigen gezin, familie of vrienden. Hetzelfde geldt voor verkiezingen. Het grootste deel van de bevolking weet en beseft niet eens waarop zij stemmen en welk effect het heeft.
Het bewijs dat je aanvoert gusteman is volledig correct in mijn ogen maar de vinger enkel naar het volk wijzen, daar zou ik wat meer voorzichtigheid bij toepassen.

Wat er plaats vindt is een gevolg op. Een mogelijkheid die is ontstaan in onze samenleving. De verworven vrijheden kennen ook een andere zijde en als een beleid daarop aangepast moet worden dan gaan daar jaren over heen. Dat weet de aanslag plegende organisatie en zal daarom gebruik maken van deze maatschappelijke ontstane ruimte en in een rap tempo de aanslagen doen toenemen en intensiveren. Dat is een verwachtingspatroon wat volgt op wat nu plaats vindt in de samenleving. Het zijn nu nog de grote steden. Straks komen de kleinere plaatsen aan de beurt en daarna het platte land want de focus ligt op de grote steden.
Dan mogelijk militair ingrijpen? Moet je wel een leger hebben. Moet het volk zelf ondernemen? Die vrijheden kent onze maatschappelijke vorm niet en gaat de bevolking zichzelf schuldig maken.
Dus wat te doen hè. We lopen daarom achter de feiten aan en men kan zich beter afvragen waarom deze maatschappelijke omstandigheid is ontstaan of wie heeft deze doen ontstaan. Welk rendement hieruit beoogt werd en wat de verdere bedoeling is. In mijn optiek zal de huidige maatschappelijke omstandigheid enkel eerder verslechteren dan dat er een oplossing komt. We gaan woelige jaren tegemoet en wat nu plaats vindt is nog maar het begin. De werkelijke aanslagen moeten nog komen want als het schrik effect niet meer werkt zal er iets anders moeten gebeuren. En dat gaat gebeuren, reken daar maar op.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Nice, het nieuwste doelwit. Waar komt de volgende aanslag?

Bericht door herman50 » 04 jun 2017, 14:21

wie zijn dan die aanslagplegers Tammy, iemand met een baard? -omg heb ik- een gebruind gezicht - wel moeilijk deze tijd- een rare achternaam, wie ?..
dat er veel bekend zijn en blijven lopen ,denk dat die handig zijn bij andere klussen ,bv drugshandel-- dus helaas
Witte , sorry maar informatie zou -met mijn kleine denkertje- komen van politie ed , hoor je wat??
om ook -oke je doet het niet- te wijzen naar bepaalde groep mensen .. je weet nooit straks zijn het gefrustreerde Engelse,, maar goed op naar de volgende .....
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie