Buurman scheldt schutter in München uit en krijgt boete

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Buurman scheldt schutter in München uit en krijgt boete

Bericht door univers » 04 aug 2016, 17:47

Het is geheel aan de burger en mogelijk ontwaakt deze uit zijn 'zombie-stand'.
Geloof het of niet ...

Ik niet.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Buurman scheldt schutter in München uit en krijgt boete

Bericht door gusteman » 05 aug 2016, 01:17

Gast1 schreef:Toch wel, mogelijk is diegene die onder schot werd gehouden, ermee gebaat daar ik de aandacht van de schutter af probeer te leiden. 'Beledigen' is niet direct mijn bedoeling, aandacht trekken in dezen wel.
Hangt er natuurlijk van af wie de schutter is, beste Gast1.
Als het iemand is die doelgericht en bewust zo veel mogelijk slachtoffers wil maken zal dat schreeuwen voor hem veeleer wijzen op een risico en zal hij dat uitschakelen, om daarna verder te gaan waar hij onderbroken werd.
maar hier kunnen we natuurlijk oeverloos verder op doorgaan gezien het enorme aantal mogelijke situaties.
Schreeuwen zou misschien één iemand kunnen de kans bieden om aan een slachtpartij te ontsnappen maar als tegenprestatie zal jij dan neer gekogeld worden, wat de balans niet echt een positievere uitslag zal geven.
Gast1 schreef:Het is geheel aan de burger en mogelijk ontwaakt deze uit zijn 'zombie-stand'.
Dat lijkt mij al geruime de enig haalbare kaart op langere termijn, toch indien de omslag geweldloos zou moeten gebeuren.

Uiterst positief in dit verband is de vaststelling dat in de VS nu al enkele Republikeinen hebben duidelijk gemaakt dat zij kandidaten als Donald Trump niet als president van hun natie willen zien, ook al is hij dan de enige presidentskandidaat van hun eigen partij.
Dit zou weleens kunnen een kantelpunt worden. En dat merk je ook want wereldwijd zijn alle ogen gericht op dit hoogst ongewone scenario.
univers schreef:
Het is geheel aan de burger en mogelijk ontwaakt deze uit zijn 'zombie-stand'.
Geloof het of niet ...

Ik niet.
Zie hierboven, beste univers.


Plaats reactie