Trump versus Clinton

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
TheStef
Student
Berichten: 124
Lid geworden op: 22 aug 2016, 17:33

Re: Trump versus Clinton

Bericht door TheStef » 01 nov 2016, 11:02

Tammy schreef:Als je het al niet vertrouwd, wat doe je dan in vredesnaam om naar die kamer te gaan ?
Dat is iets wat ik niet snap.
En in het geval van deze vrouwen die nu praten begrijp ik toch niet waarom nu wel.
Want hadden ze dit ook gedaan als hij geen presidentskandidaat was geweest ?
Dat vraag ik me af.

Dat moddergooien heeft wel degelijk een Nut. Zowel Trump als Clinton zijn verkiesbaar voor de belangrijkste functie ter wereld, hoe meer modder er gegooid wordt hoe minder de potentiële president zich daar druk om hoeft te maken. En omdat het zo belangrijk is zijn nogal wat nieuwszenders, werkelijk waar alle bagger naar boven te halen, er zit straks bijna niets meer onder de pet dat een eventuele impeachement zou kunnen oproepen.

Vandaag kwam bijvoorbeeld naar boven dat ook Trump een neiging heeft om bezwaarlijke emails te wissen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Trump versus Clinton

Bericht door herman50 » 01 nov 2016, 13:08

hoor je daar nou nog iemand over z´n belastingen, -overzicht aangiftes ontduikingen-
alles van waarde is weerloos

gusteman

Re: Trump versus Clinton

Bericht door gusteman » 01 nov 2016, 15:50

Och ja, Trump of Clinton, wat heeft het te betekenen? De echte beslissingen worden toch boven hun hoofd genomen door mensen die zich geen zier aantrekken van wie of wat in 'The Oval Office' verblijft. Voor hen mag daar net zo goed een opblaaspop zitten.

En de gevolgen van het aantreden van zo'n president?
Groot-Brittannië heeft Thatcher overleefd ... Italië heeft Berlusconi verwerkt ... Of het nu Trump of Clinton wordt, de VS zullen ook dat weer te boven komen hoor. En met wat geluk komen ze er zelfs een stukje wijzer uit dan voorheen, dat zullen we merken aan de volgende presidentsverkiezingen.
TheStef schreef:... de belangrijkste functie ter wereld ...
Is dat echt wel zo?
Ik kan me voor stellen dat zowel Poetin als Xi Jinping daar heel anders over denken ..... en wie kan hen dat kwalijk nemen?

Gast1

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Gast1 » 01 nov 2016, 17:04

:post:

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Trump versus Clinton

Bericht door herman50 » 03 nov 2016, 12:51

hij heeft het tóch voor elkaar dat -dankzij- z´n haat dragende uitspraken de Nazi´en KKK gaan controleren bij stemhokjes .. en dan.. zoals ze zelf zeggen verwachten we moeilijkheden..
maar wat kan dat Trump schelen , die zegt weer ik heb niks gedaan en gaat fluitend verder .. :evil:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
goudroes
Onderzoeker
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 apr 2012, 11:35

Re: Trump versus Clinton

Bericht door goudroes » 03 nov 2016, 13:00

Waarom krijg ik toch het idee dat er helemaal geen verkiezingen komen? Nu kwam ik dit stukje weer tegen. Als ik het goed begrepen had, werd het afgeraden, maar de man kon niet langer meer zijn mond houden. Ook een soort van klokkenluider dus.

http://www.paulcraigroberts.org/2016/10 ... g-roberts/
Er bestaat maar één weg naar het geluk;
stoppen ons zorgen te maken over zaken
waar we geen invloed op hebben.

Gebruikersavatar
goudroes
Onderzoeker
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 apr 2012, 11:35

Re: Trump versus Clinton

Bericht door goudroes » 03 nov 2016, 13:13

herman50 schreef:hoor je daar nou nog iemand over z´n belastingen, -overzicht aangiftes ontduikingen-
Volgens mij had hij een miljoenen of miljarden verlies 18 jaar opgevoerd als negatieve inkomsten en was het meer een slimmigheidje dan ontduiking. Of het netjes is, is een ander verhaal.
Er bestaat maar één weg naar het geluk;
stoppen ons zorgen te maken over zaken
waar we geen invloed op hebben.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Trump versus Clinton

Bericht door herman50 » 03 nov 2016, 14:48

goudroes schreef:Waarom krijg ik toch het idee dat er helemaal geen verkiezingen komen? Nu kwam ik dit stukje weer tegen. Als ik het goed begrepen had, werd het afgeraden, maar de man kon niet langer meer zijn mond houden. Ook een soort van klokkenluider dus.

http://www.paulcraigroberts.org/2016/10 ... g-roberts/
dat idee heb ik al enige tijd en dacht ga over een jaar of twee/drie weer es kijken, maar neem dan iets jongere en geschoolde foguren ... we zulle zien
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
goudroes
Onderzoeker
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 apr 2012, 11:35

Re: Trump versus Clinton

Bericht door goudroes » 06 nov 2016, 19:59

Nou, ik denk dat ze toch wel doorgaan hoor, de uitslagen zijn al bekend. :hahaha:

http://worldunity.me/betrapt-nbc-affili ... trumps-40/
Er bestaat maar één weg naar het geluk;
stoppen ons zorgen te maken over zaken
waar we geen invloed op hebben.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Osiris » 06 nov 2016, 22:28

Had je anders verwacht ???
Zoek het Julian Assange interview maar eens op betreffende de Clinton mails....
Clinton ( foundation ) heeft wapens geleverd aan Qatar/Saoedi Arabie ; ter hoogte van 80 miljard dollar.
Vervolgens werd Isis hier direct mee bewapend en gefinancierd.
Clintons campagne is voor een deel weer gefinancierd door Qatar/Arabie en Marokko.
De meeste VS media eveneens.

Ze willen koste wat het kost Clinton in het witte huis.
Er kleeft nog al wat bloed aan de Clintons handen.
Neemt niet weg dat Trump geen haar beter is; psychopaten onderonsje.

Ach, het kan vast nog wel wat erger toch ??

Van Anonymous ;
https://www.youtube.com/watch?v=tgheRzhCTkc
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
goudroes
Onderzoeker
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 apr 2012, 11:35

Re: Trump versus Clinton

Bericht door goudroes » 06 nov 2016, 22:43

Nee, eigenlijk had ik iets anders verwacht, een valse vlag ofzo. En van Julian, had hij het ook niet over het pedonetwerk, vaticaan en negende cirkel? Lekker fris Cris.
Er bestaat maar één weg naar het geluk;
stoppen ons zorgen te maken over zaken
waar we geen invloed op hebben.

gusteman

Re: Trump versus Clinton

Bericht door gusteman » 07 nov 2016, 04:07

goudroes schreef:Nou, ik denk dat ze toch wel doorgaan hoor, de uitslagen zijn al bekend. :hahaha:

http://worldunity.me/betrapt-nbc-affili ... trumps-40/
Op die webpagina wordt een schermafdruk getoond met daarop de 'uitslagen' van de Amerikaanse verkiezingen van 8 november aanstaande.

Die schermafdruk zou gevonden zijn in de 'wayback machine', een opslagruimte waarin een schermafdruk wordt bewaard van elke webpagina die ooit werd benaderd.

Dat kan best wel zo zijn, maar dit houdt nog altijd niet in dat er, zoals Kraven (de auteur van het stuk) beweert, zou gesjoemeld zijn/worden met de uitslagen.

Je hoeft niet echt een groot denker te zijn om te zien dat dit waarschijnlijk een pagina is uit een testprogramma voor een verkiezingsshow.
De cijfers die gebruikt werden slaan nergens op.
Zo is te zien dat in het kader "US Presidential Electoral" een totaalcijfer wordt gegeven (100% of precincts reporting).
Daar geven de eindresultaten:

Clinton: 343 = 42%
Trump: 195 = 40%

Nou, een klein rekensommetje geeft als uitkomst dat indien 343 gelijk is aan 42%, dan moet 195 gelijk zijn aan 23,87%.
Of, als 195 gelijk is aan 40%, dan moet 343 gelijk zijn aan 70,36%

Maar ja, Kraven zou Kraven niet zijn (in het dagelijkse leven Everwijn Overberg) indien hij zich iets zou aantrekken van de betrouwbaarheid van de "informatie" welke hij op het web spuit.
Zolang het maar spectaculair is, sensationeel en anti-VS is het al lang goed genoeg voor hem.
Dat tikt lekker aan en spijst zijn rekening.
En dat heeft hij hard nodig ook indien hij zijn droom (een eigen eiland waar hij Keizer/Koning/Admiraal zal kunnen spelen) op een goede dag wil gerealiseerd zien.
Ik hoop voor hem dat hij een voldoende voorraad Popla zal voorzien.

TheStef
Student
Berichten: 124
Lid geworden op: 22 aug 2016, 17:33

Re: Trump versus Clinton

Bericht door TheStef » 07 nov 2016, 10:28

gusteman schreef: En de gevolgen van het aantreden van zo'n president?
Groot-Brittannië heeft Thatcher overleefd ... Italië heeft Berlusconi verwerkt ... Of het nu Trump of Clinton wordt, de VS zullen ook dat weer te boven komen hoor. En met wat geluk komen ze er zelfs een stukje wijzer uit dan voorheen, dat zullen we merken aan de volgende presidentsverkiezingen.
TheStef schreef:... de belangrijkste functie ter wereld ...
Is dat echt wel zo?
Ik kan me voor stellen dat zowel Poetin als Xi Jinping daar heel anders over denken ..... en wie kan hen dat kwalijk nemen?
De VS zit op het grootste wapenarsenaal ter wereld, is de grootste economie ter wereld (als zelfstandig land althans, de EU is groter)

Overigens Thatcher in dezelfde contreien scharen als Berlusconi, gaat veel te ver, Thatcher was een veel betere MP dan veel mensen blijkbaar denken, je kunt misschien twijfels hebben in haar politieke keuze, het is echter wel een andere tijd, met name economisch waren de jaren 70/80 erg zwaar, dat is het decennium geweest waar heel veel productie verdwenen. Op zicht heeft ook Thatcher het land uiteindelijk beter achtergelaten dan dat ze het had aangetroffen

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Tammy » 07 nov 2016, 12:36

Morgen gaan we het horen wie de president gaat worden van Amerika.
Ik ben zo benieuwd en zal het gaan volgen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Trump versus Clinton

Bericht door herman50 » 07 nov 2016, 13:02

als je rekent op het ergste , kan het alleen nog meevallen ,, maar dat het een heel ´speciale´ verkiezing is geweest is zeker .. maar dat kan -ook- schijnbaar in het land der onbegrensde mogelijkheden

:knots:

Barba Papa Trump met Miss Playboy 1991 ,,
Afbeelding :pc bad:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Trump versus Clinton

Bericht door herman50 » 07 nov 2016, 13:02

als je rekent op het ergste , kan het alleen nog meevallen ,, maar dat het een heel ´speciale´ verkiezing is geweest is zeker .. maar dat kan -ook- schijnbaar in het land der onbegrensde mogelijkheden

:knots:

Barba Papa Trump met Miss Playboy 1991 ,,
Afbeelding :pc bad:
alles van waarde is weerloos

TheStef
Student
Berichten: 124
Lid geworden op: 22 aug 2016, 17:33

Re: Trump versus Clinton

Bericht door TheStef » 07 nov 2016, 16:33

Tammy schreef:Morgen gaan we het horen wie de president gaat worden van Amerika.
Ik ben zo benieuwd en zal het gaan volgen.
Het is een onmogelijke keuze voor de VS

Tussen "Nope" en "Noper"

Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Trump versus Clinton

Bericht door herman50 » 07 nov 2016, 16:48

zoals van een BN er hoorde ,,de Amerikanen hebben zich enorm voor schut gezet,, nou zijn de @mail s weer niks , terwijl Barba Papa Trump blijft beweren dat het wel waar is ,,,, eindeloos ergerlijk
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Witte wel » 07 nov 2016, 21:36

Kunnen we niet gewoon die wereldoorlog gaan beginnen in plaats van dit schijntheater in de spotlights te blijven zetten.
Ik begrijp mogelijk iets niet helemaal goed. Of de Amerikaan in zijn algemeenheid is zo lomp als het achtereind van een varken, of de Amerikaan wordt enorm dom gehouden of 3/4 van wat in Amerika gaande is wordt verborgen gehouden voor het volk.

Ik kan mij niet indenken dat een verstandig mens in Amerika deze dumb dumber toestand nog als normaal kan zien.
We zullen het zien morgen. Het zal ramp 1 of ramp 2 worden.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Osiris » 07 nov 2016, 22:36

Witte wel schreef:Kunnen we niet gewoon die wereldoorlog gaan beginnen in plaats van dit schijntheater in de spotlights te blijven zetten.
Ik begrijp mogelijk iets niet helemaal goed. Of de Amerikaan in zijn algemeenheid is zo lomp als het achtereind van een varken, of de Amerikaan wordt enorm dom gehouden of 3/4 van wat in Amerika gaande is wordt verborgen gehouden voor het volk.

Ik kan mij niet indenken dat een verstandig mens in Amerika deze dumb dumber toestand nog als normaal kan zien.
We zullen het zien morgen. Het zal ramp 1 of ramp 2 worden.
Vlak de rest van de wereld niet uit ....
Ook hier in NL zijn er velen die 'verslaafd' zijn aan die presidentiele VS gekte.

En wie er ook komt te zitten in de Oval Office, je wens van die nucleaire 3e wereldoorlog zal gauw genoeg ingewilligd worden, hoort bij het al eeuwenoude komplot.
Putin zal zo ver in het nauw gedreven worden dat ie niet anders meer kan,net als Hitler destijds tijdens de tweede wereldoorlog.
Uiteraard word hij dan als schuldige aangewezen.

Of we echter van 'hogerhand' toegestaan worden planeet aarde te vernietigen,trek ik zeer in twijfel en kan er wel eens op kosmisch level ingegrepen worden.
En bedoel daar geen alien intervention mee,maar een cataclystisch event van totale zuivering.
De geschiedenis herhaalt zich ongeveer elke 13.000 jaar, is al meerdere malen voorgekomen.
De les is nog steeds niet geleerd,helaas.
We hebben de aarde slechts in bruikleen :wink:
Duurt geen jaar meer is mijn mening.
Laatst gewijzigd door Osiris op 07 nov 2016, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie