Donald Trump president ..... en wat nu?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Berjan » 13 jun 2018, 22:48

Tammy schreef:
13 jun 2018, 21:46
Jij snapt het niet he ?
Kim is een dictator die zijn nooit te vertrouwen.
Het positieve aan deze top is dat er een begin is gemaakt om te praten in plaats van elkaar verrot te schelden wat eerder gebeurde.
Trump is iemand die de ene dag A zegt en de andere dag B. (dit heb je zelf getypt) Is die dan meer te vertrouwen dan een dictator?

En ik weet niet of je over de aanvang van WOII hebt gelezen\gehoord\misschien zelfs meegemaakt? Daar gaven mensen Hitler een hand, maar de hand van Hitler was onbetrouwbaar gebleken. Dan kun je dus beter geen hand geven en laten zien dat je er niks van moet hebben, dan dat je voor het oog van de wereld elkaar een hand geeft en zo schijnveiligheid creeert bij de mensen.
Denken mensen nou werkelijk dat N-Korea gaat doet wat de VS of A willen, omdat Trump op beozke is geweest bij Kim? Hoe naief.
Wat is je probleem Berjan ?
Kan je er niet tegen als er mensen zijn die naast de negativiteit ook wat positieve puntjes zien ?
Wat een onzin om te stellen dat mensen die Trump negatief benaderen realistischer zijn.
Als mensen negatieve dingen doen en anderen zien dit, dan zijn die anderen realistischer dan mensen die ergens iets positiefs zien als het er niet is.

Dus mensen zoals ik die zowel de negatieve kanten alsmede positieve puntjes zien zijn niet realistisch ?
Je mag wel iets doen aan je begrijpend lezen, of gewoon eens tot 10 tellen voordat je op negatief commentaar reageert. Nergens heb ik geschreven dat mensen die zowel negatief als positief zien niet realistisch zouden zijn. Ik zeg alleen dat mensen die negatief zien (bij Trump in dit geval) realistischER zijn.
Dat bepaal jij ?
Neen hoor, ik heb het netjes getypt. Lees het anders nog eens, dan lees je (als je een bepaald iq en eq hebt) nergens dat ik iets bepaal.

Dus nogmaals mijn vraag aan jou : wat is je probleem met mij inzake Trump.?
Gewoon recht voor zijn raap zeggen Berjan , ik val niet om be my guest.
Dat laatste betwijfel ik. Je kan niet tegen kritiek, zoveel is duidelijk.

En mijn kritiek was vooral dat je doet alsof Trump nu iets doet wat die andere presidenten (zoals Obama) niet hebben gedaan. Alsof dat iets positiefs is. Ik heb liever dat presidenten wegblijven bij mensen die mensenrechten met voeten treden, die mensen vermoorden, die zichzelf als god zien etc. Veel beter dan presidenten die de hand schudden van dictators en daarbij al hun slachtoffers nog een mes in de rug steken. Met Hitler ga je geen handen schudden, dus waarom met Kim wel? En wat levert het uiteindelijk op? Volgens jouzelf ook weinig. Dus dan praat je van een schijnhanddruk. Als dit iets is wat Trump beter doet dan de andere presidenten dan..... (de rest mag je zelf invullen).


Als je echt goed mijn berichten leest zie je hoe vaak ik het woord president onwaardig schrijf.
Maar dat zie jij natuurlijk niet.
Je hebt je oordeel al klaar.
Beter lezen Berjan.
Ik lees het wel. En daarom is het nog verbazingwekkender dat je positief kan schrijven over Trump. Geloof jij bijvoorbeeld in de cabal, waar Trump dan weerstand tegen biedt? ALS het zo was, dan was dat inderdaad een positief pluspunt.



Ach ga jij nu ook bepalen wat voor soort antwoord ik moet gaan geven ?
Alsjeblieft zeg doe even normaal.
Het enige wat ik bedoel is dat je iets positiefs moeten melden, buiten die handdruk met Kim. Wat voor mij een schijnpolitieke handdruk was. Zo moeilijk is dat toch niet? Je bent toch niet alleen positief over Trump omdat hij Kim de hand heeft geschud?

Ooh wacht jij kan tegen geen enkel positief puntje want alleen negatieve puntjes zijn realistisch.
Heeft geen zin met jou over Trump te praten.
Dit komt door een misverstand, ik hoop dat je doorhebt dat je misverstaan hebt. Dus ik ben benieuwd naar die positieve pluspunten van Trump.

Is meestal met Trump haters, kunnen geen twee kanten bekijken door een soort blinde woede.
Sorry hoor, maar jouw reactie was een toonbeeld van blinde woede. Of dit kwam door commentaar op Trump, of commentaar op jouw mening laat ik in het midden. Maar dankzij die blinde vlek waar je mee worstelde heb je veel misverstaan.
En een soort arrogantie van wij zijn beter, zie je overal met Trump tegenstanders.
En iedereen die niet zoals hun denken zijn dom of wat jij zegt niet realistisch.
Sorry maar dan heeft praten met jou geen zin.
Zoek maar een andere gesprekspartner.
Dit zie je overal met tegenstanders? Beetje mensen over 1 kam scheren en je zo afdoen van wel of niet terechte kritiek? Lekker makkelijk. En forum onwaardig.
Ik ben gewoon benieuwd naar de positieve kanten van Trump. Zelf zit ik mij te ergeren aan die man vanaf dat hij met Clinton in debat ging (hij en Clinton overigens). En toen met die inauguratie dat hij stelde dat er meer mensen bij hem kwamen dan bij Obama, wat gewoon niet zo was. Toen hij de media aanviel. Zijn reacties op twitter. Allemaal negatieve emoties. Ik zie Trump in feite als een groot kind. Dat stampvoet als er tegengas gegeven wordt. Laatst zag ik een youtube filmpje dat hij "inbrak" bij FOX NEWS toen zij negatief waren over Trump en de bemoeienissen van Rusland. Die presentators wisten niet wat te zeggen toen hij als een groot kind iedereen de schuld gaf behalve zichzelf. En later lachten ze hem uit. Mensen van FOX he, die eerst zo pro Trump waren.

Dus ik ben erg benieuwd naar de andere positieve kanten van Trump. En ik sta hier ook open voor, maar heb ze nooit kunnen ontdekken. Dus als jij ze wel ziet, prima...Verlicht mij.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 14 jun 2018, 07:22

in het AD gisteren;; de Grote Kim ern Trumpshow ,,,,, wat moet je meer zeggen...;;door een Koreakenner, de winnaar is Kim Jong Un,,hij bepaalde het tempo pas als hij wapens had wilde hi onderhandelen ,,het had ook Clinton Of Clooney kunnen zijn hij geeft ook niks weg .....<NIET MIJN WOORDEN!!!!>>>iets gehoord over de mensenrechten?? ,, hoorde gisteren een -terechte- vraag van iemand is hij daár voor nou helemaal daar naartoe gegaan ......er stond ook een poll vragen ja dit geeft me een veilig gevoel 11proc,,alleen voor Trump een show 13proc,.. vertrouw geen van twee 70proc.. is er wat gebeurd,6proc en wat betreft Donny áls hij een echte man -van het volk- was zou na die aanslagen op de scholen ,er al gelijk een wapen verbod gekomen moeten zijn ,maar wat zegt Donny ben je gek we moeten er meer hebben om ons te verdedigen,, ben benieuwd hoe hij het flikt met WK voetbal word door Mexcico Amerika en Canada georganiseerd en net met die landen ligt Donny overhoop he fijne dag nog

PS kan me toch wel wat vinden in het schrijven van Bertjan
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 14 jun 2018, 07:24

in het AD gisteren;; de Grote Kim ern Trumpshow ,,,,, wat moet je meer zeggen...;;door een Koreakenner, de winnaar is Kim Jong Un,,hij bepaalde het tempo pas als hij wapens had wilde hij onderhandelen ,,het had ook Clinton Of Clooney kunnen zijn hij geeft ook niks weg .....<NIET MIJN WOORDEN!!!!>>>iets gehoord over de mensenrechten?? ,, hoorde gisteren een -terechte- vraag van iemand is hij daár voor nou helemaal daar naartoe gegaan ......er stond ook een poll vragen ja dit geeft me een veilig gevoel 11proc,,alleen voor Trump een show 13proc,.. vertrouw geen van twee 70proc.. is er wat gebeurd,6proc en wat betreft Donny áls hij een echte man -van het volk- was zou na die aanslagen op de scholen ,er al gelijk een wapen verbod gekomen moeten zijn ,maar wat zegt Donny ben je gek we moeten er meer hebben om ons te verdedigen,, ben benieuwd hoe hij het flikt met WK voetbal word door Mexcico Amerika en Canada georganiseerd en net met die landen ligt Donny overhoop he fijne dag nog

PS kan me toch wel wat vinden in het schrijven van Bertjan
alles van waarde is weerloos

Gast1

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Gast1 » 14 jun 2018, 07:24

Berjan schreef:
10 jun 2018, 20:46
herman50 schreef:
10 jun 2018, 14:57
eerst loopt ie weg zonder te ttekenen ..handtekening onder manifest.. dan bralt ie weer dat alles oke is tussen de landen ,,maar lees je dat er dreigende taal is uitgesproken omtrent de levering van Europa ....... dat is toch geen politiek meer .... wat ik jaren heb meegemaakt was de politici met elkaaar alles bespraken , van dreigen was geen mens die op het idee kwam .....>> dwz toen er nog echte policie waren ..... wel lang geleden
dan lees je;;
QINGDAO (ANP) - Rusland is bereid de groep van toonaangevende westerse economieën van de G7 in Moskou als gastheer te ontvangen, aldus president Poetin. De laatste top van de G7 is dit weekend in Canada op een mislukking uitgelopen. Poetin herhaalde bereid te zijn tot een topontmoeting met de Amerikaanse president Trump
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP ....

geef mijn portie maar an Fikkie
En nu lees ik dit: https://nos.nl/artikel/2235909-adviseur ... udeau.html

Echt, die mensen zijn helemaal gek geworden. De een doet alles via twitter, en zijn mensen dreigen via de media. Lijkt wel wat op de voetbalwereld. Waarom niet gewoon elkaar in de ogen kijken en dreigen/gewoon praten? Ligt ook aan de mensen die Trump om zich heen verzamelt heeft. Allemaal incompetente mensen. En dan zijn er mensen die Trump als een held zien die opstaat tegen de deep state :rolfl:
Die mensen zijn gewoon :rolfl:
Hé Berjan, da's lang geleden. :grin:

Dit topic gaat over Trump ..... en wat nu?
Ik heb mij tot op een bepaalde hoogte gedistantieerd van 'het circus' rondom Trump, omdat er geen touw aan vast te knopen is.
Dat wat er gebeurd is met en tussen Kim en Donald, lijkt positief.
Historisch is het in ieder geval (er is immers geschiedenis geschreven) maar ik heb ook een beetje op de lichaamstaal gelet en denk er het mijne van.
Ik verwacht niets en wacht enkel af.

Trump negeert de gezondheid van deze planeet en dat voelt allerminst goed.
En ook daarom vind ik het maar een 'akelige man' ... net als Kim Jong-un ... twee dictators.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 14 jun 2018, 07:27

Berjan schreef :
Als mensen negatieve dingen doen en anderen zien dit, dan zijn die anderen realistischer dan mensen die ergens iets positiefs zien als het er niet is.

Dit bedoel ik Berjan.
Jij bepaalt al dat iets positiefs er niet is als iemand dat wel ziet.

Nogmaals ik ga niet met jou in discussie om de reden die ik eerder aangaf, dus bespaar je de moeite.

En nee dat is niet omdat ik niet tegen kritiek kan.

Kritiek is goed , met vele onderwerpen op dit forum kan je niet altijd hetzelfde denken, zou behoorlijk saai zijn.

Ik vind kritiek leerzaam, maar niet Berjan als iemand bij voorbaat zoals jij al voor een ander uitmaakt dat iets niet positiefs is.

Dat bepaal jij niet.

Maak je niet druk er zullen ongetwijfeld anderen mensen zijn in de wereld waar je mee in discussie kan.

Maar niet met mij, dat doe ik met anderen mensen.


Nog even dit nog :

Dus nogmaals mijn vraag aan jou : wat is je probleem met mij inzake Trump.?
Gewoon recht voor zijn raap zeggen Berjan , ik val niet om be my guest.

Dat laatste betwijfel ik. Je kan niet tegen kritiek, zoveel is duidelijk.

Ach betwijfel je dat ook ?

Ik ben 58 jaar en ik weet wat ik vraag , en geloof me als ik zeg dat ik niet omval.
Ik val van hele anderen zaken in het leven soms om.

Maar nee jij weet het weer beter.

Het maakt niet uit wat ik zeg Berjan tegen jou , jij vult alles al in.
En dat is jammer want praten over Trump de voor en nadelen is leuk.

Have a nice day.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Fenna » 14 jun 2018, 09:30

Trump is niet foutloos, dat is geen enkele leider maar, feit is wel dat hij tot dusver de enige president is die gedurende zijn regeringsperiode van 17 maanden nog geen oorlog is begonnen en het lijkt er op dat dit ook nog niet op korte termijn gaat gebeuren, terwijl zijn voorgangers al in zo'n periode één over meerdere oorlogen waren begonnen.
De ontmoeting met dat enfant terrible, Kin Jong Un had ook niemand voor mogelijk gehouden,de onconventionele aanpak van Trump werkt schijnbaar bij die onbetrouwbare dwerg.
De economie trekt langzaam aan in Amerika, ook dat lijkt de goede kant op te gaan met big bully Trump.
Hij laat zich niet de kaas va het brood eten en op zich mag ik dat wel.
Deze foto spreekt boekdelen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 14 jun 2018, 09:45

Dat heb je goed gezegd Fenna. ;P!
Jij kijkt dus ook naar twee kanten.
Dat doe ik ook.
Mensen denken dat ik een Trump fan ben, maar dat ben ik helemaal niet.
Maar naast alle president onwaardige zaken en ook zijn vreselijke gedrag doet hij sommige dingen ook goed.
En die positieve kantjes zie jij dus ook.

Die foto word denk ik foto van het jaar. :mrgreen:
Iedereen ziet er iets anders in las ik ergens.

Ik zie dit :

Gefrustreerde regeringleiders die de wanhoop bijna nabij zijn waardoor Merkel probeert indruk te maken op Trump door quasi dreigend voorover te buigen.
Macron probeert ook indruk te maken en de rest staat erbij en kijkt er naar.
Trump zit als enigste met armen over elkaar en heeft nog net het fatsoen om ze hun zegje te laten doen.
Hij kijkt het tafereeltje aan met een soort geamuseerdheid en de gedachte : klets maar raak mijn besluit staat vast.

Zo zie ik die foto en jij Fenna ? :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 14 jun 2018, 10:09

herinner me overigens wel iets uit Midden Oosten wat weer eens de bekende knuppel in het hoenderhoek werd gegooid? ,, ook wel de verplaatsing van de Ambassade ,, er werd gelijk weer een -binnenlands- vuurtje gestookt dankzij Donny ,, dan zijn z´n bewoordingen om N Korea te vuur en zwaard geheel van de kaart te vegen ook niet de vriendelijkste ,, de foto toont dat hij op de kakstoel zit en de toorn van andere -bondgenoten- over zich heen krijgt ,, ,,,, maar we kenne het Nederlandse spreekwoord ..,,Wie hoog spring zal laag vallen

@Tammy die meneer naast hem stáát met z´n armen over elkaar ,, waarom maakte hij z´n besluit niet bekend terwijl iedereen er was en hij niet ergens hoog in de wolken vloog en met een tweetje zei zet er maar een streep door ,,,,, jey een echt vent van stavast "nee "nee "nee
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 14 jun 2018, 10:11

Inderdaad we zijn er niet bij geweest zoals Marcel Molle, voorzitter Stichting de Zilveren Camera zegt .

Maar het is een bijzondere foto. :mrgreen:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Afbeelding
Dé foto van de G7-top met 'overste Merkel en vervelend jongetje Trump'.
"Dat gezicht van Trump. Net alsof hij voor de zoveelste keer kattenkwaad heeft uitgehaald en hem voor de zoveelste keer de les wordt gelezen." Marcel Molle, voorzitter van stichting de Zilveren Camera én oud-winnaar van de Zilveren Camera, laat zijn licht schijnen over de foto waar de hele wereld dit weekend over praat.

President Trump zit op de G7-top in Canada, omringd door onder meer Angela Merkel, Shinzo Abe, Theresa May en Emmanuel Macron. "Dit is echt een geweldige kiek", zegt Molle. "Overste Merkel die het vervelende jongetje Trump even de les leest. Toen ik vanochtend wakker werd en de foto zag, dacht ik meteen: paf! Dit is een knaller." Een onderschrift is eigenlijk niet meer nodig, denkt hij.
Maar wat zien we hier eigenlijk tijdens deze 'spontane ontmoeting' tussen twee werksessies in? En wat kunnen we opmaken uit de lichaamstaal van deze wereldleiders, die hier op een kluitje bij elkaar zijn? Kijkt Trump überhaupt wel naar Merkel? Of laat hij zich niet de les lezen? "We zien in ieder geval iets wat we normaliter niet zien. En het symboliseert wat vooraf al werd gezegd: de G6+1. Dat is dit natuurlijk."

Boosheid.

Volgens Marcel Molle is het vooral de mimiek van Trump die de foto typeert. "Kijk naar zijn gezicht. Zittend, zijn armen over elkaar. Echt zo'n houding van: jullie maken me toch niets. Kom maar op. Ik heb de kaarten in handen en uiteindelijk moeten jullie me toch wel volgen."
Molle doelt op de Amerikaanse president die een week geleden besloot de importheffingen te verhogen voor staal- en aluminiumproducten uit Canada, Mexico en de Europese Unie. En dat maakte woedende reacties los bij de getroffen landen, die de afgelopen dagen voor een groot deel vertegenwoordigd waren in het Canadese Quebec.

Ze hebben allemaal hun eigen werkelijkheid.

Journalisten waren niet aanwezig bij dit informele moment tijdens de G7. Maar de verschillende delegaties slingerden wel zelf foto's de wereld in. Zo was de Duitse fotograaf Jesco Denzel er als officiële fotograaf van de regering van Merkel bij. De foto die hij maakte verscheen op het Instagramaccount van de bondskanselier.

Volgens Molle is dit een vorm van politiek bedrijven. "Maar, ze doen het allemaal. Als je bijvoorbeeld naar de foto van Trumps woordvoerder Sarah Sanders kijkt, dan lijkt het alsof Trump nog één keer uitlegt hoe het zit. Neem je de foto van Macron, dan is het net alsof Macron dat doet. En zo hebben ze allemaal hun eigen werkelijkheid." Maar, zegt Molle, de echte werkelijkheid blijft een wild guess: "Wij zijn er niet bij geweest."

Op internet wordt de vraag al gesteld of we het hier kunnen hebben over een prijswinnende foto. "Als je niet naar de opdrachtgever kijkt, dan zou dit een winnaar kunnen zijn", denkt Molle. Maar hij voegt er direct aan toe dat deze foto dus niet door een journalist is gemaakt. "Als de regering van Merkel de opdrachtgever is geweest, dan ben je als fotograaf dus niet zo vrij in je doen en laten."

Volgens Molle heb je als fotograaf die werkt in opdracht van bijvoorbeeld een regering een 'enorme voorsprong'. "Want je komt dus op plekken waar onafhankelijke fotografen helemaal niet komen." Als voorbeeld noemt hij Pete Souza, die voor Barack Obama werkte. "Die kreeg geweldige toegang tot alles waar Obama ging of stond. Je kunt je dus afvragen of dit soort jongens wel mee moeten doen aan wedstrijden."
Tijdens de laatste uitreiking van de World Press Photo sprak Molle ook met Pete Souza. "En hij gaf toen ook aan niet mee te doen aan dergelijke wedstrijden."


BRON.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Fenna » 14 jun 2018, 10:13

Tammy schreef:
14 jun 2018, 09:45
Ik zie dit :

Gefrustreerde regeringleiders die de wanhoop bijna nabij zijn waardoor Merkel probeert indruk te maken op Trump door quasi dreigend voorover te buigen.
Macron probeert ook indruk te maken en de rest staat erbij en kijkt er naar.
Trump zit als enigste met armen over elkaar en heeft nog net het fatsoen om ze hun zegje te laten doen.
Hij kijkt het tafereeltje aan met een soort geamuseerdheid en de gedachte : klets maar raak mijn besluit staat vast.

Zo zie ik die foto en jij Fenna ? :grin:
Die lichaamstaal zegt genoeg.
Hij zit daar met een vergenoegzaamde blik zo van 'kletsen jullie maar, ik heb het toch laatste woord' en die man die naast hem staat is Shinzō Abe van Japan, hij lijkt aan de zijde van Trump te staan.
Merkel en consorten proberen door hun dreigende lichaamstaal hem nog te imponeren, maar zonder succes.
Je ziet op deze foto duidelijk wie de leider is.

Trudeau heeft zich een onbetrouwbare handelspartner getoond door dingen op het laats nog te veranderen toen Trump al op weg was naar zijn ontmoeting met Kim in N.Korea.
Trump was in principe akkoord maar heeft de stekker er uitgetrokken toen Trudeau hem dit flikte.
Doe ik ook als iemand zich niet aan de afspraak houd.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 14 jun 2018, 10:26

Herman50 schreef :
herinner me overigens wel iets uit Midden Oosten wat weer eens de bekende knuppel in het hoenderhoek werd gegooid? ,, ook wel de verplaatsing van de Ambassade ,, er werd gelijk weer een -binnenlands- vuurtje gestookt dankzij Donny ,,
Ja dat binnenlandse vuurtje werd zeker opgestookt.
Maar Herman50 , dat vuurtje is nog nooit gedoofd daar sinds 1947.

Je denkt toch niet dat ze daar ruzie hebben met elkaar door Trump alleen ?
Jaren voordat Trump in beeld kwam is het al ellende daar.
Over paar jaar is Trump weer weg maar dat conflict daar echt niet.
Die ambassade wilt hij verhuizen inderdaad, maar dat is goedgekeurd Herman50, namelijk al in 1995 als ik het goed heb.
Elke president daarna zei dat ze dat zouden uitvoeren maar ze legden het gewoon in de la.
En ja dan krijg je een president die het dus wel uit de la haalt.
Daar komt rotzooi van toen met die rellen.
Maar die rellen blijven nog tientallen jaren daar vrees ik.

Leuk hoe jij de foto ziet. :mrgreen:
Zie je iedereen ziet er iets anders in.
@Tammy die meneer naast hem stáát met z´n armen over elkaar ,, waarom maakte hij z´n besluit niet bekend terwijl iedereen er was en hij niet ergens hoog in de wolken vloog en met een tweetje zei zet er maar een streep door ,,,,, jey een echt vent van stavast
Ja dat is Trump, onvoorspelbaar.
Dat is toch een president onwaardig Herman50 dat hij het via een stomme tweet doet ?

Belachelijk vind ik dat.
Gooi die mobiel van hem weg, zou verboden moeten worden dat stomme getweet van hem.
Is te gek voor woorden.

Je bent toch niet geschrokken van mijn laatste antwoord he Herman50 ?
Want die is 100 procent zwaar negatief hoor. [jaja] :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 14 jun 2018, 10:34

Jij ziet dus hetzelfde als ik in die foto Fenna. :mrgreen:
Anderen zien weer iets heel anders.
Is leuk al die verschillen.

Ik heb de speech van Trudeau niet gehoord, weet niet precies hoe het ging daar.
Maar ik vind wel dat Trump dat rechtstreeks moet zeggen tegen de mensen .

Ik heb zo`n hekel aan dat Twittergedrag van hem, maar dat heb ik ook bij anderen hoge piefen.

Zouden ze niet moeten doen op dat niveau.

Maar dat is de tijd helaas waarin we leven.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 14 jun 2018, 11:13

@ nee hoor Tammy . zou haast zeggen de wereld draait -hoe dan ook -door ,,en een fijne dag ,,,,, ;P! ;P!
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 14 jun 2018, 11:17

Goed zo Herman50 , Rotterdammers kunnen wel tegen een geintje merk ik. :mrgreen:

Jij ook fijne dag . [wave]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 14 jun 2018, 12:00

Afbeelding

Dé foto van de G7-top met 'overste Merkel en vervelend jongetje Trump'.
Je ziet hem denken," ik heb thuis beter vlees in de kuip leggen.". :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 14 jun 2018, 12:02

;) ;)
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 14 jun 2018, 12:15

En daar komt Univers met zijn foto visie hoor. [joker]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

gusteman

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door gusteman » 14 jun 2018, 12:27

Determinist schreef:
13 jun 2018, 07:57
Welke browser gebruik je gusteman?

De tweet wordt weergegeven mbv de MEDIA bbcode. Het kan zijn dat de code erachter je browser doet denken dat het een advertentie is.
Op zowel Firefox als IE en Edge op Windows als mijn browser Dolphin op Android laten de tweet zien.

Kan je een andere browser testen of je het daar wel ziet of wellicht een andere adblocker gebruiken.
Browser: Firefox 60.0.2 (32bits)
OS: Xubuntu 14.04

Waarschijnlijk komt het door de MEDIA bbcode; ik krijg ook op de herhaling door Tammy hetzelfde bericht, namelijk

Afbeelding

Wanneer ik op die melding rechtsklik en dan kies voor openen in ander tabblad krijg ik hem wel te zien, zoals hier

Afbeelding


Het ligt dus niet aan de browser- of adblock instellingen maar waarschijnlijk dus wel aan de BBcode. :wink:

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Berjan » 14 jun 2018, 13:37

Tammy schreef:
14 jun 2018, 07:27
Dit bedoel ik Berjan.
Jij bepaalt al dat iets positiefs er niet is als iemand dat wel ziet.
Waar haal je dit nou weer vandaan? Ik zeg alleen ALS mensen negatieve dingen en anderen zien dit, DAN zijn zij realistischer dan mensen die willens en wetens iets positiefs eruit willen halen. Dus ALS het er niet is. De rest is aan jou..

Nogmaals ik ga niet met jou in discussie om de reden die ik eerder aangaf, dus bespaar je de moeite.
Jammer hoor, je krijgt kritiek en je gaat niet in discussie. Waar komen we dit nog meer tegen? O ja, bij Trump. Geen wonder dat je iets positiefs in hem ziet.
Ben ik ook nog een verspreider van fake nieuws?
En nee dat is niet omdat ik niet tegen kritiek kan.
Neen hoor, ik zou je nog bijna geloven.
Kritiek is goed , met vele onderwerpen op dit forum kan je niet altijd hetzelfde denken, zou behoorlijk saai zijn.

Ik vind kritiek leerzaam, maar niet Berjan als iemand bij voorbaat zoals jij al voor een ander uitmaakt dat iets niet positiefs is.

Dat bepaal jij niet.
Ik heb toch netjes uitgelegd waarom iets niet positief is? Namelijk dat het een schijnpolitiek is? Dat het woorden zijn en geen daden? Wat heb je hierop te zeggen gehad? Nog niks inhoudelijks. En dat is jammer.

Of dat je hiermee voorbijgaat aan al die kampen waar Noord Korea vol mee staat, waar mensen die tegen Kim zijn in komen?
Maak je niet druk er zullen ongetwijfeld anderen mensen zijn in de wereld waar je mee in discussie kan.

Maar niet met mij, dat doe ik met anderen mensen.
Je gaat alleen met mensen in discussie die het met je eens zijn. Dat is wel duidelijk.


Ach betwijfel je dat ook ?

Ik ben 58 jaar en ik weet wat ik vraag , en geloof me als ik zeg dat ik niet omval.
Ik val van hele anderen zaken in het leven soms om.

Maar nee jij weet het weer beter.
Wat heeft leeftijd precies te maken met of je wel of niet tegen kritiek kan? Ik kan daar met mijn spreekwoordelijke pet niet bij.
Ik heb eens een opa gehad, die begon een discussie. En als je hem tegenweer bood dan was het "ik wil het er niet meer over hebben!". Dus....
Het maakt niet uit wat ik zeg Berjan tegen jou , jij vult alles al in.
En dat is jammer want praten over Trump de voor en nadelen is leuk.
Over alles van te voren in vullen gesproken. Steeds doe je weer alsof ik alleen al besloten heb, of dat ik uitmaak wat realistisch is en wat niet. Terwijl ik voorbeelden aanhaal wanneer mensen die negatief zijn realistischer zijn. Ik heb later nog netjes getypt realistischER. Om duidelijk te maken dat ik niet meen dat mensen die positief zijn niet realistisch zouden zijn. Dit heb ik nooit getypt maar dit heb je in je haat en nijd ervan gemaakt. En nogmaals, ik weet niet of dit komt omdat ik kritiek op jou heb, of kritiek op Trump. Misschien wel beiden. Maar begrijpend lezen, daar heb je in dit geval weinig kaas van gegeten. Je stelt dat ik dingen schrijf die ik nooit heb geschreven. Dus je moet je niet bij mij aankomen dat ik alles invul, dat heb je namelijk zelf gedaan.

In heel veel dingen ben ik positief, misschien wel naief. En dat is alleen maar goed, anders heb je geen leven. Maar waarom mensen in Trump iets positiefs zien, en dan ook nog vanwege een handdruk (wat men dus bij Hitler ook deed, de toenmalige premier van Engeland en de baas van Frankrijk, en we weten hoe dit is afgelopen) wat dus niks zegt. Dat je ook nog ergens schreef dat mensen als Obama niet zo ver kwamen als Trump, dat deed mijn broek afzakken. Liever oprecht en eerlijk die man geen hand geven dan onoprecht de aandacht afleiden van negatieve binnenlandse zaken (bijvoorbeeld of Rusland en Trump onder 1 hoedje hebben gespeeld).
Want dat is wat Trump doet. Buitenlandse zaken gebruiken om interne conflicten onder het tafelkleed te schuiven. Totdat de Amerikaanse media daar weer over beginnen uiteraard.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 14 jun 2018, 13:57

Berjan schreef :
Je gaat alleen met mensen in discussie die het met je eens zijn. Dat is wel duidelijk.
Sorry ik moet nu zo lachen.
Ik wilde nog zeggen of we opnieuw konden beginnen maar laat maar.

Wat je in die quote zegt is niet te geloven.
Heb jij deze topic gelezen ?
Ik bedoel echt gelezen ?

Herman50 is iemand die de meeste berichten hier plaatst over Trump.
En hij moet helemaal niks van Trump hebben.
En dat is zijn goed recht. ;P!
Degene die het meeste op hem reageert ben ik. :mrgreen:
Zie jij dat niet Berjan ?
Hij heeft nog nooit een positief puntje over Trump geplaatst en dat gaat ook nooit gebeuren want hij heeft totaal niks met Donny zoals hij hem noemt.
En dat is prima.

Ik vraag hem heel vaak dingen die ik dan weer anders zie.
Dus zeggen dat ik alleen in discussie ga met mensen die het met me eens zijn is lariekoek.
Als er iemand is hier op het forum die het totaal niet eens is wat ik over Trump zeg is Herman50 dat wel. :mrgreen:
En dat vind ik harstikke leuk .
Hij heeft een sterke eigen mening en snapt de positieve puntjes die ik wel zie totaal niet.
Hij en ik praten hier veel over Trump, we zijn totaal verschillend en dat is juist zo mooi.


Dus Berjan jouw opmerking slaat weer nergens op.

En ik meen het wat ik net zei.

Ik dacht eraan om met een frisse nieuwe start te beginnen jij en ik in deze topic.

Maar heb er geen behoefte meer aan.
Dit heb ik nooit getypt maar dit heb je in je haat en nijd ervan gemaakt. En nogmaals, ik weet niet of dit komt omdat ik kritiek op jou heb, of kritiek op Trump. Misschien wel beiden.
Weet je waarom ik mijn leeftijd zei ?

Haat en nijd omdat jij anders denkt over Trump ?
Of kritiek op mij of Trump dat ik daar nijdig om moet zijn ?
Berjan ik ben geen tienertje meer. [joker]

Ben dikke vijftigplusser , ben te oud om zo kinderlijk te denken.
Als ik nijdig word dan word het op echte belangrijke zaken in het leven , niet door kritiek op mij of Trump.
Alsjeblieft hoe oud ben jij eigenlijk dat je dit soort onzin gelooft ?

Het werkt niet tussen jou en mij, geef niks.

Kan gebeuren no problem.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie