Donald Trump president ..... en wat nu?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 24 mei 2018, 17:23

Duidelijk Arminius. :mrgreen:

Ikzelf vind hem een president onwaardig met zijn stomme twitter gedrag maar sommige zaken ziet hij goed.
En inderdaad hij benoemt ze ook voluit.
Geen eindeloos diplomatiek gedraai wat niks oplevert maar duidelijkheid wat hij wilt.
Maar de lompheid waarmee dat gepaard gaat kan wat netter.

Wat er nu gebeurt is een staaltje krachtmeting.
Geen kleine Rocket man gaat tegen grote Trump vertellen dat de meeting niet doorgaat.
Die machtsverhouding is nu heel duidelijk aanwezig.
Trump is Kim net voor , want die dreigde al om op te stapppen.

Wie is het eerste ?
Trump dus en daarom zit er eentje te stampvoeten nu.
Kinderachtig spel ?
Zeker , maar zo gaat het vaker.
En achter de schermen gebeurt er nog veel en veel meer wat wij nooit zullen horen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Determinist » 24 mei 2018, 20:41

Arminius schreef:
24 mei 2018, 17:01

En tot slot, omdat hij dat zegt :mrgreen:
Vooral dat laatste heeft mij overtuigd.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 25 mei 2018, 07:32

dus hij zet z´n eigen p de 1e plek
de prioriteiten lopen zo door elkaar dat ze er geen gat in zien
als onderhandelaar brult en baft ie genoeg dat wel
Mexicanen zijn dus geen mensen
de waarheid ligt in het midden
zij hebben die pestdingen al dus erger kan niet
mooi dat vind ik nou ook van hem
wat ie zegt zal me an me reet roesten .....

ja t is moeilijk bescheiden te blijven.
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 25 mei 2018, 07:34

tjsa en mocht Kimmy zeggen oke dan ga ik gewoon door en morgen gaat er weer een raket de lucht in , hebben we dat te danken aan ....
alles van waarde is weerloos

Arminius

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 09:45

herman50 schreef:
25 mei 2018, 07:32
dus hij zet z´n eigen p de 1e plek
Nee, Amerika
de prioriteiten lopen zo door elkaar dat ze er geen gat in zien
Jij misschien niet, maar hij weet absoluut welke kant hij op wil
als onderhandelaar brult en baft ie genoeg dat wel
Neem aan dat je blaffen bedoelt? :) Ieder vogeltje fluit zoals hij gebekt is.
Mexicanen zijn dus geen mensen
Mexicaanse drugs en mensen handelaren bedoelde hij.
de waarheid ligt in het midden
Nee, de waarheid is de waarheid. Die ligt nergens
zij hebben die pestdingen al dus erger kan niet
Gelukkig wel.
mooi dat vind ik nou ook van hem
Dat mag :)
wat ie zegt zal me an me reet roesten .....
Ik denk dat hij het zelfde over jou denkt :)

ja t is moeilijk bescheiden te blijven.
Heeft hij geen last van :)

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 25 mei 2018, 10:06

ja t is moeilijk bescheiden te blijven.
Heeft hij geen last van :)
Klopt, hij heeft geen geweten.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 25 mei 2018, 10:10

@Ik denk dat hij het zelfde over jou denkt :) kent hij mij dan????????? nee tog he enne
@ ja t is moeilijk bescheiden te blijven. Heeft hij geen last van :) ehh quote , IK ben een zeer goed bemiddelaar DT
IK ben m´n beste adviseur ,IK spreek met mezelf omdat IK een goed stel hersen heb DT

je was me net voor Uni :hahaha:
alles van waarde is weerloos


Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 26 mei 2018, 11:32

dat noemen we dus ook wel een draaikont

Amerika heeft 'zeer productieve gesprekken' met Noord-Korea over het toch door laten gaan van de ontmoeting tussen president Donald Trump en de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un.
Dat twitterde de president vanochtend.

Eerder liet Trump al weten dat hij niet uitsloot dat de topontmoeting toch plaats zal vinden. In de tweet zegt Trump dat als de top plaatsvindt, dat 'waarschijnlijk' zoals eerder al was afgesproken op 12 juni in Singapore zal zijn. Als het nodig is, zal de ontmoeting worden verlengd.
Trump had de ontmoeting met Kim eerder afgezegd. Hij beklaagde zich toen over de 'enorme woede en open vijandigheid' uit de hoek van Pyongyang.

© Aangeboden door RTL Nederland .
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 26 mei 2018, 12:50

Herman50 schreef :
dat noemen we dus ook wel een draaikont
Nee het hoort allemaal bij het grote spel.
Hij zei het ook zelf gisteren, spelletjes worden gespeeld.
Dit is een spel die heel kinderachtig lijkt maar op het hoogste niveau door allebei word gespeeld.
Trump weet dondersgoed wat hij wilt.
Hij lijkt een draaikont maar is dat absoluut niet.

It is all in the game zoals ze dat zeggen. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Arminius

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Arminius » 26 mei 2018, 12:52

Inderdaad, gewoon allemaal onderdeel van het politieke spel

Arminius

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Arminius » 26 mei 2018, 12:57

Goed zo!!
Trump: spelers die niet staan tijdens volkslied horen niet in VS

De National Football League (NFL) heeft een goede keuze gemaakt door American-footballspelers die knielen tijdens het volkslied voortaan te bestraffen. Dat zei president Trump woensdag in een interview met Fox News, dat donderdag wordt uitgezonden. De NFL maakte kort daarvoor bekend dat teams wier opstandige spelers weigeren te staan voortaan een boete krijgen.

Spelers die niet willen staan, mogen van de NFL achterblijven in de kleedkamer. Trump zei in het interview dat hij vindt dat "de spelers eigenlijk niet eens achter moeten kunnen blijven in de kleedkamers." Volgens de president behoort iedereen op het veld te staan tijdens de lofzang voor het vaderland.
Als je zo`n hekel hebt aan dat land flikker dan een eind op. Dan ga je toch lekker ergens anders wonen.

Arminius

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Arminius » 26 mei 2018, 12:59

Het moet toch niet veel gekker worden ook he. :(
Rechtbank: Trump mag Twitteraars niet meer blokkeren

President Trump mag mensen die hem op Twitter bekritiseren niet meer blokkeren. Dat heeft een federale rechter in New York woensdag bepaald. Volgens de rechtbank schendt de president de Grondwet als hij Twitteraars digitaal de mond snoert.
Dat maak je toch verdomme wel zelf uit, of niet dan. Stel dat jij op je Facebook niemand mag blokkeren van de rechter.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 26 mei 2018, 14:01

Volgens de president behoort iedereen op het veld te staan tijdens de lofzang voor het vaderland,,,, jaja heb je hem zien staan schutteren ????terwijl het volkslied werd gespeeld .....

ach ja ieder vogeltje zingt zoals ut gebekt is nietwaar' ;) fijnemiddag nog tesaam
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 31 mei 2018, 07:30

heeft Donny zich niet vergist net een ander Kim''

De Amerikaanse president Donald Trump had woensdag "een geweldige ontmoeting" met Kim Kardashian. De twee bespraken hervormingen in het gevangeniswezen en strafmaten, zo liet hij weten op Twitter.

Volgens CNN bracht Kim ongeveer een uur door in het Witte Huis. Ze zou daarna op het terrein in een auto zijn gestapt. Een speciaal privilege want VIP-gasten moeten meestal eerst lopend door de poort. Iemand uit haar entourage zou de media-aandacht voor haar bezoek vanuit de auto hebben gefilmd. Het is niet duidelijk of haar ontmoeting met Trump te zien zal zijn in realityshow Keeping Up With The Kardashians.

Kim voert al langer actie voor een presidentieel pardon voor Alice Marie Johnson, een 62-jarige vrouw die al 21 jaar in een gevangenis in Alabama zit voor een relatief licht drugsdelict. Haar meeting met Trump was opgezet door Jared Kushner, de schoonzoon van de president die als Witte Huis-adviseur gevangenishervormingen in zijn portefeuille heeft.

Kim sprak tijdens de verkiezingen van 2016 haar steun uit voor Trumps rivaal Hillary Clinton. Echtgenoot Kanye West is aanhanger van Donald Trump.
http://www.msn.com/nl-nl/entertainment/ ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Arminius

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Arminius » 31 mei 2018, 07:35

Hahaha, die Kim :mrgreen:

if you can't beat them, join them

(spreekwoorden, zegswijzen). (Engels, letterlijk 'als je niet van hen kunt winnen, sluit je dan bij hen aan')

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 01 jun 2018, 07:52

dat heet , nou heb ik nog wat tegoed van je ,,

Donald Trump overweegt gebruik te maken van zijn bevoegdheid om een aantal mensen gratie te verlenen. Eén van de gelukkigen zou de tv-huisvrouw Martha Stewart zijn, die in 2004 voor vijf maanden in de gevangenis belandde vanwege het afleggen van valse verklaringen over een dubieuze aandelentransactie in 2001. Dat meldt Deadline
<<lees ik dat goed in 2004 voor 5 maanden de bak in , nounou en dan nu -2018- gratie krijgen? wie maakt er het foutje >>

„Ik denk dat Martha Stewart tot op zekere hoogte hard en onrechtvaardig werd behandeld”, zei Trump tegen verslaggevers in het presidentieel vliegtuig onderweg naar Texas. Ook de voormalig gouverneur van Illinois, Rod Blagejovich, zou volgens de president voor gratie in aanmerking komen. De democraat Blagojevich zit sinds 2012 een gevangenisstraf van 14 jaar uit wegens corruptie. Hij bood de voormalige senaatszetel van Barack Obama aan in ruil voor geld of gunsten.

Stewart en Blagojevich hebben beiden een band met Trump. Stewart maakte in 2006 The Apprentice: Martha Stewart, een spin-off van Trump’s televisieshow The Celebrity Apprentice. En Blagojevich was in 2010 gast in het programma van Trump.

http://www.msn.com/nl-nl/entertainment/ ... OCID=HPDHP fijne dag nog ;)
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 01 jun 2018, 08:04

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 02 jun 2018, 08:51

Het is om te gillen dit politieke spel maar de ontmoeting gaat voorlopig weer door. :mrgreen:
En als dat gebeurd schrijft Trump geschiedenis wat de uitkomst van de top ook word.
Kijken hoe de koppies van de presentatoren bij CNN kijken als ze er verslag van gaan doen.
Of ze neutraal kunnen kijken.
Denk het niet en daar heb ik nu al lol om. [joker]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Afbeelding

Trump ontmoet Kim 12 juni in Singapore .

WASHINGTON (ANP) - De ontmoeting van president Donald Trump met de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un gaat 12 juni in Singapore toch door. Trump heeft dit gezegd na een gesprek met een Noord-Koreaanse gezant in het Witte Huis.
De gezant, Kim Yong-chol, bracht Trump een brief van Kim Jong-un. Die was volgens Trump vriendelijk en interessant. Eerder zegde Trump de voorgenomen bijeenkomst in Singapore af, omdat Kim nare dingen over de VS had gezegd.

De ontmoeting met de Noord-Koreaanse gezant en de brief van Kim kunnen volgens de Amerikaanse president leiden tot een nieuwe relatie die op 12 juni begint. Hij dankte daarbij de Chinese president Xi Jinping die volgens hem een heleboel heeft geholpen bij het tot stand komen van de contacten tussen Washington en Pyongyang.

Vredesverdrag.

Trump gelooft dat Noord-Korea serieus van nucleaire zaken af wil en zegt dat hij ernaar uitziet de sancties tegen Noord-Korea te kunnen opheffen. Hij heeft naar eigen zeggen niet over mensenrechten gepraat met Kim Yong-chol, maar wel over de mogelijkheden de oorlog tussen beide landen officieel te beëindigen.
De Koreaanse oorlog (1950-1953), waarin de VS en Zuid-Korea de voornaamste vijanden van het noorden waren, is nooit met een vredesverdrag beëindigd. Trump zei ook dat hij niet verwacht dat de betere relaties de VS veel geld gaan kosten, want Zuid-Korea zal wel veel geld voor hulp aan het noorden uittrekken.
Het stalinistische en sinds 1949 door Kims familie geregeerde Noord-Korea ligt al lang internationaal onder vuur en talrijke sancties zijn tegen het land uitgevaardigd. Dat is wegens de inspanningen van het regime kernwapens te maken. Het regime stelt dat die nu klaar zijn en dat er geen nucleaire projecten meer nodig zijn.

BRON.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Arminius

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Arminius » 02 jun 2018, 09:46

Geweldige stunt van Trump!

Ik zie hem nog de Nobelprijs voor de vrede binnen halen

*1*

Plaats reactie