Donald Trump president ..... en wat nu?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 06 jul 2018, 09:57

dit kreeg ik van m´n nicht tijdje terug is dat beter?? oja die woont in Mexcico
Afbeelding
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 06 jul 2018, 09:59

Als je een fan bent van Trump zullen ze dit wc papier geweldig vinden.
Kusje van Trump elke dag. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 06 jul 2018, 10:25

Afbeelding

Weet je Herman50 er is niks mis met demonstreren, dat is al eeuwen oud.
Maar de manier tegenwoordig vind ik compleet lachwekkend geworden.
Het begon met die roze vagina pakjes en mutsjes.
Ik kon het bijna niet geloven wat ik zag.

Ik beeld me dan in hoe dat in zijn werk is gegaan.
Al die vrouwen verwoed achter de naaimachine met het lapje stof.
Je bent een volwassen vrouw , misschien zelfs moeder en echtgenote en je gaat een vagina pakje maken en daar ga je buiten mee rondlopen...…….
Sorry Herman50 dat vind ik zooooo idioot. :mrgreen:

En nu een baby ballon ?
Er zijn strikte regels voor vliegen boven het parlement en Big Ben en de burgemeester buigt een beetje de regels om een baby ballon te laten hangen daar ?
Een baby ballonnetje kan door de strikte en serieuze regels heen en mag daar hangen ?
Als ik Trump was zou ik nog geen eens met zo`n burgemeester praten, die neem je toch niet serieus meer ?


En ik vraag me altijd af wat er door de demonstranten heen gaat met hun kinderlijke acties.
Ik heb het niet over de volwassen demonstranten die luid gillend en met spandoeken staan.
Ik heb daar geen problemen mee, dat is demonstreren.

Ik denk aan de vagina pakjes vrouwen.
Je loopt daar en voelt je geweldig voor het witte huis te marcheren.
Snappen ze niet hoe belachelijk ze eruit zien ?
Snappen ze in London niet als ze de ballon oplaten hoe kinderachtig hun protest is ?
Zien ze niet dat Trump er niks om geeft en versterkt word in zijn gedachtes hoe dom zijn tegendemonstranten zijn ?

Want Trump heeft een ego van hier tot ginder en hij is iemand die het een zorg zal zijn wat zijn tegenstanders denken.
Zo`n figuur is het gewoon.
Een bullebak en olifant in porseleinen kast die doet wat hij wilt.

Maar misschien weten zijn tegenstanders dat ook wel en grijpen ze naar dit soort kleuter middelen om zijn aandacht te vangen.
Maar dat zal niet werken, niet bij een type als Trump.

Zijn er nog mensen in de wereld die op een volwassen manier kunnen demonstreren ?
Of misschien ben ik wel te oud geworden voor deze onzin, dat zou ook kunnen. [joker]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door taigitu » 06 jul 2018, 11:04

Schoonzoon Trump heeft gestemd als vrouw

28 september 2017

Jared Kushner is de schoonzoon van Donald Trump en heeft volgens zijn stembiljet gestemd alszijnde een vrouw.

Afbeelding

Kushner die getrouwd is met de dochter van the Donald Ivanka is ook ‘senior advisor’ van de Amerikaanse president.
Op het registratieformulier voor mensen die willen stemmen uit 2009 staat onder het kopje ‘Gender: female.’

Het is onduidelijk of zijn stem hiermee ook niet geldig zou zijn. Opmerkelijk is dat Trump zelf stelt dat 3 tot 5 miljoen mensen
illegaal hebben gestemd wat overeenkomt met de marge waarmee Hillary Clinton de nationale stemmen won.
Het Witte Huis heeft nog geen commentaar gegeven.

Bizar,nl
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 06 jul 2018, 11:34

wat mogen die Amerikanen toch trots zijn op zo´n ´eerlijke, president ...
WASHINGTON - De Amerikaanse president Donald Trump heeft een week na de schietpartij op de redactie van de Capital Gazette weer uitgehaald naar de Amerikaanse media. Tijdens een bijeenkomst in Montana sprak Trump weer over de “oneerlijke, slechte mensen” die “fake news” melden. Zijn gehoor juichte.

De tirades van Trump tegen de media zijn niet nieuw; sinds hij president is, geeft de Republikein doorlopend af op de media en valt ze vrijwel dagelijks aan via Twitter. Hij noemt journalisten met regelmaat “de vijanden van het vrije Amerikaanse volk”.

Na de schietpartij op de redactie van Capital Gazette, waarbij vijf mensen overleden, sloeg Trump even een andere toon aan. Hij condoleerde alle slachtoffers en stelde dat journalisten in de VS “vrij en zonder angst” hun werk moeten kunnen doen.

Fake

Maar deze boodschap was van korte duur, zo bleek donderdag in Montana. Trump stelde overigens wel dat “sommige van de beste mensen die ik ken journalisten zijn. Maar driekwart is leugenachtig en onwaarachtig. Ze zijn fake, helemaal fake. Ze verzinnen alles: bronnen, verhalen. Journalisten zijn echt slechte mensen.”

Op 26 juni opende een man die al lang boos was op de Capital Gazette het vuur op de redactie van de krant.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 06 jul 2018, 14:07



Goed zo meisje dat zal hem leren. :mrgreen:
Wat een schattig ballonnetje trouwens .
Is leuk voor kinderfeestjes zo aandoenlijk om te zien zo`n baby.
Volgens mij zou dit een hit kunnen worden bij party bestellingen.

Was Engeland niet het land van Robin Hood ?...……………………...Afbeelding
Hopelijk voor de jongedame blijft hij thuis. [joker]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 06 jul 2018, 15:37



Zo zien kinderen Trump. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Vitharr » 06 jul 2018, 18:33

Dat meisje in het eerste filmpje klinkt mij meer Amerikaans dan Brits in de oren hoor.

Hoe dan ook is het een zeer treffend monument voor politici. Een hoop gebakken lucht wat onheilspellend boven je hoofd zweeft. Als deze echt op Trump lijkt wordt het een 2de Hindenburg.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 06 jul 2018, 18:58

Daar dacht ik ook even aan dat ze Amerikaans is de jongedame die praat over de baby ballon Vitharr.
Ik vind het onvoorstelbaar dat juist boven die gebouwen de strenge regels minder gelden voor een baby ballon.
Volgens mij kun je die gebouwen vergelijken met het Capitool gebouw in Washington DC.
Daar mag je niet zomaar over vliegen.

Dus dat dat in London wel mag voor zoiets onbenulligs als een ballon is toch echt een agendapunt voor MI6 vind je ook niet ? :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 07 jul 2018, 10:54

Afbeelding als Donny vooral de Mercedessen uit New York kwijt wil , waarom geen gebaar en donder deze naar beneden vanaf de Tr.,toren <met dit merk -Mercedes nét te zien onderaan de foto- scheurt zoontje lief door de gouwe kooi ...... :peace:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 11 jul 2018, 13:12

hij kan weer es z´n schuur open trekken onze Donny

BRUSSEL (ANP) - De Amerikaanse president Donald Trump heeft op de NAVO-top in Brussel scherp uitgehaald naar Duitsland. ,,Duitsland wordt volledig door Rusland gecontroleerd. Het land is een gevangene van Rusland." (misschien is onder de plak van Amerika beter ,,,,of zitten ze/we dat al)

Trump vind het onbestaanbaar dat Duitsland nauw samenwerkt met Rusland bij de aanleg van gaspijpleiding Nord Stream 2 en intussen wel wordt beschermd door VS. >en dat wist je /men niet voordat ze begonnen....ook alweer rare jonges

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 13 jul 2018, 07:57

die Donnie heeft ze ook niet alle op0 een rijtje, hij eist en hij dreigt , heeft ie al es in z´n eige land gekeken wa een zooitje het daar is
In amper anderhalve dag heeft president Trump in Brussel de NAVO in chaos gestort. Trump slaagde er in een bondgenootschap dat al 69 jaar hecht bijeen is in 36 duur aan het wankelen te brengen.

Nu is Engeland aan de buurt. En Trump heeft de kans benut om ook de relatie met Engeland in één enkel interview zwaar te beschadigen. Hij bedreigt de regering dat als Engeland niet snel en helder met de EU breekt het land niet op Amerikaanse steun hoeft te rekenen.

De Britse premier Theresa May maakt zich hard voor een vrijhandelsverdrag met de VS om te compenseren voor een terugloop in de handel met de EU. Volgens Trump komen de brexitplannen er echter op neer dat zijn land in feite met de EU zou moeten onderhandelen, iets wat hij onwaarschijnlijk acht. ,,Want we hebben al genoeg problemen met de Europese Unie”, aldus de president. ,,We pakken de Europese Unie aan.”

Ook zegt hij dat hij hoopt dat de deze week opgestapte minister van Buitenlandse Zaken Boris Johnson terugkeert in de regering. Hij noemt Johnson ,,een geweldige vertegenwoordiger van het VK” en zegt dat hij een goede premier zou zijn.

Trump uit verder kritiek op het Europese migratiebeleid. ,,Toestaan dat miljoenen en miljoenen mensen naar Europa komen is heel, heel verdrietig”, zegt hij. ,,Jullie verliezen jullie cultuur.”

Een Amerikaanse commentator beschrijft de trip van Trump in Europa als de vlucht van een zeemeeuw. Hij vliegt ergens over heen, schijt het onder en vliegt weer verder.

Maandag is het laatste deel van Trumps tocht: dan ontmoet hij in Helsinki Putin
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 15 jul 2018, 08:07

,zo kan je het ook doe ,heel subtiel ,,,,als Donny het snappen wil

Koningin Elisabeth stond vrijdag moederziel alleen op Donald Trump te wachten. Die – uiteraard – te laat was. De Queen (foto) keek zo zichtbaar mogelijk op haar horloge om te zien wat ze uiteraard al wist: hij liet haar wachten.

Dat ze alleen was is, zeggen insiders tegen The Times, hoogst ongebruikelijk. Zeker sinds haar man Philip niet meer actief is, is bij dit soort ontvangsten altijd minstens een van de troonopvolgers aanwezig. Vrijwel altijd is Charles er bij en meestal ook William. Ze hebben beide laten uitlekken dat ze daar niets voor voelden. Daardoor stond koningin Elisabeth in haar eentje. Dezelfde insiders zeggen dat het bedoeld was als een signaal van het Koninklijk Huis wat ze van Trump vinden en dat is hoogst ongebruikelijk.
http://www.msn.com/nl-nl/entertainment/ ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door taigitu » 16 jul 2018, 21:10

Donald Trump: ik ga voor tweede termijn

15 juli 2018

Donald Trump wil na het aflopen van zijn eerste termijn als president nog vier jaar aanblijven.
Hij liet weten zich in 2020 opnieuw verkiesbaar te zullen stellen.

Dat zei hij opvallend genoeg in een interview met een Britse krant, de Mail on Sunday.

Met gemak winnen
Trump verwacht die verkiezingen met gemak te winnen, zei hij in het interview, omdat de Democraten geen goede kandidaat lijken te hebben
die tegen hem is opgewassen. "Ik zie niemand. Ik ken hen allemaal en ik zie niemand. Ze hebben niet de juiste kandidaat."

Dat Trump een tweede termijn wil, is geen verrassing. Ook na zijn verkiezingsoverwinning in 2016 bleef hij onafgebroken campagne voeren.
Bovendien gebeurt het bijna nooit dat een zittende president niet eens probeert er een tweede termijn aan vast te knopen.

Onverslaanbaar
En eind vorig jaar liet hij zich al ontvallen dat hij in 2020 onverslaanbaar is'.
Maar een ondubbelzinnige bevestiging van zijn ambitie gaf hij nog niet eerder.

Dat Trump zegt makkelijk te gaan winnen, is zeker niet alleen maar grootspraak, vindt correspondent Erik Mouthaan.
Ook hij verwacht dat Trump makkelijk wordt herkozen.

Waarom Trump in 2020 weer gaat winnen:
Trump heeft inderdaad enorm goede kansen om de verkiezingen in 2020 te winnen.
Erik Mouthaan legt uit waarom. Zie video via de link van dit eerste artikel.

'Iedereen wil dat ik het doe'
Nu, in het interview met de krant geef hij als antwoord op de vraag of hij zich verkiesbaar stelt in 2020 als antwoord.
"Dat ben ik zeker van plan. Het lijkt erop dat iedereen wil dat ik het doe." Trump houdt wel een slag om de arm.
"Je weet nooit wat de toekomst brengt wat betreft gezondheid of andere zaken."

https://www.rtlnieuws.nl/buitenland/don ... de-termijn

000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Trump haalt alvast 10 miljoen dollar op voor herverkiezing

29 juni 2017

Trump haalt alvast 10 miljoen dollar op voor herverkiezing
De komende 1200 dagen is Donald Trump nog president van de VS, maar hij wil dat ook daarna blijven.
Tijdens een fundraiser voor zijn herverkiezing in 2020 heeft Trump al 10 miljoen dollar opgehaald.

De bijeenkomst voor donoren werd gehouden op een steenworp afstand van het Witte Huis, in Trumps eigen hotel in Washington.
De gasten betaalden volgens persbureau Reuters 35.000 dollar om aan te mogen schuiven.

Journalisten waren niet welkom bij het diner.
Volgens een woordvoerder van het Witte Huis gaat het om een politieke bijeenkomst.
"Ze hebben ervoor gekozen om dat gescheiden te houden."

Betalen voor eigen hotel
Het geld dat tijdens de fundraiser wordt opgehaald gaat naar de herverkiezingscampagne van Trump, maar ook naar de Republikeinse partij.
Omdat er meerdere ontvangers zijn, mogen donoren meer dan het maximale bedrag van 5400 dollar geven.

Trump moet zijn eigen bedrijf betalen voor het gebruik van de ruimte voor de bijeenkomst. Volgens de donatieregels mogen het hotel
en het bedrijf van Trump de zaal niet gratis beschikbaar stellen.

https://www.rtlnieuws.nl/buitenland/tru ... verkiezing
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 17 jul 2018, 07:11

dat ze hopelijk der verstand terug vinden ,,, in AD gelezen vind vond het geen reageren waard ,,,enne hoogmoed komt voor de val
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 17 jul 2018, 07:35

en dan is iedereen tevreden over Donny ?? ,, de man van Amerika Eerst ????

WASHINGTON (ANP) - Critici van de Amerikaanse president Donald Trump hebben verbijsterd gereageerd op diens persconferentie met Vladimir Poetin in Finland. Democraten verwijten de president de kant te kiezen van de Russische leider en het advies van zijn eigen inlichtingendiensten te negeren.

Trump liet maandag blijken er niet van overtuigd te zijn dat Rusland heeft geprobeerd de verkiezingen van 2016 te beïnvloeden, zoals zijn inlichtingendiensten denken. Ook stelde hij dat beide landen schuld hebben aan de slechte onderlinge relatie. Voormalig CIA-directeur John Brennan noemde het optreden van de president ,,verraderlijk'' en concludeerde dat Trump ,,volledig in de zak van Poetin zit''.

Chuck Schumer, de Democratische leider in de Senaat, noemde het optreden van Trump ,,gevaarlijk en zwak''. Hij vraagt zich af waarom de president ,,de belangen van Rusland boven die van de VS plaatst''. De Democraat Adam Schiff concludeerde dat Poetin het kritiekloze optreden van Trump zal opvatten als ,,groen licht'' voor verdere inmenging.

Ook partijgenoten spaarden Trump niet. Senator Lindsey Graham noemde het ,,een gemiste kans'' dat Trump de Russen niet verantwoordelijk hield voor inmenging in de presidentsverkiezing. ,,Dit antwoord van president Trump zal door Rusland worden gezien als een teken van zwakte en veel meer problemen creëren dan het oplost.'' De Republikeinse senator Jeff Flake sprak over een ,,beschamend'' optreden.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 17 jul 2018, 07:37

niet de eerste de beste ...
WASHINGTON (ANP) - De Republikeinse senator John McCain heeft de persconferentie van de Amerikaanse president Trump volledig afgebrand. ,,Het was een van de meeste schandelijke optredens van een Amerikaanse president ooit. De top in Helsinki was een tragische vergissing."

Volgens McCain kon en wilde Trump niet op tegen Poetin. ,,Na het bombastische en het wispelturige gedrag van Trump in Brussel en Groot-Brittannië, is deze persconferentie een dieptepunt in de historie van het Amerikaanse presidentschap."

Tijdens de bewuste persconferentie zei Trump dat hij geen reden ziet om te geloven dat Rusland probeerde de Amerikaanse presidentsverkiezing te beïnvloeden. Dat leverde hem forse kritiek op in de Verenigde Staten. De Amerikaanse inlichtingendiensten benadrukten na afloop dat het volkomen duidelijk is dat Rusland zich in de presidentsverkiezingen van 2016 heeft gemengd
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 17 jul 2018, 08:10

Je zag Poetin denken, " Wat voor een halve zool heb ik voor me ".
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 17 jul 2018, 09:52

idd Uni of zoals een Rus annalist schreef , een ´nuttige idioot´, iemand die niet snapt wat ie aanricht, maar wel handig om voor je troika te spannen -en die wil nog 4 jaar

Afbeelding :rolfl:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 18 jul 2018, 07:49

de bekende 180 draai van Donny

De Amerikaanse president Donald Trump is dinsdag 180 graden gedraaid met zijn standpunt over het beïnvloeden van de Amerikaanse verkiezingen door Rusland. Volgens Trump bedoelde hij maandag in de persconferentie met de Russische president Vladimir Poetin het tegenovergestelde van wat hij daadwerkelijk zei.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie