Donald Trump president ..... en wat nu?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80646
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 12 apr 2018, 11:41

Univers dat is veel te hoog ! :shock:
Moet je de dokter niet bellen ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 12 apr 2018, 11:49

Die belt mij van middag.
Ik heb gisteren weer 24 uur met een kassie gelopen.
Krijg vanmiddag de uitslag.
Had al een pil in genomen, maar dat helpt geen ene moer.
Ik moest van mijn vrouw een blowtje draaien, heb het om 11 uur opgestoken.
Nu net weer opgemeten, was 132/84.
Voel me eigen ook weer veel beter.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Gast1 » 12 apr 2018, 12:18

Het is me wat met jou uni ...
Beterschap kerel en leuk dat je je humor bewaart.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 12 apr 2018, 12:36

Je moet altijd je humor bewaren Gast1.
Werkt altijd positief.
En klagen helpt niet, maakt het enkel erger.
Er zijn miljoenen mensen, die het slechter hebben als ik.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.


Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 12 apr 2018, 12:57

denk wel es dat als bij den mensch alles van een leie dakje gaat ze dit heel gewoon vinden terwijl de waarheid zo erg anders is , fijne dag nog ieders :peace:
alles van waarde is weerloos

Gast1

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Gast1 » 12 apr 2018, 13:05

De waarheid is altijd anders Herman, als alles van een leien dakje gaat mis je veel ervaringen.
En 'alles van een leien dakje', dat is een utopie ... toch?

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 12 apr 2018, 13:08

[jaja] [jaja] [jaja] ;P!
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 12 apr 2018, 13:56

Trump: aanval 'misschien niet binnenkort'
WASHINGTON (ANP) - De Amerikaanse president Donald Trump benadrukt nooit te hebben gezegd wanneer een aanval op Syrië zal worden uitgevoerd. ,,Het kan zeer binnenkort gebeuren of helemaal niet binnenkort'', schreef hij op Twitter.
Trump had woensdag in een tweet gezegd dat Rusland rekening moet houden met een Amerikaanse raketaanval op Syrië. ,,De Russen zeggen alle raketten te zullen neerhalen die worden afgevuurd op Syrië. Maak je klaar Rusland, want ze zullen komen'', twitterde de president toen.
Trump benadrukte een dag later geen uitspraken te hebben gedaan over ,,wanneer een aanval op Syrië zal plaatsvinden''. Hij prees vervolgens de bijdrage van de VS aan het verslaan van IS in de regio en stelde dat zijn land daar best voor mag worden bedankt. ,,,,,, -Nou is die koekoek of niet .......
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80646
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 12 apr 2018, 14:20

Hoop dat die bloeddruk gauw zakt Univers, gelukkig lukt dat wel met een blowtje. :grin:
Take are. :wink:

Trump is twitter verslaafd.
Hij zaait verwarring en volgens mij hoort dat bij een plan.
Maar die Twitter rotzooi zou verboden moeten worden bij presidenten.
Alleen prive gebruiken.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door oktagon » 12 apr 2018, 14:41

Univers: jouw bloeddruk is 132/85; de mijne 70 a 80/140 en dat was goed;dus die eerdere hoge cijfers lijken me een foute weergave te zijn,mogelijk een tijdelijke heftige opwinding wat een sterkere aanvoer van drenaline (via bijnieren?)
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Cornelius

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Cornelius » 12 apr 2018, 15:01

Susan schreef:
12 apr 2018, 08:18
Het is inderdaad iets om ons grote zorgen ten maken, wat er nu gaande is....
Wij hadden het hier ook over én over 1956 toen kinderen zelfs onder spanning kwamen te staan wat op de schoolpleinen voelbaar was
doordat er 'anders' gespeeld werd. Mede veroorzaakt door de angstige volwassenen die relatief kort daarvoor de oorlogsjaren overleefd hadden. Maar ook het hamsteren hevig toesloeg wat duidelijk te merken was in de winkels toen!
Ja hoor, dit onverantwoorde gedrag kunnen we ten alle tijde verwachten van wereldleiders Cornelius, soms denk ik wel eens dat
wie nml 'leider' en macht wil hebben op dergelijke posten, een beetje geschoffeld moeten zijn....? Anders ga je toch zeker niet op
deze manier met mensen overal ter wereld om..? [think]
Trump is niet alleen een beetje geschoffeld maar ook flink van potje gepleurd.
Jij weet dus ook nog van het hamsteren in 1956. Het was erg spannend en bedreigend, en het was onder de volwassenen het gesprek van de dag.
De Cubacrisis in oktober 1962 was ook spannend, maar duurde eigenlijk maar een week.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4711
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Witte wel » 12 apr 2018, 15:07

Trump is een Twitter clown.
Een beetje een fatsoenlijk staatshoofd twittert geen dreigementen. Duidelijk hierdoor is dat het één groot poppenkastspel is.
Toch?
Wereldpolitiek via Twitter. Welke malloot bedenkt dit.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 12 apr 2018, 15:14

Jij weet dus ook nog van het hamsteren in 1956.
Daar heb ik niets van mee gekregen.
Woonde van 55 tot 58 in toenmalig Sovjet Unie.
Hoorde het pas toen we terug in Nederland waren.
Kan je nagaan hoe de bevolking toen voor de domme gehouden werden.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 13 apr 2018, 07:46

denk dat Donny last heeft van iets waar niemand bestaan vanaf weet , zoals die reageert

De Verenigde Staten willen mogelijk toch meedoen met het Trans Pacifische Handelsakkoord (TPP). De Amerikaanse president Donald Trump heeft gezegd dat hij ,,overweegt” om zich bij het handelsblok aan te sluiten. Ook heeft hij zijn adviseurs opdracht gegeven om de mogelijkheden te onderzoeken.

De stap is opmerkelijk omdat Trump kort na zijn aantreden als president zijn land juist terugtrok uit de onderhandelingen voor TPP. Daardoor werd het akkoord in maart dit jaar niet door de geplande twaalf landen, maar slechts door elf staten ondertekend.

De Amerikaanse deelname aan TPP was een plan uit de tijd van Trumps voorganger Barack Obama. Het handelsblok met landen als Australië, Canada, Japan, Peru en Vietnam was eigenlijk bedoeld om China wat meer tegenwicht te kunnen bieden. Het lijkt daarom ook niet geheel toevallig dat Trump uitgerekend nu hij met China in een handelsconflict verzeild is, weer is gaan nadenken over TPP.

Overigens liet Trump zich donderdag ook al weer een heel stuk vriendelijker uit over China. De Amerikaanse leider toonde zich in zijn nopjes met een eerdere speech van zijn Chinese ambtsgenoot Xi Jinping. Daarin verklaarde Xi dat zijn land opener moet worden voor buitenlandse investeerders en dat importheffingen op onder meer auto’s flink verlaagd zullen worden. Rare wereld tegenwoordig
http://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nieu ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80646
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 13 apr 2018, 08:23

Herman50 schreef :
denk dat Donny last heeft van iets waar niemand bestaan vanaf weet , zoals die reageert
Jawel ik weet het ! :mrgreen:

Het heet wispelturigheid . [jaja] :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Susan » 13 apr 2018, 09:09

Cornelius schreef:
12 apr 2018, 15:01
Susan schreef:
12 apr 2018, 08:18
Het is inderdaad iets om ons grote zorgen ten maken, wat er nu gaande is....
Wij hadden het hier ook over én over 1956 toen kinderen zelfs onder spanning kwamen te staan wat op de schoolpleinen voelbaar was
doordat er 'anders' gespeeld werd. Mede veroorzaakt door de angstige volwassenen die relatief kort daarvoor de oorlogsjaren overleefd hadden. Maar ook het hamsteren hevig toesloeg wat duidelijk te merken was in de winkels toen!
Ja hoor, dit onverantwoorde gedrag kunnen we ten alle tijde verwachten van wereldleiders Cornelius, soms denk ik wel eens dat
wie nml 'leider' en macht wil hebben op dergelijke posten, een beetje geschoffeld moeten zijn....? Anders ga je toch zeker niet op
deze manier met mensen overal ter wereld om..? [think]
Trump is niet alleen een beetje geschoffeld maar ook flink van potje gepleurd.
Jij weet dus ook nog van het hamsteren in 1956. Het was erg spannend en bedreigend, en het was onder de volwassenen het gesprek van de dag.
De Cubacrisis in oktober 1962 was ook spannend, maar duurde eigenlijk maar een week.
;P!
De meeste verhalen over 1956 heb ik van horen zeggen, omdat ik veel te jong was
om te beseffen waar het precies over ging en wat er politiek gaande was, de ongeruste
angstige dreiging heb ik wel goed gevoeld door de omgeving,iedereen had het er over waar
je ook kwam, ook logisch natuurlijk. Mijn man is een stuk ouder en was destijds 15 jaar
tijdens de Hongaarse opstand enz. Hij weet het zich dus nog veel scherper te herinneren.
De Cubacrisis weet ik ook nog wel goed.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 13 apr 2018, 13:11

nu word er weer gesproken over het weekend voor de áanval´, op Syrie ,, nog effe en ze weten niet eens meer waar het om ging .. ze zeggen dat de Russen op die manier de tijd krijgen alles terug te trekken op één basis , dus als er slachtoffers vallen zijn het gelukkig geen Russen ,maar gewoner burgers <of mensen> ,, onderdeel van aanval zou zij de fabriek waar hert gas is gemaakt goed idee als er een treffer is kaN de rest ook nog naar buiten effe luchten ..... het is mi niet te hopen dar er een afzwaaier komt die tóch bij Roeska de nodige rotzooi geeft sjonge jonge wat een klucht -wéér!!- ,, de Engelse en Fransen staan te trappelen van ongeduld om mee te doen ,, ja en als er dan slachtoffers vallen ........ nouja kan mij het schele he fijne na middag ... o wacht effe tenzij Donny moet golfen dan gaat het zeker niet door ;)
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 13 apr 2018, 13:16

dit leest ik net ;;;;

Na de waarschijnlijke vergiftiging van een oud-Russische spion en een dreigende oorlog met de Verenigde Staten om militair ingrijpen in Syrië spelen Russische tv-zenders alvast in op de Derde Wereldoorlog.

Ex-spion
Ze liggen onder vuur voor de vergiftiging van ex-spion Sergei Skripal, en nu wordt er ook gedreigd met sancties tegen bondgenoot Syrië wegens chemische aanvallen. Kortom: Rusland gaat door een moeilijke periode en niet alle inwoners voelen zich even veilig. Tv-netwerk ‘Rassiya-24 News’ probeerde echter haar kijkers gerust te stellen... met tips over welke etenswaren je best opslaat in je schuilkelder.

Oorlog
De tv-zender schat de kans op een grote oorlog in de nabije toekomst redelijk hoog in. Een item over welk voedsel je best opslaat in een schuilkelder, leek hen dan ook geen overbodige luxe. “De voedselvoorraad die je nodig hebt op doomsday bevat veel items, maar het grote idee achter een noodstock is: ‘minder snoep, meer water,” aldus de Russische Russische zender geeft alvast tips voor WOIIIpresentator.

Rijst
De kijkers krijgen de raad om rijst in te slaan, omdat dat tot acht jaar bewaard kan worden. Ook havermout is een goed idee, dat blijft drie tot zeven jaar goed. Boekweit is dan weer te mijden. “Dat blijft maar een jaar eetbaar,” klinkt het. Verder raadt de zender ook aan om heel wat blikken in te slaan. “Je kan heel lang overleven op vlees uit blik, tot wel vijf jaar,” aldus de nerveuze presentator. “Maar vis uit blik blijft niet langer dan twee jaar goed.” Ook (poeder)melk, suiker en zout zijn aan te raden. “Maar pasta dan weer niet. Het lijkt een goed idee, maar professionele overlevers raden niet aan om dat mee te nemen in een schuilkelder.”

Water
Al deze zaken zijn echter nutteloos zonder het belangrijkste: water. Zonder water leef je maar een drietal dagen, dus dat moet in grote getale opgeslagen worden. “En laat daarbij de snoep achterwege. Glucose is een prima bron van energie, maar het veroorzaakt ook dorst. En water zal het belangrijkste levensmiddel worden in de schuilkelder.”
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/opmerke ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 19 apr 2018, 07:42

wat is t toch een ego tripper onze Donny

MAR-A-LAGO (ANP) - De druk op Noord-Korea om zijn kernwapenprogramma te staken blijft hoog zolang denuclearisatie nog geen feit is. Dat hebben de Amerikaanse leider Donald Trump en zijn Japanse collega Shinzo Abe samen op een persconferentie in Mar-a-Lago in Florida duidelijk gemaakt.

Trump liet weten dat hij van het gesprek weg zal lopen als de ontmoeting met de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un niets oplevert. ,,Als de ontmoeting niet vruchtbaar is als ik daar ben, zal ik respectvol de bijeenkomst verlaten", aldus de president van Amerika. En als van tevoren daar al twijfels over zijn, zal heel de ontmoeting niet plaatsvinden, voegde hij toe.

Wanneer Trump en Kim Jong-un om de tafel gaan zitten is nog niet bekend. CIA-directeur Mike Pompeo bracht onlangs een bezoek aan Pyongyang om de mogelijke topbijeenkomst voor te bereiden. Volgens Trump is daarmee ,,een goede relatie" gevormd
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie