Donald Trump president ..... en wat nu?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door taigitu » 29 okt 2018, 12:40

univers schreef:
29 okt 2018, 12:28
De man moet dinsdag voor de rechter verschijnen. Hij kan voor zijn seksueel ongepaste gedrag een boete krijgen van 250.000 dollar
of tot maximaal twee jaar cel worden veroordeeld.
Dat wordt hem wel kwijtgescholden door Trump
Ik denk het niet, hij wordt direct gefileerd o.a. door de Me-Too beweging.

Hier de uitspraak van Trump waar de aanrander naar verwijst:
https://nieuws.vtm.be/buitenland/209717 ... google.nl/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 29 okt 2018, 12:41

:rolfl: :rolfl: :rolfl: ;P!
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 29 okt 2018, 12:46

wat een vent is het ook ,,,,,
hij weet niet hoe een paraplu werkt en laat hem vallen voor de ingang van z´n vliegtuig wat een zielig figuur ....<<of weer een lachertje van de entourage ;)
Donald Trump liet zijn paraplu liggen toen hij zaterdag het Air Force One-toestel in stapte. De president was onderweg naar een bijeenkomst in Indianapolis.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 30 okt 2018, 09:45

Pharrell Williams is kwaad op de Amerikaanse president Donald Trump, die draaide namelijk Pharrells hit Happy tijdens zijn laatste politieke rally in Indiana, een dag na de schietpartij in de synagoge in Pittsburgh waarbij elf mensen om het leven kwamen.

De zanger sommeerde zijn advocaat direct een brief te sturen naar Trump, met daarin de eis zijn muziek niet meer te gebruiken.

"Op de dag dat een gestoorde nationalist een massamoord pleegt, speelde u het nummer Happy. Er is helemaal niets 'happy' aan een dergelijke tragedie en daarbij heeft u ook geen toestemming gekregen om dit nummer af te spelen", meldt Williams aan de president.

Hij is niet de eerste artiest die eist dat de president stopt met het draaien van zijn of haar muziek. Steven Tyler van Aerosmith heeft zijn onvrede hierover al meerdere malen uitgesproken. Ook Adele wil niet dat hij haar nummers bij publieke bijeenkomsten afspeelt.
http://www.msn.com/nl-nl/entertainment/ ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 03 nov 2018, 07:50

Donald Trump is een volbloed racist, zegt zijn ex-vriend, ex-fixer, ex-advocaat Michael Cohen. Vlak voor de verkiezingen van dinsdag doet deze een boekje open over wat er in Trump omgaat.


Cohen vertelt aan Vanity Fair over een gesprek waarin hij opmerkte tegenover Trump dat hij vooral blanke aanhangers had. “Dat is omdat zwarte mensen te dom zijn om op mij te stemmen”, zou de president daarop hebben geantwoord.

Wanneer Nelson Mandela stierf, zou Trump dan weer hebben gezegd: “Noem één land dat wordt geleid door een zwarte persoon dat geen shithole is.” En nog: “Noem één stad.” En toen ze een keer door een arme voorstad reden gaf er commentaar op, waarbij hij zei dat “enkel zwarten zo zouden kunnen leven.”
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 04 nov 2018, 07:46

ach ja wie breed heeft laat breed hangen, t is toch niet van hun ....
WASHINGTON (ANP) - Tijdens haar recente bezoek aan Afrika blijkt presidentsvrouw Melania Trump een fortuin te hebben uitgegeven aan een hotelkamer in de Egyptische hoofdstad Caïro. De rekening voor één overnachting in het vijfsterrenhotel InterContinental Cairo Semiramis bedroeg 95.000 dollar (83.000 euro), melden Amerikaanse media.

De media winden zich vooral op over het feit dat Melania Trump niet eens de nacht heeft doorgebracht in het hotel. Ze verbleef in totaal zes uur in Caïro.

Met haar torenhoge hotelrekening overtroeft Melania haar man Donald. Die presenteerde de Amerikaanse belastingbetalers in juli een nota van ruim 68.000 dollar (59.000 euro) voor een verblijf van twee nachten in zijn eigen golfhotel in Schotland.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 08 nov 2018, 09:27

Witte Huis weigert CNN-verslaggever toegang na kritische vraag ... met oa let op -vind ik --

Toen Trump zei dat hij genoeg had van de vragen, probeerde een medewerkster van het Witte Huis de CNN-verslaggever de microfoon af te pakken. Huckabee Sanders noemde het "absoluut onacceptabel" dat Acosta daarbij "een jonge vrouw die gewoon probeert haar werk te doen als een stagiaire van het Witte Huis" met zijn handen aanraakte. ..<< :shock: !!!! >>... zijn ze daar gewent dat ze met iets anders worden aangeraakt .....

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP nouja fijne dag nog
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 19 nov 2018, 07:47

WASHINGTON (ANP/DPA) - De Amerikaanse president Donald Trump zal niet luisteren naar de Turkse geluidsopname van de dood van de Saudische journalist Jamal Khashoggi. ,,We hebben de band, maar ik wil niet naar de opname luisteren, er is geen reden voor mij om ernaar te luisteren," zei Trump in een interview dat zondag met Fox News.

,,Ik ben volledig geïnformeerd, er is geen reden voor mij om het te horen," zei Trump. Hij had zijn adviseurs gevraagd of hij ernaar moest luisteren en zij hadden hem dat afgeraden. ,,Ik weet alles wat er op die tape staat zonder dat ik het hoef te horen. Het is zeer wreed en verschrikkelijk", aldus de president.

Vorige week bevestigde de Turkse president Recep Tayyip Erdogan officieel het bestaan van geluidsopnamen van de moord op Khashoggi. Ze waren gedeeld met een aantal landen - waaronder Duitsland en de VS. Wat er precies te horen is op de tapes is onduidelijk.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP

dus als ze hem de ergste dingen hebben ,,,verteld en der staat allemaal moppe op _? :wink:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 19 nov 2018, 07:49

vraag me nie hoe dat kan 3x de laptop heeft zeker koud sorry fijne dag
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80559
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 19 nov 2018, 08:14

Geef niks Herman50, zal er eentje verwijderen. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 19 nov 2018, 09:12

mijn dank is GROOT ;)
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80559
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 19 nov 2018, 11:47

Graag gedaan. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 20 nov 2018, 12:36

Ivanka Trump, dochter en topadviseur van de Amerikaanse president Donald Trump, zou in 2017 honderden keren overheidszaken hebben besproken via haar persoonlijke e-mailadres.

Dat meldt The Washington Post op basis van opgevraagde e-mails. De dochter van de Amerikaanse president is daarmee hoogstwaarschijnlijk in overtreding.

In de VS is het verplicht om overheidszaken via e-mailadressen van de overheid te verzenden. Zo moet overheidscommunicatie via archieven inzichtelijk blijven.

Personeel van het Witte Huis zou volgens The Washington Post geschrokken zijn van de hoeveelheid berichten met overheidsinformatie die de dochter van de president via haar privéadres zou hebben verstuurd.

Grote kritiek op privé-mailgrebuik Hillary Clinton

Het is opvallend dat juist de dochter van president Trump haar persoonlijke e-mailadres voor overheidszaken heeft gebruikt. Precies die overtreding was één van de grootste kritiekpunten die Donald Trump tijdens de presidentscampagne tegen kandidaat Hillary Clinton gebruikte.

Clinton heeft in haar rol als minister van Buitenlandse Zaken ook een privéadres gebruikt voor haar e-mail. Trump noemde haar daarom 'Crooked Hillary'. Nog steeds wordt tijdens campagnes van Trump vaak door het publiek geroepen "Lock her up". Trump beloofde tijdens zijn campagne om Clinton op te sluiten voor het gebruik van haar privéadres.

Dochter president kende de regels niet

Ivanka Trump zou niet op de hoogte zijn geweest van de regels rond het gebruik van een privéadres, zeggen ingewijden. Haar zou niet zijn verteld dat het privéadres niet voor overheidszaken gebruikt mag worden. (((( op zich is d´t een enorm leuke zin en dat voor een ´´adviseur ,,,,´´´´ ;) )))))

Eerder werd al duidelijk dat Ivanka Trump aan het begin van de ambtsperiode van haar vader ook al via haar privéadres heeft gecommuniceerd, maar dat was voordat zij werd aangesteld als officieel adviseur.

Een advocaat van de dochter van de Amerikaanse president zegt dat zij “tijdens de overgang naar de overheid soms haar persoonlijke account gebruikte, bijna altijd voor logistiek en plannen rond haar familie". Geen van de verstuurde berichten zou verwijderd zijn, en er zouden geen staatsgeheimen via het persoonlijke adres zijn verstuurd.

Ivanka Trump is volgens de advocaat al ruim een jaar geleden gestopt met het gebruik van haar persoonlijke adres. Ook zouden de e-mails nooit op een persoonlijke server zijn opgeslagen, zoals bij Clinton wel het geval was.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 22 nov 2018, 07:42

John Roberts, de opperrechter van het Hooggerechtshof heeft de Amerikaanse president Donald Trump woensdag terechtgewezen omdat hij rechter Jon Tigar een "Obama-rechter" had genoemd.

Tigar had dinsdag bepaald dat de regering-Trump voorlopig geen immigranten mag weren die vanuit het zuiden illegaal de Verenigde Staten binnenkomen.

"Wij hebben geen Obama-rechters of Trump-rechters, Bush-rechters of Clinton-rechters", had Roberts in een verklaring gemeld. Roberts is zelf een conservatieve rechter die door de voormalige president George W. Bush is benoemd. Bush is net als Trump Republikein.

Roberts benadrukte dat de VS een onafhankelijke rechterlijke macht heeft. "En dat is iets waarvoor we allemaal dankbaar voor moeten zijn."

In een reactie op Twitter hield Trump vol dat er in de VS wel degelijk Obama-rechters zijn. "En die hebben een heel andere kijk op de zaken dan degenen die voor de veiligheid in het land moeten zorgen."
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 22 nov 2018, 10:04

Die bord voor zijn kop, blijft maar groeien.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 22 nov 2018, 11:36

ja ik snap het ook niet want degen die hij het harst nodig heeft zijn die rechters , dus om daar nou stennes mee te maken oooii foutje
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 23 nov 2018, 09:55

die lult ook naar verstand dat ie heeft ,, wat een ......PIEPPPPPP. ,,, het leger tegen mensen die niks hebben,
WASHINGTON (ANP/BLOOMBERG/RTR) - President Donald Trump heeft het leger laten weten dat het ,,dodelijk geweld'' aan de grens met Mexico mag gebruiken als dat noodzakelijk zou zijn. In een gesprek met verslaggevers donderdag sprak hij ook de hoop uit dat het niet zover zal komen.

Ook zei Trump dat hij de hele grens tussen de VS en Mexico zou kunnen sluiten als het het conflict met de migranten die naar de VS willen reizen escaleert. ,,En dan bedoel ik de hele grens. En Mexico zal dan niet in staat zijn om zijn auto's in de VS te verkopen.'' Trump heeft ongeveer 5800 militairen naar de grens met Mexico gestuurd in reactie op de duizenden migranten die vanuit Midden-Amerika naar de Verenigde Staten willen reizen.

Minister van Defensie James Mattis zei woensdag dat de militairen die naar de grens met Mexico zijn gestuurd meer bevoegdheden hebben gekregen om de grensbewakers te ondersteunen.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 23 nov 2018, 10:17

Trump gaat steeds meer op Erdogan lijken.
Een nieuwe dictator is opgestaan.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door taigitu » 23 nov 2018, 10:55

Trump: ik ben geweldig

Door Gerard Driehuis 22 november, 2018
TweetShareShare+

Omdat het Thansgiving Day is werd aan president Trump gevraagd waarvoor hij zelf dankbaar is.
Dat bleken 2 dingen te zijn: dat hij zo’n geweldig gezin heeft en dat hij zo’n bijzonder goede president is.
“Het is bijna niet te geloven wat een sprongen vooruit ons land heeft gemaakt sinds ik president ben.
Ik ben dankbaar dat ik zo’n verschil heb kunnen maken. En ook sterke mensen kunnen het niet eens geloven.
Als ik buitenlandse leiders zie, zeggen ze dat ze het verschil in kracht tussen de Verenigde Staten nu en de Verenigde Staten
twee jaar geleden niet kunnen geloven,” vervolgde hij.
Trump heeft zichzelf eerder hoge cijfers gegeven voor zijn prestaties als president.
Op zondag vertelde hij tegen Fox News Sunday ” dat hij zichzelf een “A-plus” zou geven als hem werd gevraagd hoe hij zichzelf beoordeelt.
Een A-plus is een 10-.

“Kijk, ik haat het om het te doen, maar ik zou het doen.
Ik zou mezelf een A-plus geven.”
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 23 nov 2018, 11:09

:grazy: [burn] [burn] hij moet het wel zelf zegge en ander doet het -helemaal!!!- niet en dat vanzelf op FOX
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie