Donald Trump president ..... en wat nu?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 03 dec 2017, 11:31

@idd Uni, en niks rammelt niet ....



>bezoek Trump Engeland afgelast

Eerst zou Trump op staatsbezoek komen; ....hij verlangde ook een ritje in de koets met de Koningin. Het was al verkleind tot een werkbezoek, waarbij Trump de nieuwe Amerikaanse ambassade zou openen. Maar ook dat zit er niet meer in. Ook bij de nauwste bondgenoot is de president van de VS dus niet meer welkom
<dat vind ik zo´n speciale zin;; hij verlangde ...... jaja heeft e ook een verlanglijstje ?? >
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 03 dec 2017, 11:39

herman50 schreef:jaja heeft e ook een verlanglijstje ?? >
Die heeft Sinterklaas nu. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 03 dec 2017, 11:43

Hij is net een

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 04 dec 2017, 07:58

ze kunnen het niet laten , is dit geen provocatie dan? o dat dat erin stond niet gelezen sorry-

Zuid-Korea en de Verenigde Staten zijn maandag begonnen aan een grote luchtoefening. Bij de oefening die de grootste ooit is en tot vrijdag duurt, zijn twaalfduizend manschappen en 230 vliegtuigen betrokken.

Noord-Korea heeft gezegd dat het de oefening als een provocatie ziet.

Het regiem in Pyongyang vuurde woensdag weer een ballistische raket af en liet na afloop weten dat het raketprogramma nu voltooid is: de projectielen kunnen het Amerikaanse vasteland bereiken.

De Verenigde Staten waarschuwden het Noord-Koreaanse regime in een reactie dat een oorlog tussen de twee landen zal leiden tot "totale vernietiging" aan Noord-Koreaanse zijde.

Na de kerst wordt er in Canada een top gehouden over de situatie rond Noord-Korea.

ja lekker eerst rotzooi schoppen en dán daarna erover gaan praten , lijkt toch dat ie heel erg de weg kwijt is en hij niet alleen , :evil:
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

gusteman

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door gusteman » 04 dec 2017, 09:34

Tammy schreef:Waar is de tijd toch gebleven dat nieuwszenders neutraal waren.
Of zijn ze dat nooit geweest en heb ik liggen slapen ?
Hoe dat jou ontgaan is weet ik niet, lieve Tammy, maar nieuwszenders zijn inderdaad nooit neutraal geweest.
Die zenders zijn voortgekomen uit radiostations en die waren op hun beurt een bijproduct van uitgeverijen die kranten drukten.
Die uitgeverijen hadden een "politieke kleur" en waren elk op zich duidelijk herkenbaar in hun standpunten waar zij ronduit voor uitkwamen.

De opkomst van de televisie heeft de journalisten bij wijze van spreken tot in de huiskamer gebracht waardoor heel wat uitgeverijen begrepen dat het verkieslijk was om de band met de door hen gehuldigde standpunten minder expliciet te benadrukken.
Televisie bood ook de mogelijkheid tot gebruik van de zogeheten "subliminale boodschappen", het verdoken mee geven van beeldmateriaal dat werd verondersteld de gedachtegang van de kijker te beïnvloeden.

Door de jaren heen zien we dan ook minder vertoon van standpunten dan voorheen werd gedaan toen het enkel nog ging om kranten.
Maar die standpunten zijn er dus wel nog hoor: geen enkele zender is of was ooit echt "neutraal". :wink:

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Fenna » 04 dec 2017, 10:09

:post:
Het is een machtig propaganda medium.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 05 dec 2017, 08:19

hoe is het mogelijk ,,,wij hier roepen om groen , ´hij´daat verwijdert het gewoon toch late zitte dier man

De Amerikaanse president Donald Trump heeft maandag aangekondigd dat hij rigoureus gaat snijden in twee uitgestrekte nationale natuurgebieden in Utah om de ontwikkeling in die staat te stimuleren. Hij jaagt daarmee de oorspronkelijke bewoners en milieuactivisten tegen zich in het harnas.

Die noemen het plan een ongehoorde aanval op cruciale landschapsbescherming.

Trumps mededeling, die de grootste reductie van natuurmonumenten in de Amerikaanse geschiedenis betekent, komt niet uit de lucht vallen. In april gaf hij het ministerie van Binnenlandse Zaken opdracht uit te zoeken welke van de door eerdere presidenten aangewezen nationale parken konden worden opgeheven of verkleind. Dat zou lokale overheden meer zeggenschap geven over het gebied en de grondstoffen.

Presidenten

"Sommige mensen denken dat de natuurlijke bronnen van van Utah beheerd moeten worden door een handjevol bureaucraten ver weg in Washington. En raad eens? Die hebben het mis", zei Trump in Salt Lake City.

In Utah krijgt vijfduizend vierkante kilometer grond een ander bestemmingsplan. Bears Ears National Monument, in 2016 tot beschermd gebied verklaard door Barack Obama, levert 85 procent van zijn oppervlakte in. Obama stond tijdens zijn twee ambtstermijnen bekend als 'groene president', en zijn beleid stond haaks tegenover dat van Trump. Grand Staircas Escalante National Monument, geesteskind van Bill Clinton, wordt gehalveerd.

Enkele uren nadat Trump had gesproken,dienden tien milieuorganisaties bij de federale rechtbank in Washington een aanklacht in. Ze vinden dat Trump zijn bevoegdheid te buiten gaat. Presidenten mogen weliswaar natuurmonumenten aanwijzen, maar zo'n besluit niet zomaar terugdraaien, luidt het verweer.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP

o wach effe, kam<n die weer een paar golfterreinen aanlegge voor z´n ´arme´ vriendjes tuurlik sorry stom he van mij
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 05 dec 2017, 10:24

Voor mij mag Yellowstone morgen uitbarsten.
Zijn wij gelijk van dat zooitje af.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 05 dec 2017, 10:39

Slechte zaak om Nationale Parken aan te pakken.
Moet je vanaf blijven.
Aantal jaren geleden was er ook zoiets met Alaska ?
Met boringen enz.

Ik heb paar jaar geleden door Utah gereden op weg naar Wyoming.
Paar uur onderweg daar en nog maar een klein deel gezien.
Prachtig gebied zoals alle Nationale Parken zijn.
Overal ter wereld.
Laat dat blijven bestaan .

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Gast1 » 05 dec 2017, 13:27

Bij een 'zakenman' staat enkel één ding voorop, en dat is het 'zaken doen' met als doelstelling profit.
En dat mag ten koste gaan van ... [think] ... de Natuur.

Van mij mogen ze deze onverlaat een enkeltje naar de Maan geven, met zuurstof om het aldaar 2 dagen uit te zingen.
Dan kan hij van daaruit mooi naar de Aarde kijken ...

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 19 dec 2017, 11:30

Interessant stukje van deze meneer van Ham.

Kracht van veiligheidsplan Trump: 'hij gaat het nog doen ook'.

Als een slagschip dat doorstoomt op dezelfde koers, maar met een paar graden verschil, zo ziet politicoloog en Clingendael-onderzoeker Peter van Ham de nieuwe veiligheidsstrategie van de Verenigde Staten.

Het plan lijkt op het oog weinig verrassend, schijnbaar de zoveelste uiting van het streven van president Trump naar 'America First'. Maar schijn bedriegt, want volgens Van Ham speelt er nu een heel nieuw aspect.

In het plan van de president staat hoe de VS wil omgaan met bedreigingen voor de nationale veiligheid. Ook de voorgangers van de 45e president kwamen met zo'n visie, maar daar werd in de regel weinig aandacht aan besteed.

"Eerder dachten we bij die plannen altijd: 'wat dan nog?'", zegt Van Ham. "Maar nu met Trump gaat het document wereldwijd heel anders bekeken worden. Ik vind het echt spannend."

Het spannende zit 'm volgens de politicoloog niet zozeer in de vier belangrijkste punten van het plan. Die zijn niet zo verrassend. Alleen het derde punt, het "bewerkstelligen van vrede door kracht" noemt hij een nieuw, zwaar, middel. De rest wilde Trumps voorganger Obama ook al.

De vier speerpunten van de nieuwe Amerikaanse veiligheidsstrategie:

• Het beschermen van de VS, Amerikanen en de Amerikaanse manier van leven.

• Het bevorderen van Amerikaanse welvaart.

• Het bewaren van vrede door kracht.

• Het uitbreiden van de Amerikaanse invloed in het buitenland.

Het veiligheidsbeleid van Trump is onder de motorkap dus weinig anders dan dat van zijn voorganger, maar het kan toch een heel ander beleid opleveren, zegt Van Ham. Tegen The Washington Post zeggen Amerikaanse ambtenaren dat het document de strategie van Obama niet omver wil werpen, maar dat de prioriteiten slechts anders liggen.

In de uitspraken over China en Rusland ziet Van Ham ook continuïteit met het eerdere Amerikaanse buitenlandbeleid. "Oké, misschien wordt het ietsje harder aangezet, maar het grote verschil is dat je bij Trump echt denkt: 'dat meent hij'. Terwijl je bij Obama dacht: 'dat doet ie toch niet'. Bij Trump kijken we naar de plannen en denken we: 'hij gaat het nog doen ook', dat is nieuw."

Dat verwachtingspatroon is volgens Van Ham het meest radicale verschil tussen het plan van Trump en de eerdere beleidsplannen.

Trump wil praktisch beleid.

"Obama was een man van grote woorden, maar zijn verhaal bevatte veel holle frasen. Het gaf iedereen een gevoel van warmte. Trump is anders, hij is niet van de holle frasen en veel meer geïnteresseerd in een praktisch beleid."

De reactie van de VS op het gebruik van chemische wapens in Syrië is daar een voorbeeld van. "Het gebruik van die wapens was een zogenaamde red line voor Obama, maar toen ze toch werden ingezet gebeurde er niets. Bij Trump was het meteen 'boem', hij deed het gewoon", zegt Van Ham.

Het is nog wel even afwachten wat er nu precies gaat gebeuren in de praktijk. Van Ham verwacht veel meer druk op de Europese NAVO-leden vanwege hun lage defensiebudget. "De VS hamert al jaren dat dit op twee procent moet zitten van het bruto nationaal product, toch doen maar vier landen het. Ook Nederland houdt zich er niet aan. De woorden hierover zijn niet zozeer anders, maar druk gaat echt omhoog."

Afbeelding
Toeschouwers luisteren naar de presentatie van de nieuwe Amerikaanse veiligheidsstrategie door president Trump.

De koers mag hetzelfde zijn, sommige accenten zijn duidelijk anders. In het plan gaat Trump niet diep in op klimaatverandering, wel benoemt hij het geweld door jihadisten. Volgens Fox News breekt hij daarmee met het beleid van voorganger Obama die zulke bewoordingen juist wilde ontwijken. Van Ham: "In het vorige plan van Obama was het woord jihadist inderdaad niet te vinden. "Dat is een keuze, en daar is Trump in zekere zin ook om gekozen."

Van Ham vindt het knap dat het plan er nu ligt. "Als je vaak naar de Nederlandse media kijkt denk je dat Trump niets voor elkaar krijgt. Maar zo'n lastig beleidsstuk is er nu gewoon en komt keurig op tijd. Dat vind ik knap van Trump."

Van Ham gaat de veiligheidsstrategie (55 pagina's) morgen uitgebreider bestuderen. "Ik vind het spannend, en ja af en toe ook wel iets te spannend."

BRON.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 19 dec 2017, 11:47

het spijt me oprecht maar,,, het blijft spannend,,ja oke maar dan wanneer veranderdt spannend in gevaarlijk ,, is het dan nog leuk,, er gaat dan wel met mensenlevens gespeeld worden , oja das hartsikke leuk ,,, ik vind deze uitlatingen erg ondoordacht ook al is het een hoge ome ,, bedenk es wat erna kan komen of gebeuren waar men dan voor komt te staan ,,, nou nee liever niet wel gevaarlijk om zó te denken .......
ben dus ook mar een O N ´´er- dus ach ja >= onbekende nederlander
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 19 dec 2017, 11:51

Hij zegt ook dat hij het iets te spannend vind soms herman50.
Hij heeft het niet over leuk.
Hij bekijkt het vanuit zijn vakgebied.
En de verschillen met Obama en Trump licht hij eruit.
Dat vind ik interessant om te lezen.
Maar dat hoeft niet iedereen zo te vinden.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 19 dec 2017, 13:31

Peking heeft de Verenigde Staten er dinsdag van beschuldigd zich te isoleren en egoïstisch te zijn. Dat was een reactie op de veiligheidsstrategie die Trump maandag presenteerde. Daarin noemde hij China en Rusland als concurrenten die de macht van de Verenigde Staten betwisten.


De Chinese ambassade in Washington liet in een verklaring weten dat samenwerking tussen de twee landen een win-winsituatie opleveren, terwijl confrontatie aan beide kanten tot verliezen leidt.

„Het is volstrekt egoïstisch van elk land om zijn eigen belangen boven die van andere naties en de internationale gemeenschap te stellen. Het leidt naar een weg van isolationisme”, citeert de krant South China Morning Post uit de verklaring.

Trump wijkt met zijn strategie scherp af van het beleid van president Obama, die in China een strategische partner zag. ..... wat een giller ... [joker]

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door taigitu » 20 dec 2017, 09:22

Onervaren kandidaat-rechter van Trump trekt zich terug nu zijn gestuntel viral gaat

Een kandidaat-rechter die door president Trump was voorgedragen voor de federale rechtbank van Washington DC, heeft zich teruggetrokken na een vernederende hoorzitting in het parlement. Tot verbazing van veel parlementariërs kon Matthew Petersen niet aangeven wat veel juridische begrippen betekenen die dagelijks in rechtszaken worden gebruikt.

19 december 2017

Petersen, die tot overmaat van ramp ook nog nooit een rechtszaak heeft gevoerd als advocaat, trok zich terug nadat een filmpje viral was gegaan waarop te zien is hoe hij stuntelt in de Senaat. Hij moet steeds het antwoord schuldig blijven op vragen.

Hij is de derde kandidaat-rechter die door Trump was voorgedragen, die zich binnen een week moet terugtrekken. Een van hen, Brett Talley, werd 'ongeschikt' bevonden door de Amerikaanse advocatenorde omdat hij ook nog nooit een rechtszaak had gevoerd.

In een brief aan Trump noemt Petersen, die lid is van de federale Kiescommissie, zijn geblunder 'mijn twee ergste minuten op televisie'. 'Het is mij de afgelopen dagen duidelijk geworden dat mijn nominatie te veel afleidt', aldus de kandidaat-rechter. 'En dat is niet eerlijk tegenover u of uw regering. Ik had gehoopt dat mijn twintig jaar publieke dienst meer betekende dan mijn twee ergste minuten op tv. Ik ben mij echter bewust van de politieke realiteit.'

De functie van federale rechter is een belangrijke post. Wie door de president wordt voorgedragen, heeft doorgaans een uitgebreide juridische ervaring. Petersen zakte door het ijs toen de Republikeinse senator John Kennedy hem vroeg wat hem geschikt maakte voor de benoeming die voor het leven geldt. Nadat Petersen had toegegeven dat hij nog nooit in zijn leven een rechtszaak had gevoerd als advocaat, gingen meteen de alarmbellen rinkelen bij Kennedy.

Geblunder
De Republikeinse senator John Kennedy die Petersen aan de tand voelde tijdens een hoorzitting.

Kennedy: 'Heeft u ooit een jury-rechtszaak gevoerd?
Petersen: 'Nee'.
Kennedy: 'Een civiele zaak?'
Petersen: 'Nee'.
Kennedy: 'Een strafrechtelijke zaak?'
Petersen: 'Nee'.
Kennedy: 'Voor een federale rechtbank of een rechtbank in een staat?'
Petersen: 'Nee, nog nooit.'

Vervolgens vroeg de senator hem onder andere wat de 'Daubert-standaard' is, die gaat over de getuigenissen van deskundigen in rechtszaken. 'Ik kan daar niet direct antwoord op geven', aldus Petersen. Hierop vroeg Kennedy hem naar de betekenis van een bepaald verzoekschrift, bedoeld om bewijs uit te sluiten in een rechtszaak. Petersen antwoordde dat hij nog geen tijd had gehad om 'diep in de materie te duiken'. De kandidaat-rechter: 'Ik kan u waarschijnlijk op dit moment geen goede definitie geven.'

Kort nadat de Democratische senator Sheldon Whitehouse het vijf minuten durende geblunder van Petersen op Twitter zette, werd het filmpje een internet-sensatie. Kennedy zei maandag dat hij geen idee had dat Petersen zo weinig ervaring had. 'Dat je 'My Cousin Vinny' hebt gezien, wil niet zeggen dat je geschikt bent als federale rechter', aldus Kennedy. Hij doelde op een Hollywood-film waarin acteur Joe Pesci een onervaren advocaat speelt die een grote rechtszaak wint. 'Ik zou hem dringend verzoeken om zijn huidige baan niet op te geven', aldus de senator over Petersen.

Beledigen

De Democraten maakten gebruik van Petersens optreden om Trump te bekritiseren. 'Matthew Petersen had nooit moeten zijn voorgedragen', aldus de Democratische senator Richard Blumenthal. 'Het is tijd voor Trump om te stoppen met het beledigen van de samenleving door deze totaal ongeschikte kandidaat-rechters voor te dragen.'
Volkskrant
Trump doet het zó goed...... weer een aantekening naar een impeachment .......
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 20 dec 2017, 10:17

het is en blijft een raadsel hoe ze deze clown zo lang laten Zitten , het lijkt wel of is zo dat ie overal maar net gemak doorheen rolt , niemand legt hem een strobreed in de weg , een raadsel 1e klasse die vent,,,,

Afbeelding :uhhhm:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 20 dec 2017, 10:32

Geld speelt een grote rol, Herman.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 20 dec 2017, 10:35

Het is geen raadsel herman50, ze hebben niet genoeg om hem af te zetten. :mrgreen:
Komt misschien wel hoor , hangt er vanaf wat er boven tafel komt.
Dan vliegt hij eruit en krijgen we die andere engerd Pence.
Als ik die man zie heb ik het gevoel dat ik naar een soort standbeeld kijk, hele koude uitstraling heeft die man.

Maar het kan ook zijn dat Trump de volle vier jaar gaat afmaken.
Gewoon geduld hebben herman50, eens is hij weg uit het witte huis. :mrgreen:
Binnenkort of over vier jaar of misschien over 8 jaar, wie weet. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 20 dec 2017, 10:38

ja dat lijkt er verdimmes veel op Uni, en ziet daar gaat Donny weer

De Amerikaanse Senaat en het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden hebben dinsdag ingestemd met het wetsvoorstel van president Donald Trump om het belastingsysteem drastisch te hervormen.

In het Huis van Afgevaarden stemden 227 parlementariërs waren voor en 203 tegen. Twaalf Republikeinen stemden met de eensgezinde oppositie mee.

Dinsdagavond stemde ook de Senaat in met het plan. De plannen moeten nu woensdag nog eenmaal naar het Huis van Afgevaardigden voor een definitieve bekrachtiging.

Als beide kamers van het Congres akkoord gaan, dan kan Trump woensdag zijn handtekening zetten
onder de wet, die de grootste belastingherziening in dertig jaar betekent.

Grotere kloof
Het zou de eerste concrete substantiële wet zijn die Trump door de beide kamers loodst in meer dan een jaar tijd. Andere ambitieuze plannen, zoals de hervorming van Obamacare, strandden meerdere malen omdat er genoeg Republikeinen waren die de plannen afwezen en ondeugdelijk noemden.

Vooral bedrijven en rijke Amerikanen gaan profiteren van de belastingverlagingen. De Republikeinen rekenen op een flinke verbetering van de economie, al zetten critici vraagtekens bij deze theorie.

Democraten klagen over de groeiende kloof tussen arm en rijk en het verder oplopen van de nu al gigantische staatsschuld met 1,5 biljoen dollar in tien jaar , < of het katte ... is :roll:
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 20 dec 2017, 10:43

De Amerikaanse Senaat en het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden hebben dinsdag ingestemd met het wetsvoorstel van president Donald Trump om het belastingsysteem drastisch te hervormen.
Dat bedoel ik.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie