Michelle Obama een "aap op hakken"?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
gusteman

Michelle Obama een "aap op hakken"?

Bericht door gusteman » 15 nov 2016, 20:03

De Trump-doctrine begint "kleur" te bekennen.

Clay County, West-Virginia, USA:

een zekere Pamela Ramsey Taylor die een plaatselijke non-profit organisatie leidt in het vernoemde dorpje (ca 9000 inwoners) liet via Facebook weten:

"It will be refreshing to have a classy, beautiful, dignified first lady in the White House. I'm tired of seeing a Ape in heels". :shock:

De lokale burgemeester, Beverly Whaling, reageerde daarop met: "just made my day Pam". [doh]

Wordt vervolgd ..... denk ik toch. :mrgreen:

BRON

Gebruikersavatar
Paulus
Technische Admin
Berichten: 1658
Lid geworden op: 21 feb 2009, 19:07

Re: Michelle Obama een "aap op hakken"?

Bericht door Paulus » 15 nov 2016, 23:36

Die Pamela Ramsey Taylor is inmiddels op staande voet ontslagen.
De burgemeester is inmiddels, onder druk van de publieke opinie en de vloedgolf van kritiek, opgestapt!
NOS schreef:]"Een aap op hakken." Zo werd first lady Michelle Obama genoemd door een vrouw in het Amerikaanse stadje Clay County. De controverse leidde tot een storm van kritiek op de burgemeester van het stadje met 491 inwoners, die het opnam voor de vrouw. De burgemeester is nu opgestapt.
Het hele artikel lees je hier
Onderzoek alles, maar behoud het goede

Gast1

Re: Michelle Obama een "aap op hakken"?

Bericht door Gast1 » 16 nov 2016, 04:55

Jeetje zeg ...

Ik 'bewonder' Michelle Obama.
Dit geheel in tegenstelling tot de toekomstige 'first lady' ...
Melania Trump zal 'haar sporen nog moeten verdienen' en in 'haar speech' tijdens de Republikeinse Partijconventie 2016 is ze daar -wat mij betreft- niet in geslaagd.
Ze kopieerde grote delen uit de toespraak van presidentsvrouw Michelle Obama uit 2008 en gaf haar daarmee -mijns inziens- een groot compliment.
Prima dat Pamela Ramsey Taylor inmiddels op staande voet ontslagen is en dat de burgemeester is opgestapt.
Goeie actie van de publieke opinie.

Onvolwassen zoals de schijnvolwassen mensen met elkaar omgaan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Michelle Obama een "aap op hakken"?

Bericht door Fenna » 16 nov 2016, 11:44

Belachelijke opmerking van deze mevrouw Taylor, maar van de burgemeester vind ik het nog kwalijker, het is voor iemand in zijn functie onwaardg en zeer onprofessioneel.

Jou opmerking vond ik wel mooi Gast1, dat door delen van Michelle Obama's speech te copiëren, Melania Trump haar eigenlijk een compliment maakte. ;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gast1

Re: Michelle Obama een "aap op hakken"?

Bericht door Gast1 » 16 nov 2016, 12:57

Liefs van jou Fenna, dank je Well.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Michelle Obama een "aap op hakken"?

Bericht door univers » 16 nov 2016, 13:03

Melania Trump zal 'haar sporen nog moeten verdienen' en in 'haar speech' tijdens de Republikeinse Partijconventie 2016 is ze daar -wat mij betreft- niet in geslaagd.
Het is haar toch wel gelukt, om zich liggende staande weten te houden. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Michelle Obama een "aap op hakken"?

Bericht door Fenna » 16 nov 2016, 17:31

;P!
Afbeelding
Afbeelding

gusteman

Re: Michelle Obama een "aap op hakken"?

Bericht door gusteman » 16 nov 2016, 19:57

Fenna schreef:... maar van de burgemeester vind ik het nog kwalijker, het is voor iemand in zijn functie onwaardg en zeer onprofessioneel.
Vooreerst was die burgemeester een vrouw (Beverly Whaling) en niet een man.
Verder is het ook zo dat zij burgemeester was van één van de dorpjes (419 inwoners) die deel uitmaken van Clay County. In dat dorpje vind je (voor zover bekend) geen enkele niet-blanke inwoner.
Misschien is het gewoon een kwestie van "onbekend is onbemind"? Antipathie voortkomend uit onwetendheid?

En ja, onprofessioneel? Hoeveel professionaliteit mag je verwachten van een burgemeester in een gemeenschap met dik 400 inwoners?

Die mensen zitten daar in West Virginia op de flanken van de Blue Ridge Mountains, nostalgisch te wezen in een wereld die sneller evolueert dan zij het kunnen bijbenen.
Niet evident om dan een treffende opmerking te maken zonder de rest van de natie voor het hoofd te stoten.

Plaats reactie