Turkse minister: Nederland kan ons niet tegenhouden

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Turkse minister: Nederland kan ons niet tegenhouden

Bericht door Osiris » 22 mar 2017, 18:49

In Londen geen 'allah akbar' en spontaan verdwaalde identiteitsbewijzen.
Dus de daders komen uit een andere hoek.

Wel gericht tegen de politieke elite,althans schijnt de bedoeling geweest te zijn.
En daarmee overeenkomsten met de bombrieven laatste week, gericht aan europarlementariers.

Not my cup of tea, op deze wijze, maar ook Dijselbloem vraagt erom,met zijn recente uitspraken degenen, die hij met zijn Europees bezuinigingsbeleid de armoede ingejaagd heeft weg te zetten als zuipende,neukende niksnutten ,die daar hun geld aan uitgeven en dan de hand op houden om uitkeringen.
Hiermee zet hij miljoenen mensen weg als grof vuil in landen zoals Griekenland,Portugal,Spanje en Italie.

Lijkt wel of al die lui uit hoogste kringen graag terreurdaden uitlokken....
Lijkt er op dat de elite nu aan de beurt is om slachtoffer te gaan worden i.p.v. het 'gewone' volk.

Btw ik verafschuw elke vorm van geweld, maar begrijp dat er voor velen zo langzamerhand geen andere optie denkbaar meer is ; in het Nederlands 'verwarde mensen' genoemd.....

En daar komen misschien nog wel terreurdaden in opdracht van Erdogan bij.

Al vaker gezegd dat dit soort taferelen escaleren tijdens zonnestormen ; noem het maar toeval...

http://www.solarham.net/planetk.htm
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Turkse minister: Nederland kan ons niet tegenhouden

Bericht door Witte wel » 22 mar 2017, 21:16

Gast1 schreef:Komt goed Tammy, ik denk dat Nederland binnenkort met hem thee gaat drinken.
Daar zou ik niet te hard op rekenen Gast1. Valt wel binnen het verwachtingspatroon maar dat gaat niet zomaar gebeuren. De werkelijke regeerders hier in nederland staan niet in de rij voor deze schurk.
Osiris schreef:Lijkt wel of al die lui uit hoogste kringen graag terreurdaden uitlokken....Lijkt er op dat de elite nu aan de beurt is om slachtoffer te gaan worden i.p.v. het 'gewone' volk.
Daar lijkt het inderdaad op. Ik ben er zelfs van overtuigd dat dit ook zo is. De vraag kan je jezelf stellen Osiris welke elite welke is en waarom eerst de heersende partijen toestaan andere tot de elitaire kringen toe te laten treden en deze nu het toneel weer mogen verlaten.
Tammy schreef:Maar toen dacht ik al: we hoeven niet bang voor de Russen te zijn..
En dat hoeft nu ook niet. De media en overheden sturen daar wel op aan en dat begint al op het basis onderwijs. Middels maatschappijleer, levensbeschouwing tegenwoordig, wordt deze opgedrongen gedachtenpatronen al vroegtijdig ingeprent bij de jeugd en later wordt deze denkwijze verder tot ontwikkeling gebracht. De journalistiek doet hier braaf aan mee alsof zij vertellen wat er heeft plaats gevonden. Soms maken zij een slippertje door iets te publiceren wat nog moet gebeuren. Dat wordt dan heel onopgemerkt weggepoetst. De Rus is altijd de boeman geweest en werd weggezet als een folteraar en onderdrukker. Men moest eens weten welke onmenselijke handelingen de Amerikanen hebben uitgevoerd tijdens de vele oorlogen die zij gevoerd hebben. Het misbruik van de mens en het gebruik als testpersoon voor o.a. de farmaceutische industrie en psychiatrie. De chemische wapens die zij hebben toegepast tijdens enkele van deze oorlogen.
Maar goed. Alle aandacht op de Russen en schurk Erdogan heeft de vrijheid gekregen. Hoe lomp is lomp.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gast1

Re: Turkse minister: Nederland kan ons niet tegenhouden

Bericht door Gast1 » 23 mar 2017, 07:32

Witte wel schreef:
Gast1 schreef:Komt goed Tammy, ik denk dat Nederland binnenkort met hem thee gaat drinken.
Daar zou ik niet te hard op rekenen Gast1.
Valt wel binnen het verwachtingspatroon maar dat gaat niet zomaar gebeuren.
De werkelijke regeerders hier in Nederland staan niet in de rij voor deze schurk.
Mee eens hoor, maar ik vond het even 'lekker' om cynisch te zijn :wink:

Plaats reactie