Formatie mislukt

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Formatie mislukt

Bericht door Osiris » 15 jun 2017, 19:41

Tammy schreef:Maar ik zie jou helemaal niet als een fantast Osiris. :grin:
Jouw berichten net als van de anderen mensen hier zetten tot nadenken bij mij.
Het is leerzaam en dat vind ik leuk.
Soms denk ik dat het klopt en soms denk ik dat het toch iets anders is misschien.
Maar erover nadenken is mooi. :grin:

Dus geen fantast Osiris, ik lees net als bij iedereen je bijdrages graag. :hands:
Thanx Tammy.

Verschillende mensen ,verschillende zienswijzen.
Ik 'zie' heel simpel gezegd dat er grotere plaatjes bestaan, dat schijnbaar onsamenhangende toestanden,door 'toevallige' samenloop van omstandigheden toch, voor mij althans, een rode draad vormen en dus samenhang vertonen.
Ook omdat voor mij alles met elkaar verbonden is,oorzaak en gevolg kent.
Soort van punten verbinden tot er een tekening ontstaat :wink:

:hands:
Meestal focussen mensen op één iets,waardoor ze de samenhang niet zien.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Formatie mislukt

Bericht door Osiris » 15 jun 2017, 20:01

gusteman schreef:Aan wie waren dan die 'waarschuwingen' gericht op 22 maart 2016 toen in Brussel 32 mensen het leven lieten en zo'n 340 gewond werden?
En van wie kwamen die 'waarschuwingen' dan wel?


So be it, maar dat betekent daarom nog niet dat elke verwijzing naar 'zionisten' dan ook de waarheid inhoudt, vooral daar het steeds gaat over 'DE' zionisten, zonder dat daarbij ook maar één naam of individu wordt vernoemd.
Allereerst omvatten de Zionisten veelal verborgen namen,die achter de schermen opereren ( sommigen hebben het over zo'n 8000 rijkste en machtigste personen,zonder hun lakeien ), maar zijn enkelen bekend;

De Rothshield familie,Rockefeller familie, Morgan familie.
Zij en die onbekende anderen vormen de schaduw wereldregering,waar naar diens pijpen politieke kopstukken dienen te dansen, wereldwijd.
Zij zijn degenen die de oorlogen en opstanden aansturen,via terreurorganisaties in samenwerking met veiligheidsdiensten en inlichtingen diensten,drugshandel,wapenhandel enz.

Zoals je vast wel weet huist in Brussel de 'Europese regering'.
En omdat Europa uiteen dreigde te vallen ( Hollande stapte naar Poetin,Merkel begon steeds meer steun te verliezen,Brexit referendum was een feit ) en deze regering er te weinig aan deed,werd aan hun adres de waarschuwing afgegeven te zorgen dat het niet gebeurt.

Hollande laten verdwijnen en Macron aan de macht helpen is er één van.
Absurde bedragen eisen van Engeland en ze het steeds moeilijker maken vanwege de Brexit is een andere.

Het is één en al cloak and dagger shit met IS als speerpunt van de Zionistische angst en chantage campagne.

Maar ik weet dat je dit toch allemaal niet gelooft.....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Formatie mislukt

Bericht door Fenna » 15 jun 2017, 20:15

MetalPig schreef: Aan de ene kant vind je dat Klaver nee had kunnen zeggen tegen een nieuw gesprek met de grote drie, maar aan de andere kant vind je dat Rutte geen nee mag zeggen tegen een kansloos gesprek met Wilders.
Daar zit best verschil in mijn beste.
Het is dan Klaver zijn eigen beslissing om niet mee te doen als hij nee had gezegd en dat is anders dan wat Rutte doet, hij beslist voor een ander of hij mee mag doen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Formatie mislukt

Bericht door Osiris » 15 jun 2017, 20:33

Even een klein stukje terug in de tijd.
Betreffende het migratieprobleem waar Klaver en de andere 3 niet uitkwamen.

Meer dan 100 jaar geleden was er een ene Albert Pike onderdeel van een denktank.
Hij opperde dat om Europa onder controle te krijgen, alle landen aldaar hun eigen landelijke diepgewortelde culturen en identiteiten moesten verliezen.
De manier waarop dat zou moeten zijn; een grote oorlog op te starten in de Islamitische wereld.
De Islamitische vluchtelingen konden dan Europa overspoelen en binnen enkele decennia zou er zoveel vermenging van culturen ontstaan, dat de eigen bevolking van elk land in de minderheid zou zijn in eigen land.
Er bestaan dan geen afzonderlijke landelijke identiteiten en culturen meer in Europa.

Kwam een tijdje terug een berekening tegen,dat als vluchtelingenstroom zou doorzetten in NL en de vergrijzing de oorspronkelijke Nederlanders de das om zou doen, in enkele decennia de bevolkingsverhouding er als volgt uit zou zien;

40% oorspronkelijke Nederlanders, 60 % Islamitische Nederlanders.

Het Sinterklaas gekonkel en voorstel vervanging van bepaalde oorspronkelijk NL feestdagen voor Islamitische, is al een teken aan de wand.
En als dat in omringende landen eveneens het geval is,heeft Albert Pike's idee gewerkt.....

1 verenigd Europa was het toch ??

Oorzaak en gevolg op de lange termijn, De Zionisten ( Illuminati,Club van Rome, Trilaterale commissie,Biderberggroep,New World Order, different names for the same bullshit .
Des te meer vage verdelingen,des te makkelijker te overheersen ) hebben duidelijk geduld.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Formatie mislukt

Bericht door univers » 15 jun 2017, 22:38

:post: ;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Formatie mislukt

Bericht door Fenna » 15 jun 2017, 22:40

:post:
Afbeelding
Afbeelding

gusteman

Re: Formatie mislukt

Bericht door gusteman » 15 jun 2017, 23:13

Osiris schreef:Zoals je vast wel weet huist in Brussel de 'Europese regering'.
En omdat Europa uiteen dreigde te vallen ( Hollande stapte naar Poetin,Merkel begon steeds meer steun te verliezen,Brexit referendum was een feit ) en deze regering er te weinig aan deed,werd aan hun adres de waarschuwing afgegeven te zorgen dat het niet gebeurt.
De Europese regering, zoals jij dat hier foutief benoemt, zetelt deeltijds alternerend in Brussel of Straatsburg. Als het gaat om het geven van een signaal aan die 'regering' dan had ook Straatsburg op het lijstje moeten voor komen.
Dat Merkel steun begon te verliezen is al geruime tijd oud nieuws geworden; in tegendeel zelfs: Merkel krijgt opnieuw steeds meer steun van het Duitse volk.
Osiris schreef:Hollande laten verdwijnen en Macron aan de macht helpen is er één van.
Absurde bedragen eisen van Engeland en ze het steeds moeilijker maken vanwege de Brexit is een andere.
Ach ja, juist. Hoe verklaar je dan dat Frankrijk en Duitsland zich (na het geblunder van Theresa May) bereid tonen om zich minder hard op te stellen ten opzichte van het Verenigd Koninkrijk?

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Formatie mislukt

Bericht door Osiris » 16 jun 2017, 06:52

gusteman schreef:
Osiris schreef:Zoals je vast wel weet huist in Brussel de 'Europese regering'.
En omdat Europa uiteen dreigde te vallen ( Hollande stapte naar Poetin,Merkel begon steeds meer steun te verliezen,Brexit referendum was een feit ) en deze regering er te weinig aan deed,werd aan hun adres de waarschuwing afgegeven te zorgen dat het niet gebeurt.
De Europese regering, zoals jij dat hier foutief benoemt, zetelt deeltijds alternerend in Brussel of Straatsburg. Als het gaat om het geven van een signaal aan die 'regering' dan had ook Straatsburg op het lijstje moeten voor komen.
Dat Merkel steun begon te verliezen is al geruime tijd oud nieuws geworden; in tegendeel zelfs: Merkel krijgt opnieuw steeds meer steun van het Duitse volk.
Osiris schreef:Hollande laten verdwijnen en Macron aan de macht helpen is er één van.
Absurde bedragen eisen van Engeland en ze het steeds moeilijker maken vanwege de Brexit is een andere.
Ach ja, juist. Hoe verklaar je dan dat Frankrijk en Duitsland zich (na het geblunder van Theresa May) bereid tonen om zich minder hard op te stellen ten opzichte van het Verenigd Koninkrijk?
Ik weet niet hoor,maar Straatsburg word nooit genoemd in berichtgevingen over Europese regeringsbesluiten in de media ( die maar al te graag de sensatie aanwakkeren ),Brussel wel.

Merkels steun is weer toegenomen na de aanslagen in Duitsland,precies zoals gepland.

Frankrijk en Duitsland kunnen zich wel milder op willen stellen naar Engeland toe,het gaat er om wat de lakeien Europarlementariers uiteindelijk beslissen en dat zijn niet alleen Frankrijk en Duitsland.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Formatie mislukt

Bericht door MetalPig » 16 jun 2017, 09:39

Tammy schreef:Nee MetalPig, dat is niet dubbel wat ik zeg.
Na de eerste opstapbeurt van Klaver zijn weken overheen gegaan.
Dan moet je toch wel weten dat de tweede keer ook gaat mislukken.
Net zoals Rutte weet dat het een tweede keer met Wilders ook gaat mislukken.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Formatie mislukt

Bericht door MetalPig » 16 jun 2017, 09:46

Fenna schreef:
MetalPig schreef: Aan de ene kant vind je dat Klaver nee had kunnen zeggen tegen een nieuw gesprek met de grote drie, maar aan de andere kant vind je dat Rutte geen nee mag zeggen tegen een kansloos gesprek met Wilders.
Daar zit best verschil in mijn beste.
Het is dan Klaver zijn eigen beslissing om niet mee te doen als hij nee had gezegd en dat is anders dan wat Rutte doet, hij beslist voor een ander of hij mee mag doen.
Klaver mag dus wel zeggen: coalitie X gaat niet gebeuren, maar Rutte mag niet zeggen: coalitie Y gaat niet gebeuren.
Waarom mag Rutte niet wat Klaver wel mag (en volgens sommigen zelfs had *moeten* doen)?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Formatie mislukt

Bericht door MetalPig » 16 jun 2017, 10:10

Osiris schreef:Meer dan 100 jaar geleden was er een ene Albert Pike onderdeel van een denktank.
Hij opperde dat om Europa onder controle te krijgen, alle landen aldaar hun eigen landelijke diepgewortelde culturen en identiteiten moesten verliezen.
De manier waarop dat zou moeten zijn; een grote oorlog op te starten in de Islamitische wereld.
Niet te veel naar David Icke luisteren Osiris.

De brief van Pike aan Mazzini waar je het ongetwijfeld over hebt dateert op zijn vroegst uit de jaren 50 van de vorige eeuw. Pike was toen al 60 jaar dood.

Je bent met al je open ogen in een enorme hoax getrapt.

Een uitgebreide verhandeling vind je hier:
http://wideshut.co.uk/albert-pikes-3-wo ... t-webcast/

Samenvatting: er zijn geen primaire bronnen voor deze brief.
De eerste vermelding is in een boek van de bekende hoaxer Leo Taxil
https://nl.wikipedia.org/wiki/L%C3%A9o_Taxil (zie paragraaf 'De Taxil hoax')

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Formatie misluk

Bericht door Tammy » 16 jun 2017, 10:21

MetalPig schreef :

Tammy schreef:
Nee MetalPig, dat is niet dubbel wat ik zeg.
Na de eerste opstapbeurt van Klaver zijn weken overheen gegaan.
Dan moet je toch wel weten dat de tweede keer ook gaat mislukken.

MetalPig schreef :

Net zoals Rutte weet dat het een tweede keer met Wilders ook gaat mislukken.

Dat is jaren geleden MetalPig, geen weken geleden, andere situatie.
We hebben nu deze situatie.
Misschien lukt het nu wel ?
Maar die kans word niet gegeven, pure rancune van Rutte.

Wat mij uitermate stoort is dat hij niet aan de rafel mag zitten, Wilders heeft daar recht op.
Als het dan nog niet lukt so be it.
Precies wat Fenna al zei, Rutte blokkeert dat en dat vind ik niet kunnen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Formatie misluk

Bericht door MetalPig » 16 jun 2017, 10:31

Tammy schreef:Dat is jaren geleden MetalPig, geen weken geleden, andere situatie.
We hebben nu deze situatie.
Misschien lukt het nu wel ?
Lijkt me niet, aangezien Wilders in de tussentijd alleen maar verder geradicaliseerd is.
Tammy schreef:Wat mij uitermate stoort is dat hij niet aan de rafel mag zitten, Wilders heeft daar recht op.
Eerst Rutte, omdat zijn partij de grootste is. Als de VVD er niet in slaagt om een coalitie om zich heen te verzamelen, dan is Wilders aan de beurt. (Ik ga er van uit dat het zo werkt; ik heb er verder ook geen verstand van :-))

gusteman

Re: Formatie mislukt

Bericht door gusteman » 16 jun 2017, 10:39

Osiris schreef:Ik weet niet hoor,maar Straatsburg word nooit genoemd in berichtgevingen over Europese regeringsbesluiten in de media (die maar al te graag de sensatie aanwakkeren), Brussel wel.
Nooit??? :shock:
Nou, dan zijn jouw informatiebronnen toch behoorlijk beperkt hoor.
Straatsburg komt even vaak in het nieuws als Brussel, maar niet bij media die het vooral van sensatie moeten hebben, dat wel ja.
Misschien toch maar eens je informatie aanbod wat verruimen?
Osiris schreef:Merkels steun is weer toegenomen na de aanslagen in Duitsland,precies zoals gepland.
Merkel's populariteit was afgenomen door gerichte campagnes in de media (voornamelijk rechts en extreem rechts georiënteerd) tegen haar aanpak van de vluchtelingen.
Nadat bleek dat de overheid problemen kreeg met de steeds groeiende instroom van vluchtelingen heeft ze beperkingen ingevoerd wat heeft geleid tot een herwinnen van het vertrouwen. Deze omslag was al ruim aan de gang toen de kerstmarkt aanslag in Berlijn werd gepleegd.
Osiris schreef:Frankrijk en Duitsland kunnen zich wel milder op willen stellen naar Engeland toe,het gaat er om wat de lakeien Europarlementariers uiteindelijk beslissen en dat zijn niet alleen Frankrijk en Duitsland.
Nu wordt het een beetje ambigu hoor.
Eerst stel je dat 'zionisten' er voor zorgen dat Hollande verwijderd wordt en vervangen door Macron terwijl ondertussen van Engeland (ik veronderstel dat je hier het Verenigd Koninkrijk bedoelt?) absurde bedragen geëist worden en "ze het steeds moeilijker maken vanwege de Brexit" (waarvan ik nog steeds niet begrijp wat je er precies mee bedoelt: wie is bijvoorbeeld "ze" en wat betekent "het steeds moeilijker maken vanwege de Brexit"?).

Maar kom, dat laat je nu weer volgen door te stellen dat Duitsland en Frankrijk (dus de door de zionisten aangestelde Macron) nu misschien wel wat soepeler gaan zijn ten overstaan van het Verenigd Koninkrijk maar dat de echte dwarsliggers in feite de "lakeien Europarlementariërs" zouden zijn.
Wat voor zin heeft het dan voor de "zionisten" om Hollande weg te werken en te vervangen door Macron als die toch niks in de pap te brokken heeft?

Wat jij hier doet is je redenering aanpassen aan de evoluties van de discussie, zonder rekening te houden met eerder aangevoerde argumenten.
Ja, zo krijg je natuurlijk alles 'uitgelegd' maar het zijn dan wel fabeltjes hoor. :wink:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Formatie mislukt

Bericht door Tammy » 16 jun 2017, 10:44

MetalPig, op het gebied van migratie zijn er niet meer zoveel verschillen met de PVV.
Ook Rutte wilt niet iedereen hier laten komen.
De EU word wel een probleem.
Maar dan nog, eerst praten met elkaar.

Wat je laatste bericht betreft, daar zit nu juist het probleem met Rutte.
Al zijn alle opties verkeken en rest alleen nog de PVV om mee aan de tafel te gaan zitten zegt Rutte nog nee.
En dat kan niet vind ik.

Gaan we straks de PvdA nog krijgen ?
Die zijn weggevaagd, maar hee koste wat het kost Wilders eruit houden he ?
Nederland wit geen PvdA in de regering maar Asscher word uitgenodigd aan de tafel, ongelooflijk ! [doh]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Formatie mislukt

Bericht door MetalPig » 16 jun 2017, 11:12

Tammy schreef: maar hee koste wat het kost Wilders eruit houden he ?
Het fijne is dat dat helemaal niks kost. Sterker nog, ik denk dat ons op deze manier een hoop ellende bespaard wordt.

Als je graag meer geradicaliseerde moslims en aanslagen wilt dan moet je vooral Wilders aan de macht zetten, maar ik heb dat liever niet.

gusteman

Re: Formatie mislukt

Bericht door gusteman » 16 jun 2017, 13:43

Tammy schreef:Al zijn alle opties verkeken en rest alleen nog de PVV om mee aan de tafel te gaan zitten zegt Rutte nog nee.
Nou, lieve Tammy, dat is dan toch wel wat Rutte aan zijn kiezers heeft beloofd toen hij rechtuit tegen Wilders zei dat hij nooit met hem zou samen gaan.
Tammy schreef:En dat kan niet vind ik.
Dus volgens jou zou Rutte nu tegen zijn kiezers moeten zeggen: jullie kunnen allemaal de pot op; ik heb wel beloofd niet met Wilders samen te werken maar ik doe het nu lekker toch?
Ik dacht dat je zo'n hekel had aan Rutte omdat ie nooit zijn woord houdt en nu vind je zelf dat hij zijn belofte moet schenden. :shock:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Formatie mislukt

Bericht door univers » 16 jun 2017, 13:59

Dus volgens jou zou Rutte nu tegen zijn kiezers moeten zeggen: jullie kunnen allemaal de pot op;
Dat is niet nieuw onder de horizon, hij doet niets anders.
Eerst stroop om de mond smeren, en dan mogen ze dood vallen.
De kaaskoppen gaan lekker het record van de patatboeren verbreken. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Formatie mislukt

Bericht door Tammy » 16 jun 2017, 14:12

MetalPig, je zegt dat als Wilders mee regeert dat er meer aanslagen enzo komen ?
Dus we moeten in ons eigen land bepaalde zaken gaan uitsluiten want anders komt er meer geweld ?
Vind je dat niet de omgekeerde wereld ? :shock:

Gusteman, ik heb er nooit achter gestaan dat Rutte die zin uitsprak.
Ik ben namelijk heel erg verbaasd wat ik al vaker zei dat dit juridisch allemaal kan.
Partijen uitsluiten die ook nog heel veel zetels hebben binnen gebracht.
Dat is iets anders dan een partijprogramma presenteren .
Maar uitsluiten van anderen terwijl die veel stemmen heeft gehaald vind ik niet kunnen.
Maar dat heb ik vaker gezegd. :grin:

We zullen zien wat het gaat worden. :rolleys:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Formatie mislukt

Bericht door MetalPig » 16 jun 2017, 14:51

Tammy schreef:MetalPig, je zegt dat als Wilders mee regeert dat er meer aanslagen enzo komen ?
Ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken, maar het zou me niet verbazen.

Als je Wilders allerlei anti-islam-maatregelen laat uitvoeren, dan kan ik me voorstellen dat moslims die nu al ontevreden zijn zich nog verder in die richting ontwikkelen, en ik vind het niet onwaarschijnlijk dat er dan een paar zullen zijn die tot geweld overgaan.

Plaats reactie