Groot Brittannië: May of ..... ?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
gusteman

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door gusteman » 09 jun 2017, 16:28

Tammy schreef:Gusteman, je schreef dat het volk May niet heeft begrepen om als 1 blok samen te staan voor de nieuwe uitdagingen.
Ik weet dat je tegen de Brexit bent, dus waar komt jouw zin vandaan ?
Ik zou iets anders verwachten van jou. :grin:
Is dat zo, lieve Tammy, wat had je dan wel verwacht?

Nu ja, ik heb hier geen standpunt ingenomen, gewoon geobserveerd.

En ik stel vast dat ook in het Verenigd Koninkrijk, net zoals in de VS, Frankrijk en de Duitse deelstaten er bij democratische verkiezingen een duidelijk patroon naar boven komt.

De oudere generaties (die doorgaans ook de meeste politici leveren) blijven vasthouden aan argumenten die zijn gebaseerd op datgene wat met "eigen" begint: eigenheid, eigendom, eigenwaarde, eigenbelang. Het spaarboekje en een vaste baan (afgesloten met een welverdiend rustpensioen) blijven doelstellingen bij die bevolkingsgroep.

De jongere generaties weten allang dat dit in de toekomst niet meer haalbaar zal zijn; zij beseffen dat in de nabije toekomst grenzen niet meer zullen bestaan en de planeet één groot kansen aanbod zal zijn. Voor hen kan er dus ook niet snel genoeg worden afgestapt van de aloude adagio's.

En het is nu net dat wat May wou bestendigen: het (tijdelijk) voortbestaan van de huidige politieke geplogenheden, al was het maar tot de Brexit onderhandelingen volledig waren afgerond.
May weet maar al te goed dat de jeugd klaar staat om het roer over te nemen, en zij weet dat te lang dwars liggen voor nieuwe, revolutionaire veranderingen de doodsteek zal zijn voor de huidige maatschappelijke normen.

De jeugd heeft niet begrepen dat de inzet van de verkiezingen de Brexit was maar heeft voornamelijk laten voelen dat zij niet meer met zich laten sollen, zoals dat met het Brexit referendum het geval is geweest.

Net zomin hebben de oudere generaties dit begrepen, voor hen blijft het gewoon een machtsstrijd tussen de twee grote partijen. Toch zullen ze moeten leren dat ze niet kunnen blijven vasthouden aan een maatschappelijke structuur die, vanuit de optiek van de technologische en digitale evolutie, stilaan archaïsche vormen begint aan te nemen.
Het risico bestaat echter dat, wanneer de jeugd de fakkel zal overnemen, de oudere generaties zullen geconfronteerd worden met een maatschappij waarin voor hen geen plaats meer zal zijn; en dat valt ergens te begrijpen want zij werken op dit ogenblik aan een maatschappij waarin geen plaats en geen toekomst meer is voor de jongere generaties.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door Tammy » 09 jun 2017, 17:56

Gusteman, je schrijft dat de wereld eens geen grenzen heeft en dat jongeren dat begrijpen.
Ik denk dat in de nabije toekomst alle grenzen die nu nog open zijn potdicht gaan.
Want je kan wel zeggen dat ouderen vasthouden aan oude gewoontes zeg maar, maar daar doe je deze bevolkingsgroep toch echt tekort.

Er zijn zat ouderen die met hun tijd mee gaan maar ook een heel scherp zicht hebben op ontwikkelingen die mis dreigen te lopen.
De jongeren gaan zich nu roeren maar waren bijna afwezig bij de Brexit verkiezingen.
Nu zijn ze ineens wakker geworden.

Open grenzen werkt niet en gaat nooit werken.
Men ziet het nu al wat een puinhoop het is in Europa met al die migranten die naar hier willen komen.
Europa is de regie compleet kwijt, en mede door figuren als Pechthold en dat eftelingkind van een Klaver word het nog erger.

Als men wilt emigreren prima, maar dan wel op de manier die Amerika,Canada en Australië hanteren.
Eerst een aanvraag doen voordat je binnenkomt.
Zo weet men ook wie er binnen komt.

Engeland is straks eigen baas weer.
Zo hoort elk land te zijn Gusteman.
En daar horen regels bij.
Vrolijk huppelend de wereld over zonder grenzen lijkt leuk maar gaat niet werken.
Daar komen de toekomstige jongeren vanzelf achter in de nabije toekomst als dat scenario doorgaat.

May gaat de Brexit leiden, ik wens haar alle succes toe.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

gusteman

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door gusteman » 09 jun 2017, 21:01

Tammy schreef:Vrolijk huppelend de wereld over zonder grenzen lijkt leuk maar gaat niet werken.
Daar komen de toekomstige jongeren vanzelf achter in de nabije toekomst als dat scenario doorgaat.
Oh jawel hoor, lieve Tammy, dat zal werken ... en zelfs heel goed, daar wordt trouwens nu al hard aan gewerkt.

Het zal wel iets anders verlopen dan jij het schetst.

Iedereen zal geregistreerd zijn en een elektronisch identiteitsbewijs bij hebben (dat zal trouwens verplicht zijn, anders ga je gewoon achter de tralies).
Dat identiteitsbewijs kan een magneet- of chipkaart zijn maar ook een ingeplante chip is hiervoor bruikbaar.
Die chips zullen kunnen ingelezen worden op allerlei manieren waarbij het principe "need to know" wordt gehanteerd.
Zo zal je kunnen het openbaar vervoer gebruiken zonder dat je iets hoeft te doen ... behalve natuurlijk op de bus, tram of trein stappen. Bij het betreden van het voertuig zal je chip worden geregistreerd en bij het afstappen opnieuw, waarbij meteen de aan het traject gekoppelde kosten van je rekening zullen afgehouden worden.

In Hong Kong wordt nu al met iets dergelijks gewerkt: wanneer je daar een overtreding begaat, bijvoorbeeld overdreven snelheid of fout parkeren, is de boete al van je rekening afgehouden tegen dat je thuis komt.
Heb je niet voldoende reserve op je rekening dan wordt het er gewoon afgehouden van zodra er een nieuwe storting wordt uitgevoerd.

Zo zal je persoonlijke chip voor zowat alles kunnen gebruikt worden: de krant kopen, je boodschappen doen, een drankje op een terrasje, het vliegtuig nemen, online muziek beluisteren of films kijken, je kan het zo gek niet bedenken.
Binnen enkele jaren zal dit werkelijkheid geworden zijn en had Chriet Titulaer nog geleefd dan had hij dit zeker beaamd.

En sowieso zullen alle grenzen zoals we die nu kennen wegvallen ... behalve die van het geld, die zullen nog sterker en belangrijker worden.

Maar dat wordt inderdaad de wereld van de volgende generaties ... de generaties die nu onze jeugd uitmaken.
En dus is het nu de keuze aan ons, de oudere generaties: gaan we die jeugd dwarsliggen, het moeilijk maken voor hen? Omdat we per sé willen vasthouden aan de wereld waarin wij zijn opgegroeid?

Of gaan we hen de ruimte geven om hun eigen toekomst in handen te nemen?

Je hebt zelf, lieve Tammy, op dit forum al vaak geschreven dat we in een boeiende tijd leven, een tijd waarin veranderingen staan te gebeuren die men nooit voor mogelijk had gehouden.

Je hebt de kans om mee die veranderingen mogelijk te maken.
Grijp je die kans ... of laat je ze voorbij gaan?

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door Tammy » 09 jun 2017, 21:33

Ja Gusteman, ik heb inderdaad op het forum lang geleden geschreven dat we in een boeiende tijd leven qua ontwikkelingen. :grin:
En dat denk ik nog steeds.
Ik bedoelde daarmee de ontwikkelingen op technisch gebied maar ook in de medische wereld en natuurlijk de ruimtevaart.
En Nanotechnologie enz.
Van die chip wat jij zegt gaat ook gebeuren.
En ofcourse Mars !
De eerste bemande reis daarheen.

Ik ben 1 van die mensen die als er weer iets nieuws op de markt komt vaak moet glimlachen als mensen protesteren dat hun privacy naar de maan gaat.
Zoals met de bodyscans op vliegvelden enz.
Privacy bestaat bijna niet meer, met die chip straks helemaal niet meer.
Moet geen probleem voor jongeren zijn, die knallen nu al alles op social media zoals hun ontbijt laten zien door er een foto van te maken. :mrgreen:
Het zombiegehalte van het staren naar hun schermpje op hun mobiel is iets wat niet positief is aan de vooruitgang.
Zelfs mijn generatie doet dat, vreselijk vind ik dat.

Maar Gusteman, dit is zeker een boeiende tijd op wetenschapsgebied, maar daar bedoel ik niet de ongecontroleerde tsunami uit Afrika mee.
Dat gaat fout, jij ziet dat anders en dat is ok.
Maar ik zie iets heel anders en dat heb ik vaak genoeg beschreven.

Ik onthoud jongeren niet hun toekomst.
Ik wil juist dat ze in vrede leven, maar dat gebeurd niet als
samenlevingen ontwrichten en er nog meer oorlogen en burgeroorlogen komen.
Want ik denk dat dat uiteindelijk gaat gebeuren als we niet ingrijpen.
Want zoals het nu gaat kan niet meer.

Peace voor de toekomst, dat is wat ik wil. :peace:

En met alle prachtige ontdekkingen die we nog gaan zien op het gebied van de wetenschap en alles wat daar mee te maken heeft. ;P!

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door Osiris » 10 jun 2017, 08:52

Wow, ik begrijp uit de laatste reacties dat de jongeren maar een wereld mogen invoeren die volledig digitaal ( chips ) gecontroleerd en gemanipuleerd gaat worden ??

Wat op die chips staat aan info zal bepalend worden qua informatie uitwisseling en hoe het jou in je leven vergaat ??

In mijn ogen geef je dan je persoonlijke vrijheid totaal op en word je leven bepaalt door de allesomvattende info op chips ??

Geef mij dan maar een euthanasiepil, want anders kies je voor digitale slavernij op het hoogste niveau.....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gusteman

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door gusteman » 10 jun 2017, 10:02

Osiris schreef:Wow, ik begrijp uit de laatste reacties dat de jongeren maar een wereld mogen invoeren die volledig digitaal ( chips ) gecontroleerd en gemanipuleerd gaat worden ??
En waarom zouden ze dat niet mogen, beste Osiris? Waarom mag de jeugd niet zelf beslissen in welke wereld zij en hun kinderen willen leven? Weten onze generaties het dan zoveel beter?
In de voorbije 20 jaren is er meer veranderd dan in de afgelopen 20.000 jaren.
En onze generatie zit net op dat kantelpunt wat het er niet makkelijker op maakt.

Voor de jongeren gaat dat niet op, zelf zien zij het wel enigszins anders. Voor hen gaat het niet om controleren en manipuleren: de gegevens-chip zien zij als een hulpmiddel dat hen van een deel beslommeringen ontlast. Dat biedt hen dan weer meer mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling.
En die optie van controle werkt ook andersom: door zo'n chip wordt het ook eenvoudiger om diegenen die aan de macht zijn op te volgen in hun doen en laten en eventueel zelfs te blokkeren bij mogelijke wandaden.

Waar zal het dus op neer komen? Of het overzicht en beheer over die gegevensbanken op een integere wijze gebeurt.
Maar dat is nu ook al zo en loopt volledig fout. Digitale oplossingen bieden echter de mogelijkheid om veel sneller en veel gerichter te kunnen zoeken bij het opsporen van misbruiken.

Om het even hoe je het benadert, de nieuwe technologieën en mogelijkheden bieden kans op een meer eerlijke en menswaardige wereld dan degene die wij nu kennen.

Laten we dan ook aan de jongere generaties de kans geven om het eens op hun manier aan te pakken.
Dat zou wonderwel goed kunnen lukken.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door Tammy » 10 jun 2017, 10:03

Osiris, wat Gusteman zegt over die chip gaat ook gebeuren.
En ik denk dan in de vorm van inderdaad onderhuids implanteren.
Generaties na ons zullen dat bij de geboorte al krijgen, ze weten dan niet beter.

Wij weten dat wel, maar wij zijn een uitstervend ras voor de toekomstige wereld.
Wij wisten nog wat privacy was, toekomstige generaties niet meer.
En ik denk dat die er ook geen moeite mee zullen hebben.
Want kijk eens Osiris hoe de mens is geworden met de komst van internet en mobieltjes.

Zoveel mensen wiens leven zich afspeelt op een schermpje, waar ze alles opknallen.
Ze zijn zo traceerbaar door hun GPS systeem op hun mobiel enz.
Parkeergeld betalen gaat ook via mobieltje , zag ik aantal weken geleden.

Mijn dochter reed mij naar de dokter, stapt uit en houd haar mobiel in de lucht.
Ik zei wat ze in vredesnaam aan het doen was.
Mama ik maak een scanfoto van dat bordje aan de overkant van de straat, dat is een parkeermeter, als we terug komen scan ik weer en word het bedrag van mijn rekening gehaald.

Daar stond haar moeder compleet verbaasd te wezen. :mrgreen:
De moeder die wel vrij neemt van werk om Curiosity te zien landen op Mars op haar laptop en die 1 van de oudste forums in Nederland heeft op het gebied van mysterie en wetenschap en nog veel meer, maar die compleet glazig kijkt bij de nieuwe parkeermethodes . [joker]


Een chip in de arm Osiris is bijna hetzelfde als de mobieltjes vrees ik.
Toekomstige generaties zullen het niet erg vinden denk ik. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door univers » 10 jun 2017, 10:17

Om het even hoe je het benadert, de nieuwe technologieën en mogelijkheden bieden kans op een meer eerlijke en menswaardige wereld dan degene die wij nu kennen.
Dat zijn dagdromen.
Zo zal het eindigen.

Afbeelding

Afbeelding

Fijne toekomst, als je van afstand gemanipuleerd wordt.
Dat de jeugd de toekomst heeft is normaal.
Maar zoals het er nu aan toegaat, zie ik het vrij somber in.
Ik begrijp wat Osiris bedoeld.

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door Gast1 » 10 jun 2017, 10:56

:rolfl:

Ik begrijp jullie -Osiris en Uni- heel goed, maar toch ...
gusteman schreef:En waarom zouden ze dat niet mogen, beste Osiris? Waarom mag de jeugd niet zelf beslissen in welke wereld zij en hun kinderen willen leven? Weten onze generaties het dan zoveel beter?
In de voorbije 20 jaren is er meer veranderd dan in de afgelopen 20.000 jaren.
En onze generatie zit net op dat kantelpunt wat het er niet makkelijker op maakt.
[knip]
Laten we dan ook aan de jongere generaties de kans geven om het eens op hun manier aan te pakken.
Dat zou wonderwel goed kunnen lukken.
Guus heeft hier onmiskenbaar een punt.
Telkens weer hebben jongere generaties -ook al werden ze ouder- ons uiteindelijk gebracht tot dit ... heu ... kantelpunt.
Maar ik ben blij dat ik nog nét aan de andere zijde -het huidige- van dat kantelpunt sta. :wink:

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door herman50 » 10 jun 2017, 10:58

sluit me volkomen bij aan,, :mrgreen:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door Susan » 10 jun 2017, 11:59

univers schreef:
Om het even hoe je het benadert, de nieuwe technologieën en mogelijkheden bieden kans op een meer eerlijke en menswaardige wereld dan degene die wij nu kennen.
Dat zijn dagdromen.
Zo zal het eindigen.

Afbeelding

Fijne toekomst, als je van afstand gemanipuleerd wordt.
Dat de jeugd de toekomst heeft is normaal.
Maar zoals het er nu aan toegaat, zie ik het vrij somber in.
Ik begrijp wat Osiris bedoeld.
@ Osiris en Univers ;P!

Alles heeft meestal zijn voor en/of nadelen, chips kunnen ook positief gebruikt worden.

Maar......
Tot hoe ver laten we ons heel naïef en goedgelovig (mis)-gebruiken...kwestie van om maar 'modern' en 'bij de tijd' te lijken,
niet voor onnozele achterlopers te worden aangezien.(zijn mijn woorden, dit voor de duidelijkheid) en daarom mee te gaan doen...(lijkt het soms op)..tot iedereen er aan gaat wennen..? [think]
Tot het te laat is natuurlijk..is het misschien al lang..
Lees nog wel af en toe iets, ook dit herinnerde ik mij hierdoor weer,
voor geïnteresseerden, wat al eens op het forum geplaatst is:

http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl ... 66&t=15382
http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl ... 66&t=14209
Van Fenna: Chips in hersenen van soldaten geimplateerd-(link werkte niet meer)
http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl ... 17#p285417

en nog dit nu er extra bij geplaatst:
http://worldunity.me/darpa-implanteert- ... -soldaten/
http://www.wijwordenwakker.org/content. ... 1&ss=P1013
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door Osiris » 10 jun 2017, 13:41

Het is uiteraard een persoonlijk standpunt.
Als ik zie wat er nu al ( verplicht ) gedigitaliseerd is en vele malen fout gaat en misbruikt word,ben ik gauw klaar als dat in de toekomst een volledig scenario word.

Dat de huidige jongeren er mee groot gebracht zijn en niet anders weten snap ik ook, velen zijn al gezombificeerd.

Dat machthebbers er mee gecontroleerd worden en terecht gewezen kunnen worden is een grote farce.
Zij zijn degenen die de touwtjes in handen houden van die digitalisering, weerstand betekent dan 1 druk op de knop en je word geneutraliseerd.

Denk maar aan financiele chip systemen of medische chip systemen.
Als dat op afstand gebeurt is het gauw klaar met je.

Die chip komt er bij mij onderhuids zeker niet in,hoe mooi ze het ook gaan verkopen of verplichten,dan gaat deze jongen volledig off grid.

Ik hoop dat er voldoende van die nieuwe generaties met een hoger bewustzijn opstaan,die zich afkeren van die robottisering en teruggaan naar de basic ( natuurlijke ) waarden in overeenstemming met het welzijn van onze planeet, waarvoor we hier zijn.

En dat is niet omdat ik een ouder iemand ben en het allemaal beter zou weten.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gusteman

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door gusteman » 10 jun 2017, 14:07

Osiris schreef:Die chip komt er bij mij onderhuids zeker niet in,hoe mooi ze het ook gaan verkopen of verplichten,dan gaat deze jongen volledig off grid.
Nou, beste Osiris, ik lees hier alleen maar angst hoor.

De zelfde angst die ik lees in
Osiris schreef:Dat machthebbers er mee gecontroleerd worden en terecht gewezen kunnen worden is een grote farce.
Zij zijn degenen die de touwtjes in handen houden van die digitalisering, weerstand betekent dan 1 druk op de knop en je word geneutraliseerd.
Ja, dat werd ooit nog beweerd van radio, en zo'n zeventig jaar geleden van televisie. En de afgelopen twintig jaar was het internet de boeman. Telkens werd er verteld dat die vernieuwingen de mensen zouden aan banden leggen en beletten om zich te ontwikkelen als mens; dat de vrijheden zouden opgeofferd of ontnomen worden door de invoering van die communicatiemiddelen.

Nou, we hebben het hier over een periode van honderd jaar. En alhoewel de media werden en worden gebruikt om de bevolking in bepaalde richtingen te doen denken blijft het alsnog bij beïnvloeding van ideeën en ideologieën.

Verder gaat het niet en verder zal het ook nooit gaan.

Neem ik even als voorbeeld een onderhuidse chip: stel dat die ergens onder de oksel steekt. Als je wil dat die niet wordt gedetecteerd (en dus beïnvloed) dan volstaat het om een laagje aluminiumfolie boven je schouder te plaatsen (bijvoorbeeld onder een hemd of trui) en je bent gevrijwaard voor inmenging.

Dus wat je hier schreef
Osiris schreef:Geef mij dan maar een euthanasiepil, want anders kies je voor digitale slavernij op het hoogste niveau.....
is volstrekt onnodig maar het is wel verhelderend dat je het deed.
Want het doet vermoeden dat je behoorlijk stevig geïndoctrineerd en geconditioneerd bent door complot- en doemdenken.

Misschien toch eens wat vaker andere informatiebronnen aanboren?

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door Osiris » 10 jun 2017, 14:12

En weer die omgekeerde psychologie tactiek van je Gusteman.
Je hebt zeker al je spiegels in huis verwijderd ??
Die indoctrinatie zit bij jezelf [jaja]

Succes er mee ;P!
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door univers » 10 jun 2017, 14:19

Je hebt zeker al je spiegels in huis verwijderd ??
Scheert hij zich elektrisch? :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door gusteman » 10 jun 2017, 14:58

univers schreef:Scheert hij zich elektrisch? :mrgreen:
Dat vraag je dan wel aan de verkeerde persoon, beste univers. :wink:

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door Osiris » 10 jun 2017, 15:27

Maar weer een stukje on topic.

May heeft in zoverre verloren dat ze voor haar uitvoer van de Brexit plannen veel meer weerstand zal krijgen.
En het misschien wel een totaal uitgeklede versie daarvan gaat worden ,nu ze niet de harde lijn kan volgen ,die ze wilde volgen.

Had al eerder aangegeven dat de Engelse aanslagen wel eens een beinvloeding t.o.v. de bevolking en politiek zouden zijn inzake de Brexitplannen en verkiezingen.
Ben benieuwd of deze nu verder uitblijven,net als op het moment in Frankrijk, na de machtswisseling Hollande/Macron.

Hollande maakte een tijd terug de fout toenadering te zoeken bij Poetin, buiten Brussel om en tijdens de opgelegde Russische sancties.

Voor mij zou dat dan weer genoeg bevestiging zijn dat gecreeerde 'terreur' groepen dus ge/ misbruikt worden om bepaalde Zionistische doelstellingen te behalen,
éénmaal behaald,worden ze weer op andere plekken ingezet.

Anyway ,mijn indoctrinatie en conditionerings gedachtengang :mrgreen:

En voorlopig weer even genoeg mijnerzijds..... :wink:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gusteman

Re: Groot Brittannië: May of ..... ?

Bericht door gusteman » 10 jun 2017, 15:36

Osiris schreef:En weer die omgekeerde psychologie tactiek van je Gusteman.
:shock:
Een tactiek, zeg je, beste Osiris? En dan nog wel ééntje van "omgekeerde psychologie"?
Dat zal je toch wel even moeten verhelderen hoor want daar begrijp ik niks van.
Osiris schreef:Je hebt zeker al je spiegels in huis verwijderd ??
Uit je reactie kan ik afleiden dat jij niet de spiegels uit je huis hebt verwijderd, beste Osiris.
Nu alleen nog even uitleggen wat de bedoeling was van je opmerking, want ook die begrijp ik niet. :wink:

Plaats reactie