Wie is de baas.

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4704
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Wie is de baas.

Bericht door Witte wel » 24 jun 2017, 00:27

Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Wie is de baas.

Bericht door Osiris » 24 jun 2017, 06:27

:post:
Had een maandje terug al een interview gezien, v.l.g.s. mij ook ergens de link geplaatst, en geeft aan hoe we gemanipuleerd worden en misleid.
Slechts weer een bevestiging wat al jaren bekend is ( i.i.g. voor mij althans :wink: )
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gast1

Re: Wie is de baas.

Bericht door Gast1 » 24 jun 2017, 08:32

En voor mij ook, al ruim een tiental jaren.
De laatste 5 jaren heb ik daarin zoveel bevestigingen gekregen, dat ik iets heb van "Ach, ze doen maar."
Pas wanneer ik het enigszins kan beïnvloeden , ga ik mogelijk over tot actie.
Voor het overige wil ik graag leven, genieten, bewonderen, daar waar het mogelijk is delen, andere wezens (organismen) blij maken en dankbaar zijn.
Mediteren.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Wie is de baas.

Bericht door Osiris » 24 jun 2017, 08:43

Zo denken dus helaas de meesten,verandert er dus niets,word het alleen maar erger.

Pas als er een groter collectief ontstaat kan er werkelijk wat veranderen.
In het klein kun je actie ondernemen door dat systeem zo min mogelijk te blijven voeden.

Je kent zelf ook de kracht van intentie Gast1 :wink:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gast1

Re: Wie is de baas.

Bericht door Gast1 » 24 jun 2017, 09:04

Osiris schreef:Zo denken dus helaas de meesten, verandert er dus niets, word het alleen maar erger.
Ik ben dat met je eens Osiris, maar ik schreef dan ook:
Gast1 schreef:Pas wanneer ik het enigszins kan beïnvloeden, ga ik mogelijk over tot actie.
... en inmiddels weet je dat ik elke opportuniteit aangrijp, om te beïnvloeden.
We doen dat zelfs beiden, hier op het forum.
Niet perse omdat we dat willen, maar gewoon omdat we dat doen, we kunnen zelfs niet anders.
Maar wat zou ik kunnen doen aan alle ellende in de wereld, waar ik werkelijk geen invloed op uit kan oefenen?
Zou ik dat met de grootste wil van de wereld, overal ter wereld willen, dan zou ik mij niet kunnen focussen wat ik direct en zelfs indirect kan beïnvloeden, toch?
Osiris schreef:Pas als er een groter collectief ontstaat kan er werkelijk wat veranderen.
Zeker en nu zijn we al met z'n tweeën ... maar ik begrijp je wel en ik denk jij mij ook.
Osiris schreef:In het klein kun je actie ondernemen door dat systeem zo min mogelijk te blijven voeden.
Justement en andersom kun je een bepaald systeem ook zo veel mogelijk blijven voeden, voor zover dat systeem passend is in onze optiek.
Osiris schreef:Je kent zelf ook de kracht van intentie Gast1 :wink:
En of ;P!

:hands:

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Wie is de baas.

Bericht door Susan » 24 jun 2017, 09:59

Witte wel schreef:
;P! ;P!
Je bent mij voor Witte wel :grin:
Ik had ze al gezien, mijn zoon en ik hebben het veel over ook dit soort zaken, maar ik was nog aan het zoeken hier op
het forum omdat ik even dacht dat iemand dit zelfde een tijdje terug ook al geplaatst had.

Mijn zoon stuurde dus de clips verleden week met deze tekst er nog bij die hij ontvangen had:

"Iedereen moet de 40 minuten video van de Cooperatie Vrije Media zelf maar bekijken. Een reageerder op de Engelse versie op Youtube zegt terecht: als deze man liegt of acteert verdient hij een Oscar. Hij vertelt alles inclusief het moment dat hij brak toen zijn gewetenloze glanscarrière in de financiële wereld hem in pedofiele kringen bracht.

Nu is hij ideëel ondernemer met een renteloze burgerbank de Blije B.
Als je ook geshockeert bent over dit verhaal kijk dan bij de Blije B naar een initiatief waar burgers met een eigen munt renteloos kunnen lenen. Het team is breed en geloofwaardig. Hoe denkt u over de wereld na het zien van deze video? "
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Wie is de baas.

Bericht door Osiris » 24 jun 2017, 11:59

Gast1 schreef:
Osiris schreef:Zo denken dus helaas de meesten, verandert er dus niets, word het alleen maar erger.
Ik ben dat met je eens Osiris, maar ik schreef dan ook:
Gast1 schreef:Pas wanneer ik het enigszins kan beïnvloeden, ga ik mogelijk over tot actie.
... en inmiddels weet je dat ik elke opportuniteit aangrijp, om te beïnvloeden.
We doen dat zelfs beiden, hier op het forum.
Niet perse omdat we dat willen, maar gewoon omdat we dat doen, we kunnen zelfs niet anders.
Maar wat zou ik kunnen doen aan alle ellende in de wereld, waar ik werkelijk geen invloed op uit kan oefenen?
Zou ik dat met de grootste wil van de wereld, overal ter wereld willen, dan zou ik mij niet kunnen focussen wat ik direct en zelfs indirect kan beïnvloeden, toch?
Osiris schreef:Pas als er een groter collectief ontstaat kan er werkelijk wat veranderen.
Zeker en nu zijn we al met z'n tweeën ... maar ik begrijp je wel en ik denk jij mij ook.
Osiris schreef:In het klein kun je actie ondernemen door dat systeem zo min mogelijk te blijven voeden.
Justement en andersom kun je een bepaald systeem ook zo veel mogelijk blijven voeden, voor zover dat systeem passend is in onze optiek.
Osiris schreef:Je kent zelf ook de kracht van intentie Gast1 :wink:
En of ;P!

:hands:
De wereld in zijn totaliteit beinvloeden doen we allemaal met onze gedachten,intenties en fysieke acties.

De kleine dingen die je kunt doen, doe je voor jezelf om ,hoe onbeduidend het soms ook lijkt, toch iets te beinvloeden.

Voor mezelf; steeds meer 'recyclen' in de vorm van 2e hands spullen, steeds minder bij de multinationals aanschaffen,je geld op een andere plek, zo min mogelijk lenen, niet mee doen aan beursgerelateerde zaken, geen farmaceutische troep laten voorschrijven etc etc.

Het huidige verrotte systeem kent vele facetten,dus ook vele kleinschalige mogelijkheden om toch nog iets van actie te ondernemen.
Het uit te dragen, zoals je al aangaf, in de hoop dat dat collectief zich langzaam ontwikkeld ( liever sneller natuurlijk ) en aan impact wint....

Keuzes die iedereen kan maken :hands:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Wie is de baas.

Bericht door Osiris » 24 jun 2017, 12:12

Susan schreef: Ik had ze al gezien, mijn zoon en ik hebben het veel over ook dit soort zaken, maar ik was nog aan het zoeken hier op
het forum omdat ik even dacht dat iemand dit zelfde een tijdje terug ook al geplaatst had.


Was ik dus hihi, maar alleen het eerste deel als ik me goed herinner.
Alleen geen idee meer waar ik toen de link geplaatst heb, ik word oud [doh]

Deze man word op het moment ook aan alle kanten verguisd en zwart gemaakt.
Uiteraard vooral door mensen vanuit zijn voormalig crimineel arbeidsverleden.

Hoe vergingen het alle andere klokkeluiders voor hem ook weer ??
Dus was uiteraard te verwachten...
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1553
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Wie is de baas.

Bericht door Kristof Piessens » 24 jun 2017, 12:36

Nog 1 iemand die openheid geeft over de wereld na diens breekpunt in die kringen in hoogste niveau's, bevestigd voor mij alleen al dat die slechts kleine minderheid in de absolute top de wereld door middel van middelen en geld runnen, de laagste niveau's wordt dus bestolen via allerlei constructies naar de absolute top, miljarden opstrijken maar geen geweten kennen omtrent hun manier van werken alsook hun geloof in een macht waarin het duister het licht kan domineren, maar elke stap richting het duister is een stap dat voorkomt dat je licht wordt....

Maar waar het werkelijk om gaat is een poging om een werkelijkheid te verwerkelijken die niet bestaat en dus je zichzelf mag voorliegen en dus ook het recht verliest om jezelf te zijn, letterlijk geef je jezelf weg aan 'iets' wat niet werkelijk is/kan zijn !

Ego is een werkelijkheid die niet bestaat, niet echt is maar in werkelijkheid is dat ego bezig om jezelf af te leiden van wie je werkelijk bent, alles wat je ziet via het ego/fysieke ogen is niet echt, het is dat ego dat meent dat lichaam gecreëerd te hebben om hiermee jezelf te kunnen verloochenen en zich te richten op waar ze bang van zijn dat ze die macht er over zullen verliezen, dus de kwestie is wat kies je ?
Laatst gewijzigd door Kristof Piessens op 24 jun 2017, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4704
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Wie is de baas.

Bericht door Witte wel » 24 jun 2017, 12:48

Inderdaad Osiris, hij wordt van alle kanten aangevallen.
Er circuleren ook al gezichtsanalyse video's, stem analyses en wat nog meer om deze man zwart te maken.

Ik heb dat destijds al eens geschreven over de protocollen van Zion wat hij ook vernoemd.
Ik heb deze, volledig uitgewerkt, een jaar of wat geleden een goede vriend van mij laten lezen. Hij bekleedde toen een best wel hoge functie binnen de banksector en geloofde mij niet. Hij heeft ze gelezen, bestudeerd en heeft ruim twee weken niet kunnen slapen s 'nachts. Mensen die dergelijke functies bekleden zijn blindgeslagen voor wat nu werkelijk de opzet is van waar ze mee bezig zijn. Ook hij heeft nu vele ex- collega's die niet meer in het systeem mee draaien. Een probleempje daarbij is dat je moet voldoen aan bepaalde studie eisen en die eisen passen perfect in het plaatje van de financiële wereld. Buiten dat je in feite onderbetaald wordt in je functie kan je ook weinig met de behaalde diploma's en papieren buiten deze wereld.
Hij vertelde mij dat de protocollen wel degelijk zijn wat er wordt toegepast al zijn daar velen sceptisch over.
Prima, ik ga met dergelijke mensen ook niet meer in discussie. Dan maar niet.
Maar ze zijn al in een ver gevorderd stadium doorgevoerd alleen merken wij, het gewone volk, dat niet.
Verdeel en heers. Zo overduidelijk merkbaar in de samenleving maar zo vaak verworpen.
Zien is niet alleen kijken met je ogen, alleen dat begrijpt niet iedereen.
De protocollen van Zion. Er circuleren correcte vertalingen en afdwalingen. Ik heb destijds zelf een eigen vertaling op het net gezet die ook nog hier en daar nog rond zwerft met de verwachting daar altijd iemand de ogen mee te doen openen.

Overigens mensen die in deze financiële kringen werken worden ook afhankelijk gemaakt van het systeem. Zeer speciale financiële voordeeltjes in hypotheek verstrekkingen zijn maar normaal.
Dezelfde methodiek die ze zelf toepassen wordt ook op hen zelf toegepast. Teveel uitlenen en weten dat ze het niet kunnen betalen maar door de drang naar meer zelf niet in zien zelf gefopt te worden. Maar wel afhankelijk zijn en niet zomaar op kunnen stappen. Dat is een onderdeel van de werkelijke wereld. :wink:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wie is de baas.

Bericht door univers » 24 jun 2017, 14:17

Enkel een bevestiging van wat we al wisten.
Hier waar het al eerder besproken was.
http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl ... 37&t=15799
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Wie is de baas.

Bericht door Gast1 » 24 jun 2017, 14:22

Osiris schreef:Voor mezelf; steeds meer 'recyclen' in de vorm van 2e hands spullen
Check!
Osiris schreef:steeds minder bij de multinationals aanschaffen
Check!
Osiris schreef:je geld op een andere plek
niet check, zoveel is dat bij mij niet om dat te doen.
Osiris schreef:zo min mogelijk lenen
Check! -maar ooit één keer gedaan, voor het huis-
Osiris schreef:niet mee doen aan beursgerelateerde zaken
Check!
Osiris schreef:geen farmaceutische troep laten voorschrijven etc etc.
Check! etc etc. :mrgreen:
Osiris schreef:Het huidige verrotte systeem kent vele facetten, dus ook vele kleinschalige mogelijkheden om toch nog iets van actie te ondernemen.
Het uit te dragen, zoals je al aangaf, in de hoop dat dat collectief zich langzaam ontwikkeld ( liever sneller natuurlijk ) en aan impact wint....
Justement.
Osiris schreef:Keuzes die iedereen kan maken :hands:
Check!

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13660
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Wie is de baas.

Bericht door Fenna » 24 jun 2017, 17:07

My rules to Gast1. ;P!

Wat mij opviel was weer het verhaal over rente.(2e afl.)
In een ander topic over de oorlog tegen de islam werd al eens geopperd dat de imf en consorten het niet kunnen velen dat de islamitische banken zich niet willen onderwerpen aan hun systeem en dat zij (imf etc.)de spil in die oorlog zijn, zijn uitleg bevestigd dit nogmaals.
Afbeelding
Afbeelding

gusteman

Re: Wie is de baas.

Bericht door gusteman » 24 jun 2017, 22:12

Niet dat ik twijfel aan het verhaal wat hier wordt gebracht; geld en de daaruit voortvloeiende macht is een eeuwenoud zeer dat al altijd heeft bepaald wie wat kan en/of mag.
En ik zie dat niet zo snel te veranderen ook, ondanks alle inspanningen aan de basis.
Het is een kwestie van ethiek en eergevoel.

Maar dat neemt niet weg dat ik toch ben gestruikeld over
Witte wel schreef:Ook hij heeft nu vele ex- collega's die niet meer in het systeem mee draaien.
Je kan er dus ook probleemloos uit stappen, je hoeft niet mee te draaien.
Witte wel schreef:Teveel uitlenen en weten dat ze het niet kunnen betalen maar door de drang naar meer zelf niet in zien zelf gefopt te worden. Maar wel afhankelijk zijn en niet zomaar op kunnen stappen.
Oh nee, je kan er dus niet zomaar uit stappen.
Maar als dat zo is, hoe zijn die vele collega's dan vele ex-collega's geworden?

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4704
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Wie is de baas.

Bericht door Witte wel » 25 jun 2017, 01:30

Nee gusteman, je kan er niet altijd zomaar uit stappen. Als je geluk hebt slip je er door heen en zo niet dan kost het je veel geld of je leven. Met een beetje geluk vindt je een baan die op een of andere manier gerelateerd is met de contacten die je eerst had, dan wordt je met rust gelaten.
Maar ook hier werp je een barricade voor jezelf op door verbanden te leggen die ik niet heb neer geschreven en je zelf bedenkt. Je vergelijkt appels met peren maar ziet zelf dezelfde fruitsoort.
Eerst maar eens naar beneden kijken om te voorkomen dat je struikelt gusteman. ;P!
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Plaats reactie