"Als Dutroux vervroegd vrijkomt, staat België op zijn kop"

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80575
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

"Als Dutroux vervroegd vrijkomt, staat België op zijn kop"

Bericht door Tammy » 20 jul 2017, 13:06

Afbeelding
Paul Marchal .

Paul Marchal: "Als Dutroux echt vervroegd vrijkomt, staat België op zijn kop" .

Paul Marchal, de vader van de vermoorde An Marchal, noemt het "heel confronterend" dat Marc Dutroux vervoegd wil proberen vrij te komen. "Het was hard om dat nieuws te horen", reageert hij aan VTM Nieuws.

Marc Dutroux heeft een nieuwe advocaat ingehuurd, in de hoop vrij te komen. Meester Bruno Dayez wil proberen de omstandigheden voor Dutroux in de cel te verbeteren, maar onderzoekt ook hoe hij hem vrij kan krijgen. Streefdatum: 2021.

"Hij speelt het toch telkens klaar om een advocaat te krijgen", stelt Paul Marchal verbouwereerd. "Hij heeft geen centen, kan de advocaat niet betalen en toch... vindt hij er een. Dat is heel confronterend."

Nog confronterender is het idee dat Dutroux vervroegd zou kunnen vrijkomen, maar Marchal denkt niet dat hij daar in zal slagen. "Hij probeert dit elk jaar opnieuw, maar ik geloof niet dat het zover zal komen. Als hij echt vervroegd vrijkomt, staat België op z'n kop."

BRON.

>>>>>>>>>>>>>>>

Ik vind het onvoorstelbaar dat die man een verzoek voor vervroegde vrijlating kan indienen.
Dat kan dus door de wet, maar zou verboden moeten worden.
Ik herinner me die vreselijke gebeurtenissen met die meisjes als de dag van gisteren.
Belgen staan bekend om hun beheersbaarheid.
Dat heb ik zo vaak gezien.
Maar als deze moordenaar vrij zou komen geloof ik meteen dat we een Belgie gaan zien die de straat opvliegen om hun afkeer te laten zien.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie