Kim Jong UN verklaart wat ?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Kim Jong UN verklaart wat ?

Bericht door oktagon » 29 dec 2017, 17:49

https://www.youtube.com/watch?v=h5Nm7aOnaqY

Eergisteren hoorde ik meneer Kim in actie,die inhield,dat hij zou aftreden,etc;de omroepster riep ergens haar God en Vader aan!

Wie las bovenstaande speech na de Kerstdagen 2017 ?

Overigens wens ik alle leden incl.management een prettige jaarwisseling en happy NY (geen New York!) :cheers:

nb. en het laatste bericht,een paar minuten geleden:

https://www.youtube.com/watch?v=iLvKyvoTZzA
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Gast1

Re: Kim Jong UN verklaart wat ?

Bericht door Gast1 » 30 dec 2017, 09:55

Oktagon, je kunt je afvragen hoe betrouwbaar die video's zijn waar je naar verwijst.
In plaats van 'internet' is er ook erg veel internep.

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Kim Jong UN verklaart wat ?

Bericht door oktagon » 30 dec 2017, 17:42

Gast1 schreef:Oktagon, je kunt je afvragen hoe betrouwbaar die video's zijn waar je naar verwijst.
In plaats van 'internet' is er ook erg veel internep.
Er is veel nep op internet,doch ergens bestaat er wel een vorm van familiedictatuur in NoordKorea;er is teveel over bekend,zie ook de dressuur van het leger van mannen en vrouwen;het lijken wel levende robots;

ik las een volgende site,die nmm. westers van productie is en mij neutraal voor komt,bekijk:

https://www.youtube.com/watch?v=sCsyNwREC-c :peace: :cheers:

Nb. Ik heb WOII als jonge puber meegemaakt en na WOII veel erover gelezen over het systeem van dictatuur door de Nazies met hun vele concentr.kampen en hun opbouw van het leger vanaf de jaren 30 met eerste acties tegen Frankrijk ,en Tschechoslowakije en op laatst de opdeling van Polen met Stalin.

Ik zie in het gedrag van Kimmie een gemoderniseerde herhaling van AH zijn mentaliteit en gedrag ;mede door zijn medestanders en financiers.Als Kimmie niet afgeremd wordt (hij lijkt me zwaar mentaal ziek);dan kunnen wij als
bewoners van de planeet Aarde,nog veel meemaken!
Laatst gewijzigd door oktagon op 30 dec 2017, 18:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Gast1

Re: Kim Jong UN verklaart wat ?

Bericht door Gast1 » 30 dec 2017, 17:56

Je lijkt mij een prima kerel hoor, maar bij dit soort opgezette filmpjes haak ik bijna altijd meteen af, omdat ik ze niet serieus kan nemen.
Ik hef vanavond het rode wijnglas op jouw gezondheid. :wink:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Kim Jong UN verklaart wat ?

Bericht door Tammy » 31 dec 2017, 11:38

Oktagon schreef:
Ik zie in het gedrag van Kimmie een gemoderniseerde herhaling van AH zijn mentaliteit en gedrag ;mede door zijn medestanders en financiers.Als Kimmie niet afgeremd wordt (hij lijkt me zwaar mentaal ziek);dan kunnen wij als
bewoners van de planeet Aarde,nog veel meemaken!
Daar zou je best gelijk in kunnen hebben Oktagon.
De eerste twee filmpjes zijn duidelijk fake in mijn ogen.
Maar dat neemt niet weg dat Kim een groot gevaar vormt.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Kim Jong UN verklaart wat ?

Bericht door oktagon » 31 dec 2017, 14:54

Als ik deze figuur voorop zie "lopen" met zijn hoge officieren en zie hoe hij sleept met zijn rechterbeen en heel wijde broeken draagt,heb ik het idee,dat hij last heeft van zijn "balsac" met inhoud en niet naar een chirurg durft te gaan;hetzij uit kleinzerigheid,dan wel dat er een chirurgenmes hem in zijn aorta snijdt . :cheers: op het oudjaar!
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Kim Jong UN verklaart wat ?

Bericht door Tammy » 01 jan 2018, 10:53

Aparte diagnose Oktagon, jij ook Happy New Year. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Kim Jong UN verklaart wat ?

Bericht door herman50 » 01 jan 2018, 11:21

die twee egotrippers hebben nog nooit gehoord van vergeten en vergeven of een nieuw jaar een nieuw begin , ze zouden toch beter moeten weten maar zolang de een doorgaat antwoord de andere
:knots:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Kim Jong UN verklaart wat ?

Bericht door Kristof Piessens » 01 jan 2018, 11:37

Ik lees volgens de voorspellingen dat trump het meer lastiger kan krijgen en dat kimmetje zich plots weinig van zichzelf laat zien.

Allebei hebben ze publiekelijk een vijandschap met elkaar de ene met redenen en de andere daagt voordurend uit. Trump zelf zal op 1 of andere manier kim proberen uitdagen, is voorlopig nog gissen in 2018 over welke uitdaging dit gaat zijn, oorlogsdreiging behoort nog steeds in het potentieel van beide landen, maar wat mij duidelijk is in het kader van het europese defensieproject, dat trump liever controle heeft over zijn eigen militaire arsenaal en nooit jagers van europese oorsprong zal/wil kopen ook al zijn we meermaals door hem op de vingers getikt...

Waarom zou europa niet kunnen doen wat amerika doet...via de britse brexit krijgen wij 2 innovatiecentra in het kader van de militaire technologie aangaande de europese jagers...Belgie althans heeft beslist binnen europa te blijven, het kan goed zijn dat europa toch een compleet nieuwe jager zal willen bouwen met de expertise en knowhow van de reeds bestaande europese bouwers...het jsf project lijkt mij los van de f35 een betere manier om duidelijk te maken de amerikanen niet nodig te hebben om hun vliegtuigen te kopen !

Voordelen om binnen europa te blijven zijn...je steunt de eigen economie, geen lange wachttijden om wisselstukken te verkrijgen...

Nadelen bij het kopen van de F35, lange wachttijden, je steunt andermans economie zonder andere garanties....
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Kim Jong UN verklaart wat ?

Bericht door herman50 » 01 jan 2018, 12:22

:post: chapau
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie