Het Limburgs kent uniek toonsysteem

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Het Limburgs kent uniek toonsysteem

Bericht door univers » 05 feb 2018, 18:23

Ik heb net een Limburger gevaren, en die jongen dronk geen druppel alcohol.
En de rest, die lustten er wel pap van. :cheers:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Het Limburgs kent uniek toonsysteem

Bericht door Witte wel » 05 feb 2018, 18:26

Gast1 schreef:
03 feb 2018, 12:04
Soms lijkt het wel wanneer we het er hier op het forum over hebben gehad, dat de academici ende wetenschappers onze opmerkingen volgen.
Erg veel fora worden dagelijks gevolgd Gast1 en inderdaad wordt daar informatie uit gehaald.
Het is de andere kijk op zaken wat als aanvulling kan dienen in de huidige wetenschap. Het zal je verbazen als je wist wie en welke instellingen of instanties hier op het forum meekijken. Het grootste deel van het forum is voor iedereen toegankelijk dus kan voorzien van informatie. En zeer zeker zullen sommige posten een inspiratie zijn voor anderen. Vooral onderwerpen waar de reguliere wetenschap geen uitkomsten in biedt zijn erg interessant. Kijk naar een Tesla of een Schauberger. Wat deze mensen in hun hoofd hadden staat niet op papier en een deel van waar ze mee bezig waren is niet bekend. Als deze personen en hun werken besproken worden op fora dan zal daar zeer zeker aandacht aan besteed worden en als die topics dan serieus inhoudelijk worden becommentarieerd dan duiken vele wetenschappers hierop om te kijken of er niet toch nog ergens iemand is die een gelijk denkpatroon heeft waarmee de ontbrekende stukjes opgevuld kunnen worden.
En als je online bent kan je het gewoon zien hoor waar de meeste bezoekers naar kijken. Het zijn er meer dan je denkt.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gast1

Re: Het Limburgs kent uniek toonsysteem

Bericht door Gast1 » 05 feb 2018, 18:47

Det weit ik, tis mich al dökker opgevalle wanniër ik kiëk noa hoevuul gaste d'r mitkiëke en auwk op dit moment zelfs.
Maar ik weit auwk dat d'r dörpsgenoote mit kiëke en als se dit laese dan kôste ze wal ens schrikke ... :mrgreen:

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Het Limburgs kent uniek toonsysteem

Bericht door oktagon » 06 feb 2018, 14:47

Moet je toch eens proberen,Pierre!
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Gast1

Re: Het Limburgs kent uniek toonsysteem

Bericht door Gast1 » 07 feb 2018, 18:21

Heel even voor de geïnteresseerden:
Vanavond op NPO1 om 19:00 uur bij DWDD zijn de hoofdrolspelers aanwezig van deze film:
Gast1 schreef:
31 jan 2018, 08:21


De film komt overigens ook nog op tv, maar dan in verkorte versie.
Ik hoop dat ze de essentiële zaken niet weggeknipt hebben, maar we zullen zien.
De film is op NPO3 te zien op donderdag 8 feb 2018, van 21:45 - 22:35 uur.
25 minuten zijn er dus 'uitgeknipt' ... jammer.
Ik zal er hier verslag van doen.

Plaats reactie