Rusland wil met Joelia Skripal praten

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gast1

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Gast1 » 04 apr 2018, 09:10

Susan schreef:
04 apr 2018, 08:52
En ook wat dit betreft zien en geloven velen niet wat er werkelijk al heel lang gaande is, maar ook niet meer terug gebracht kan worden of gestopt kan worden.
Dat kan vermoedelijk alleen nog via een wereldwijde oorlog......vanuit de puinhopen (áls dat nog mogelijk is!..) opnieuw beginnen zoals al zo vaak gebeurd is.

Zie hier.....
dit 'spel' spelen ze nog steeds:

viewtopic.php?f=66&t=15694
En blijkbaar raken we niet 'uitgespeeld' tot het moment dat ...
Ik heb de link waarnaar je verwijst nu wel gelezen Susan.
Een jaar geleden was dat een 'te lange lap' voor mij.

Van wat ik lees van Pieter Stuurman herken ik veel zaken waarover we het hier ook al vaker hebben gehad -op het forum-.
Zal de Mensheid het ooit leren?

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Mypos » 04 apr 2018, 09:10

Osiris schreef:
04 apr 2018, 06:00
Ik geloof dat een steeds groter deel van bevolkingen wel degelijk weet wat er speelt.
Zo'n 75 % van de Amerikaanse bevolking gelooft bijvoorbeeld niets van het officiele 9-11 verhaal.

Echter zoals in je eerder geplaatste 2e deel van jouw video's al gezegd word, kunnen we er niets meer mee,de macht van deep state ( noem het maar Zionisme,Rothshields,Morgans,Rokefellers etc ),waar de hele maatschappij van doordenkt is,is te groot geworden.
Er worden geen collectieven op grote schaal gevormd om een tegenkracht teweeg te brengen ( al zeker niet in de reguliere media ),de angst ( voor 'verlies' ) zit te diep geworteld.

Maar ook een soort naief vertrouwen dat het niet zover zal komen, wat ook naar voren kwam voor mij uit de Stone video's betreffende Poetin,zijn voorgangers en Rusland.
Poetin probeert ook nog steeds hoop te hebben en te vertrouwen in het goede in de mens.

Aan de andere kant heeft Poetin in een ander interview gezegd, dat hij op straat als jochie geleerd heeft dat als een gevecht werkelijk onvermijdelijk is,wel als eerste te slaan.
Dus als werkelijk niets meer mogelijk is,er wel degelijk een pre emptive strike vanuit Rusland zal kunnen plaatsvinden.
Toevallig gister nog Pauw gezien waarin George van Houts probeerde om 911 weer op de kaart te zetten. Wat totaal mislukte trouwens vooral door de interviewer en de totale sfeer die er hing. George was zelf ook niet echt in topvorm moet ik zeggen. Zijn theatervoorstelling KomPlot is echt een aanrader.

Gast1

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Gast1 » 04 apr 2018, 09:15

Mypos schreef:
04 apr 2018, 09:07
Een bindend referendum is het beste en meest democratische middel wat we hebben.
Dat mag dan wel zo zijn, maar je onderschat in deze dan ook 'de domheid' van het gepeupel, hetwelk ik al schreef.
Toch kan ik ook wel begrijpen wat je hier schrijft:
Mypos schreef:
04 apr 2018, 09:07
Dat mensen de politiek niet vertrouwen lijkt me geheel terecht denk je niet? Het is aan de overheid om een onderwerp van een referendum zo goed mogelijk uit te leggen zodat het behapbaar wordt voor mensen.
Gebeurt dat niet, zoals de laatste jaren is gebeurd dan stemmen mensen tegen.
Neem nou bv weer het laatste referendum, heb je het pamflet doorgelezen wat door de overheid is gemaakt hierover? Totaal niet objectief.
De overheid probeert gewoon mensen in de richting te sturen van de door hun gewenste uitkomst.
Dat alleen al laat zien dat de overheid dus niet te vertrouwen is.
Het is een lastige ...

Gast1

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Gast1 » 04 apr 2018, 09:16

Mypos schreef:
04 apr 2018, 09:08
Gast1 schreef:
04 apr 2018, 08:28
Witte wel schreef:
03 apr 2018, 19:00
Het westen gaat op zijn bek. ;P!

Excuus gaat niet volgen Gast1, er wordt zo meteen weer iets nieuws uit de trukendoos gehaald.
Let maar op. :wink:
O, maar daar twijfel ik dan ook geen seconde aan.
Ik ga helemaal met Osiris en jou mee in dezen waarbij ik de media steeds meer als 'vijand' ga zien.
En ook de media wordt aangestuurd.
Ons onafhankelijke ANP is nu gekocht door John de Mol. Hoezo onafhankelijke media!
Dat bedoel ik ... :-|

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Fenna » 04 apr 2018, 09:19

Bericht gisteren van Hart van Nederland.
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... g-rusland/

Deskundigen weerleggen opnieuw MH17-bewering Rusland
Politiek & Economie, 112 & Misdaad
Dinsdag 10:45
Radardeskundigen hebben opnieuw geconcludeerd dat in het oosten van Oekraïne een BUK-raket kan zijn afgeschoten zónder dat dit te zien is op radarbeelden van een civiel radarstation. Het internationale Joint Investigation Team (JIT), dat onderzoek doet naar het neerschieten van vlucht MH-17, had dat eerder ook al vastgesteld.

Rusland ontkende dat en beweerde dat een raket wél op radarbeelden te zien had moeten zijn. Moskou leverde daarop zelf radarbeelden aan waarop geen raket te zien was.

Vluchteigenschappen
Het JIT heeft daarop twee onafhankelijke deskundigen laten aanstellen door de rechter-commissaris, meldde het Openbaar Ministerie (OM). Dat een BUK-raket niet zichtbaar hoeft te zijn op radarbeelden, is volgens de deskundigen om meerdere redenen verklaarbaar. Het heeft onder meer te maken met de vluchteigenschappen van zo’n type raket.

Lees ook: Nabestaanden MH17 eisen excuses PVV-leider Geert Wilders

Een civiel radarstation is namelijk zodanig ingesteld dat snelle objecten zoals deze raket niet op de radarbeelden te zien zijn. Dat moet ‘ruis’ op de radarbeelden tegengaan, aldus de deskundigen. Ook bevestigen zij dat er op de verstrekte beelden geen andere vliegtuigen in de nabijheid van het toestel zijn te zien, toen het werd neergeschoten in juli 2014.

“Onomstotelijk” bewijs
Het JIT heeft eerder bekendgemaakt dat er “onomstotelijk” bewijs is dat vlucht MH17 is neergeschoten door een BUK-raket die werd afgevuurd vanuit een landbouwveld in Oost-Oekraïne. Volgens het JIT hadden de separatisten die door de Russen werden gesteund het gebied onder controle.

Lees ook: MH17-slachtoffers hebben recht op miljoenen na winst Amerikaanse rechtszaak

In het JIT zitten naast Nederland ook Australië, Maleisië, België en Oekraïne. Bij de crash kwamen 298 mensen om, van wie 193 uit Nederland.

Lees hier alles over MH17

ANP

Laatste update: Dinsdag 14:28
"Onomstotelijk bewijs"???
Van wat?
Mis ik iets?
De buk raket mis ik in ieder geval :wink:
Het moet toch niet gekker worden iemand de schuld geven van iets wat niet zichtbaar is.
Ik zal het wel weer niet begrijpen, maar dit lijkt mij een overduidelijk staaltje van "Rusland moet de schuldige zijn".
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Fenna » 04 apr 2018, 09:25

Mypos schreef:
04 apr 2018, 09:07

Een bindend referendum is het beste en meest democratische middel wat we hebben. Dat mensen de politiek niet vertrouwen lijkt me geheel terecht denk je niet? Het is aan de overheid om een onderwerp van een referendum zo goed mogelijk uit te leggen zodat het behapbaar wordt voor mensen. Gebeurt dat niet, zoals de laatste jaren is gebeurd dan stemmen mensen tegen. Neem nou bv weer het laatste referendum, heb je het pamflet doorgelezen wat door de overheid is gemaakt hierover? Totaal niet objectief. De overheid probeert gewoon mensen in de richting te sturen van de door hun gewenste uitkomst. Dat alleen al laat zien dat de overheid dus niet te vertrouwen is.

Ben benieuwd hoe het in Italie zal gaan aangezien de partij die daar gewonnen heeft referenda heel hoog in het vaandel heeft staan.
Ons onafhankelijke ANP is nu gekocht door John de Mol. Hoezo onafhankelijke media!
;P! ;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door herman50 » 04 apr 2018, 09:52

- wat was het vroeger dan toch eigenlijk een stuk rustiger ,, zijn we nou gelukkig er door geworden nu we alles -denken- te weten?? dacht het niet eerder ongelukkig maar goed he zei zo ....
geloof maar geloof niemand fijne dag nog - als je zin in heb
alles van waarde is weerloos

Gast1

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Gast1 » 04 apr 2018, 10:02

Hahaha ... prachtig Herman!

:post:

Kom, ik ga maar weer eens naar buiten.
Jij ook een fijne dag.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door herman50 » 04 apr 2018, 10:12

:hands: dank je Pierre
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door herman50 » 04 apr 2018, 12:08

aha nou hee/hebbe ze t zélf naar buiten gebracht dus geen CNN BRT RTL DWWD BBC ,,
MOSKOU (ANP/RTR) - De Russische president Vladimir Poetin zegt dat Islamitische Staat in Syrië is verslagen. Maar de terreurorganisatie heeft zijn vernietigende potentieel behouden en kan landen over de hele wereld aanvallen, citeerde het persbureau Interfax hem woensdag.
De Amerikaanse president Donald Trump zei dinsdag ook al dat de terreurorganisatie vrijwel is verslagen. De president stelde dat het uitschakelen van IS de ,,belangrijkste missie'' was van zijn land. Trump wil op korte termijn een beslissing nemen om de Amerikaanse manschappen uit Syrië terug te halen.
nou is de vraag wie heeft wat waar wanneer gedaan ........ :knots: óf :hands:
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Mypos » 04 apr 2018, 13:00

Gast1 schreef:
04 apr 2018, 09:15
Mypos schreef:
04 apr 2018, 09:07
Een bindend referendum is het beste en meest democratische middel wat we hebben.
Dat mag dan wel zo zijn, maar je onderschat in deze dan ook 'de domheid' van het gepeupel, hetwelk ik al schreef.
Toch kan ik ook wel begrijpen wat je hier schrijft:
Mypos schreef:
04 apr 2018, 09:07
Dat mensen de politiek niet vertrouwen lijkt me geheel terecht denk je niet? Het is aan de overheid om een onderwerp van een referendum zo goed mogelijk uit te leggen zodat het behapbaar wordt voor mensen.
Gebeurt dat niet, zoals de laatste jaren is gebeurd dan stemmen mensen tegen.
Neem nou bv weer het laatste referendum, heb je het pamflet doorgelezen wat door de overheid is gemaakt hierover? Totaal niet objectief.
De overheid probeert gewoon mensen in de richting te sturen van de door hun gewenste uitkomst.
Dat alleen al laat zien dat de overheid dus niet te vertrouwen is.
Het is een lastige ...
De domheid van het gepeupel trapt ook in de leugens en praatjes van figuren als Rutte dus dat is geen argument dat een referendum dan een minder goed middel is als de parlementaire democratie toch?

Gast1

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Gast1 » 04 apr 2018, 13:11

Dat klopt Mypos, daarom schreef ik ook al dat 'het een lastige is' ...

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Determinist » 04 apr 2018, 13:42

Mypos schreef:
04 apr 2018, 13:00
De domheid van het gepeupel trapt ook in de leugens en praatjes van figuren als Rutte dus dat is geen argument dat een referendum dan een minder goed middel is als de parlementaire democratie toch?
Een reguliere verkiezing is al lastig genoeg om de leugens en praatjes te doorgronden. Dan lijkt het mij geen goed idee om daar nog X keren tussendoor leugens en praatjes te doorgronden.
Je maakt het niet beter door iets wat zelf niet beter is het geheel beter trachten te maken.

Het is het ene of het ander. Het samenvoegen van parlementaire democratie en referenda geeft alleen maar meer problemen dan het oplost.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door MetalPig » 04 apr 2018, 14:30

Osiris schreef:
04 apr 2018, 06:00
Zo'n 75 % van de Amerikaanse bevolking gelooft bijvoorbeeld niets van het officiele 9-11 verhaal.
Heb je een bron voor deze bewering?

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door herman50 » 04 apr 2018, 15:27

hebben we ...dwz de hele wereld dan naar een enorm scherm gekeken en gezien hoe er toch echt vliegtuigen in de toren-s- vlogen , oke wat erna óf naderhand óf tegelijkertijd is gebeurd ...raaien en gis werk ,
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Determinist » 04 apr 2018, 16:19

Osiris schreef:
04 apr 2018, 06:00
Ik geloof dat een steeds groter deel van bevolkingen wel degelijk weet wat er speelt.
Zo'n 75 % van de Amerikaanse bevolking gelooft bijvoorbeeld niets van het officiele 9-11 verhaal.
Dat zegt totaal niets. Het percentage "gelovigen" geeft niet weer dat wat men denkt te weten ook daadwerkelijk waar is.

Pakweg 56% van de Amerikaanse bevolking denkt dat Adam en Eva daadwerkelijk als historische figuren bestaan hebben.
Dat zegt dus meer over de goedgelovigheid van de bevolking dan over de daadwerkelijke feiten.

Gast1

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Gast1 » 04 apr 2018, 16:33

Determinist schreef:
04 apr 2018, 16:19
Pakweg 56% van de Amerikaanse bevolking denkt dat Adam en Eva daadwerkelijk als historische figuren bestaan hebben.
Dat zegt dus meer over de goedgelovigheid van de bevolking dan over de daadwerkelijke feiten.
En dat bedoel ik dan weer met 'de domheid van het gepeupel' ... :-|

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Mypos » 04 apr 2018, 17:25

Determinist schreef:
04 apr 2018, 16:19
Osiris schreef:
04 apr 2018, 06:00
Ik geloof dat een steeds groter deel van bevolkingen wel degelijk weet wat er speelt.
Zo'n 75 % van de Amerikaanse bevolking gelooft bijvoorbeeld niets van het officiele 9-11 verhaal.
Dat zegt totaal niets. Het percentage "gelovigen" geeft niet weer dat wat men denkt te weten ook daadwerkelijk waar is.

Pakweg 56% van de Amerikaanse bevolking denkt dat Adam en Eva daadwerkelijk als historische figuren bestaan hebben.
Dat zegt dus meer over de goedgelovigheid van de bevolking dan over de daadwerkelijke feiten.
Als je 9 van de 11 overtredingen van de natuurwetten kan bewijzen die zijn opgetreden tijdens de officiele lezing van 99 kan bewijzen kan je een ton in goud winnen. Misschien iets voor jou?


Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Mypos » 04 apr 2018, 17:27

Determinist schreef:
04 apr 2018, 13:42
Mypos schreef:
04 apr 2018, 13:00
De domheid van het gepeupel trapt ook in de leugens en praatjes van figuren als Rutte dus dat is geen argument dat een referendum dan een minder goed middel is als de parlementaire democratie toch?
Een reguliere verkiezing is al lastig genoeg om de leugens en praatjes te doorgronden. Dan lijkt het mij geen goed idee om daar nog X keren tussendoor leugens en praatjes te doorgronden.
Je maakt het niet beter door iets wat zelf niet beter is het geheel beter trachten te maken.

Het is het ene of het ander. Het samenvoegen van parlementaire democratie en referenda geeft alleen maar meer problemen dan het oplost.
Met een bindend referendum kan je de schade die mensen hebben toegebracht door te geloven in de leugens van een Rutte weer een beetje herstellen. Prima middel dus.

Ik ben trouwens voor een soort van democratie met als belangrijkste punt referenda. De overheid bestuurt zichzelf ook wel zonder actief kabinet zoals we de laatste jaren prima hebben kunnen zien in Belgie en Nederland.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Osiris » 04 apr 2018, 19:03

MetalPig schreef:
04 apr 2018, 14:30
Osiris schreef:
04 apr 2018, 06:00
Zo'n 75 % van de Amerikaanse bevolking gelooft bijvoorbeeld niets van het officiele 9-11 verhaal.
Heb je een bron voor deze bewering?
Ja hoor.
Als je bij de les gebleven was, had je de tweede video die Witte Wel geplaatst had, gekeken.
Daar kwam het aan de orde, uit de mond van de emeritus hoogleraar.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie