Rusland wil met Joelia Skripal praten

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4697
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Witte wel » 10 apr 2018, 10:29

herman50 schreef:
10 apr 2018, 07:33
geen woord over Rusland erbij in het arikel, dit stond in AD Zaterdag moest ik toch effe kwijt
Klopt, schrijven ze er ook niet bij maar is wel de opzet. 1 + 1 = 2

Gisteren, 9-4-2018, heeft Nikki Haley, getrouwd met Michael Haley een officier van de South Carolina Army National Guard, uitgesproken dat Washington actie tegen Assad zal ondernemen ook al werkt de VN niet mee. Dan zal Washington alleen actie ondernemen.
Nikki Haley. Hoe zijn de politieke belangen verwikkeld he. Alle belangen zijn gelinkt met elkaar.
Haley is ook vast overtuigd dat de regeringstroepen van Assad de chemische aanval hebben uitgevoerd terwijl het Rusland geen enkel bewijs kan vinden van een chemische aanval op locatie.
Het grootste fake-news komt dus weer uit de VS en de halve wereld gelooft dat meteen natuurlijk en papegaait de VS weer na.
Er zal toch iets moeten gebeuren. Gaat het dan nu beginnen?
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door herman50 » 10 apr 2018, 10:46

Afbeelding ,,,, gaan we zóver denken ,,,,,,, :peace: ,,
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Determinist » 10 apr 2018, 13:37

Osiris schreef:
08 apr 2018, 19:21
En de volgende false flag gifgasaanval die in de schoenen van Assad en Poetin geschoven word.
Zo weer uit de lucht komen vallen, echter wist Niburu 3 weken geleden er al melding van te maken dat het er volgens het Russische ministerie van defensie zou komen,maar niet van hun.
Zij hadden hier al info over en gewaarschuwd.
Wat verrassend weer....
Osiris schreef:
08 apr 2018, 20:46
Wat er in bovenstaand bericht ook gemeld word ,eveneens door hetzelfde ministerie, dat de VS een onterechte vergeldingsactie zullen uitvoeren; vanaf schepen een bombardement op Syrie en dat Rusland dit niet zal accepteren en de desbetreffende schepen tot zinken zal brengen.
En dus 3 weken geleden al publiekelijk bekend gemaakt.

Als dit het geval zal worden is WW III een feit.

Tenzij het oorlogsretoriek is,let's hope so....
Witte wel schreef:
09 apr 2018, 19:31
Het Russische ministerie van defensie heeft zojuist bekend gemaakt dat er geen sporen gevonden zijn van chemicaliën die gebruikt zouden zijn bij de aanslag in de stad Douma.
De foto's van slachtoffers toegepast door de withelmen zijn FAKE.
Witte wel schreef:
10 apr 2018, 10:29
Haley is ook vast overtuigd dat de regeringstroepen van Assad de chemische aanval hebben uitgevoerd terwijl het Rusland geen enkel bewijs kan vinden van een chemische aanval op locatie.
Het grootste fake-news komt dus weer uit de VS en de halve wereld gelooft dat meteen natuurlijk en papegaait de VS weer na.
Er zal toch iets moeten gebeuren. Gaat het dan nu beginnen?


Sorry, maar hier trappen jullie duidelijk in de val.
Het is jammer, maar het hele nepnieuws gebeuren is in volle gang. Van alle kanten.
Echter hier dien je dus kritisch te zijn op alle partijen en wat er wel dan niet gezegd is.

Het toekomstbeeld dat nepnieuws zodanig ingenieus wordt dat je niet meer zeker bent van wat nu enige waarheid heeft is hier duidelijk aan de gang.

Ik lees hier dat zodra iemand nepnieuws roept, dit dan ook nepnieuws zou zijn.

Hebben jullie er wel bij stilgestaan dat het mogelijk is dat een gifgas aanval vooraf gepland kan zijn waarbij ze de kracht van nepnieuws in het plan hebben ingebouwd?
Dus om gebruik te maken van zogenaamd contra-nepnieuws?

Ik zou dit namelijk doen: vooraf melden dat een toekomstige aanval geënsceneerd wordt. Dan kan je later zeggen dat je het reeds had voorspeld.
Dat is dus geniaal nepnieuws. En zo te zien trappen jullie daarin.

Plannetje gelukt dus.

Weet ik wat waar of niet waar is in deze zaak?
Nee. Dat kan ik met al dat gemoddergooi en slinkse plannetjes niet achterhalen.

Dus onthoudt ik mij van enig commentaar over wie wel of wie niet de waarheid spreekt.
Echter zoals hier gebeurt de russen gelijk te geven dat ze niet achter de aanval zitten OMDAT ze eerder zeiden dat dit zou gebeuren is uitermate naïef.

Zowel de russen als de amerikanen zijn geen lievertjes en zullen dus alles uit de kast halen om zichzelf vrij te pleiten (met nepnieuws) en de ander de schuld te geven (met nepnieuws).

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door herman50 » 10 apr 2018, 14:01

het geinege is -zou het woord niet willen gebruiken maar kan niet ander - dat er een totale stilte is omtrent ......N Korea en Kimmi,, kijk dat kinderen zou iets doen oke -maar volwassen mensen -dwz denken we- nee ... --- dit keer sta ik echt achter Determinist
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80559
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Tammy » 10 apr 2018, 15:33

Ik weet het niet meer, is er nu een gifgasaanval geweest of niet ?
Zijn de beelden echt of niet.
Wat een wereld en wat een rotzooi. [doh]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4697
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Witte wel » 10 apr 2018, 16:05

Beste Determinist. Ik trapte niet in de val maar jij staat er nu met beide benen in. En dan ben jij nog wel kritisch.
Dat er een false flag op de planning stond wisten de russen al lang tevoren. Natuurlijk zou dat geen echte aanslag met werkelijk chemische wapens kunnen zijn want die zijn immers verdwenen uit Syrië. Tenminste de Syrische regering bezit geen chemische wapens meer. Deze zijn reeds vernietigd en dat heeft ieder NAVO land kunnen controleren.
Het bericht dat de russen niets aan bewijsmateriaal hebben gevonden op locatie was mij al bekend voordat het in welke krant stond. Dat de withelmen regelmatig meewerken aan misleidende media berichtgevingen is al meermaals bewezen.
Trump is op alle mogelijke manieren fake news aan het bekritiseren. In december 2016 werd Haley door president-elect Donald Trump genomineerd voor de functie van ambassadeur van de Verenigde Staten bij de Verenigde Naties en nu net zijn nominatie staat publiek onbewezen feiten te verkondigen. Beetje vreemd niet om nep nieuws te bekritiseren als je eigen achterban het verspreidt. Wie is er nu kritisch.
En zo te zien trap jij er zelf in en laat jij je verleiden door de media.

Het plannetje is dus inderdaad gelukt.
Als je iets meer leest dan enkel de westerse media dan krijg je een neutraler beeld van het geheel. Je kan dan zelf de waarheidsbevinding bepalen aan de hand van je informatie.
Als je je enkel beperkt tot het opgeblazen westerse media gebeuren dan rest vaak niets anders dan de kritische kijk te hanteren en te resulteren in ik weet het niet.
Rusland heeft geen chemicaliën aangetroffen op locatie en nodigt ook uit dit te verifiëren onder bescherming van. Maar de VS weet voldoende en spreekt, naar men aanneemt, de waarheid.
Dat beide partijen geen lieverdjes zijn weet ik ook wel. Dat één van deze beide partijen een grote bedreiging vormt voor ons is mij des te meer duidelijk. En dat is niet Rusland.
Dus ja, de fake-news retoriek van Trump werkt fantastisch want als al iemand het woord nep of fake in de mond neemt wekt dat meteen wantrouwen.
Creëer chaos en schep daarna orde. Inderdaad een erg slim plannetje.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Osiris » 10 apr 2018, 16:47

Witte wel schreef:
10 apr 2018, 16:05
Beste Determinist. Ik trapte niet in de val maar jij staat er nu met beide benen in. En dan ben jij nog wel kritisch.

Beetje vreemd niet om nep nieuws te bekritiseren als je eigen achterban het verspreidt.Remember Halbe Zijlstra en de nepnieuws tirades van VVD
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Determinist » 10 apr 2018, 16:52

Witte wel schreef:
10 apr 2018, 16:05
En zo te zien trap jij er zelf in en laat jij je verleiden door de media.

Huh?
Heb je mijn reactie wel goed gelezen?
Als je goed leest zie je dat ik hierin geen kant kies en geen enkel bericht als waar of onwaar betitel.
Berichten vanuit welke media dan ook bekijk ik kritisch en heb op dit punt geen oordeel welke van de berichten waar of onwaar is.

Wat ik wel zie is dat alle kanten (lees goed: ALLE kanten) gebruik maken van onwaarheden, verdraaiingen, leugens, overdrijvingen etc etc.
Het is niet aan mij om vanaf mijn kant met de informatie die ik heb een keuze te kunnen maken voor het ene nepnieuws dan wel het andere nepnieuws.

Hoe kan ik in iets trappen als ik in geen enkele richting een stap doe?

Dat er een false flag op de planning stond wisten de russen al lang tevoren.

Maar daaruit kan jij niet concluderen of de false flag door de russen dan wel door anderen geënsceneerd is.
Als jij dat wel kan, graag de bron.

Natuurlijk zou dat geen echte aanslag met werkelijk chemische wapens kunnen zijn want die zijn immers verdwenen uit Syrië. Tenminste de Syrische regering bezit geen chemische wapens meer. Deze zijn reeds vernietigd en dat heeft ieder NAVO land kunnen controleren.
Heb je daar een bron van? Dit is namelijk een boude uitspraak. Zelfs na controle kan je geheime spullen achter de hand hebben.
Ik zeg niet dat het zo is. Ik zeg echter niet zoals jij dat nu doet dat ze het niet hebben.

Het bericht dat de russen niets aan bewijsmateriaal hebben gevonden op locatie was mij al bekend voordat het in welke krant stond
Van wie heb je die informatie?

Dat de withelmen regelmatig meewerken aan misleidende media berichtgevingen is al meermaals bewezen.
Bron?

Trump is op alle mogelijke manieren fake news aan het bekritiseren. In december 2016 werd Haley door president-elect Donald Trump genomineerd voor de functie van ambassadeur van de Verenigde Staten bij de Verenigde Naties en nu net zijn nominatie staat publiek onbewezen feiten te verkondigen. Beetje vreemd niet om nep nieuws te bekritiseren als je eigen achterban het verspreidt. Wie is er nu kritisch.

Trump doet niet anders dan nepnieuws maken en ontkennen. Maar wat heeft dat voor invloed op wat anderen doen?
Het is niet zwart-wit en sluiten elkaar niet uit. Dat partij A het niet netjes doet houdt niet in dat dan partij B het wel netjes doet, en andersom.
Ik ga ervan uit dat alle partijen het niet netjes doen.

Als je iets meer leest dan enkel de westerse media dan krijg je een neutraler beeld van het geheel. Je kan dan zelf de waarheidsbevinding bepalen aan de hand van je informatie.

Op dit onderwerp, met alle geniepige shit van alle partijen kan jij, vanuit je luie stoel helemaal bepalen wat waar is of niet?
Ik noem dat luie-stoel journalistiek.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4697
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Witte wel » 10 apr 2018, 17:13

Kom kom kom, waarvandaan heb je die informatie. Wel wakker blijven he. Ik ga hier niet iedere keer weer opnieuw oprakelen wat geweest is.
Als je het wereldspectakel wat beter bij houdt dan weet je dat er inspecties in Syrië zijn uitgevoerd. Dan weet je dat de withelmen vaan de oppositie partijen en rebellen steunen. Dan weet je dat de VS de hele kwestie aan het verdraaien is. Je weet dat de positie van de dollar zijn kracht verliest en daardoor de VS de macht. Je weet dat China enorm veel terrein heeft gewonnen op de VS en een zeer invloedrijke positie heeft verkregen.
Moet ik allemaal bronnetjes neerzetten. Houd de ogen open en zie wat er plaats vindt en verschuil je niet achter ik weet het niet.
En meer informatie verkrijgen dan op de huidige toegestane wijze is niet mogelijk. Onafhankelijke journalistiek is niet toegestaan in de betrokken gebieden dus zelf nagaan wat waar is of niet is niet mogelijk.
Je zal het moeten doen met wat we hebben. En dan kan je beter gaan zitten ipv staan. Toch.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Determinist » 10 apr 2018, 17:23

Witte wel schreef:
10 apr 2018, 17:13
En meer informatie verkrijgen dan op de huidige toegestane wijze is niet mogelijk. Onafhankelijke journalistiek is niet toegestaan in de betrokken gebieden dus zelf nagaan wat waar is of niet is niet mogelijk.
Conclusie. Trap dus niet in de verhaaltjes van welke kant dan ook. Die van Rusland zijn niet te vertrouwen en die vanuit USA ook niet.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4697
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Witte wel » 10 apr 2018, 17:36

Kortom alles wat uit Rusland komt én uit de VS aan journalistieke verslaggeving is niet te vertrouwen betreffende deze kwestie. Dat concludeer ik uit je conclusie tenminste. Dat is wat je schrijft.
Maar er zijn nog veel meer media kanalen dan die uit Rusland en de VS. Of niet. Mag ik dan concluderen uit jou strekking dat in feite alle informatie verspreid via welke media dan ook niet betrouwbaar is.
Dat zou dan betekenen dat we beter de kop in het zand kunnen steken.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Mypos » 10 apr 2018, 22:02

Determinist schreef:
10 apr 2018, 13:37
Osiris schreef:
08 apr 2018, 19:21
En de volgende false flag gifgasaanval die in de schoenen van Assad en Poetin geschoven word.
Zo weer uit de lucht komen vallen, echter wist Niburu 3 weken geleden er al melding van te maken dat het er volgens het Russische ministerie van defensie zou komen,maar niet van hun.
Zij hadden hier al info over en gewaarschuwd.
Wat verrassend weer....
Osiris schreef:
08 apr 2018, 20:46
Wat er in bovenstaand bericht ook gemeld word ,eveneens door hetzelfde ministerie, dat de VS een onterechte vergeldingsactie zullen uitvoeren; vanaf schepen een bombardement op Syrie en dat Rusland dit niet zal accepteren en de desbetreffende schepen tot zinken zal brengen.
En dus 3 weken geleden al publiekelijk bekend gemaakt.

Als dit het geval zal worden is WW III een feit.

Tenzij het oorlogsretoriek is,let's hope so....
Witte wel schreef:
09 apr 2018, 19:31
Het Russische ministerie van defensie heeft zojuist bekend gemaakt dat er geen sporen gevonden zijn van chemicaliën die gebruikt zouden zijn bij de aanslag in de stad Douma.
De foto's van slachtoffers toegepast door de withelmen zijn FAKE.
Witte wel schreef:
10 apr 2018, 10:29
Haley is ook vast overtuigd dat de regeringstroepen van Assad de chemische aanval hebben uitgevoerd terwijl het Rusland geen enkel bewijs kan vinden van een chemische aanval op locatie.
Het grootste fake-news komt dus weer uit de VS en de halve wereld gelooft dat meteen natuurlijk en papegaait de VS weer na.
Er zal toch iets moeten gebeuren. Gaat het dan nu beginnen?


Sorry, maar hier trappen jullie duidelijk in de val.
Het is jammer, maar het hele nepnieuws gebeuren is in volle gang. Van alle kanten.
Echter hier dien je dus kritisch te zijn op alle partijen en wat er wel dan niet gezegd is.

Het toekomstbeeld dat nepnieuws zodanig ingenieus wordt dat je niet meer zeker bent van wat nu enige waarheid heeft is hier duidelijk aan de gang.

Ik lees hier dat zodra iemand nepnieuws roept, dit dan ook nepnieuws zou zijn.

Hebben jullie er wel bij stilgestaan dat het mogelijk is dat een gifgas aanval vooraf gepland kan zijn waarbij ze de kracht van nepnieuws in het plan hebben ingebouwd?
Dus om gebruik te maken van zogenaamd contra-nepnieuws?

Ik zou dit namelijk doen: vooraf melden dat een toekomstige aanval geënsceneerd wordt. Dan kan je later zeggen dat je het reeds had voorspeld.
Dat is dus geniaal nepnieuws. En zo te zien trappen jullie daarin.

Plannetje gelukt dus.

Weet ik wat waar of niet waar is in deze zaak?
Nee. Dat kan ik met al dat gemoddergooi en slinkse plannetjes niet achterhalen.

Dus onthoudt ik mij van enig commentaar over wie wel of wie niet de waarheid spreekt.
Echter zoals hier gebeurt de russen gelijk te geven dat ze niet achter de aanval zitten OMDAT ze eerder zeiden dat dit zou gebeuren is uitermate naïef.

Zowel de russen als de amerikanen zijn geen lievertjes en zullen dus alles uit de kast halen om zichzelf vrij te pleiten (met nepnieuws) en de ander de schuld te geven (met nepnieuws).
Als je nu nog steeds niet ziet hoe Rusland van alle kanten door westerse media wordt zwart gemaakt heb je onder een steen gelegen. Waarom gebeurt dit denk je?

En by the way de amerikanen zijn 1000 keer zo erg als de russen mbt manipulatie, oorlog, omver werpen van regimes etc etc.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door herman50 » 11 apr 2018, 07:14

waarom worden de gasten van oppositie dan zo vriendelijk over de bol geaaid door een bepaalde politie groep .....zijn toch eigen mensen of o tuurlijk hoort ook bij fake news ,,, na het rammenasse een pintje pakken ;)
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Determinist » 11 apr 2018, 08:11

Mypos schreef:
10 apr 2018, 22:02
Als je nu nog steeds niet ziet hoe Rusland van alle kanten door westerse media wordt zwart gemaakt heb je onder een steen gelegen. Waarom gebeurt dit denk je?

En by the way de amerikanen zijn 1000 keer zo erg als de russen mbt manipulatie, oorlog, omver werpen van regimes etc etc.
Ook jij leest blijkbaar mijn reacties niet goed. Waar zeg ik dat Rusland niet zwart wordt gemaakt door de westerse media?

En het is totaal oninteressant en niet van enig belang of partij A duizend keer zo erg is vergeleken partij B.
Is daarmee partij B duizend keer meer te vertrouwen? Kan je dan per definitie zeggen dat je op elke zaak Partij A moet prefereren boven B?

Als dat zo is doe je aan confirmation bias en sta je per definitie partij te kiezen ongeacht de inhoud van de zaak.

Het is niet een wedstrijdje wie slechter of beter is. Je dient per geval de gegeven informatie kritisch te bekijken.
Iemand kan 1000 keer liegen maar het juist hebben op een ander moment.

Ik heb het gevoel dat de leden in dit topic de kant van Rusland kiezen. Dat mag.
Echter zodra iemand zoals ik aangeeft dat alle partijen niet te vertrouwen zijn in de informatie-verstrekking, van alle kanten en vanuit elke partij, wordt ik gezien als een pro-USA aanhanger.

Integendeel. Ik ben niet pro-USA en niet pro-Rusland.
Ik ben anti nepnieuws. En ik constateer nepnieuws van elke kant.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door univers » 11 apr 2018, 09:01

Laten wij het er op houden, dat heel deze wereld nep is.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door herman50 » 11 apr 2018, 09:47

geen letter teveel Uni ;)
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80559
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Tammy » 11 apr 2018, 13:19

Het is bloedlink aan het worden.
Wat gaat de wersterse wereld doen ?
Macron heeft Trump gebeld en wilt samenwerken en de Britten dacht ik ook.
Anderen landen weet ik niet.

Maar waar is het overtuigende bewijs dat Assad er achter zit ?

Afwachten maar wat er gaat gebeuren maar dit is een zeer gevaarlijke situatie geworden.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80559
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Tammy » 11 apr 2018, 14:15

'Vijfhonderd gewonden in Syrische ziekenhuizen door gifgasaanval'

Naar schatting vijfhonderd slachtoffers van een vermoedelijke gifgasaanval in Syrië liggen in ziekenhuizen met 'tekenen en symptomen van blootstelling aan giftige chemicaliën'. Dit zegt de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), die de gemelde aanval met chemische wapens afgelopen weekend in Douma heeft veroordeeld.

,,De WHO eist onmiddellijke en ongehinderde toegang tot het gebied om de getroffenen zorg te bieden, de gezondheidseffecten te beoordelen en een uitgebreide respons te leveren'', zei Peter Salama, adjunct-directeur-generaal van de WHO voor noodsituaties.

Enclave.

Hulporganisaties van de Verenigde Naties hebben geen toegang tot het grootste deel van de enclave Oost-Ghouta, inclusief Douma, waar de vermeende aanval plaatsvond. De Syrische regering heeft iedere verantwoordelijkheid ontkend.
Bij de aanval zouden ongeveer 40 dodelijke slachtoffers zijn gevallen. Het incident leidt tot grote internationale spanning. Verwacht wordt dat de Amerikanen antwoorden met een luchtaanval. Rusland zegt zo'n aanval niet te accepteren.

BRON.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Osiris » 11 apr 2018, 18:44

Precies het scenario waar de Russische Lavrov al een maand geleden voor waarschuwde.
De raketaanvallen zullen dan van VS ( vliegdek ) schepen in de Middelandse Zee afkomen.
En waar Lavrov van zei dat ze dan tot zinken gebracht zullen worden...
De rest kun je zelf invullen.

Dit is dus waar een false flag aanval ( in dit geval 'gifaanval' van de VS en/of hun bondgenoten of de door hun gesteunde rebellen ) voor dient.
De ultieme provocatie om tot oorlog te komen.
En bij lange na niet de eerste keer in de geschiedenis.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4697
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Rusland wil met Joelia Skripal praten

Bericht door Witte wel » 11 apr 2018, 21:07

En dan ga je zien welk materiaal ze werkelijk in huis hebben.
De oorlogvoering in het midden oosten werd tot op heden nog gevoerd middels relatief primitieve middelen. Maar schijn bedriegt.
Als Trump werkelijk laat schieten dan gaan we iets meemaken. Er hoeft ook maar één Rus getroffen te worden, en deze zitten in geheel Syrië verspreid, dan heeft clown Trump een probleem denk.
We zullen het zien, het komt steeds dichter bij. Zou gewild hebben dat het nog een jaartje zou duren eer ze beginnen want de gehele financiële markten gaan nu ook naar de kloten.
Determinist schreef:
11 apr 2018, 08:11
Ook jij leest blijkbaar mijn reacties niet goed.
Maar ikke wel hoor. Ik reageer af en toe wat directer maar weet verdraait goed wat je bedoeld en waar je staat. Begrijp je redelijk goed en dat we niet altijd dezelfde koers varen is geen probleem toch. ;P!
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Plaats reactie