De scheuren in de EU

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80557
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: De scheuren in de EU

Bericht door Tammy » 10 apr 2018, 09:40

Osiris schreef :
Tammy, het is nooit de bedoeling geweest van de NWO om een volledig verenigd Europa te laten ontstaan, slechts net voldoende om een gezamenlijk militair apparaat ( NAVO ) te implementeren.
Een volledig verenigd Europa zou zich ook tegen die NWO kunnen keren,dus net genoeg 'verdeel en heers' in stand houden om dat niet te laten gebeuren,dat is dus wat je ziet.
Ook het meer dan 100 jaar oude plan van Albert Pike; Europa overspoelen met Islamitische vluchtelingen, na een gecreerde oorlog in het midden oosten, duurt te lang ( generaties ) voordat de rassen zich vermengd hebben en de eigen oude culturen verdwenen zijn.

Met de huidige stand van zaken zal Europa als eerste opgeofferd worden, door alle verbondenheid via NAVO en militaire installaties,die een directe bedreiging voor Rusland vormen,als deze geen enkele diplomatieke weg meer ziet om de door VS ( en bondgenoten ) gecreeerde conflicten vreedzaam op te lossen.
Het is interessant hoe jij dit ziet. [think]
Ik weet niet of het zo is maar ga hier eens over nadenken.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13644
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: De scheuren in de EU

Bericht door Fenna » 10 apr 2018, 10:01

Nou, het plan va Pike klopt tot dusver nog steeds.
Het gaat precies zoals voorspeld en daar word ik niet blij van en ik word al helemaal niet blij van al de mensen die dit ontkennen en afdoen als onzin.(dit slaat niet op jou Tammy)
Misschien is dat nog we het grootste gevaar, het ontkennen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80557
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: De scheuren in de EU

Bericht door Tammy » 10 apr 2018, 10:06

Ik ken Albert Pike niet dus ik ga nu even googlen. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: De scheuren in de EU

Bericht door Susan » 10 apr 2018, 10:08

Fenna schreef:
10 apr 2018, 08:42
Susan schreef:
09 apr 2018, 21:37
Een dreiging voel ik al vanaf het kind zijn,
de mensheid zorgt er zelf voor en het is niet eens de vraag óf het
gebeurd, maar wanneer....al hoef ik het niet persé van te voren te
weten, ik laat me 'verrassen'.. :mrgreen:
Hoop alleen nooit te hoeven toe te kijken hoe de mensen hier en mijn dierbaren eventueel
moeten lijden..
;P! Dito.
Probeer sinds mijn twintigste voor te bereiden op een tijd dat wij weer zonder al onze luxe verworvenheden, elektra, stromend water, gas en winkels waar voedsel voor het grijpen ligt te kunnen overleven.
Ik ben geen zogeheten 'prepper' want dat is leuk voor de eerste weken maar dan sta je toch voor het probleem dat je zonder komt te zitten en dan écht moet overleven.
Ik zag eens in een tv programma een prepper die een enorme voorraad condooms had ingeslagen i.p.v. voedsel e.d.
Haar theorie was dat daar grote behoefte aan zou zijn in het geval we door een natuurramp of een oorlog getroffen zouden worden en het een kwestie van overleven zou word.
Zij dacht dan een hoop geld te kunnen vergaren en dat zou haar dan kunnen redden.
D'r zat iets van waarheid in en ze zal het ook zeker vanuit een vrouwelijk perspectief hebben bekeken, maar wat heb je aan dat geld als er niets is om te kopen en ook dat is een tijdelijke oplossing voor wat voor mijn gevoel ons te wachten staat.
Als het mis gaat, trek ik de bossen in en kan mij daar uitstekend redden.
Bossen kunnen je vriend zowel als vijand zijn, maar de kans om daar te overleven is groter.
Hahaha, prachtig verhaal natuurlijk over die condooms, maar als er járen niets meer is en we alles zelf moeten zien te fixen, zijn er belangrijker zaken om ons mee bezig te houden natuurlijk, een ruilsysteem op touw zetten biv. om elkaar te ondersteunen enz.
In de bossen zouden we ons inderdaad aardig kunnen redden Fenna, alleen in ons landje...valt nog te bezien, er zijn veel te weinig van dat soort gebieden over denk ik dan. (slaan ze een ander daarom misschien weer de hersens in die een goed plekje gevonden heeft..)

Mijn zoon en ik zijn ook geen preppers, we zijn hier echter al jaren serieus mee bezig, om je te kunnen behelpen indien er geen stroom, water en gas geleverd kan worden, om toch het noodzakelijkste te kunnen doen voor hygiëne, warmte te hebben en eten klaar te kunnen maken enz. Hij en nog een groep gelijkgestemden gaan bijvoorbeeld dan ook al jaren echt zelfvoorzienend primitief kamperen,niks geen luxe als koelboxen en dergelijke mee, waar ook geen toiletten of stromend water aanwezig is. Er zijn zelfs plekken waar eigenaren hen toestaan op die manier te verblijven op hun eigen terrein en dat gaat heel goed. Ook gezamenlijk alles opruimen en het terrein zo 'ongebruikt' mogelijk weer achter laten. Zo komen ze in de praktijk dingen tegen die goed op te lossen zijn, maar je moet wél bereid zijn alle luxe achter je te laten en dát is voor velen een struikelblok. Het wel met hun (soms grote) mond belijden en anderen er op wijzen, maar als het dichtbij komt/is, niets van hun eigen 'luxe verworvenheden' prijs willen geven, gaat echt heel ver soms.

En ach, we worden er ook nog steeds om uit gelachen hoor, al zijn er gelukkig steeds meer mensen, jong en oud, die met de mogelijkheid rekening houden dat als er een gigantische ramp plaats vind, en nog niet meteen dood bent allemaal...er andere manieren noodgedwongen door ons zelf bedacht en gezocht zullen moeten worden om (hopelijk tijdelijk...) verder te kunnen de eerste dagen/weken/ maanden....
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80557
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: De scheuren in de EU

Bericht door Tammy » 10 apr 2018, 10:12

Ik heb onderstaande link gelezen, maar volgens mij lees ik de verkeerde Pike ?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Albert_Pike

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: De scheuren in de EU

Bericht door Osiris » 10 apr 2018, 16:53

Volgens mij wel de goeie.

Uiteraard vertelt WIKI niet alles.



Alles is dus al voor 1900 gepland,mede door Pike en zijn vrijmetselaar vrienden.
Alle wereldoorlogen inclusief de derde.
Het communisme na WW II, VSEU,Chinees communisme,oorlogen met Islamitische landen etc etc
De ontwikkelingen tussen het Zionisme en Islamisme,een nieuwe wereldorde nadat al de tegenstrijdige ( religieuse ) partijen elkaar hebben uitgeroeid.

Alles al voor 1900 besproken, GEPLAND EN UITGEVOERD.....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13644
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: De scheuren in de EU

Bericht door Fenna » 10 apr 2018, 18:11

Nostradamus zou ook tot een dergelijk geheim genootschap hebben behoord en dat hij helemaal niet helderziend was maar op de hoogte van snode plannen van een geheime organisatie.
Deze organisatie was ook de reden dat hij vervolgt werd om zijn 'voorspellingen' die nl.geheim moesten blijven.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: De scheuren in de EU

Bericht door Osiris » 10 apr 2018, 19:09

Zou me niets verbazen.
Er zijn er wel meer die uit de school geklapt zijn en in verdekte termen ( uit zelfbescherming ) geprobeerd hebben e.e.a. naar buiten te brengen ( George Orwell bijv. )
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: De scheuren in de EU

Bericht door Susan » 10 apr 2018, 19:30

Gast1 schreef:
10 apr 2018, 02:35
Susan schreef:
09 apr 2018, 12:06
Gast1 schreef:
09 apr 2018, 11:40
Ik stel voor om dat 'communistische regime' even 'los te laten', daar het hier nu helemaal niet om gaat Susan.
Ik vraag me zelfs af of het er wel iets mee te maken heeft.
Gast1 ik zei dat het lijkt alsof het een terugval is naar het communisme,
óf het zo uitpakt zullen we af moeten wachten.
Oeps ... nou overkomt mezelf dat waar ik anderen wel eens op wijs.
Daar gaat-ie dan: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

:post: ... Susan, vriendin van mij :wink:
Geen punt voor mij hoor Gast1, is heel normaal dacht ik dat dit iedereen wel meerdere
keren overkomt.
:loveU:
Was er nu bijna bij ingeschoten om nog even te reageren...(het weer was te mooi) :grin:
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1549
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: De scheuren in de EU

Bericht door Kristof Piessens » 10 apr 2018, 20:26

Tammy schreef:
10 apr 2018, 10:12
Ik heb onderstaande link gelezen, maar volgens mij lees ik de verkeerde Pike ?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Albert_Pike
Heb iets interessants gevonden..nu begrijp ik maar pas dat het plan om een derde wereldoorlog uit te lokken met de huidige wereldse omstandigheden nog relatief weinig uitkomst biedt...alleen in werkelijkheid was de zogenaamde brief van geadresseerde (albert pike) nooit bestaande maar een afleiding van wat er in die periode na een mislukte opzet afspeelde....

http://deburchtsion.blogspot.be/2012/03 ... oetst.html

Nochtans, de bijbel (de originele en onbewerkte) spreekt dan ook over toetsing van waarheid en hiermee ook de leugen te doorprikken...de prins van deze wereld IS de bedoelde EGO.
Letterlijke betekenis van 'evangelie' is ooggetuigenverslag, maar de bron van de bijbel is door de eeuwen heen niet meer orgineel en in de volledigheid gelaten geweest, de hand van het menselijke beslissingscriterium van de teksten is daarom grotendeels gemanipuleerd door bewerking (wilt zeggen, lappen teksten zijn aangepast en/of weggelaten en/of niet mee opgenomen in de uitgaves !)
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13644
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: De scheuren in de EU

Bericht door Fenna » 10 apr 2018, 20:35

Kristof Piessens schreef:
10 apr 2018, 20:26
Nochtans, de bijbel (de originele en onbewerkte) spreekt dan ook over toetsing van waarheid en hiermee ook de leugen te doorprikken...de prins van deze wereld IS de bedoelde EGO.
Letterlijke betekenis van 'evangelie' is ooggetuigenverslag, maar de bron van de bijbel is door de eeuwen heen niet meer orgineel en in de volledigheid gelaten geweest, de hand van het menselijke beslissingscriterium van de teksten is daarom grotendeels gemanipuleerd door bewerking (wilt zeggen, lappen teksten zijn aangepast en/of weggelaten en/of niet mee opgenomen in de uitgaves !)
;P!
Dat telt overigens voor alle heilige geschriften.
Ze zijn allen aangepast om de volgelingen makkelijker te kunnen manipuleren.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11959
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: De scheuren in de EU

Bericht door MetalPig » 11 apr 2018, 21:44

Osiris schreef:
10 apr 2018, 16:53
Volgens mij wel de goeie.

Uiteraard vertelt WIKI niet alles.

Alles is dus al voor 1900 gepland,mede door Pike en zijn vrijmetselaar vrienden.
Alle wereldoorlogen inclusief de derde.
Het communisme na WW II, VSEU,Chinees communisme,oorlogen met Islamitische landen etc etc
De ontwikkelingen tussen het Zionisme en Islamisme,een nieuwe wereldorde nadat al de tegenstrijdige ( religieuse ) partijen elkaar hebben uitgeroeid.

Alles al voor 1900 besproken, GEPLAND EN UITGEVOERD.....
HOAX ALERT!!!

Zoek het ff terug op het forum, ik heb het al eens voor jullie uitgezocht.

Sommige mensen leren het ook nooit he. [neenee] [neenee] [neenee] [neenee] [huil]

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80557
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: De scheuren in de EU

Bericht door Tammy » 12 apr 2018, 08:20

Ik denk dat je het hier over hebt MetalPig ?


viewtopic.php?f=54&t=15869&p=306893&hilit=hoax#p306893

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11959
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: De scheuren in de EU

Bericht door MetalPig » 12 apr 2018, 10:08

Tammy schreef:
12 apr 2018, 08:20
Ik denk dat je het hier over hebt MetalPig ?


viewtopic.php?f=54&t=15869&p=306893&hilit=hoax#p306893
Jaaa, bedankt voor het opzoeken ;P!

Ik zie dat het toen ook al in reactie op Osiris was [think]

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80557
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: De scheuren in de EU

Bericht door Tammy » 12 apr 2018, 10:10

Graag gedaan MetalPig , sinds we up to date zijn met de forum software doet de zoekmachine het gelukkig weer. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie