De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Mypos » 25 mei 2018, 12:32

Tammy schreef:
25 mei 2018, 08:56
Mypos schreef :
Nee Tammy wil mensen die hier niet geboren zijn zo snel mogelijk terugschoppen naar hun eigen land zeker.....
Zit toch niet zo stom uit je nek te kletsen joh.
Ik ben zelf niet in dit land geboren.
Wat ben je toch naief, je snapt er werkelijk niks van he ?

En jij noemt dit mededogen om die illegalen vaste woonruimte voor anderhalf jaar te geven ?
Nee dat is stommiteit van die vreselijke naieve linkse partijen.
Deze groep heeft jaren geprocedeerd en de uitkomst is hetzelfde.
Geen verblijfsvergunning, daar is een reden voor Mypos , daar zijn regels voor.
Maar ja dat is eng voor jou he ?
Regels oei daar worden we niet goed van he ?

Maar het is wel grappig dat jij het woord mededogen durft te gebruiken.
Man man wat meet jij met twee maten zeg.
Weet je nog dat je in andere topic zei als je familie ooit zou worden bedreigd dat je het snapt dat een mens dan een terrorist kan worden ?
Jij zei dat jij dat kon worden remember ?

Heb je dan ook mededogen als je jezelf opblaast bij een concert vol met kinderen of alleen bij deze groep illegalen ?
Want dat doen terroristen namelijk Mypos , of heb je daar nog niet goed over nagedacht ?
En jij praat over mededogen?.....................

Alsjeblieft ga bloemen vlechten joh en een organic, veganistiche gluten free biologische salade maken en laat de echte problemen aan anderen mensen over om op te lossen.
Want met jouw ideetjes redden we het niet.
.
Hier maar even op reageren. De rest is allemaal kuddegedrag om Tammy te steunen.

Waarom worden krakende asielzoekers als tuig gezien wat het land uitmoet?

Waarom denk je dat deze mensen kraken? Omdat het criminelen zijn die niet willen werken?

Nee uit noodzaak omdat ze proberen te overleven.

De regels voor een verblijfsvergunning zijn tegenwoordig enorm streng. Als mensen geen verblijfsvergunning krijgen wil dat nog niet zeggen dat ze als ze terug gestuurd worden een prima leven daar kunnen leiden. Waarom denk je dat iemand ALLES opgeeft om naar Europa te komen? Dat doen mensen niet zo makkelijk.

Dat stuk mbt dat terrorisme ga ik niet weer met je bespreken. Het gaat om het verschil tussen terrorisme en een leger.

Met dat denigrerende toontje van je laat je wel mooi zien wat voor vlees we in de kuip hebben trouwens. Heeft met een bepaalde mate van intelligentie te maken.....

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80589
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Tammy » 25 mei 2018, 13:14

Mypos schreef :
Dat stuk mbt dat terrorisme ga ik niet weer met je bespreken. Het gaat om het verschil tussen terrorisme en een leger.
Tuurlijk , stel je toch voor dat het om jou ging he ?
Hier maar even op reageren. De rest is allemaal kuddegedrag om Tammy te steunen.
Het leuke is van de andere mensen op dit forum dat het juist geen kuddedieren zijn.
Maar allemaal een eigen persoonlijkheid hebben en dus ook een hele eigen uitgesproken mening hebben.
Ik weet niet van welke forums jij afkomt maar hier zitten volwassen mensen.
Die hoeven niemand na te praten.
Dat kunnen ze prima zelf.
Met dat denigrerende toontje van je laat je wel mooi zien wat voor vlees we in de kuip hebben trouwens. Heeft met een bepaalde mate van intelligentie te maken.....
Ach Mypos jij zegt dat ik iedereen het land uit wilt hebben die hier niet geboren is.
Dat maak jij even uit voor mij ?
En dan mijn antwoord denigrerend vinden ?
Soms ben jij heel grappig, daaaag Mypos. [wave]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Susan » 25 mei 2018, 13:30

Mypos schreef:
25 mei 2018, 12:32

Hier maar even op reageren. De rest is allemaal kuddegedrag om Tammy te steunen.
Toe maar....wat een oordeel en vooroordeel over de mensen hier. Hoe arrogant ook dat jij denkt iedereen hier te kennen.
Met dat denigrerende toontje van je laat je wel mooi zien wat voor vlees we in de kuip hebben trouwens. Heeft met een bepaalde mate van intelligentie te maken.....
Mijn eigen mening is nu naar jou:
Je hebt het hier over jou zelf, zonder dit in de gaten te hebben...
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door univers » 25 mei 2018, 13:39

Hier maar even op reageren. De rest is allemaal kuddegedrag om Tammy te steunen.
Ik dacht eerst dat je een bord voor je kop had, maar blijkt de Chinese Muur te zijn.
Waarom worden krakende asielzoekers als tuig gezien wat het land uitmoet?
Omdat ze mensen lastig vallen, beroven en lopen te stelen, en zij zijn niet de enige, gasten uit O-Europese landen kunnen er ook een handje van.
Waarom denk je dat deze mensen kraken? Omdat het criminelen zijn die niet willen werken?
Nee, omdat ze Nederland als luilekkerland zien.
Waarom denk je dat iemand ALLES opgeeft om naar Europa te komen? Dat doen mensen niet zo makkelijk.
Ik zou ze niet de kost willen geven (doen we toch al).
Met dat denigrerende toontje van je laat je wel mooi zien wat voor vlees we in de kuip hebben trouwens.
Ik heb hier niets over te zeggen, maar ik zou zeggen opzouten.
Heeft met een bepaalde mate van intelligentie te maken..
En die is bij jou ver te zoeken.

Ze hebben je flink gehersenspoeld.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13657
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Fenna » 25 mei 2018, 14:25

:post:
Afbeelding
Afbeelding

Gast1

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Gast1 » 26 mei 2018, 09:30

Hahahaha ... ik ben het helemaal met Uni eens ;P!
Mypos schreef:
25 mei 2018, 12:32
De rest is allemaal kuddegedrag om Tammy te steunen.
Klassieke lulkoek pur sang.
De snelle aanname van jou zegt mij voldoende om over dit onderwerp niet verder met jou in conclaaf te gaan.
Soms ben jij heel grappig, daaaag Mypos. [wave]

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Mypos » 27 mei 2018, 18:50

univers schreef:
25 mei 2018, 13:39
Hier maar even op reageren. De rest is allemaal kuddegedrag om Tammy te steunen.
Ik dacht eerst dat je een bord voor je kop had, maar blijkt de Chinese Muur te zijn.
Waarom worden krakende asielzoekers als tuig gezien wat het land uitmoet?
Omdat ze mensen lastig vallen, beroven en lopen te stelen, en zij zijn niet de enige, gasten uit O-Europese landen kunnen er ook een handje van.
Waarom denk je dat deze mensen kraken? Omdat het criminelen zijn die niet willen werken?
Nee, omdat ze Nederland als luilekkerland zien.
Waarom denk je dat iemand ALLES opgeeft om naar Europa te komen? Dat doen mensen niet zo makkelijk.
Ik zou ze niet de kost willen geven (doen we toch al).
Met dat denigrerende toontje van je laat je wel mooi zien wat voor vlees we in de kuip hebben trouwens.
Ik heb hier niets over te zeggen, maar ik zou zeggen opzouten.
Heeft met een bepaalde mate van intelligentie te maken..
En die is bij jou ver te zoeken.

Ze hebben je flink gehersenspoeld.
Maar even ontopic. Hoe kom je erbij dat ze mensen lopen te beroven en te stelen? Wil je andere mensen die roven en stelen en hier geboren zijn ook het land uitzetten? Jij geeft die mensen niet de kost, dat doen we gezamenlijk van onze belastingcenten. Het is helaas zo dat vluchtelingen die nog geen status hebben geen betaalde arbeid mogen verrichten anders hadden wij ze niet de kost hoeven te geven.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door univers » 27 mei 2018, 19:07

Wil je andere mensen die roven en stelen en hier geboren zijn ook het land uitzetten?
Dat zijn Nederlanders, en daar kunnen wij niets tegen doen.
Jij geeft die mensen niet de kost, dat doen we gezamenlijk van onze belastingcenten.
Ik zal ze ook niet de kost geven, heb genoeg aan mijn eigen.
Het is helaas zo dat vluchtelingen die nog geen status hebben geen betaalde arbeid mogen verrichten anders hadden wij ze niet de kost hoeven te geven.
Ben jij wel eens in het land van de vluchteling geweest ?
Daar zitten de mensen die echt hulp nodig hebben.
Niet de mensen die duizenden dollars kunnen betalen voor hun overtocht, en dan hier komen en eisen stellen.
Mensen zoals jij helpen enkel mee, om dit land verder naar de kloten te brengen.
Kijk maar naar de rechtspraak in een ander topic.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Mypos » 27 mei 2018, 20:07

univers schreef:
27 mei 2018, 19:07
Wil je andere mensen die roven en stelen en hier geboren zijn ook het land uitzetten?
Dat zijn Nederlanders, en daar kunnen wij niets tegen doen.
Jij geeft die mensen niet de kost, dat doen we gezamenlijk van onze belastingcenten.
Ik zal ze ook niet de kost geven, heb genoeg aan mijn eigen.
Het is helaas zo dat vluchtelingen die nog geen status hebben geen betaalde arbeid mogen verrichten anders hadden wij ze niet de kost hoeven te geven.
Ben jij wel eens in het land van de vluchteling geweest ?
Daar zitten de mensen die echt hulp nodig hebben.
Niet de mensen die duizenden dollars kunnen betalen voor hun overtocht, en dan hier komen en eisen stellen.
Mensen zoals jij helpen enkel mee, om dit land verder naar de kloten te brengen.
Kijk maar naar de rechtspraak in een ander topic.
Ok dus wat jou betreft een muur eromheen en geen vluchtelingen meer binnen laten? Gewoon laten creperen?

Er staat trouwens nergens dat deze mensen roven en stelen toch? Daar ga je voor het gemak even van uit?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door univers » 27 mei 2018, 20:19

Ok dus wat jou betreft een muur eromheen en geen vluchtelingen meer binnen laten? Gewoon laten creperen?
Waar schrijf ik dat ?
Er staat trouwens nergens dat deze mensen roven en stelen toch?
Dan lees jij geen politie rapporten.
Vrouwen krijgen beledigen naar hun hoofd geslingerd, en dat mag allemaal van jou, omdat ze zo zielig zijn.
Daar ga je voor het gemak even van uit?
De feiten spreken voor zich.
Je lijkt wel een jochie uit groep 4, enkel die heb ik verstandiger horen praten.
Als je gepromoveerd ben naar groep 5, mag je bij mij weer aan de bel trekken, voorlopig heb ik mijn zakken vol, van dat stomme gezwets van je.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Mypos » 27 mei 2018, 20:38

univers schreef:
27 mei 2018, 20:19
Ok dus wat jou betreft een muur eromheen en geen vluchtelingen meer binnen laten? Gewoon laten creperen?
Waar schrijf ik dat ?
Er staat trouwens nergens dat deze mensen roven en stelen toch?
Dan lees jij geen politie rapporten.
Vrouwen krijgen beledigen naar hun hoofd geslingerd, en dat mag allemaal van jou, omdat ze zo zielig zijn.
Daar ga je voor het gemak even van uit?
De feiten spreken voor zich.
Je lijkt wel een jochie uit groep 4, enkel die heb ik verstandiger horen praten.
Als je gepromoveerd ben naar groep 5, mag je bij mij weer aan de bel trekken, voorlopig heb ik mijn zakken vol, van dat stomme gezwets van je.
Jij scheert dus een groep mensen over 1 kam omdat er een paar tussen zitten die dat soort dingen doen? Dat vind jij eerlijk?

En ik had verwacht om op een normale manier te kunnen discussieren met je. Iemand van zon respectabele leeftijd zou zoiets toch onder de knie moeten hebben gekregen? Ben benieuwd of je dat soort dingen ook recht in mijn gezicht durft te zeggen....

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Determinist » 27 mei 2018, 20:59

Ook dit is niet zwart-wit.

Het lijkt wel alsof je alleen het ene of alleen het andere moet onderschrijven. Zowel Mypos als de anderen hebbenn hier gelijk. Grijs dus.

Nee, niet iedereen rooft en verkracht en hangen de crimineel uit. En ja, mensen die hier niet horen dienen hier niet te horen.
Lastige zaak, omdat we het hier over individuen hebben met hun eigen verhaal en achtergrond.

Het is nooit goed om alleen de ene dan wel de andere kant te belichten.

Groepspolitiek is nooit goed. Maar een probleem is het wel.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door univers » 27 mei 2018, 23:37

Ben benieuwd of je dat soort dingen ook recht in mijn gezicht durft te zeggen....
Die mazzel heb je, dat ik het niet in je gezicht kan zeggen,op zijn plats R'dams, dan gaan misschien je ogen open, en zie je het totaal plaatje.
Als ik een minister of een rechter op zijn plaats kan zetent, heb ik met jou totaal geen moeite.
Ga maar lekker verder dromen over een betere wereld.
Doe ik al jaren, maar zie het enkel rotter worden.
Dus veel succes zal je niet hebben.
Zoals Determinist het omschrijft, het is een grijs gebied.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13657
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Fenna » 28 mei 2018, 09:03

;P!
Afbeelding
Afbeelding

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Mypos » 28 mei 2018, 09:34

univers schreef:
27 mei 2018, 23:37
Ben benieuwd of je dat soort dingen ook recht in mijn gezicht durft te zeggen....
Die mazzel heb je, dat ik het niet in je gezicht kan zeggen,op zijn plats R'dams, dan gaan misschien je ogen open, en zie je het totaal plaatje.
Als ik een minister of een rechter op zijn plaats kan zetent, heb ik met jou totaal geen moeite.
Ga maar lekker verder dromen over een betere wereld.
Doe ik al jaren, maar zie het enkel rotter worden.
Dus veel succes zal je niet hebben.
Zoals Determinist het omschrijft, het is een grijs gebied.
Fora zijn wat dat betreft erg lastig omdat je de intentie en stemming niet aan kan voelen van mensen. Maar als iemand me voor rotte vis en wat allemaal nog meer uitmaakt krijg ik het gevoel dat de anonimiteit van het forum op internet een grote rol speelt. Dit doen mensen niet zo snel in real life.

Maar het is duidelijk dat jij en veel anderen hier sterke gevoelens bij hebben. Ik leun de andere kant op.

Dromen over een betere wereld zal ik zeker blijven doen. En me er voor inzetten ook! :peace:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door univers » 28 mei 2018, 10:19

Maar als iemand me voor rotte vis en wat allemaal nog meer uitmaakt krijg ik het gevoel dat de anonimiteit van het forum op internet een grote rol speelt.
Ik zie nergens dat ik je voor rotte vis heb uitgescholden.
en het forum heeft er niets mee te maken.
Je krijgt nu een koekje van eigen deeg.
Wie is er hier begonnen met mensen te beledigen, na je tweede post al, (goede binnenkomer) ben je ermee begonnen.
De meeste mensen hier op het forum, zijn individuele personen, en geen kuddedieren.
jij nijgt meer naar een kuddedier, die zijn oren laat hangen, naar de wereldverbeteraars in geitenwollensokken, die in hun fantasie wereldje leven.
Er zijn werelden waar de bevolking wel in vrede leven, en hun ontwikkeling veel verder is dan hier.
Ik kan je vertellen waarom het hier nooit zal lukken.
Is maar 1 woord, GELD.
Dit doen mensen niet zo snel in real life.
Is het eerste wat ik doe, ik draai er niet omheen.
Dromen over een betere wereld zal ik zeker blijven doen. En me er voor inzetten ook!
Dat moet je ook blijven doen, hoop voor jou dat je dromen uitkomen.
Wij dromen allemaal hier op deze forum voor een betere wereld, maar dat zijn dromen, geen werkelijkheid.
Marco, zingt het al, Alle dromen zijn bedrog.
Al vind ik zelf, niet alle dromen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door univers » 28 mei 2018, 10:21

Ik zie je jonge wolf,
Ik mis je.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Mypos » 28 mei 2018, 11:06

univers schreef:
28 mei 2018, 10:19
Maar als iemand me voor rotte vis en wat allemaal nog meer uitmaakt krijg ik het gevoel dat de anonimiteit van het forum op internet een grote rol speelt.
Ik zie nergens dat ik je voor rotte vis heb uitgescholden.
en het forum heeft er niets mee te maken.
Je krijgt nu een koekje van eigen deeg.
Wie is er hier begonnen met mensen te beledigen, na je tweede post al, (goede binnenkomer) ben je ermee begonnen.
De meeste mensen hier op het forum, zijn individuele personen, en geen kuddedieren.
jij nijgt meer naar een kuddedier, die zijn oren laat hangen, naar de wereldverbeteraars in geitenwollensokken, die in hun fantasie wereldje leven.
Er zijn werelden waar de bevolking wel in vrede leven, en hun ontwikkeling veel verder is dan hier.
Ik kan je vertellen waarom het hier nooit zal lukken.
Is maar 1 woord, GELD.
Dit doen mensen niet zo snel in real life.
Is het eerste wat ik doe, ik draai er niet omheen.
Dromen over een betere wereld zal ik zeker blijven doen. En me er voor inzetten ook!
Dat moet je ook blijven doen, hoop voor jou dat je dromen uitkomen.
Wij dromen allemaal hier op deze forum voor een betere wereld, maar dat zijn dromen, geen werkelijkheid.
Marco, zingt het al, Alle dromen zijn bedrog.
Al vind ik zelf, niet alle dromen.
Rotte vis was bij wijze van. Ik probeer mensen in principe niet opzettelijk te beledigen. Als ik dat wel doe (en ik doe dat wel eens inderdaad aangezien ik ook een mens ben met emoties) vind ik dat dat mezelf naar beneden haalt. Als je je toevlucht zoekt tot het beledigen van anderen heb je niet genoeg inhoud om verder te discussieren of je verliest de controle over je emoties.

Ik ben er 100% van overtuigd dat mensen de dingen die ze op fora elkaar toewensen in real life never nooit niet in iemands gezicht zeggen. Om de simpele reden van angst. Je weet nooit wat een ander doet. En op een forum zit je relatief veilig achter je computertje.

Dat geld een van de belangrijkste factoren is van de staat van onze maatschapij en wereld hoef je mij niet te vertellen. Kijk maar in het topic mbt geld. Geldcreatie ligt aan de basis daarvan. Dat is een van mijn favoriete onderwerpen.

Fijne dag! :peace:

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13657
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Fenna » 28 mei 2018, 11:25

Mypos schreef:
28 mei 2018, 11:06
Ik ben er 100% van overtuigd dat mensen de dingen die ze op fora elkaar toewensen in real life never nooit niet in iemands gezicht zeggen.
Ben je mij nog nooit tegen gekomen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door univers » 28 mei 2018, 11:27

Ik ben er 100% van overtuigd dat mensen de dingen die ze op fora elkaar toewensen in real life never nooit niet in iemands gezicht zeggen.
Wees ervan overtuigd, dat ik recht voor de raap ben, en er niet omheen draai.
Als kind was ik al zo, en in de loop der jaren, ben ik niets veranderd.
En je mag weten, dat ik vroeger heel wat draaien om mijn oren gehad heb.(ze suizen nog steeds. :mrgreen: )
Ik hou niet van dat achterbakse, speel op de man af, dan kom je verst.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie