De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Mypos » 28 mei 2018, 11:39

univers schreef:
28 mei 2018, 11:27
Ik ben er 100% van overtuigd dat mensen de dingen die ze op fora elkaar toewensen in real life never nooit niet in iemands gezicht zeggen.
Wees ervan overtuigd, dat ik recht voor de raap ben, en er niet omheen draai.
Als kind was ik al zo, en in de loop der jaren, ben ik niets veranderd.
En je mag weten, dat ik vroeger heel wat draaien om mijn oren gehad heb.(ze suizen nog steeds. :mrgreen: )
Ik hou niet van dat achterbakse, speel op de man af, dan kom je verst.
Achterbaksheid daar heb ik ook een hekel van. Maar schelden of iemand belachelijk maken dat is heel wat anders....

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80589
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Tammy » 28 mei 2018, 11:47

Mypos schreef :
k ben er 100% van overtuigd dat mensen de dingen die ze op fora elkaar toewensen in real life never nooit niet in iemands gezicht zeggen. Om de simpele reden van angst. Je weet nooit wat een ander doet. En op een forum zit je relatief veilig achter je computertje.
Als ik iets zeg hier op het forum is dat precies hetzelfde als wat ik in real life zou zeggen recht in iemands gezicht.
Als ik fel ben tegen jou omdat jij voor mij gaat spreken zoals over mensen die hier niet zijn geboren dat ik die eruit wil hebben enz.
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Achter mijn computer ben ik dezelfde die je zou zien en horen als ik voor je stond.

Want dit is een volwassen forum Mypos en geen tiener forum.
Gevoelens van angst en niet durven te zeggen in real life enz zijn niet aan de orde bij mij en de leden van dit forum.
Wij hebben onze tiener jaren allang achter ons liggen.
Ik weet niet hoe oud jij bent en welke forums jij kent.

Maar wat hier word gezegd word ook buiten onze computer gewoon verteld.
En daar bedoel ik mee hoe we over zaken denken of over meningen van anderen.
Maar geen bedreigingen.
Zullen sommige forums wel toestaan maar niet hier.
Daar zijn we te volwassen voor Mypos, aan die onzin word hier niet gedaan.

Have a nice day. :peace:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13658
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Fenna » 28 mei 2018, 11:49

Mypos schreef:
28 mei 2018, 11:39

Achterbaksheid daar heb ik ook een hekel van. Maar schelden of iemand belachelijk maken dat is heel wat anders....
Wie zit nou op jou te schelden of maakt jou belachelijk?
Wij zijn kritisch en op een aantal punten niet met jou eens, maar zie jij dat als schelden of belachelijk maken?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1551
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door Kristof Piessens » 28 mei 2018, 11:53

Mypos schreef:
28 mei 2018, 11:39
univers schreef:
28 mei 2018, 11:27
Ik ben er 100% van overtuigd dat mensen de dingen die ze op fora elkaar toewensen in real life never nooit niet in iemands gezicht zeggen.
Wees ervan overtuigd, dat ik recht voor de raap ben, en er niet omheen draai.
Als kind was ik al zo, en in de loop der jaren, ben ik niets veranderd.
En je mag weten, dat ik vroeger heel wat draaien om mijn oren gehad heb.(ze suizen nog steeds. :mrgreen: )
Ik hou niet van dat achterbakse, speel op de man af, dan kom je verst.
Achterbaksheid daar heb ik ook een hekel van. Maar schelden of iemand belachelijk maken dat is heel wat anders....
kijk, mypos antwoord op univers is toch iets waar de meeste mensen een duim aan kunnen zuigen, iemand met het antwoord van univers zal achteraf maar pas realiseren hoe hij/zij overkomt bij anderen, maar het spelletje dominantie is bij deze een not done in een discussie, je hebt een eigen mening maar realiseer dan wel dat de antwoorden meestal vanuit emoties gegeven worden, ook al is harde taal niets betekenend, het gevoel er aan kan je de macht van de eigen personlijkheid dominant plaatsen tegenover degene die er nog niets van begrepen heeft en dat is een punt die dikwijls ondermijnent is zeker tegenover het begripsvermogen van de discussie partner, dat je hierdoor misschien veel oorvegen hebt mogen ontvangen belet je niet zelf de situatie te bergijpen en waarom, als je dat laatste uitsluit tegenover een discussiepartner om te helpen diens begripsvermogen te vergroten, is het recht er niet om een bullebak te zijn.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De plannen van het aanstaande ’kneiterlinkse’ Amsterdamse stadsbestuur

Bericht door univers » 28 mei 2018, 12:46

Ik zou maar eerst de post goed doorlezen Kristof.
Wie ermee begonnen is om een bullebak te wezen.
Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.

Ik speel geen spelletjes Kristof,
Ik veroordeel niet, dat hij een andere mening, dat is ieder op zich.
Maar als ik, en niet alleen ik, aangevallen wordt, omdat wij een andere mening hebben, kan je ook met ander woorden doen.
En niet iemand gelijk allerlei dingen naar zijn hoofd smijten.
Die oorvijgen hebben er niets mee te maken, en de situatie begrijp ik donders goed, van alle kanten, niet van 1.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie