Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Tammy » 03 jun 2018, 14:04

Susan schreef :
Het woord ’ongedocumenteerden’ dat het college van GroenLinks, D66, PvdA en SP gebruikte klinkt ook vreemd,
het houd gewoon in dat die mensen zonder papieren en/of paspoort etc. hier rond lopen.

Daar zie ik niets 'lieflijks' in, of zoals Mark Harbers suggereerde dat het klinkt als "het is een beetje buiten hun schuld" ...dit vind ik gezocht en onzin.
Ja dat ben ik met je eens.
Morgen moeten ze uit die straat die ze hebben gekraakt.
Ben benieuwd hoe dat gaat.
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat dit allemaal kan hier.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door univers » 03 jun 2018, 14:10

Ik wou dat ze ook zo hard lopen, voor de bijstandsmoeders, of voor mensen die uit hun huis gezet worden.
Maar daar hoor je ze niet over, die laten ze lekker stikken.
Dat maakt in mijn ogen, verraders van het volk.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door univers » 03 jun 2018, 14:11

Ben benieuwd hoe dat gaat.
eerst zien, dan geloven.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Susan » 03 jun 2018, 18:59

univers schreef:
03 jun 2018, 14:10
Ik wou dat ze ook zo hard lopen, voor de bijstandsmoeders, of voor mensen die uit hun huis gezet worden.
Maar daar hoor je ze niet over, die laten ze lekker stikken.
Dat maakt in mijn ogen, verraders van het volk.
Als jij het niet met wat ze doen en hoe ze het doen eens bent, dat ze te weinig doen voor oa bijstandsmoeders etc,
dan zijn het dus in jouw ogen meteen landverraders!
:shock: :shock: :shock:
door univers » 02 jun 2018, 19:45
Met die linkse landverraders, zie ik dat niet gebeuren.
Met welke vijand heulen en collaboreren ze dan?

Het schijnt hier in te zijn om andersdenkenden gelijk maar weg te zetten als domme kleuters,
wereldvreemden die nergens vanaf weten en niet weten wat er gaande is in de wereld.

Is het nu écht nodig om dan maar met modder te gaan gooien..., óf nog veel erger zoals jij nu dus doet, hun te beschuldigen van
landverraders....

Ga eens kijken Univers wat landverraders zijn voor je anderen zo ontieglijk grof bejegend...
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Arminius

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Arminius » 04 jun 2018, 07:56

Susan schreef:
03 jun 2018, 18:59
univers schreef:
03 jun 2018, 14:10
Ik wou dat ze ook zo hard lopen, voor de bijstandsmoeders, of voor mensen die uit hun huis gezet worden.
Maar daar hoor je ze niet over, die laten ze lekker stikken.
Dat maakt in mijn ogen, verraders van het volk.
Als jij het niet met wat ze doen en hoe ze het doen eens bent, dat ze te weinig doen voor oa bijstandsmoeders etc,
dan zijn het dus in jouw ogen meteen landverraders!
:shock: :shock: :shock:
door univers » 02 jun 2018, 19:45
Met die linkse landverraders, zie ik dat niet gebeuren.
Met welke vijand heulen en collaboreren ze dan?

Het schijnt hier in te zijn om andersdenkenden gelijk maar weg te zetten als domme kleuters,
wereldvreemden die nergens vanaf weten en niet weten wat er gaande is in de wereld.

Is het nu écht nodig om dan maar met modder te gaan gooien..., óf nog veel erger zoals jij nu dus doet, hun te beschuldigen van
landverraders....

Ga eens kijken Univers wat landverraders zijn voor je anderen zo ontieglijk grof bejegend...
Ik denk dat Uni wel degelijk een punt heeft. Landverraders en collaborateurs zijn in mijn ogen mensen die de belangen van hun inwoners verkwanselen, en een andere nationaliteit als eerste boven hun eigen nationaliteit stellen. Linksmensen die hun nationale plicht niet erkennen zullen vroeg of laat altijd hun land uitleveren aan de vijand. Dat maakt ze dus landverraders.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Tammy » 04 jun 2018, 10:32

Wat doen de krakers van ’We are Here’ vandaag?

Amsterdam - De Amsterdamse asielkrakers van We are Here moeten maandagmiddag om 12.00 uur de kraakpanden aan de Rudolf Dieselstraat hebben verlaten. Als dat niet gebeurt, volgt een ontruiming.

Meerdere leden van We are Here probeerden zondagmiddag een pand aan de Hoogte Kadijk, vlakbij dierentuin Artis, te kraken. Toen bleek dat het bewoond wordt, droop de groep af, overigens na tussenkomst van agenten. Twee jaar geleden zaten de krakers ook al kortstondig in hetzelfde pand. Bij de actie is niemand aangehouden.

Hoewel het linkse stadsbestuur van Amsterdam een 24-uursopvang voor 500 ’ongedocumenteerden’ wil realiseren, liet We are Here afgelopen weekeinde weten daar geen gebruik van te willen maken. Een woordvoerder wijst erop dat eerder in de Vluchthaven ook opvang is geboden. Uit de evaluatie die toenmalig burgemeester Van der Laan liet maken, bleek dat maar weinig mensen bereid waren om mee te werken aan terugkeer.
De nieuwe opvanglocatie is nog niet in gereedheid. Uit het coalitieakkoord komt naar voren dat daar jaarlijks 6 miljoen voor wordt uitgetrokken. De opvang is voor de eerste anderhalf jaar bedoeld, daarna zou de nieuwe burgemeester de bevoegdheid krijgen om de „verblijfsduur eventueel te verlengen”, staat in het coalitieakkoord.

Pappen en nathouden.

De Amsterdamse VVD, die fel gekant is tegen de opvang van de uitgeprocedeerden, heeft voor komende woensdag een spoeddebat aangevraagd. „24-uursopvang blijkt voor de uitgeprocedeerden geen oplossing. Dus nu rest maar één ding: snel met de rijksoverheid zorgen voor terugkeer naar het land van herkomst”, aldus raadslid Marianne Poot.
„Dat We Are Here liever opnieuw kraakt dan in een gemeentelijke opvang trekt, laat zien dat pappen en nathouden niet werkt. Nu is het tijd voor een echt strenge aanpak. Kraken is al jaren verboden en Amsterdam moet die wet onmiddellijk handhaven. Opvang voor uitgeprocedeerden is er landelijk, in een vertrekcentrum.”

Chantage.

FvD’er Annabel Nanninga noemt de acties ’chantage door ondermijning’. „De illegalen zeiden het zondag zelf: ze blijven strafbare feiten plegen tot ze hun zin doordrukken: een verblijfsvergunning. Chantage door ondermijning dus.”
Gisteren liet Khalid Jone van We are Here weten ’nog geen plannen’ voor onderdak te hebben nu de groep maandag uit de vele gekraakte woningen van woningcorporatie Ymere vertrokken moet zijn. De afgelopen jaren trok de groep echter van kraakpand naar kraakpand. De politie in Amsterdam grijpt alleen in als sprake is van een bewoond pand.
Vorige maand botsten de Tweede Kamer en de gemeente Amsterdam hard over de verlening van opvang en het aan het werk helpen van uitgeprocedeerden. Ook staatssecretaris Harbers waarschuwde de hoofdstad omdat het mogelijk ook indruist tegen wet- en regelgeving.

BRON.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Tammy » 04 jun 2018, 11:49

Wearehere poogt nieuw pand te kraken.

Amsterdam - De uitgeprocedeerde asielzoekers die vandaag hun gekraakte huizen in Amsterdam Oost moeten verlaten, zijn een kantoorpand aan de Weesperzijde binnengevallen.

Ze hebben daarbij deuren en ramen ingetrapt. Het pand is echter bewoond en in gebruik als bedrijf. Uiteindelijk zijn de krakers van WeAreHere afgedropen en weer teruggegaan naar de huizen aan de Rudolf Dieselstraat die ze eerder illegaal betrokken.

Het CDA is woedend. Diederik Boomsma vindt dat de politie nu moet ingrijpen.
De krakers moesten vanmorgen 12.00 uur hun gekraakte huizen in de Rudolf Dieselstraat verlaten.
Gisteren probeerde de groep tevergeefs een bewoond pand aan de Hoogte Kadijk achter Artis te kraken.

Het nieuwe linkse stadsbestuur van Amsterdam wil 24 uurs-opvang voor 500 asielzoekers gaan bieden vanuit de gemeente. WeAreHere wil daar geen gebruik van maken.
De opvangplannen in Amsterdam worden door het kabinet afgekeurd. De regering vindt dat asielzoekers die jarenlang hebben geprocedeerd maar alle zaken hebben verloren, het land uit moeten.

BRON.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Over 10 minuten moeten ze eruit.
Nou Amsterdam wat gaan we doen ? [doh]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Tammy » 04 jun 2018, 12:47

Ik zie voor het eerst van mijn leven hoe men een pand probeert te kraken.
Mij bekruipt een heel akelig gevoel met hoeveel agressie dat gaat.
Het is ongelooflijk wat ik zie , mensen wonen daar en de krakers willen daar niets van weten.
Naast agressie is de vreselijke brutaliteit heel erg om te zien.
Ik had wel een idee hoe zoiets zou gaan maar dit vind ik erg akelig.

1 van die krakers zegt dat er te weinig mensen in dat pand wonen, er kunnen veel meer mensen erin.
Bepaalt hij dat ? :shock:
Jakkes die arrogantie is gigantisch zeg.

Hieronder de link waar je de poging kan zien :

https://www.telegraaf.nl/video/2121500/ ... en-bewoner

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door univers » 04 jun 2018, 16:17

Met welke vijand heulen en collaboreren ze dan?
De vijand is nu nog de vriend.(doordenkertje)
Ga eens kijken Univers wat landverraders zijn voor je anderen zo ontieglijk grof bejegend...
Arminius
Landverraders en collaborateurs zijn in mijn ogen mensen die de belangen van hun inwoners verkwanselen, en een andere nationaliteit als eerste boven hun eigen nationaliteit stellen. Linksmensen die hun nationale plicht niet erkennen zullen vroeg of laat altijd hun land uitleveren aan de vijand. Dat maakt ze dus landverraders.
Arminius Heeft het beter omschreven, als dat ik dat doe.

Weet je Suus, sinds je bericht, kan ik je niet loslaten uit mijn gedachten, zit me ergens niet lekker.
Ik denk altijd in het Nederlands, maar vanochtend kwamen deze woorden in me op " nobody know the trouble i've seen ".

Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Susan » 04 jun 2018, 22:27

univers schreef:
04 jun 2018, 16:17
De vijand is nu nog de vriend.(doordenkertje)
Over welke vijand heb jij het nu concreet? (doordenkertje werkt op dit moment niet) :-|
Arminius Heeft het beter omschreven, als dat ik dat doe.
Je bent het niet eens met wát een partij doet en hoe ze het doen voor 'eigen volk',
daarom ga je ze dan maar op voorhand meteen beschuldigen als zijnde landverraders en collaborateurs...?!
Weet je Suus, sinds je bericht, kan ik je niet loslaten uit mijn gedachten, zit me ergens niet lekker.
Ik denk altijd in het Nederlands, maar vanochtend kwamen deze woorden in me op " nobody know the trouble i've seen ".
Hoe je dit bedoeld ontgaat me Univers, is dit iets wat over jou gaat?
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Susan » 04 jun 2018, 22:27

....dubbel...
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Fenna » 05 jun 2018, 12:58

Het word alleen maar erger.

Ze zijn nu ook in Amstelveen aan het terorriseren.
Asielkrakers: ’Gebouw is nu van ons’
Door DANIËL VAN DAM

„Dit gebouw is nu van We are Here”, schalt door de intercom.
„Dit gebouw is nu van We are Here”, schalt door de intercom.Ⓒ LORENZO DERKSEN
AMSTELVEEN - De eigenaar van het pand in Amstelveen dat is gekraakt door rondtrekkende en uitgeprocedeerde asielzoekers heeft aangifte gedaan. Ook de gemeente wil dat We Are Here het kantoor aan de Groen van Prinstererlaan verlaat en heeft, bij monde van VVD-wethouder en locoburgemeester Herbert Raat, de mensen verzocht te vertrekken.

Gevraagd waarom ze het leegstaande pand aan de Mr. G. Groen van Prinstererlaan in Amstelveen zijn binnengedrongen, reageert een van de krakers boos. „Dit gebouw is nu van We are Here!”, zegt hij via de intercom. Dat kraken illegaal is, daar heeft hij geen boodschap aan. ’Fuck you’, roept hij boos. „Waarom praat je zo tegen mij?”


Een zijdeur van het pand staat open. De krakers verblijven op de eerste verdieping, maar willen geen toelichting geven. De meesten liggen dinsdagochtend nog te slapen. Geërgerd trekt een van de mannen de deur dicht. Aan het fietsenhok hangt een spandoek. Een motorrijder trekt boos het spandoek los en rijdt weg. Sommige bewoners die langslopen, willen dat de gemeente ingrijpt, vertellen ze.

’Niet goed’
Wethouder Raat kon even later wel met de asielkrakers spreken. „Het waren een groot aantal mannen die daar rondhingen of op matrasje lagen. Druk met niks. Zij zeggen: wij hebben onderdak nodig”, vertelt hij na het gesprek. „Maar dit is geen goede zaak voor Amstelveen en ook niet voor de mensen zelf. Wat ons betreft moeten ze hier weg.”

’Krakers We Are Here moeten vertrekken’
De asielkrakers hadden eerder al woningen gekraakt in Amsterdam-Oost. Daar moesten ze gisteren uit. Het nieuwe linkse college in Amsterdam bood 24-uurs opvang aan, maar daar gaan de krakers niet mee akkoord.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2126436 ... n=whatsapp
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Tammy » 05 jun 2018, 13:11

De brutaliteit vind ik heel stuitend om te zien en te horen.
Werkelijk grijp toch eens in Nederland.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Tammy » 25 jun 2018, 10:27

Ik vroeg me al af waar ze waren. :mrgreen:
Bij de rechtbank natuurlijk weer.
De hoeveelste keer is dit al in al die jaren ?
En de journalisten hebben weer een nieuw woord de ONGEDOCUMENTEERDEN.
Illegaal klinkt te hard ?
Nou dat zijn ze hoor harstikke ILLEGAAL.
En hondsbrutaal.
Wat een stom land is dit toch op dat gebied. [doh]
Werkelijk wanneer stopt deze idioterie.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

We Are Here vecht opnieuw ontruiming aan.

AMSTERDAM - De ongedocumenteerde vluchtelingen van actiegroep We Are Here staan maandag opnieuw voor de rechter. Ze vechten het besluit van burgemeester Bas Eenhoorn van Amstelveen aan over de voorgenomen ontruiming van het door hen gekraakte pand.

Eenhoorn besliste vorige week dat de krakers uiterlijk maandag om 12.00 uur weg moeten uit het gebouw aan de Groen van Prinstererlaan. De groep trok hier op 5 juni in nadat ze de eerder gekraakte woningen aan de Rudolf Dieselstraat in Amsterdam-Oost hadden verlaten. Amstelveen liet al direct weten dat ze niet welkom zijn in de buurgemeente en de eigenaar van het gebouw deed aangifte, waarop het Openbaar Ministerie (OM) een ontruiming aankondigde.

Volgens Eenhoorn had We Are Here tot afgelopen woensdag de gelegenheid een kort geding aan te spannen. Dit is niet gebeurd, waarop de aankondiging tot ontruiming van komende maandag volgde. We Are Here liet daarop weten dat ze dachten dat er aan een oplossing werd gewerkt en dat ze daarom niet naar de rechter waren gestapt. Dat deden ze vervolgens alsnog.
De situatie bij het gebouw aan de Groen van Prinstererlaan is rustig. „De lamellen zijn dicht en het pand lijkt al deels leeg te zijn”, zegt onze verslaggever Koen Nederhof, die ter plaatse is in Asmstelveen. „Op een paar mensen na, zie ik hier helmaal niemand meer.”

In de link kan je de ontwikkelingen volgen daar.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2213469 ... uiming-aan

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Fenna » 25 jun 2018, 11:48

Net binnen v.d. Telegraaf.
Ze moeten er wel uit.

’Genoeg is genoeg, maar het gaat u allen goed’

LIVE: We Are Here moet Amstelveens kraakpand verlaten

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2213469 ... aign=email

AMSTERDAM - UPDATE 11:30 UUR * De ongedocumenteerde vluchtelingen van actiegroep We Are Here moeten het kraakpand aan de Groen van Prinstererlaan in Amstelveen uit. Burgemeester Bas Eenhoorn besliste vorige week dat de krakers uiterlijk maandag om 12.00 uur weg moeten uit het gebouw. De rechter gaat daarin mee. „Genoeg is genoeg.”

De groep spande een kort geding aan om de voorgenomen ontruiming te voorkomen, maar ze kregen dit keer geen gelijk. De voorzieningenrechter woog in zijn beslissing de verstoring van de openbare orde mee, mede door de diverse zogenoemde vergiskraken die de groep eerder pleegde. „Het geeft onrust en gedoe. Mensen worden in hun woonbelangen geschaad en dit soort acties trekt tegenacties en reacties aan van derden.”

De uitspraak zorgde maandag in de rechtbank voor heel wat beroering. Een van de aanwezigen werd emotioneel toen de rechter besloot dat het pand ontruimd mag worden. Zij is door bodes afgevoerd.

De groep trok het pand op 5 juni in nadat ze de eerder gekraakte woningen aan de Rudolf Dieselstraat in Amsterdam-Oost hadden verlaten. Amstelveen liet al direct weten dat ze niet welkom zijn in de buurgemeente en de eigenaar van het gebouw deed aangifte, waarop het Openbaar Ministerie (OM) een ontruiming aankondigde.

Volgens Eenhoorn had We Are Here tot afgelopen woensdag de gelegenheid een kort geding aan te spannen. Dit is niet gebeurd, waarop de aankondiging tot ontruiming van komende maandag volgde. We Are Here liet daarop weten dat ze dachten dat er aan een oplossing werd gewerkt en dat ze daarom niet naar de rechter waren gestapt. Dat deden ze vervolgens alsnog.

De situatie bij het gebouw aan de Groen van Prinstererlaan was rustig in aanloop naar de uitspraak. „De lamellen zijn dicht en het pand lijkt al deels leeg te zijn”, vertelde onze verslaggever Koen Nederhof, die ter plaatse is in Asmstelveen.

Een man van de Protestantse kerk, die de groep steunt, wekte de indruk dat de groep naar de 24-uursopvang wil zodra die beschikbaar is.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Tammy » 25 jun 2018, 11:52

En nu ?
Richting Schiphol ?
Graag wel beboeten eerst voor alle vernielingen enz wat kapitalen heeft gekost.
Zal wel weer niet.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Fenna » 25 jun 2018, 12:18

Vast niet.
Die laten ze straks weer zonder toezicht over Nederland uitzwerven en dan heeft een andere stad d'r weet last van.

Dit soort uitspraken heb je niets aan als er niet gehandhaafd word.
Ze zijn uitgeprocedeerd en moeten terug naar land van herkomst.
Dus op het vliegtuig zetten onder begeleiding van marechaussee.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Tammy » 25 jun 2018, 12:32

Fenna helemaal met je eens.
Maar misschien willen Femke Halsema en Klavertje er een paar in huis opnemen ?
Die gingen al af als een gieter toen GroenLinks het zoveelste naieve plan hadden om deze groep illegalen anderhalf jaar opvang te bieden 24 uur per dag.
Maar deze illegalen sloegen dat aanbod af.
Maar wie weet prive onderdak bij GroenLinks leden accepteren ze misschien wel ?
Wat een luxe hebben illegalen toch, eindeloos procederen en aanbiedingen afslaan.
Wow geweldig voor ze ……..

Maar wat er echt moet gebeuren is gedwongen uitzetten.
Genoeg is genoeg.
Marechaussee bellen en naar Schiphol.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door Fenna » 26 jun 2018, 17:50

Dit geweld van die krakers doen mij de haren ten berge rijzen, maar die gutmenschen irriteren minsten net zo misschien nog wel meer:evil:

[youtube-2][/youtube-2]
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Asielkrakers wilen geen 24-uursopvang

Bericht door univers » 26 jun 2018, 18:00

Het is net "mens erger je niet".
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie