Waarom zijn schoolgebouwen zo warm in Nederland

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Waarom zijn schoolgebouwen zo warm in Nederland

Bericht door univers » 05 jul 2018, 20:26

maar ook een griepspuit halen bijvoorbeeld...omdat je dan blijkbaar per onmiddellijke ingang bij een risico groep hoort enz enz,
Dat doen ze om je eerder de pijp uit te krijgen.
De mens wordt steeds ouder, en dat kost de gemeenschap veel geld.

Toen ik in Rusland naar school ging, en de warmte begon daar al in april, gingen wij enkel s'ochtends naar school, na 12 uur was je vrij.
Moeten ze hier ook instellen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Waarom zijn schoolgebouwen zo warm in Nederland

Bericht door Fenna » 05 jul 2018, 20:56

;P! Uni.

Offtopic: Wat mij de laatste tijd opvalt is dat de pharmaceutische industrie meent zich ineens te moeten storten op medicatie die is toegespitst op de behoeften van het vrouwelijke lichaam.
De huidige medicatie zou vooral gericht zijn op mannen en de behoefte voor het vrouwenlijf zou anders zijn.

Ik denk eerder dat het gunstig is voor ons vrouwen dat de mannenmedicatie voor ons niet zo goed werkt en dat dit de reden is waarom vrouwen in de regel langer leven dan mannen.
Het is reeds gebleken dat als de artsen staken, er minder mensen streven
Misschien hopen ze weer een markt aan te boren met angstzaaierij.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Waarom zijn schoolgebouwen zo warm in Nederland

Bericht door herman50 » 06 jul 2018, 07:49

zet in elke hoek een ventilator en je bent klaar, maar dat is geen airco , hmm oke tegen die tijd is het winter en koud,, <dit heeft er niks mee te maken maar toont de instelling van de kinderen, op een school vond een leraar dat schrijven weer moest ,echter was dit voor korte duur, of zoals ´n 11jarige zei,, ben er wel blij om want van schrijven word je moe ....... maarre als ze wille ruilen met die gassies in die tunnel lekker fris 23 graden ..... <fijne [wave] ,
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie