Einde verhaal voor halogeenlamp in EU

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Einde verhaal voor halogeenlamp in EU

Bericht door herman50 » 03 sep 2018, 07:18

kijk en dat is nou krek eender als met wat Ziggo nou flikt hiero, die zeggen gewoon op 19 September gaan de stekker eruit en geven we geen anoloog meer door , wie is de l.. juist ikke die MOT wel een andere TV kopen hun zulle niet zeggen je kan je ouwe inwisselen ...... zelfde met die lampen laat mij de lampen kopen die ik wil,,of zoals het GEB nou geloof ik Enenco, zo´n drie jaar geleden moesten alle stopenkasten weg en kwamen er ander nu geen maand geleden kregen we slimme kastjes aangeboden voor de app, neem je hem later werd de prijs 169 eurie ......kom op doe effe normaal en dat heeft geen opdringen ,,,,,fijne dag nog
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Einde verhaal voor halogeenlamp in EU

Bericht door Determinist » 03 sep 2018, 08:05

Dan doe je het toch niet herman?
Je kan nog jaren en jaren vooruit met gloeilampen en halogeen. Valt altijd wel ergens nog te krijgen, als je zoekt.

Maar ik vraag mij af wat je probleem nu eigenlijk is. Jij wilt gewoon meer geld uitgeven aan iets wat op alle vlakken minder is?
Je wilt perse niet rationeel zijn. Je wilt niet gedwongen worden om geen dief van je eigen geld te zijn.

gusteman

Re: Einde verhaal voor halogeenlamp in EU

Bericht door gusteman » 03 sep 2018, 10:18

univers schreef:
01 sep 2018, 19:15
En nu de vraag, is het niet bewust gedaan>
Oei, beste univers, op zoek naar een complot? :mrgreen:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Einde verhaal voor halogeenlamp in EU

Bericht door univers » 03 sep 2018, 10:34

Nee, zomaar een vraag.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Einde verhaal voor halogeenlamp in EU

Bericht door herman50 » 03 sep 2018, 10:50

en een hele goeie , gewoon omdat de mens zélf daarover niet nadenkt is het voor die/dat soort bedrijven makkelijk te behappen ,, enne Det. gisteren aangekaart toen broer en neef er waren , nou beiden hebben Halogeen maar wat ik hoorde van neef dat die lamp aanschiet als hij zich afdroogt och wie is dan de dief ?? heb geen kinderen geen vrouw geen hond of kat maar zelf it wanner wat aangaat of uit en hoeveel .... en dan als je tegen de 70 aanloopt laat je je niet zo dwingen door dat soort jochies fijne dag nog
alles van waarde is weerloos

gouwepeer

Re: Einde verhaal voor halogeenlamp in EU

Bericht door gouwepeer » 03 sep 2018, 20:24

herman50 schreef:
03 sep 2018, 07:18
kijk en dat is nou krek eender als met wat Ziggo nou flikt hiero, die zeggen gewoon op 19 September gaan de stekker eruit en geven we geen anoloog meer door
Dan heb je alleen nog een digitaal signaal over die via de hd-recorder door word gegeven aan jouw tv. Dit gaat doorgaans zowel via HDMI als via scart, geen probleem dus met oudere tv's.
Het analoog signaal komt te vervallen om meer bandbreedte vrij te krijgen voor digitale signalen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Einde verhaal voor halogeenlamp in EU

Bericht door Vitharr » 03 sep 2018, 21:31

Determinist schreef:
03 sep 2018, 08:05
Je wilt perse niet rationeel zijn. Je wilt niet gedwongen worden om geen dief van je eigen geld te zijn.
Ik denk dat Herman niet gedwongen wil worden punt. Wat Herman zegt over lamp en tv zegt mijn vader al sinds de CD en heb ik zelf met software en dikke motorblokken.

Mijn vader zou gek worden over de opmerking van gouwepeer. Hij weet niet eens wat een HD recorder is namelijk. Mijn vader heeft gewoon een coax in zijn tv en luistert etherradio. Zelfs een videorecorder vindt hij overbodig. Hij snapt de simpelste dingen niet omdat het hem nooit heeft geinteresseerd. En nu is hij te oud om het nog te gaan leren. En dus zijn zijn TV dagen geteld.

Ik schat de kans overigens groot dat Herman gewoon halogeenlampen heeft zonder het te beseffen. De halogeenlampen van nu hebben dezelfde look als de oude gloeilamp immers. En dat is deels dankzij dwarsliggers als Herman, mijn vader en ik. (cd's zijn troep, leve vinyl en adopt a V8! :mrgreen: )

En wat internet betreft had ik liever dat Zeelandnet stabiel werd in plaats van sneller! :evil:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Einde verhaal voor halogeenlamp in EU

Bericht door herman50 » 04 sep 2018, 07:24

:hands: , en dat zijn meer van die dingen, kijk bv naar de ID kaart koste 40 euro foto´s -kleur- 20 euro dus 60 euro of 120guldes...' 1e wat voor kleur heeft de foto zwart/wit,,2e lees op de achterzijde ,,,dit document blijft eigendom van de staat der Nederlanden ....ja en wat heb je dan betaalt? gelijk dat als je boodschappen doet bij Plus Appie of weet ik veel er op de verpakking staat eigendom Jumbo Plus of Appie ....ja doei fijne dag nog!! [wave]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Einde verhaal voor halogeenlamp in EU

Bericht door herman50 » 06 sep 2018, 07:19

de led komt eraan halogeen eruit te duur en wat hoor je gisteren op RTL4 nieuws dat de elctriciteit duurder woord ,ondanks die leds?? .....

Uni schreef iets van En nu de vraag is dat niet bewust gedaan .......tsja....fijne dag
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie