Man uit meppel misbruikt dochters van af geboorte.

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Man uit meppel misbruikt dochters van af geboorte.

Bericht door Fenna » 01 nov 2018, 13:21

In mijn tijd dat ik bij de politie werkte heb ik dit soort gruwelijkheden een enkele keer ook voorbij zien komen.
Zulke mensen zijn zo ziek in hun hoofd, dat ze nooit meer vrij mogen komen.
Ik prefereer het spuitje net als Univers, maar helaas mag dat niet.
Een ongelukje zou een uitkomst bieden of ophangen aan z'n zaakie.

Bron; DvhN
Man uit Meppel zou dochters vanaf geboorte hebben misbruikt; zaak uitgesteld
De rechtszaak tegen een 47-jarige man uit Meppel die zijn twee dochters zou hebben misbruikt wordt uitgesteld omdat hij zonder advocaat op de zitting verscheen.

De man zou de meisjes jarenlang seksueel hebben misbruikt. Dat zou al zijn begonnen vanaf hun geboorte. De kinderen zijn inmiddels 14 en 11 jaar oud.

De rechtbank vindt het niet correct dat de man geen advocaat heeft. Naar eigen zeggen komt hij niet in aanmerking voor rechtsbijstand. ,,En ik heb geen geld om een advocaat te kunnen betalen.’’ Toch vindt de 47-jarige verdachte dat de zaak maar door moet gaan. ,,Het is al vreselijk genoeg allemaal.’’

Vanaf geboorte
De man moet rondkomen van 50 euro. ,,Af en toe doe ik wel een schilderklusje.’’ Voor de rechtbank in Assen is dat onvoldoende. ,,Er moet juridische bijstand zijn voor deze mijnheer.’’ De man is daarom weer naar huis gestuurd. Hij moet op zoek naar een advocaat. Wanneer de rechtszaak nu gaat plaatsvinden is onduidelijk. De rechters gaven de 47-jarige verdachte ook geen ultimatum mee wanneer hij een en ander geregeld moet hebben.

Moeder in tranen
,,Ik zit met twee kinderen thuis die slachtoffer zijn. Vooral mijn oudste dochter wil het afronden’’, zei de moeder in tranen nadat de rechtbank aangaf de zaak uit te stellen. ,,Het is voor mij ook niet makkelijk’’, zei de verdachte toen zijn ex-vrouw aangaf het niet makkelijk te vinden. De moeder hoorde de woorden met zichtbare walging aan.

De officier van justitie vindt ook dat de zaak door had moeten gaan. ,,Het slachtofferbelang weegt voor mij zwaarder.’’

,,Ik wacht al vier jaar’’, aldus de teleurgestelde moeder die gebruik wilde maken van het spreekrecht. De twee misbruikte dochters hebben een schadevergoeding geëist: respectievelijk 15.000 en 12.500 euro.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Man uit meppel misbruikt dochters van af geboorte.

Bericht door Tammy » 01 nov 2018, 13:34

Wat afschuwelijk dit, niet te bevatten. :?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Man uit meppel misbruikt dochters van af geboorte.

Bericht door univers » 01 nov 2018, 13:44

Heeft die moeder zitten slapen ?
Onbegrijpelijk.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Man uit meppel misbruikt dochters van af geboorte.

Bericht door herman50 » 02 nov 2018, 12:42

tsja , ik zit weer aan te hikken .....let wel ik praat zo iets niet goed!!!!!!,,,, maar waar beginnen ze alweer mee ;; zou .. en dat dan -dacht- 3 /4 keer achter elkaar, maar het is het ja of is het nee ......
als ik dan effe later lees dat de kinders 12.500 en 15.000 euri willen , dan gaat er toch wat knagen en dat bij kinderen van 11 en 14 jaar , nouja fijne middag nog
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie