Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 11 jun 2023, 12:05



Vertaald:
Ex-minister van Defensie zegt dat Trump voorstelde om Mexico te bombarderen

6 mei 2022 - CNN Nieuws
In zijn nieuwe boek zegt voormalig minister van Defensie Mark Esper dat president Donald Trump voorstelde
om in 2020 raketten naar Mexico te lanceren om de drugslabs te vernietigen.

Maggie Haberman, politiek analist van CNN
Oud-minister van Defensie: Trump wilde raketten afschieten op Mexicaanse drugslabs

6 mei 2022

Voormalig president van de Verenigde Staten Donald Trump zou in 2020 zijn minister van Defensie, Mark Esper, hebben gevraagd of het mogelijk was
om raketten richting Mexico te lanceren om ‘de drugslaboratoria te vernietigen’ en de kartels uit te roeien. De betrokkenheid van de VS bij
een dergelijke aanval zou prima geheim kunnen worden gehouden, suggereerde Trump.
Minister van Defensie Mark Esper spreekt de pers toe in het Witte Huis, terwijl president Trump op de achtergrond luistert.
Esper omschrijft Trump in zijn memoires als 'een gewetenloze persoon die, gezien zijn eigenbelang, geen hoge publieke functie zou moeten vervullen'.

Dat schrijft Esper in zijn boek A Sacred Oath, zijn memoires over de jaren (2019-2020) dat hij de 45ste Amerikaanse president diende.
Het boek is door diverse media in de VS gelezen.
Volgens Esper vroeg Trump minstens twee keer of het leger raketten richting Mexico kon afvuren.
Ook zou Trump hebben gezegd: “Ze hebben geen controle over hun eigen land.”
Artikel ingekort door Tammy.
Lees verder via link :


https://www.parool.nl/wereld/oud-minist ... ~bd6d033a/

Zou deze minister van Defensie, Mark Esper, zichzelf willen beschadigen met een verhaal dat niet waar zou zijn?
En zou hij misschien helemaal niets hebben dat als bewijs kan gelden voor deze acties van Trump?
Ik kan het me moeilijk voorstellen.

Apart is wel dit bericht uit 2019 wat ik ontdekte, te lezen via de link:
Mexico verzet zich tegen Amerikaanse aanpak drugskartels: “Kunnen geen buitenlandse invasie toestaan”
https://www.hln.be/buitenland/mexico-ve ... ~ad2ee788/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80666
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 12 jun 2023, 11:57

Afbeelding

VS vrezen onrust in aanloop naar proces Trump

MIAMI - De Amerikaanse autoriteiten zetten zich schrap voor mogelijke onrust in aanloop naar de voorgeleiding van oud-president Donald Trump in Miami.
Trump heeft opgeroepen tot protesten en zijn aanhangers hebben al oorlogstaal geuit, berichten Amerikaanse media.

Lees verder via link :

https://www.telegraaf.nl/nieuws/4718632 ... oces-trump

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 12 jun 2023, 13:32

Nou, dat gaat nog wat worden met die Proud Boys.
truth is stranger than fiction

Plaats reactie