Amerikaans stadje met volledig islamitische gemeenteraad verbiedt pride-vlaggen

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Amerikaans stadje met volledig islamitische gemeenteraad verbiedt pride-vlaggen

Bericht door Tammy » 17 jun 2023, 15:45

Afbeelding

Het straatbeeld van Hamtramck, in de Amerikaanse staat Michigan.

Amerikaans stadje met volledig islamitische gemeenteraad verbiedt pride-vlaggen.

HAMTRAMCK - Enkele jaren terug werd het stadje Hamtramck, nabij Detroit, nog bejubeld in de linkse Amerikaanse media. De inwoners hadden namelijk een gemeenteraad gekozen die volledig uit moslims bestond. Een signaal van diversiteit, zo stelde men. Maar nu diezelfde raad gestemd heeft voor een verbod op pride-vlaggen, is die liefde sterk bekoeld.

Lees verder via link :

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1384862 ... de-vlaggen

>>>>>>>>>>>>>>>

Mijn hemel hoe dom kunnen die linkse figuren daar toch zijn ?
Dieren mochten ook thuis geslacht worden ?
Deze mensen denken en leven heel anders dan het westen.
Dit is het resultaat van linkse figuren die een bord voor hun kop hebben .
Heb er totaal geen medelijden mee.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13677
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Amerikaans stadje met volledig islamitische gemeenteraad verbiedt pride-vlaggen

Bericht door Fenna » 17 jun 2023, 16:27

Dit gaat overal gebeuren als de islam de overhand krijgt.

Een imam van de blauwe moskee in Amsterdam waarschuwde 'La Halsema toen zij eiste dat moskeebesturen zich uit te spreken tegen homogeweld, dat zij dat nooit zouden doen en Nederland zich moest realiseren dat nu zijn in de minderheid zijn, zich nog aan onze wetten houden, maar zodra zij in de meerderheid waren gold voor hen allen nog de sharia wet en de onze niet meer.

Op den duur, en ik verwacht dat dit echt geen eeuw gaat duren, dan zijn wij in de minderheid omdat zij grote gezinnen hebben en wij niet.
Wij zijn te druk met carrières en nemen vaak geen kinderen meer en voeg daarbij een zeker naïviteit onder de Nederlander die denk dat door goed te doen en alles van de islam te accepteren, dat zij verschoond blijven van de narigheid die duur geloof met zich meebrengt.

En van de slappe handhaving van onze wet verwacht p ik ook niet veel.
Men zou de diegene die onze wet niet accepteert, het land uit moeten zetten, maar ja, velen van hen zijn hier reeds geboren en officieel Nederlander.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Amerikaans stadje met volledig islamitische gemeenteraad verbiedt pride-vlaggen

Bericht door Tet » 17 jun 2023, 17:02

Er zijn ongeveer 1 miljoen moslims in Nederland, dus zo'n vaart zal het niet lopen.

https://nos.nl/artikel/2149734-aantal-m ... n-constant
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13677
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Amerikaans stadje met volledig islamitische gemeenteraad verbiedt pride-vlaggen

Bericht door Fenna » 17 jun 2023, 19:53

Tet schreef:
17 jun 2023, 17:02
Er zijn ongeveer 1 miljoen moslims in Nederland, dus zo'n vaart zal het niet lopen.
Vertel dat maar eens aan Rotterdammers, Hagenezen en Amsterdammers.
Maar ook in Groningen groeit het aantal gestaag.

Toen ik 30 jaar geleden in Groningen kwam wonen liepen er klassen met kinderen naar het zwembad en waren er 9 van de 10 blank en nu is het andersom, het zijn voor 90% moslim kinderen.
En het wemelt inmiddels in mijn wijk van de hoofddoekjes, sluiers en bebaarde mannen met jellaba.(jurk).
Kom mij er niet mee aan dat het allemaal wel meevalt.

En aangezien het niet meer verplicht is om op te geven of je gelovig bent en welk geloof je aanhangt is het niet duidelijk hoeveel moslims er daadwerkelijk zijn.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Amerikaans stadje met volledig islamitische gemeenteraad verbiedt pride-vlaggen

Bericht door Tet » 17 jun 2023, 20:14

Ik ben Hagenees en vind het meevallen.
Ook al ontken ik niet dat er wijken zijn waar een grote concentratie moslims woont.
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Amerikaans stadje met volledig islamitische gemeenteraad verbiedt pride-vlaggen

Bericht door Tammy » 17 jun 2023, 20:37


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Amerikaans stadje met volledig islamitische gemeenteraad verbiedt pride-vlaggen

Bericht door MetalPig » 20 jun 2023, 13:53

Tammy schreef:
17 jun 2023, 15:45
Lees verder via link :
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1384862 ... de-vlaggen
Het artikel laat onderbelicht dat het verbod alleen geldt voor eigendommen van de stad. Burgers kunnen hun huis nog steeds volhangen met de vlaggen die ze willen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Amerikaans stadje met volledig islamitische gemeenteraad verbiedt pride-vlaggen

Bericht door Tammy » 20 jun 2023, 13:58

Dank je voor de aanvulling MetalPig . :hands:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie