BPOC2020 donateurs bedankt.

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peer
Onderzoeker
Berichten: 290
Lid geworden op: 25 mar 2023, 21:06

BPOC2020 donateurs bedankt.

Bericht door Peer » 20 aug 2023, 16:53

Pedro Kuit heeft leuke dingen kunnen doen van al dat geld :mrgreen:
Pieter Kuit van BPOC heeft via donaties bijna 400.000 euro van andersdenkenden afgepakt

Gebruikersavatar
Peer
Onderzoeker
Berichten: 290
Lid geworden op: 25 mar 2023, 21:06

Re: BPOC2020 donateurs bedankt.

Bericht door Peer » 20 aug 2023, 16:59

Uiteraard was Pieter Kuit geen onbekende van Fuellmich, zie deze link.
Fuellmich heeft eerder het goede voorbeeld aan BPOC2020 gegeven.
Wappie-advocaat zamelt vermogen in voor 'corona-tribunaal' en gaat er met het geld vandoor.

Gebruikersavatar
Peer
Onderzoeker
Berichten: 290
Lid geworden op: 25 mar 2023, 21:06

Re: BPOC2020 donateurs bedankt.

Bericht door Peer » 20 aug 2023, 17:07

Nog een voorbeeld hoe het oproepen tot protesten een verdienmodel is geworden (donaties om de staat aan te klagen) vinden we uiteraard bij Willem Engel. Met zijn [urlhttps://www.welingelichtekringen.nl/beroemd-2/2 ... panje.html]investering van €50.000,00[/url] was hij erg blij. De eerdere donaties aan (destijds) viruswaanzin kwamen ook op de rekening van zijn dansschool terecht. Door elke keer een rechtszaak (bewust) te verliezen kwamen er steeds weer nieuwe donatie rondes die meer opleverden dan wat zo'n rechtszaak kost.

Gebruikersavatar
Peer
Onderzoeker
Berichten: 290
Lid geworden op: 25 mar 2023, 21:06

Re: BPOC2020 donateurs bedankt.

Bericht door Peer » 20 aug 2023, 17:15

Opvallend genoeg zijn diegene die bovenstaande figuren wel geloven ook dezelfde die o.a. Poetin/Rusland steunen en tegen het WEF zijn. De uitspraak "You will own nothing and be happy." komt daarbij nogal eens naar voren. Het is een zinnetje die eindeloos is geciteerd op de social media en door de "wakkeren" (want zij zijn natuurlijk geen volgzame schapen) zonder enig onderzoek of twijfel is gedeeld.
Een mooi artikel met de feiten: Factcheck: nee, het World Economic Forum wil het eigendomsrecht niet afschaffen

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: BPOC2020 donateurs bedankt.

Bericht door Tammy » 20 aug 2023, 17:26

’You will own nothing and you’ll be happy‘
Dat zinnetje is inderdaad totaal uit zijn verband getrokken Peer.
Ik heb dat al een aantal keren beschreven op het forum .
Maar er zullen altijd mensen zijn die de verkeerde uitleg blijven geloven.
Heel gek is dat.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: BPOC2020 donateurs bedankt.

Bericht door Vitharr » 20 aug 2023, 21:34

Tammy schreef:
20 aug 2023, 17:26
Maar er zullen altijd mensen zijn die de verkeerde uitleg blijven geloven.
Heel gek is dat.
Valt wel mee als je in overweging neemt dat er ook nog steeds mensen in Rutte geloven.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: BPOC2020 donateurs bedankt.

Bericht door Tammy » 21 aug 2023, 04:53

Maar die doet niet aan donaties Vitharr. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13677
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: BPOC2020 donateurs bedankt.

Bericht door Fenna » 21 aug 2023, 08:19

Tammy schreef:
21 aug 2023, 04:53
Maar die doet niet aan donaties Vitharr. :mrgreen:
Nee, hij doneert alleen ons geld aan Zelensky :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13677
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: BPOC2020 donateurs bedankt.

Bericht door Fenna » 21 aug 2023, 08:20

Vitharr schreef:
20 aug 2023, 21:34
Tammy schreef:
20 aug 2023, 17:26
Maar er zullen altijd mensen zijn die de verkeerde uitleg blijven geloven.
Heel gek is dat.
Valt wel mee als je in overweging neemt dat er ook nog steeds mensen in Rutte geloven.
:mrgreen: ;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: BPOC2020 donateurs bedankt.

Bericht door Vitharr » 21 aug 2023, 17:26

Ik wil wel iets delen. In het Factcheckstuk staat een foto met tekst uit Time. Dit stuk wordt aangemerkt als echt. Ik zag het en mijn allergie speelde direct op. Er wordt gesproken over 'we' (wij) die de happy few verrijkt hebben, sociale zekerheid ondermijnen en de gezondheid van onze planeet verkwanselen. Dat zou de jeugd het recht geven om boos op 'us' (ons) te zijn. (lees het zelf ook even)

Wie zijn 'we' hier? Ik ben geen jeugd maar wel al mijn hele leven boos op diezelfde 'we' vanwege exact wat daar opgesomd wordt. Maar ik wordt niet hetzelfde recht toegekend als de jeugd in deze tekst. Dan insinueer je onterecht dat ik bij 'we' hoor en dus geen recht van spreken heb.En het is toevallig wel zo dat die 'ze' die ik hier hoofdverantwoordelijk voor hou WEF fans zijn. Daarom ben ik ook geen fan van zulke denktanks.

Sinds Corona zijn velen van ons door semantische trucs van diezelfde kliek (WEF fans uit Den Haag) complotdenkers omdat we niet alles geloven wat Den Haag predikt. Voorheen moest je stelselmatig alle gevestigde feiten verwerpen om complotdenker te zijn. In de nieuwe definitie is wantrouwen van 1 Haagse claim al voldoende voor dat label. Hetzelfde geldt voor de term 'antivaxer'. Voor Corona was een antivaxer iemand die tegen alle vaccinaties was, nu hoef je maar 1 willekeurig vaccin te weigeren voor hetzelfde label.

Ik heb de griepvaccinatie geweigerd en geloof niet dat er aan het begin van de pandemie geen medische mondkapjes verkrijgbaar waren zoals Den Haag verkondigde omdat wij ze in onze sector ook moeten hebben en ze zo goed verkrijgbaar waren dat wij ze aan de lokale ziekenhuizen doneerden. En dat maakt me tegenwoordig dus complotdenker en antivaxer.

Oh ja, en die privé interventies bij politici dan. Onze regering zegt; 'dat doe je niet, daar debatteer je over in een democratie'. Diezelfde regering als de oppositie eensgezind een debat aanvraagt; 'geen steun voor dit debat'. Dat heb ik veel te vaak gezien bij die clowns.

Dat wou ik even kwijt. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: BPOC2020 donateurs bedankt.

Bericht door Tammy » 21 aug 2023, 18:46

Mooi zo Vitharr , altijd goed van je afschrijven. ;P!

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie