Bizarre nieuwtjes

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 13 jul 2018, 07:09

ja je doet geen flikker , nou de mijn waren wa een week lekker werken wel toe aan een knipparty , nou lijkt het me dat op deze nagels een partij lak -oid- zit waar je eng van word ,, maar t gewoon bezopen, idd hoe leeft zo iemand/? of leeft die niet? ,,,e nou uni zou die vent een flinke kluif hebben ;)
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 13 jul 2018, 07:18

Ik vraag mij af, hoe hij naar Sassenheim ging. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 13 jul 2018, 09:40

@Uni is een goeie na denker kan ook late lopen g...water over ...´s bodem ,;;;;;; ;)

@,,dit vind ik erg, wat heb je dan aan de kreet to protect and surve ,, te beschermen en dienen -vrij nederlandsch ;)
De politie heeft zaterdag een stroomstootwapen ingezet tegen een demente 73-jarige man die agressief werd in een verpleeghuis in Rotterdam-Noord. Na evaluatie blijkt dat dat niet toegestaan was op de afdeling van de zorginstelling.

Dit heeft de politie vrijdag bekendgemaakt.

Volgens de verklaring van de politiechef "moeten we natuurlijk als politie eigenlijk niet in dit soort instellingen hoeven optreden". De medewerkers van het verpleeghuis voelden zich echter zo bedreigd "dat er geen andere optie meer was dan de politie te bellen. De man verwondde zichzelf door zijn acties en niet wilde kalmeren."

Omdat een wapenstok inzetten of een politiehond gebruiken voor meer letsel zou zorgen, is gekozen voor het stroomstootwapen. Maar achteraf is gebleken dat dit niet is toegestaan op de bewuste afdeling waar de man verbleef.

"De familie is ter plekke ingelicht door een arts. In de afgelopen dagen zijn er vervolggesprekken geweest en die zullen ook de komende dagen worden voortgezet tussen de familie, instelling en politie", aldus de verklaring.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80380
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 13 jul 2018, 16:21



Dronken of een slechte rug ?

Ik mag toch het laatste hopen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 13 jul 2018, 16:30

Tammy schreef:
13 jul 2018, 16:21
Dronken of een slechte rug ?
Er zijn ook andere mogelijkheden te bedenken bij het zien van dit filmpje ... [think]

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80380
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 13 jul 2018, 16:33

En welke mogelijkheden zijn dat ?


Bij een andere gelegenheid bleek hij wel dronken te zijn.


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 13 jul 2018, 16:51

Sciatica, Ménière, dementie and so on ...
De man gedraagt zich sowieso merkwaardig.
Maar ja, dat doet Trump ook.
En Rutte ook, maar Femke Halsema liet me tijdens haar beëdiging heel even smelten.
Prachtige uitstraling heeft die dame.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80380
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 13 jul 2018, 16:58

Ze hebben het over rugpijnen.
Als het is wat jij zegt Gast1, dan misschien tijd om af te treden ?

Femke heb ik niet gezien.
Als ik die vreselijke stem hoor word ik al lichtelijk agressief. :mrgreen:
Laat staan als ik die hypocriet zie met haar droom waanbeelden.
Sorry Gast1 ben ontiegelijk allergisch voor haar en ook die Klaver, heel die partij.
Maar fijn dat jij het leuk vond. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 13 jul 2018, 17:26

Hihhihi ... ik zeg niet wát het is Tammy, het kán van alles zijn.
Femke liet mij smelten tijdens haar beëdiging én ze heeft een prachtige uitstraling vind ik.
Maar ik ben er niet minder allergisch voor dan jij hoor.
En dat heb ik ook bij de Jessias ...

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80380
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 13 jul 2018, 17:35

Het is door Dijsselbloem die voor het eerst over drank begon bij Juncker.
Stel je voor dat het toch waar zou zijn, hij is al een malloot maar dan nog erger.
Eens horen we de waarheid wel.

Dan ben jij Nederlands allergisch Gast1, want Italiaanse allergie omvat alles, geen stukje word overgeslagen .
Ook de uitstraling niet, alles is negatief dan .[joker]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 13 jul 2018, 18:04

Hihihi ... nee, zo 'ernstig' heb ik dat niet.
Maar ... ik kan het mij wel voorstellen. [jaja]
Vroeger had ik dat ook wel, toch heb ik daar -gelukkig- afscheid van kunnen nemen.
Niet bewust hoor, het 'verdween' vanzelf ... :wink:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80380
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 13 jul 2018, 18:07

Bij mij verdwijnen dingen niet zomaar, vaak worden ze sterker. :rolfl:

En nu hou ik op. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 13 jul 2018, 19:18

Hihihi ... fijn weekend meissie.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 14 jul 2018, 07:00

al heb je de daad niet de naam heb je wel... voor altijd
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 14 jul 2018, 07:30

© ANP Amsterdamse ligt half jaar dood in woning,,, dit lijkt me zo erg, probeer dus ´contact´ te houde met bekende buren ,,,,,

Een 84-jarige vrouw heeft vermoedelijk een half jaar dood in haar woning aan de Marten Corverhof in Amsterdam Slotervaart gelegen.
Buurtbewoners hadden de politie gebeld omdat ze haar al weken niet meer hadden gezien.

Geen familie
Volgens een woordvoerder van de politie leidde de vrouw een zeer teruggetrokken leven. Ze had met niemand contact, deed vrijwel nooit de deur open en had geen familie in Nederland. De vrouw woonde al jaren in de woning.

Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de bejaarde vrouw al zeker zes maanden geleden is overleden. Van een misdrijf is geen sprake, ze is een natuurlijke dood gestorven. Het stoffelijk overschot is vorige week gevonden. fijne dag verder

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/opmerke ... OCID=HPDHP :rolleys: vergete sorry
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 14 jul 2018, 10:06

over Junker, na gelezen te hebben van zijn auto ongeluk en hetgeen eruit voort kwam, nou is niet zo lekker ,, ik geef de man voordeel van de twijfel ,,, anders zou ik ook heel vaak ´dronken ´op straat liggen ,, voor 3den, gelukkig weten vaste buren de reden .. máár anderen zie je toch met een boogje om je heen lopen ...... je ziet ze dan ´wat´ denken ..... maarja het zij zo

Afbeelding
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 14 jul 2018, 10:16

Chinezen moeten hun doodskisten inleveren

door Jan van der Putten
11 juli 2018

Beijing – Begraven is ook in China peperduur.
De kist is duur, de plechtigheid nog duurder en de grond het duurst. De overheid bepleit daarom de ecologische uitvaart, bij voorkeur crematie.
Zonder inspraak van de betrokkenen worden graven en doodskisten die de aanstaande doden voor zichzelf hadden gekocht vernietigd.
Dat cremeren haaks staat op het volksgeloof is geen punt. Het past bovendien prima in de uitroeiing van een rebelse cultuur als die van de Oeigoeren.

Volgens aloude traditie moeten lichamen na de dood zo veel mogelijk intact blijven – vandaar dat Chinezen weinig ophebben met orgaandonatie –
want de doden zijn niet echt dood. Over het graf heen bemoeien ze zich met het leven van hun afstammelingen, die hen vereren om hen gunstig te stemmen
en op hun officiële feestdag, Gravendag, hun tombe schoonvegen. Daarna richten ze op het graf een maal aan en verbranden ze papieren geld en andere
nuttige dingen voor het leven na de dood. Je kunt je (voor)ouders niet erger beledigen dan door geen kinderen te krijgen en daardoor van je familie
een ‘dode tak’ te maken. Daarom blijven homo’s het liefst in de kast.

Maar de voorouderverering wordt bedreigd door de schaarste en duurte van de grond en door de Communistische Partij.
Binnen zes jaar zal alle ruimte voor graven opgesoupeerd zijn. Een beetje graf kost tegenwoordig meer dan één rib uit het lijf.
De toekomst is aan de crematie. De as wordt uitgestrooid in zee, als voedingsstof gebruikt voor bloemen of bomen, bijgezet in een muur,
in de grond opgestapeld of begraven in een biologisch afbreekbare urn.
In 2020 moet, mede dankzij overheidssubsidies, de lijkbezorging voor bijna honderd procent bestaan uit crematie.

De Groene Amsterdammer

Afbeelding

Heftig deze verordening voor iets dat zo belangrijk is in de gemeenschap, en een rite die eeuwenoud is.
Als is de grond zo duur (volgens mij is China heel erg groot) dan is er toch wel een oplossing?
Tenzij de regering gewoon van het hele 'gedoe' af wil????
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 14 jul 2018, 11:15

@,,Zonder inspraak van de betrokkenen worden graven en doodskisten die de aanstaande doden voor zichzelf hadden gekocht vernietigd. dat vind ik zo bezope is hetzelfde als die achterlijke dakhazen die in Frankrijk -dacht- ik bij een slagerij de ramen inslaan .....waarom zo dom die beessies zij toch al dood? oke hier moet je nog doodgaan , het idee al , maar die kisten zijn er al wat is het nut ....
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 15 jul 2018, 10:38

moet je daar nog aandacht aan besteden , achterlijke
In Magaluf op Mallorca is opnieuw een jonge Brit om het leven gekomen door een val van 20 meter. Thomas Channon is al de vierde dode die is gevallen bij “balconing” in die badstad dit jaar en de derde in hetzelfde hotel. Sinds mei zijn al zeker 15 stomdronken Britten zo tijdens een vakantie in Spanje van een balkon gevallen. Tien van hen waren jonger dan dertig jaar oud.
Balconing is van het ene balkon naar het andere springen of vanaf een grote hoogte het zwembad induiken. En dat gaat nogal eens mis: vorige zomer overleden er alleen in Magaluf al zeker zes jongeren door. De teller staat nu op vier. En de zomer is nog jong. Net als de doden.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 16 jul 2018, 07:18

mocht je nog es in Dubai komen vergis je dan niet in de automaten ..dit is nl géén sigaretten automaat maar een goudstaaf!!

Afbeelding [doh] :loveU:
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie