Bizarre nieuwtjes

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 26 jul 2018, 12:38

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 26 jul 2018, 12:44

taigitu schreef:
26 jul 2018, 11:57
Ter afsluiting.
Het blijft een mens die in haar optiek zichzelf helemaal heeft gegeven.
Daarnaast heeft haar omgeving, ofwel derden, haar die ruimte gegeven om zich te ontwikkelen zoals ze zich heeft ontwikkeld, met alles wat we nu weten.
Alles is niet zwart van wat ze heeft gedaan. Die heilig verklaring kwam vanuit de kerk, het instituut, want het icoon bracht heel veel geld binnen en dat moest zo blijven.
Een mens blijft uiteindelijk een mens met zijn of haar beperkingen.
Maar de waarheid mag gekend worden?
Mooie afsluiting in dezen en helemaal waar.
De waarheid echter mag in dit soort zaken vaak niet gekend worden.
Er zijn altijd weer bepaalde groeperingen die het 'niet willen weten', de 'ogen sluiten' of het gewoon ontkennen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 26 jul 2018, 19:10

Afbeelding

Bizar: Migranten bestormen enclave met vlammenwerper.

Migranten bestormen Spaanse enclave met bruut geweld.

Ongeveer 600 gewelddadige immigranten uit Sub-Saharische landen hebben in Marokko de Spaanse enclave weten binnen te dringen. Daarbij werden onder meer vlammenwerpers en ongebluste kalk gebruikt.
De politie werd in de vroege ochtend verrast door de bestorming, waarbij immigranten agenten bekogelden met stenen en uitwerpselen. Ook namen ze agenten onder vuur met zelfgemaakte vlammenwerpers en ongebluste kalk. Die laatste stof kan gevaarlijke brandwonden veroorzaken door direct contact met de huid.

Het geweld was ‘ongekend’, zei een politiewoordvoerder naderhand. Ongeveer 800 immigranten deden mee aan de bestorming: 602 van hen wisten daarmee de enclave binnen de dringen, meldt de Duitse krant Die Welt.

Asielzoekers lieten zich juichend afvoeren naar opvangkamp.

Volgens het Rode Kruis zijn er 150 gewonden gevallen door de bestorming, onder wie 22 politieagenten. Zestien gewonde asielzoekers zijn in het zieken huis opgenomen. Volgens het Rode Kruis raakten 132 immigranten bovendien gewond doordat zij over het hek waren geklommen, dat omlijnd is met prikkeldraad. De immigranten verschaften zich met grof geweld toegang tot de enclave door een zes meter hoge muur te beklimmen. Anderen werden tegengehouden door de Marokkaanse politie.

De immigranten die de enclave wisten te bereiken, lieten zich vervolgens al juichend vervoeren naar een opvangkamp. De bestorming duurde alles bij elkaar meer dan een uur. De enclave Ceuta is populair onder immigranten. Vooral jonge mannen uit Afrikaanse landen proberen via Ceuta, en de andere Spaanse enclave Melilla, de Europese Unie (EU) te bereiken.

Ondanks hekken proberen asielzoekers enclave te bestormen
Het opvangkamp in Ceuta heeft plaats voor 600 personen maar zit al geruime tijd vol. Daar duurt het vaak meer dan een jaar voordat immigranten worden overgebracht naar het Spaanse vasteland. Om Ceuta en Melilla staan hoge hekken, maar toch proberen asielzoekers toch elke keer binnen te dringen.
De nieuwe Spaanse minister van Binnenlandse Zaken Fernand Grande-Marlaska kondigde na zijn aantreden in juni aan dat hij het prikkeldraad op de hekken wilde laten verwijderen. Dat is vooralsnog niet gebeurd.

BRON.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>..

Dit tuig word hopelijk toch meteen terug gestuurd mag ik hopen?
Vlammenwerpers ? :shock:
Europa zit niet te wachten op dit soort gewelddadige mannen, er liggen 22 agenten in het ziekenhuis niet normaal meer.
Dit geweld moeten we echt niet pikken want dan is het hek van de dam.
Meteen eruit met dit soort figuren.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13659
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Fenna » 26 jul 2018, 21:26

Tuig is het!
Daar hebben we al genoeg van.
Misschien wil Mypos er een paar.
Die ziet alleen het goede in deze mensen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 26 jul 2018, 21:45

Misschien wil Mypos er een paar.
Laat hij dan daar na toegaan, anders zitten wij ermee opgescheept.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 27 jul 2018, 07:09

hoop niet dat jullie me niet kwalijk nemen dat het me effe geen moer doet , want op diezelfde tijd waren de ramen hier - toen dat jullie dit scheven- matglas van de stortregen en werd er driftig gegooid met hagelstenen van knikker formaat, later onweer en windstoten .... terwijl die gasten op Buienradar zeiden neerslag 0.0 ja me hoela was zo zwart als de nacht ...
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 27 jul 2018, 08:27

Ik las het in de krant, Rotterdam heeft echt noodweer gehad.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 27 jul 2018, 09:50

hm ja. vanmorge bij boodschappe doen zei iemand voor me wat een noodweer gisteravond.... had je de andere moe zien kijke,,,,die woonde schijnbaar alle nét buiten dat noodweer ... als enig kon ik het beamen,,de cassiere stond er ook verloren bij ,ze zei ,toen ik aan kwam dacht ik welke gek is er zo bezig geweest door de takken en blaren.... blijkbaar precies over hart -coolsingel.- en dan zo rechtdoor schiekade ,schieweg , de Rijksweg naar Franciscus ev.. nouja kijke wat het morgen woord dus nú een fijn dag
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 27 jul 2018, 10:29

univers schreef:
26 jul 2018, 12:38
Afbeelding

MEXICO-STAD (ANP) - Mexico heeft de noodtoestand uitgeroepen voor een groot deel van het land vanwege de hitte. Op sommige plekken steeg het kwik naar 45 graden Celsius.

Mexico gaat sinds maandag gebukt onder een hittegolf. In de stad Mexicali zijn daardoor zeker zeven mensen bezweken. De noodtoestand geldt voor 650 steden en gemeenten. De regeling maakt het mogelijk met geld uit speciale fondsen maatregelen te nemen.

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
m´n nicht had al geschreven -woont Mexcicostad- ,maar dat het zo erg was ,,wauw
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 27 jul 2018, 10:34

Whawhawhawha

De software waarmee Amazon gezichten scant heeft als onderdeel van een protest 28 Amerikaanse Congresleden onterecht aangewezen als crimineel.


Om te laten zien dat de software van Amazon niet nauwkeurig is, heeft burgerrechtenorganisatie American Civil Liberties Union (ACLU) gezichtsherkenning toegepast bij foto's van Amerikaanse Congresleden in vergelijking met een politiedatabase. Wat bleek: 28 Congresleden werden met een minimale zekerheid van 80 procent aan een criminele mugshot gekoppeld. Dat meldt persbureau Reuters.

Voor de test betaalde ACLU slechts 12,33 dollar aan Amazon om de scan uit te voeren. De organisatie protesteert hiermee tegen het feit dat Amazon de software genaamd Rekognition verkoopt aan overheden. Ook de Amerikaanse politie in Oregon en Florida maakt er gebruik van. Eerder sprak de president van Microsoft Brad Smith zich uit voor de mogelijkheid van regulering van dit soort software.

Brief naar Bezos

Drie senatoren die als crimineel werden aangewezen hebben een brief gestuurd naar Jeff Bezos, de baas van Amazon en rijkste man ter wereld. Amazon zegt niets te doen met het protest. "We blijven enthousiast over hoe beeld- en videoanalyse een drijver van een betere wereld kan zijn", aldus een woordvoerder tegen Reuters.

Verder laat het bedrijf weten dat een 80 procent zekerheid niet genoeg is. Het bedrijf adviseert een zekerheid van 95 procent voordat conclusies mogen worden getrokken.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/opmerke ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 28 jul 2018, 13:29

het moest er een keer van komen .....
Wederom is een baby'tje overleden, nadat zijn moeder hem in de auto was vergeten. Het 3 maanden oude jongetje zat de hele dag in een bloedhete auto in de Amerikaanse staat Indiana. De hulpdiensten zijn radeloos en roepen mensen op om hun achterbank te checken voordat ze de auto verlaten.
De vader van het jongetje hoopt dat zijn hartverscheurende verhaal andere ouders waarschuwt. „Zodat dit niet nog een keer gebeurt”, aldus de vader.

De moeder van het jongetje vergat haar zoontje af te zetten bij de dagopvang en begon - net als iedere andere dag - aan haar werkdag. Toen zij rond half 5 terug kwam bij haar auto, was het 3 maanden oude jochie niet meer bij bewustzijn. Ze haalde hem uit de auto en begon hem mond-op-mondbeademing te geven, maar dit mocht niet meer baten. Haar zoontje, Aiden, was al overleden. Zo meldt The Independent.

„Ik snap niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Mijn hart is gebroken”, zegt de vader van Aiden tegen lokale media. De politie is een onderzoek gestart naar de dood van het jongetje.

Tragisch

Aiden is de 29e die dit jaar in Amerika is overleden in een hete auto. Hulpdiensten roepen automobilisten op om altijd voor de zekerheid hun achterbank te checken.



----- of ik het snap een grote NEE!!!!!! ,, dan ben je geen kinderen waard.. gewoon ego figuren ,,, ligge die kinders dan onder een stapel dekens dat ze niet opvallen ,, nee ....

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 28 jul 2018, 13:33

Ik snap dit soort mensen ook niet. :?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 31 jul 2018, 09:51

en dan zijn er nog mensen die zeggen opwarming? fake ......

Afbeelding [doh]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 31 jul 2018, 10:59

De ’balkonspringers’ zijn weer terug op vakantie-eiland Mallorca.
De autoriteiten vrezen dat er snel nog veel meer doden gaan vallen onder overmoedige jonge vakantievierders die vanaf hun balkon het zwembad in springen of naar de buren ’overklimmen’.

Afgelopen weken zijn maar liefst drie stomdronken toeristen te pletter geslagen toen ze niet in het zwembad of bij vrienden terecht kwamen maar op het beton vielen, zo schrijft de Mallorca Daily.
In Magaluff zijn de afgelopen weken vier mensen op bon geslingerd na een idiote klimactie. De boetes starten bij 600 euro maar lopen op tot 1500 euro.

Afgelopen weekend stortte een zwaar benevelde 25-jarige Hongaarse nog van haar balkon op een auto
moet dat dan de toekomst zijn , blij dat k het meeste heb gehad .....
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP


evenals die achterlijke die uit de auto stappen om een dansje te doen... nou dan spoor je toch echt voor geen meter
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 31 jul 2018, 11:05

Dat ze springen, vind ik niet erg.
als ze maar onderuit roepen. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 31 jul 2018, 11:06

Geen medelijden met dit soort lui als het mis gaat.
De domheid is niet te filmen van dit soort volk.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 31 jul 2018, 11:35

ik dorst het niet neer te zetten maar jullie wel groots , nou Tammy moet je niet zeggen ze filmen wat af die gekken, en als er een voor dood in een hoek ligt filmen ze door máár vragen wel stikkend van de lach ,gaat het joh ...... waar op dat moment het verstand zit -indien het er is- wet ik niet maar heb ergens wel medelij met die eikels
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 31 jul 2018, 11:46

Jij mag gewoon zeggen wat je wilt zeggen hoor Herman50. :grin:
Deze figuren zijn zo stom als het achtereind van een varken.
Mensen zeggen vaak dat onbezonnen gedrag komt omdat ze jong zijn.
Onzin, heeft alles te maken met domheid.
Ze zijn geen vijf jaar meer.
Want er zijn zat jongelui die dit niet doen.
Het is een belediging voor alle jonge mensen die wel hun hersens gebruiken om ze op 1 hoop te gooien met deze mafkezen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

gusteman

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door gusteman » 31 jul 2018, 11:59

herman50 schreef:
28 jul 2018, 13:29
het moest er een keer van komen .....
Wederom is een baby'tje overleden, nadat zijn moeder hem in de auto was vergeten. Het 3 maanden oude jongetje zat de hele dag in een bloedhete auto in de Amerikaanse staat Indiana. De hulpdiensten zijn radeloos en roepen mensen op om hun achterbank te checken voordat ze de auto verlaten.
De vader van het jongetje hoopt dat zijn hartverscheurende verhaal andere ouders waarschuwt. „Zodat dit niet nog een keer gebeurt”, aldus de vader.

De moeder van het jongetje vergat haar zoontje af te zetten bij de dagopvang en begon - net als iedere andere dag - aan haar werkdag. Toen zij rond half 5 terug kwam bij haar auto, was het 3 maanden oude jochie niet meer bij bewustzijn. Ze haalde hem uit de auto en begon hem mond-op-mondbeademing te geven, maar dit mocht niet meer baten. Haar zoontje, Aiden, was al overleden. Zo meldt The Independent.

„Ik snap niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Mijn hart is gebroken”, zegt de vader van Aiden tegen lokale media. De politie is een onderzoek gestart naar de dood van het jongetje.

Tragisch

Aiden is de 29e die dit jaar in Amerika is overleden in een hete auto. Hulpdiensten roepen automobilisten op om altijd voor de zekerheid hun achterbank te checken.



----- of ik het snap een grote NEE!!!!!! ,, dan ben je geen kinderen waard.. gewoon ego figuren ,,, ligge die kinders dan onder een stapel dekens dat ze niet opvallen ,, nee ....

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
Dit soort drama zou kunnen vermeden worden wanneer de overheden er zouden toe overgaan bepaalde zaken te verplichten ..... zoals bijvoorbeeld dat baby's en peuters verplicht moeten vervoerd worden op de passagierszetel vooraan, in daartoe aangepaste zitjes. Hier in België is het (nog) niet wettelijk verplicht maar het wordt wel aangeraden. Ook moet elke nieuw verkochte wagen al meer dan tien jaar voorzien zijn van een mogelijkheid om de airbag aan de passagierskant uit te schakelen zodat babyzitjes kunnen gebruikt worden.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 31 jul 2018, 12:36

ja oke, dacht dat eht hier -verplicht-was dat ze achterin zaten ivm een aanrijding oid,, maar dan nog ik heb er geen maar als je een auto hebt , zie het vaak aan m´n neef als ie komt, niet uitgebreid maar gewoon effe kijke of alles dicht is en als je dan nog je kind over het hoofd ziet , zo snel mogelijk rijbewijs inleveren en naar opticien ,, maar dan snap ik ook niet dat er niemand anders dit heeft gezien ,, of werkt ze alleen op dat bedrijf de rest robots?
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie