Bizarre nieuwtjes

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 24 nov 2012, 05:24

Taigitu, ik zal de anderen sluiten.
Tijd voor vers nieuws. :mrgreen:
Gebruiken we deze. :grin:

Ciao. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 24 nov 2012, 05:48

Grootste Britse gezin breidt verder uit.

Hoewel Sue Radford inmiddels zestien koters op de wereld rond heeft lopen en een maand terug voor de laatste keer beviel, verlangt de 37-jarige 'babymachine' naar nog meer kindergrut.

Afbeelding
Sue Radford en haar man met hun zestien kinderen.

''Ik vind het geweldig om moeder te zijn'', vertelt de vrouw, die op haar veertiende voor het eerst zwanger raakte, vrijdag in The Sun. ''Ik word altijd emotioneel wanneer ik mijn kinderen samen zie.''

De vrouw runt met haar man een eigen bakkerij in het Britse Morecambe. ''Ik weet dat mensen soms naar ons staren, maar ze beseffen niet hoe toegewijd we zijn. Mischien hebben we zelfs het geluk dat we er nog eentje bij krijgen.''


Iedere week is het gezin alleen al aan eten 250 pond (bijna 310 euro) kwijt. Het gezin ontvangt geen extra geld van de overheid en betaalt alles zelf om in hun onderhoud te voorzien.

Bron: De Telegraaf.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jullie weten nu onderhand wel hoe ik over grote gezinnen denk. :mrgreen:
Mijn nekhaartjes staaan weer overeind.
Gelukkig betalen ze het allemaal zelf.
Maar dit soort vrouwen maken mij altijd prikkelbaar.
16 en nog meer?...............tuurlijk , denken aan de overbevolking doen we natuurlijk niet he?
Maar ja, leven en laten leven maar he ?

Ik ga mijn bloeddruk pilletje maar eens pakken...........2 deze keer , lijk me wel goed voor me nu. :roll:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 24 nov 2012, 06:14

Hahahaha... rustig maar Tammy. Je bent weer lekker aanwezig en dat is te merken. Zestien kinderen is inderdaad bizar en ik vraag me af of de vrouw daar overigens wel voor 'ontworpen' is. Daarnaast vind ik het ook onverantwoord op velerlei gebied en asociaal, dus ik ben het wel met je eens. :wink:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 24 nov 2012, 06:19

De pilletjes zijn aan het werken Gast1, deze dame is weer rustig. [joker]

Fijn dat jij het er ook mee eens bent.
Soms denk ik dat ik helemaal alleen sta in dit soort zaken. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 24 nov 2012, 06:26

Nee hoor, ik ben het wel vaker met je eens. :wink:
Ik was vandaag een beetje eerder wakker en ik heb werkelijk geen vermoeden waarom. Meestal weet ik dat wel. Waarschijnlijk zijn het invloeden van buitenaf waar ik dan onbewust toch voor open sta. Toch beginnen mijn luiken weer dicht te vallen. Ik ga nog een uurtje lekker tukken.
[wave]

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 24 nov 2012, 06:28

I know. :wink:

Slaap lekker and sweet dreams.! :zzz:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Susan » 24 nov 2012, 13:50

[quote="Tammy
De vrouw runt met haar man een eigen bakkerij in het Britse Morecambe. ''Ik weet dat mensen soms naar ons staren, maar ze beseffen niet hoe toegewijd we zijn. Mischien hebben we zelfs het geluk dat we er nog eentje bij krijgen.''

Iedere week is het gezin alleen al aan eten 250 pond (bijna 310 euro) kwijt. Het gezin ontvangt geen extra geld van de overheid en betaalt alles zelf om in hun onderhoud te voorzien.

Bron: De Telegraaf.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jullie weten nu onderhand wel hoe ik over grote gezinnen denk. :mrgreen:
Mijn nekhaartjes staaan weer overeind.
Gelukkig betalen ze het allemaal zelf.
Maar dit soort vrouwen maken mij altijd prikkelbaar.
16 en nog meer?...............tuurlijk , denken aan de overbevolking doen we natuurlijk niet he?
Maar ja, leven en laten leven maar he ?

Ik ga mijn bloeddruk pilletje maar eens pakken...........2 deze keer , lijk me wel goed voor me nu. :roll:[/quote]

Nou nee, ik wordt er niet prikkelbaar van hoor, al heb ik ook mijn bedenkingen om bepaalde redenen, en niet alleen vanwege overbevolking.
Dit vind ik ook veel te veel,voor iedereen. Zéker als je geen hulp er bij hebt elke dag weer voor de bergen was,en om alles op orde en schoon te houden. Alleen de wasmachiene draait daar al 3 4 keer per dag voor kleding, over de 18 dekbedhoezen + onderlakens, al die handoeken theedoeken enz enz heb ik het dan nog niet eens!
Hoe toegewijd ze ook mogen zijn,en met alle goede bedoelingen, ook dát geloof ik wel van deze mensen,
leert de ervaring dat het zelfs met twee personen een enorme taak is. Zelfs als je de hele dag tot 's avondslaat contenu aanwezig bent met z'n tweeën, kan je bijna niet ieder kind die aandacht volop geven die het nodig heeft.
Als de man dan de hele dag in hun bakkerij aan het werk is, staat die vrouw er dus grotendeels alleen voor, en gegarandeerd dat er een grote kans is, dat de oudste kinderen dit op een of andere manier zullen moeten bezuren. Alleen als ze zich puur met de kinderen zou bezig kunnen houden en een ander
het meeste van alle rompslomp er om heen voor zijn/haar rekening neemt, hoeft niet een kind er bij in te schieten wat persoonlijke aandacht betreft.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 24 nov 2012, 17:06

Maar laten we wel wezen, het is een mening van ons en het is de keuze van de ouders. Wij zijn slechts toeschouwers die aan wal staan. Wanneer deze mensen hun geluk er in vinden en wij beoordelen, wie zijn wij dan? Ik deel jullie mening primair, maar toch ...............

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Susan » 24 nov 2012, 17:22

Daarom gaf ik ook alleen aan, wat mijn gedachten er over zijn. Mijn oordeel dus, en geen veroordeel, niet met 'dat mag niet'of, dat men dit zou moeten verbieden, zie je.
Het is een ieders recht daar in hun eigen keuze te volgen, anders gaan we China bijv achterna en zoiets moeten we gewoon niet willen.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 24 nov 2012, 17:42

Weet ik, weet ik, weet ik, weet ik, weet ik, weet ik, weet ik, weet ik, weet ik ...
Ik heb een beetje 'gekke zin' en voel me 'waanzinnig goed' een-twee- hupsakadee:

:chicken: :chicken: :chicken: :chicken:

Ik ga lekker douchen en hou van jou, en dat mag iedereen weten.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Susan » 24 nov 2012, 17:53

:rolfl: :rolfl:
ik zag of voelde het ook niet als een 'aanval' hoor, "nee
ik hou ook van jou, leuk en lief ook dat je dat er zo neer zet, en waarom ook niet :grin:

Dit heb je nog niet gezien maar:
('k heb nét een stukje onder het spirituele topic 'Grenzeloos inzicht' gezet....er wordt zo weinig gelachen... :mrgreen: )
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 24 nov 2012, 19:42

Susan schreef:Daarom gaf ik ook alleen aan, wat mijn gedachten er over zijn. Mijn oordeel dus, en geen veroordeel, niet met 'dat mag niet'of, dat men dit zou moeten verbieden, zie je.
Het is een ieders recht daar in hun eigen keuze te volgen, anders gaan we China bijv achterna en zoiets moeten we gewoon niet willen.
Ik viel ook niet aan hoor Suuskesies en wanneer je mijn primaire reactie leest, zie je dat ik dat dus wel oordeelde en zelfs veroordeelde:
.......Zestien kinderen is inderdaad bizar en ik vraag me af of de vrouw daar overigens wel voor 'ontworpen' is. Daarnaast vind ik het ook onverantwoord op velerlei gebied en asociaal.........
We doen het vaker. We plaatsen berichten en eigenlijk bedoelen we het anders. Ik doe dat wel eens vaker en ik lees dat dat andersom ook gebeurd. Het is de kunst van de ontvanger om het te destilleren en lukt dat niet meteen, dan kan men vragen stellen. We vragen te weinig en vullen meteen in. Dat is niet voor jou bedoelt Suus, ik bedoel het in het algemeen. Soms ben je verbaasd dat iemand iets uitspreekt wat je nooit 'verwacht' (ik blijf een hekel aan dat woord hebben) had, en dan helpt vragen ...

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 25 nov 2012, 04:50

Ja, die ouders moeten het zelf weten natuurlijk , maar ik vind het te gek voor woorden.
Ik ben zelf moeder, maar wil ook tijd voor mezelf.
Ik was namenlijk al een persoon voordat ik moeder werd.
Ik heb het gevoel dat dit soort vrouwen dat niet meer kennen, maar ja leven en laten leven. :rolleys:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 25 nov 2012, 04:55

Dochter bezorgt moeder bijna hartaanval met deze foto aan klif Grand Canyon.

Afbeelding

Het zal jou maar overkomen als overbezorgde moeder. Je krijgt een schrikwekkend beeld toegezonden van je dochter die zich ternauwernood aan de rotsen vastklampt. Rebecca Busch kreeg bijna een hartaanval toen ze het beeld, dat volledig werd in scène gezet door haar hartedief, onder ogen kreeg.

Rebecca Busch was er niet gerust op toen haar dochter Samantha naar de Grand Canyon trok. "Gedurende de hele week die aan mijn vakantie voorafging, zat moeder me constant te waarschuwen voor alle mogelijke gevaren en de nodige doemscenario's passeerden keer op keer de revue", vertelde de 22-jarige deugniet aan ABC News.

"Ik wilde haar eens in het ootje nemen." En dat lukte aardig. De foto, die Rebecca via haar GSM toegestuurd kreeg, joeg haar de stuipen op het lijf. In realiteit stond Samantha veilig op een richel toen haar vriend de veelbesproken foto nam. Bovedien liet de twintiger een hele week niks van zich horen om het verhaal geloofwaardiger te maken.

"Dit was een goede oefening voor mijn moeder om me wat meer los te laten", grapte Samantha. Gelukkig zag ook mama Rebecca achteraf het plezante er van in. "Ze was zelfs niet boos, enkel opgelucht en dit is zeker niet de laatste poets die ik haar zal bakken." Rebecca Busch is gewaarschuwd.

De bewuste foto ging trouwens in geen tijd viraal.

Bron: HLN.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ok, de foto is grappig, maar niet voor de moeder.
En al helemaal niet om een week niks van je te laten horen.
Dat doe je niet , ook al kunnen moeders soms overbezorgd zijn.
Maar die tijden heb ik ook gehad.

Al met al not done, ook al loop ik nu het risico dat ik heel erg flauw ben.
Mijn dochter had dat niet moeten flikken bij mij.
Ik heb humor zat maar dit gaat te ver.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 25 nov 2012, 05:26

OMG ... Toch zou ik waarschijnlijk heel snel schakelen dat het 'nep' is. De foto is haarscherp genomen en dat kan alleen als de fotograaf stil staat. In een dergelijk geval lijkt mij dat onmogelijk. Maar ik kan me voorstellen dat je je normaal gesproken te pletter schrikt. Het doet me denken dat ik eens in de bergen was en dat mijn vrouw een foto van me ging nemen. Naast haar stond een groepje mensen die ook in mijn richting keken. Ik kon me dat wel voorstellen, want ik stond aan een schier peilloze afgrond, achter mij was alleen maar een hele verre achtergrond van bergen te zien. Toen ik omkeek zacht ik dat er achter mij echter nog een flink 'bordes' was wat een meter dieper lag. Ik zei tegen mijn vrouw dat ik iets dieper ging staan om een nog beter effect te effectueren :grin: en sprong. Toen ik sprong zakte ik bewust door mijn knieën en ik was niet meer te zien. Het groepje mensen begon te schreeuwen en mijn vrouw schrok zich te pletter omdat ze dacht dat ik te pletter sprong. Ik weet niet wie toen harder is geschrokken , zij en dat groepje mensen of ik. De grap was niet lekker overgekomen en ik leerde mijn les. Er volgden nog héél véél meer lessen voor mij ... :-|

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 25 nov 2012, 05:33

Ooh my god Gast1, jij bent er dus ook zo eentje ! :rolfl:

Jeetje beste kerel, wil jij de vakanties van anderen mensen niet zo verpesten! [nono]

By the way.........overbezorgde moeders schakelen niet over op nep. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 25 nov 2012, 05:50

Ik heb me 'gebeterd' [joker]

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 25 nov 2012, 05:51

Gelukkig maar ! :rolfl:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Susan » 25 nov 2012, 06:29

OH! :shock:
Nee, dit zou ik ook echt niet kunnen waarderen hoor.
Gaat veel te ver.
En wat jij destijds deed ook niet hoor Gast1, jeetje mina zeg,
zo kan iemand zich werkelijk doodschrikken toch? Foei foei foei!:rolleys:
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Susan » 25 nov 2012, 06:37

Tammy schreef:Ja, die ouders moeten het zelf weten natuurlijk , maar ik vind het te gek voor woorden.
Ik ben zelf moeder, maar wil ook tijd voor mezelf.
Ik was namenlijk al een persoon voordat ik moeder werd.
Ik heb het gevoel dat dit soort vrouwen dat niet meer kennen, maar ja leven en laten leven. :rolleys:
Ja Tammy, dat dacht ik naast het andere ook, maar sommigen kunnen hun 'ei'... :mrgreen: helemaal kwijt lijkt het wel in het zorgen en bemoederen alleen.
Ook prima natuurlijk he, moet er niet aandenken geen uurtjes meer voor mij zelf te hebben. [think]
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Plaats reactie