Forumindex FAQ Zoeken Bekijk onbeantwoorde berichten Bekijk actieve onderwerpen Registreren Aanmelden
Mysterie & Wetenschap Forum
Waar mysterie en wetenschap elkaar kruisen...
Pagina 1 van 1 [ 14 berichten ] Nieuw onderwerp plaatsen Nieuw onderwerp plaatsen   Op dit onderwerp reageren Op dit onderwerp reageren

Eerst ongelezen bericht
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Bericht UFO: The Greatest Story Ever Denied Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 2:40 am
Maxi
Onderzoeker
creepy

Profiel
Bericht Re: UFO: The Greatest Story Ever Denied Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 1:55 pm
Tammy
Forumbeheerster
Ga ik na mijn vakantie uitgebreid bekijken.
En de anderen filmpjes ook.

Thanks Maxi! ;P!

This time is unique in our history.............the moment when contact becomes possible.......
Profiel
Bericht Re: UFO: The Greatest Story Ever Denied Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 10:35 pm
Maxi
Onderzoeker
Dit is de eerste film, uit 2006 denk ik, de andere is deel 2(rising moon) uit 2009/2010.

Ik weet nooit in welk deel ik ze moet posten. Ze overlappen verschillende punten.
zoals complottheorieen, buitenaardse zaken, UFO's, wetenschap en ruimtevaart.
Profiel
Bericht Re: UFO: The Greatest Story Ever Denied Geplaatst: Za Jul 31, 2010 7:33 am
MetalPig
Scepticus
Ik stem voor Mysterie. Met Wetenschap heeft het vrij weinig te maken.
Profiel
Bericht Re: UFO: The Greatest Story Ever Denied Geplaatst: Ma Aug 09, 2010 8:45 am
Tammy
Forumbeheerster
Ik zal dit verplaatsen naar Ufo`s en buitenaardsen.

This time is unique in our history.............the moment when contact becomes possible.......
Profiel
Bericht Re: UFO: The Greatest Story Ever Denied Geplaatst: Wo Aug 18, 2010 12:43 pm
Tammy
Forumbeheerster
Nog niet aan toe gekomen Maxi, maar zal zo spoedig mogelijk kijken.
Lijk me zeer interessant.

Wie heeft het hier al wel gezien?

Profiel
Bericht Re: UFO: The Greatest Story Ever Denied Geplaatst: Wo Aug 18, 2010 5:05 pm
Maxi
Onderzoeker
geeft niet hoor, ik neem aan dat er belangrijkere dingen zijn die voor gaan, bekijk het maar wanneer het uit komt :)
Profiel
Bericht Re: UFO: The Greatest Story Ever Denied Geplaatst: Do Aug 19, 2010 3:43 pm
Tammy
Forumbeheerster
Ik ga denk ik morgenmiddag lekker kijken.
Manlief is dan weg met vrienden heel de dag.
Eerst werken en dan ga ik ze eens rustig bekijken. [bounce]

Profiel
Bericht Re: UFO: The Greatest Story Ever Denied Geplaatst: Do Aug 19, 2010 4:37 pm
tofu_kronos
Orakel
Ik heb hem op dvd.

Minds are like parachutes, they work better open.
Profiel
Bericht Re: UFO: The Greatest Story Ever Denied Geplaatst: Vr Aug 20, 2010 1:14 pm
Tammy
Forumbeheerster
Eerste 3 delen al gezien, heel mooi! ;P!

Profiel
Bericht Re: UFO: The Greatest Story Ever Denied Geplaatst: Vr Aug 20, 2010 2:01 pm
Maxi
Onderzoeker
mag/moet "Rising Moon" dan ook naar hier verplaats worden. is namelijk een vervolg op deze film.
Profiel
Bericht Re: UFO: The Greatest Story Ever Denied Geplaatst: Vr Aug 20, 2010 2:15 pm
Tammy
Forumbeheerster
Alles gezien nu Maxi.
Heb genoten! ;P!

Heerlijk en zo duidelijk.

Het is werkelijk ongelooflijk dat de regeringsleiders het nog steeds niet toe geven.

Hoe lang houden ze dit nog vol?............

Profiel
Bericht Re: UFO: The Greatest Story Ever Denied Geplaatst: Vr Aug 20, 2010 5:59 pm
Maxi
Onderzoeker
Je gelooft dus alles in die film?
Profiel
Bericht Re: UFO: The Greatest Story Ever Denied Geplaatst: Vr Aug 20, 2010 7:59 pm
Tammy
Forumbeheerster
Ik geloof dat er ufo`s en aliens zijn hier ja.

Over die brandstof kan ik niks zeggen, daar heb ik geen verstand van.

Profiel
Pagina 1 van 1 [ 14 berichten ] Nieuw onderwerp plaatsen Nieuw onderwerp plaatsen   Op dit onderwerp reageren Op dit onderwerp reageren