De Saturnus Matrix

That's one small step for a man, a giant leap for mankind, dat waren de woorden van Neill Armstrong toen hij zijn eerste stap op de maan zette. De ruimte en het universum interesseren ons allemaal, vind hier alles terug over ons zonnestelstel, de NASA, geplande ruimte missies en andere gebeurtenissen die ons allemaal aangaan.
Arminius

De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 19 mei 2018, 10:13

Afbeelding

Omdat je in de mythologie nogal wat namen tegenkomt leek het mij nuttig om daar eens duidelijkheid in te scheppen. Niet dat ik een expert ben op het gebied van Mythologie, maar ik maak er wel studie van en probeer het samen te vatten, zodat het overzichtelijk wordt. De laatste tijd heb ik het veel gehad over de Saturnus cult. Dit doe ik niet omdat ik het zo leuk vind. Nee, ik doe dit omdat het om ons heen barst van de Saturnus symboliek. Het 1-oogteken is een verwijzing naar de Zuidpool van Saturnus. Het dollarbiljet bevat het oog-teken, we zien het in de muziekindustrie, we hebben een eye-museum in Amsterdam. Waar u ook kijkt ziet u het oog. En dan hebben we die andere symbolen zoals de kubus, het hexagram, de zespuntige ster en het kruis, die allen verwijzen naar de Noordpool van Saturnus. Er is duidelijk een voorliefde voor Saturnus en het wordt overal in getoond. Daar lijkt een soort fanatisme achter schuil te gaan zo getuige onderstaand gebouw van het Fries museum (kubus, Baphomet en pyramide).

Afbeelding

De naam die we sinds een aantal jaren ook veel tegen komen, is ISIS. We hebben natuurlijk de terreurgroep, maar ook de ISIS cubesat (weer de kubus) en ISIS. [Integrated Systems Improved Services.] Opmerkelijk is dus dat we vandaag de dag nog steeds te maken hebben met oude mythologische verwijzingen die refereren naar planeten. De twee meest prominente zijn daarin steeds Isis en Saturnus. Deze namen kom je overal om je heen tegen en ze hebben in verschillende culturen een andere naam gekregen. Zo is de naam voor Saturnus in het oud Babylonisch, Tammuz. In het Grieks heet de planeet Kronos. En in Egypte was de naam Osiris. In de kosmologie van de Yoga-bhasya van Vyasa, wordt hij Brahma genoemd. Dat is alleen al zeer nuttig om te weten, omdat je die namen veel tegenkomt als je er studie van maakt. Met betrekking tot Isis is de naamgeving in de verschillende culturen mij nog niet helemaal duidelijk, maar in ieder geval is Isis in de Griekse mythologie Venus. Een andere benaming voor Isis is het Babylonische Ishtar.

In de oude Babylonische en Griekse mythologie zou Saturnus na de zondvloed (die in alle religies beschreven wordt) niet meer zichtbaar aan de hemel zijn geweest. Volgens de mythologie zou Venus (Isis, Ishtar) op zoek zijn gegaan naar Saturnus, en let op dat Jupiter in dit verhaal vervangen moet worden door Venus, aan de hand van de theorie van Immanual Velikovsky). Nou zult u misschien denken “Ach, wat moet ik ermee met al die bullshit van millennia geleden?” Het punt is dat de symbolen met betrekking tot “die bullshit” nog steeds ‘in your face’ gedrukt worden, dus het is op zijn minst het overwegen waard om er eens bij stil te staan waarom dat zo fanatiek gebeurt. Religie, architectuur, geheime genootschappen, koningshuizen, het bedrijfsleven; waar u ook kijkt ziet u de symboliek! Zou dit gewoon een uit de hand gelopen traditie of hobby zijn van de elitaire clubjes of zit er meer achter?

Afbeelding

Blijkbaar wordt er aan de planeten door de eeuwen heen een goddelijke kracht toegekend. Als u zich verdiept in de theorieën van Immanuel Velikovsky en David Talbott aangaande de elektrische lading in het universum, dan wordt het in ieder geval een stuk duidelijker dat er in de oudheid mogelijk een andere planetaire opstelling is geweest dan de opstelling die wij kennen. De zon die toen de aarde verlichtte was volgens hun onderbouwingen Saturnus. Saturnus was vanaf de aarde zichtbaar in een soort krans. Dit was een gevolg van de lineaire opstelling van Venus, Mars en Saturnus. De elektrische ontlading die wij nu rond onze noordpool kennen als het noorderlicht, was toen ook zichtbaar tussen deze planeten. De plasmavorming die daarbij optrad vormde tekeningen in de lucht die nagetekend werden als muurtekeningen in grotten. Sommige tekeningen dateren wel 12 duizend jaar voor christus. Ook de afbeelding van Zeus (in de Griekse mythologie de zoon van Saturnus, volgens Velikovsky de planeet Jupiter) met een raar voorwerp in zijn hand kan door de theorieën van Velikovsky en Talbott verklaard worden. Plasmaproeven in laboratoria tonen aan dat dergelijke vormen in de lucht zichtbaar moeten zijn geweest ten tijde van de oude planetaire opstelling.

Afbeelding

Zijn u de obelisken in de verschillende grote steden wereldwijd wel eens opgevallen? Op het Sint Pietersplein in Rome staat er een. Ook in Londen City vindt u er 1, maar in Nederland barst het er ook van. Ook deze obelisken zijn een verwijzing naar de oude lineaire opstelling van de genoemde planeten in de oudheid. Als u meer begrip wilt krijgen van het verschijnsel kometen, geven ook de theorieën van Velikovsky en Talbott de enige plausibele verklaring voor hun ontstaan, vormgeving en de staart die wij aan de hemel zien als ze voorbij trekken In meerdere artikelen legde ik de link tussen Saturnus, de Saturnus cult en de Saturnus matrix Als u het de moeite waard vindt om zich in de symboliek (die u ook in uw religie terugvindt) te verdiepen, dan zou ik aanraden die artikelen te lezen, maar eerst de documentaire reeks ‘Symbols of an Alien Sky’ van David Talbott te bekijken. Hieronder vindt u een presentatie waarin hij zijn werk in het kort toelicht.

Afbeelding

Alles in uw leven draait om Saturnus. Saturnus is de planeet van de jaartellingen; van de tijd. Saturnus is de planeet die door de elite vereerd wordt met symbolen. Saturnus zit verborgen in uw religie. Het liefst zou ik over de natuur schrijven of over andere luchtige onderwerpen, maar omdat deze symboliek zo opgedrongen wordt, zie ik de noodzaak en moet u misschien toch eens serieus gaan kijken en zich afvragen waarom.



Bron

Bekijk ook zeker deze website http://saturndeathcult.com/the-sturn-death-cult-part-1/
Laatst gewijzigd door Arminius op 19 mei 2018, 10:32, 3 keer totaal gewijzigd.

Arminius

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 19 mei 2018, 10:17

Ik ben een paar jaar geleden in Amsterdam naar David Icke geweest. Lange tijd werd deze man voor idioot verklaard. Maar tegenwoordig is dit wel anders


Arminius

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 19 mei 2018, 13:58

Een van de afbeeldingen voor Saturnus is een zwarte kubus

Afbeelding
Kaaba in Mekka

Afbeelding
Joodse mensen gebruiken een zwarte kubus [Tefillin] tijdens het gebed.

Afbeelding
En als we zijn geslaagd zetten we het zwarte vierkante op ons hoofd.

Prachtig bovenstaande foto. Het oog en de zwarte kubus samen op 1 foto. :grin:

Overal zie je het teken van Saturnus [jaja]

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Arminius op 19 mei 2018, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Arminius

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 19 mei 2018, 14:15

Een ander symbool die door de Saturnus cult wordt gebruikt is het oog. Dit zie je ook vaak in de muziek en mode industrie.

We worden langzamerhand in een lineair gareel geprogrammeerd en beginnen tijdsbesef te ontwikkelen. Ook krijgen we religieuze of culturele regels en tradities mee naarmate we groeien en zo bepaalt de plaats en tijd waar je geboren bent voor een groot deel het programma wat jij volgt. Al deze programmering wordt gecoördineerd door een elitaire groep die aan Saturnus verering doet. Dit blijkt uit de symboliek die zij in religies, bedrijfslogo’s en allerlei andere expressies gestopt hebben. Dat zou een indicatie moeten zijn dat er iets met Saturnus is.

Afbeelding
De noordpool van de planeet Saturnus vormt een hexagram. Dit symbool kan in verkapte vorm worden teruggevonden in andere religieuze tekens.

Afbeelding

De documentaire ‘Symbols of an alian sky’ laat zien dat er ooit een tijd is geweest waarin Saturnus, Venus en Mars lineair achter elkaar opgesteld waren. Dit gaf – gezien vanaf de aarde – het aureool effect wat we op bijvoorbeeld Jezus en Maria afbeeldingen zien, waarbij een oplichtende cirkel om het hoofd getekend is. Ook bedrijfslogo’s bevatten Saturnus symboliek. Als u de documentaire serie ‘Symbols of an alien sky’ volledig bekijkt, zult u ontdekken dat zelfs het Shell logo verwijst naar de oude planetaire opstelling van Saturnus, Venus en Mars, waarbij de schelp gloed vanaf de aarde in de lucht waargenomen werd. De obelisken die u in alle grote stadscentra over de wereld kunt vinden verwijzen eveneens naar de lineaire opstelling van deze planeten.

Afbeelding

Alle symboliek die we om ons heen kunnen herkennen (start uw Samsung smartphone maar eens op) mag ons op zijn minst doen vermoeden dat er iets met Saturnus is; dat die planeet schijnbaar erg belangrijk is. Waarom anders al die symboliek? Ook het Vaticaan barst ervan en de zwarte kubus in Mekka verwijst hier eveneens naar. Het wordt steeds duidelijker dat de cult die hier achter schuilgaat, de toplagen van het bedrijfsleven en de wereldreligies bestuurt.

Afbeelding

Dit is het 9/11 Twin Towers memoriam Ziet u de zwarte kubus? WTF? [think]

Onthoud, de Saturnus cult wordt ook wel de Doods cult genoemd.
Laatst gewijzigd door Arminius op 19 mei 2018, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Arminius

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 19 mei 2018, 14:28

Afbeelding

Hoeveel mensen weten wat de effecten van deze occulte symbolen op de mensheid zijn? Deze bedrijfslogo`s geven de elite een kans om hun geloof [in Saturnus] te adverteren, hun occulte geloof en power te showen, en jou in een verborgen boodschap te laten weten dat ongeveer zo gaat: Wij controleren jouw leven, en jij hebt geen enkel idee wat hier aan de hand is, jij bent te stom om het te begrijpen en te blind om te zien wat deze symbolen betekenen.





Laatst gewijzigd door Arminius op 19 mei 2018, 15:43, 2 keer totaal gewijzigd.

Arminius

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 19 mei 2018, 15:31

Maar waarom aanbid de elite Saturnus hoor ik u vragen. Zoals ik ook al eens in een ander topic heb uitgelegd, zagen mensen vroeger de planeten als Goden. De Saturnus cult wordt ook wel gezien als de grondslag van de meeste wereldreligies, de geheimen van de geheime genootschappen en het satanisme (wat een verbastering is van Saturnus).

Om te beginnen wil ik u wijzen op Santos Bonacci, een onderzoeker die op onderstaand YouTube filmpje een mooie samenvatting geeft. Santos Bonacci verwijst in zijn samenvatting naar het Thunderbolts Project. De onderzoekers uit dit project geven een meer uitgebreide uitleg over de oude mythologie en de planetaire veranderingen in geschiedenis van de aarde. Daarin komt u eveneens de uitleg aangaande Saturnus tegen.



En als u dat alles gedaan heeft vraagt u zich dan eens af waarom die zwarte zon zo vaak afgebeeld, besproken en bezongen wordt, zoals in onderstaand nummer van Soundgarden.



In my eyes, indisposed
In disguises no one knows
Hides the face, lies the snake
The sun in my disgrace
Boiling heat, summer stench
'Neath the black the sky looks dead
Call my name through the cream
And I'll hear you scream again

Black hole sun
Won't you come
And wash away the rain
Black hole sun
Won't you come
Won't you come (won't you come)

Stuttering, cold and damp
Steal the warm wind tired friend
Times are gone for honest men
And sometimes far too long for snakes
In my shoes, a walking sleep
And my youth I pray to keep
Heaven sent hell away
No one sings like you anymore

Black hole sun
Won't you come
And wash away the rain
Black hole sun
Won't you come
Won't you come

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Determinist » 19 mei 2018, 20:18

Lekker nummer trouwens...

Gast1

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Gast1 » 19 mei 2018, 20:22

Yep, dat vind ik ook.

Arminius

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 20 mei 2018, 09:25

Afbeelding

Het Saturnus symbool

Dit symbool gaat al duizenden jaren terug toen Semitische beschavingen met deze cult aanbidding begonnen. Naast de naam EL, werd de God Saturnus ook wel de Lord of the Rings genoemd. Het komt wellicht bij velen als een grote verrassing dat dit de reden is dat er ringen worden uitgewisseld tijden een huwelijksfeest. Dit is een gebruik om de occulte God Saturnus te eren. Het is gewoon een van de vele rituelen waar niemand vragen over stelt.

Het dragen van een Joods keppeltje, Monniken die bovenkant van hun schedel scheren in de vorm van een cirkel, de cirkels die boven heilige figuren worden afgebeeld, en koningen die een kroon dragen, maken allemaal deel uit van het zelfde ritueel. Omdat zij allen een ode brengen aan, en de ringen symboliseren van de God Saturnus.

Saturnus wordt ook vaak uitgebeeld door middel van de zwarte cubus, een verwijzing naar de oude aanbidding van EL, welke we heden ten dage nog zien op diverse plekken op de wereld, zoals bijvoorbeeld de heilige kubus in Mekka waar veel Moslims op bedevaart naar toe gaan. En studenten die zwarte gewaden dragen en een vierkantje op hun kop zetten als ze op de universiteit zijn geslaagd.

Afbeelding

Rechter, advocaten en Rooms katholieke priester dragen traditioneel ook zwarte gewaden. In veel gevallen nemen de rechters en officieren van justitie plaats op een verhoging, waardoor zij op de procespartijen neerkijken. Dit is bewust zo gedaan omdat de ervaring leert dat opkijken naar iemand een gevoel van nederigheid oproept. Zulke verhogingen vind je ook als altaar in kerken.

Afbeelding

In het oude Egypte was de politieagent de rechtgever, hij droeg een 6 puntige ster. Ook een symbool voor Saturnus. US Sheriffs in het wilde westen dragen die die 6 puntige ster nog steeds. Saturnus is de 6e planeet gezien vanaf de zon. Het woord zaterdag komt van saturnday, en is de zesde dag van de week. En foto`s van de pool van Saturnus laten een Hexagram zien.

Afbeelding Afbeelding

EngELen zijn boodschappers van God. Maar God was EL. Daarom hebben zoveel aartsengelen de EL in hun naam. Raphael, Michael, Uriel, Gabriel, etc

Rome hete vroeger Saturnia of ook wel stad van Saturnus. De Rooms Katholieke kerk heeft veel van de Saturnus aanbidding bewaard in haar rituelen. Saturnus wordt ook gezien als Lucifer, in vele occulte geloven wordt zij geassocieerd met slecht, met de duivel. Saturnus was verder belangrijk bij het geloof van Mitra, en ook bij de Druïden.

Hier zien we de Paus met zijn rode Saturnus hoedje.

Afbeelding

En overal op de wereld weer die zwarte kubus.

Afbeelding

gusteman

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door gusteman » 20 mei 2018, 11:45

Arminius schreef:
19 mei 2018, 10:17
Ik ben een paar jaar geleden in Amsterdam naar David Icke geweest. Lange tijd werd deze man voor idioot verklaard. Maar tegenwoordig is dit wel anders

Persoonlijk ben ik van mening dat David Icke met de dag idioter wordt, maar daar zullen zijn aanhangers wel geen boodschap aan hebben ... dus laat ik het hierbij :mrgreen:

Arminius

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 20 mei 2018, 11:54

gusteman schreef:
20 mei 2018, 11:45

Persoonlijk ben ik van mening dat David Icke met de dag idioter wordt, maar daar zullen zijn aanhangers wel geen boodschap aan hebben ... dus laat ik het hierbij :mrgreen:
Ik geef toe, het is soms een beetje over the hill, maar in grote lijnen kan ik hem wel volgen in zijn ideeën/theorieën. :mrgreen:

Arminius

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 27 mei 2018, 07:59

Afbeelding

In de golden age stond saturnus met zijn achtspaken aan de hemel boven de noordpool.Het was nooit echt donker want in de avond gaf koning achtspaak aka kronos veel licht.Er bestond geen nacht er was altijd licht.

Toen saturnus met achtspaak verdween (werd verdreven door zeus aka jupiter) werd het pas echt donker.Er was geen acht aan de hemel en krijgen we:

English: no eight = night.
French: non huit = nuit.
German: nein acht = nacht.
Italian: non otto = notte
Spanish: non oche = noche.
Russian ne vosem' = noch'
Polish nie osiem = noc
Sanskrit na as.t.a^u = nak
Avestan no^it~ as^ti = xs^ap
Greek ou okto^ = nux
Albanian s' tete" = nate"
Irish ni ocht = adaig
Welsh ni wyth = nos
Lith. ne as^tuoni` = nakti`s
Hittite natta 8 = nekuz

Goeie 8 (acht) - goeie nacht zeg!
Good 8 (eight) - good night!

Afbeelding

impression of what Saturn may have looked like from Earth during the Golden Age

Arminius

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 27 mei 2018, 08:09

Afbeelding

Het zwarte maltezer kruis wat je op die hitler boys hunnies pakken zag, die zwart pakken (gemaakt door hugo boss).

Alweer saturnus en hier zie je hem wel heel occult:

Afbeelding

De meeste van jullie zien hem niet gelijk maar deze is heavy sneaky.
Eerst even die letter G waar staat die nu precies voor?

Zullen we maar het rijtje afgaan?

God: blert de eerste!
Gnostiek: zegt de tweede.

Sol zegt de derde.... en dat begint er waarachtig op te lijken,ik leg het uit:

Muziek vinden we bijna allemaal wel leuk. En de meeste muziek wordt in de G sleutel (let op het woord key is een belangrijke want de paus heb TWEE keys!!!!) genoteerd.

Weten we het nog de sound of music: do re mi fa sol la ti do, het geen c d e f g a b c betekend en de G is dus de sol!

En dat is precies wat het is, onze muziek wordt hoofdzakelijk in de sleutel van de zon geschreven!

G is zon, maar welke?

Wel daar moet je eerst de geometrie voor kennen en dat is de ware betekenis van die letter G namelijk GEOMETRIE.

Kijk nog eens goed naar die passer en haak.We gaan de hoeken bekijken.

Die haak is a piece of cake want die is negentig graden, maar die passer daar gaat het om en die doet 60 graden en dat heeft een trinity, de trinity van de zes (666) en dat wordt een gelijkzijdige driehoek, ook wel de driehoek van de davit ster genoemd. Aangezien het zowel boven als beneden is beelden we hem ook zo uit:

Afbeelding

De ster van moloch wordt hij genoemd, een andere naam is de donkere ster [Black star] of de ster die aan het dood gaan is, het is de zwarte zon, in arieman taal die SS hetgeen swartse sonne is, het is die ploert van darth vader.

Saturn dus.

Als je nou een beetje bekend ben in die geometrie dan zie je dat die dubbele ster tetra (merkaba) eigenlijk ook een vierkant voorstelt en dat vierkant is de NEGENTIG graden van die kapitien HOEK En die heeft een complementariteit en die ziet er zo uit:

Afbeelding

De octaheder holds de key en die is TWEE georiënteerd vandaar dat papa, de paus, twee keys heeft.

Afbeelding

Papa popie heeft trouwens ook het Maltezer kruis

Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door Arminius op 27 mei 2018, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door univers » 27 mei 2018, 08:14

Papa popie heeft trouwens ook het Maltezer kruis
Als ballast aan zijn broek (of is het rok) hangen. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Arminius

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 27 mei 2018, 08:15

univers schreef:
27 mei 2018, 08:14
Papa popie heeft trouwens ook het Maltezer kruis
Als ballast aan zijn broek (of is het rok) hangen. :mrgreen:
Yep, want anders stijgt hij op. :mrgreen:

Arminius

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 27 mei 2018, 08:28

Ja die popie jopie weet het wel

Afbeelding

:rolfl:

Toen hebben ze maar snel de naam veranderd in LUCI

LUCI (originally LUCIFER: Large Binocular Telescope Near-infrared Spectroscopic Utility with Camera and Integral Field Unit for Extragalactic Research) is the near-infrared instrument for the LBT. The name of the instrument was changed to LUCI in 2012.
https://en.wikipedia.org/wiki/Large_Binocular_Telescope

Arminius

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 27 mei 2018, 08:40

En als u als goed Katholiek vandaag naar de kerk gaat en het kruis aanbid, dan aanbid u natuurlijk Saturnus dat begrijpt u wel, toch?

Afbeelding

Arminius

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 27 mei 2018, 08:55

Afbeelding

Electric Universe advocates were not surprised by Saturn’s hot poles.

In a past press release, NASA scientists admitted their surprise at finding a hot north pole on Saturn, although the term “hot” is relative. The temperature of the pole is around 72 Kelvin (about minus 200 Celsius). Although the northern latitudes of Saturn were hidden from the Sun since 1995, the temperatures are equivalent to those radiated from the south pole.

According to Glenn Orton, one of two scientists monitoring the infrared spectrometer onboard the Cassini spacecraft: “We had speculated that the south pole hot spot was connected to the southern, sunlit conditions. Since the north pole has been deprived of sunlight since the arrival of winter in 1995, we didn’t expect to find a similar feature there.”
http://www.thunderbolts.info/wp/2012/11 ... -hot-spot/


Afbeelding

Jupiter hot spot makes trouble for theory

This image of Jupiter shows concentrations of auroral X-rays near the north and south magnetic poles. While Chandra observed Jupiter for its entire 10-hour rotation, the northern auroral X-rays were discovered to be due to a single `hot spot' that pulsates with a period of 45 minutes, similar to high-latitude radio pulsations previously detected by NASA's Galileo and Cassini spacecraft

Afbeelding

The Hot Pole(s) of Neptune

Neptune's south pole is hotter than the rest of the planet. Could the north pole be just as hot?

Er is geen twijfel meer aan, de land-ijskappen van Groenland en Antarctica smelten en er is nu sprake van een zeespiegelstijging van een millimeter per jaar. Dit laat de grootste studie tot nu toe zien.
Klimaatverandering veroorzaakt dat de temperatuur het meest stijgt naar mate men dichter bij de polen komt. Het ijs op Groenland smelt nu vijf keer zo snel als in de jaren '90, volgens de studie. De zeespiegel is 11,1 millimeter gestegen sinds 1992 als gevolg van het smelten. Dat is één vijfde van de totale stijging wat ook te wijten is aan het uitzettende warmere water.
Toch een cruciaal zinnetje...:
"...Klimaatverandering veroorzaakt dat de temperatuur het meest stijgt naar mate men dichter bij de polen komt..."

Huh? "Klimaatsverandering"? Maar alle polen op onze andere planeten worden ook warmer... hoe kan dat nou weer???

Wie moeten we nu de schuld gaan geven voor de opwarming van ALLE planeten in ons zonnestelsel....

Hé... God, jij daar! ja jij GOD daarboven!!! schaf toch eens zonnepanelen aan, mafkees!!!! :mrgreen:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door univers » 27 mei 2018, 09:01

Hé... God, jij daar! ja jij GOD daarboven!!! schaf toch eens zonnepanelen aan, mafkees!!!!
Hij heeft geen credit meer. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Arminius

Re: De Saturnus Matrix

Bericht door Arminius » 27 mei 2018, 09:23

Nog meer bewijs van een elektrische universum





Saturn's Electric Moon Enceladus, Part One | Space News

Gepubliceerd op 14 mrt 2013

The Saturnian moon Enceladus may be one of the most enigmatic bodies in the solar system. For nearly a decade, NASA scientists have faced a series of puzzles that continue to challenge conventional theory. The electrical nature of these puzzling phenomena has grown increasingly evident.

See Wal Thornhill articles on Enceladus at: http://www.holoscience.com/wp/?s=enceladus

Plaats reactie