NASA spot enorme mysterieuze ‘muur’ rond ons zonnestelsel.

That's one small step for a man, a giant leap for mankind, dat waren de woorden van Neill Armstrong toen hij zijn eerste stap op de maan zette. De ruimte en het universum interesseren ons allemaal, vind hier alles terug over ons zonnestelstel, de NASA, geplande ruimte missies en andere gebeurtenissen die ons allemaal aangaan.
Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: NASA spot enorme mysterieuze ‘muur’ rond ons zonnestelsel.

Bericht door Mypos » 14 aug 2018, 11:38

Determinist schreef:
14 aug 2018, 10:58
Mypos schreef:
14 aug 2018, 10:39
Pure wetenschap? Klinkt vreemd...En lijkt me ook een fabeltje. Juist alles wat NASA uitkraamt moet je met een flinke korrel zout nemen. :peace:
Klinkt wellicht vreemd als je de onderzoeken niet leest en je onvoldoende verdiept in de materie. Dit was mij al jaren en jaren bekend.

Maar jij roept het dus mag je de korrel zout op al die onderzoeken uitleggen. Want wat is er hier een fabeltje aan.
Daarbij waarom zouden zoveel onderzoekers, vanaf de jaren 60 van de vorige eeuw, door zoveel verschillende instituten en universiteiten rapporten produceren die vrij te lezen zijn en te controleren zijn een fabeltje over de grens tussen het zonnestelsel en de rest van de ruimte verzinnen?

Iedereen die wat meer weet over het ontstaan van het zonnestelsel en weet hoe de zon werkt kan niet anders dan weten dat de zon aan invloed verliest naar mate je verder uit het zonnestelsel gaat.
Zoals de Aarde ook geen "muur" heeft waar opeens de dampkring ophoudt en de ruimte begint is dat met het zonnestelsel ook zo. Pure logica en pure waarneming.
Ik heb het over NASA, dat NASA pure wetenschap bezigt is een fabeltje. Tuurlijk zal er wel wat gedegen onderzoek tussen zitten. Flink wat ook trouwens. Maar die instelling is natuurlijk ook zo corrupt als maar kan en liegt dat het gedrukt staat over een heleboel dingen.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: NASA spot enorme mysterieuze ‘muur’ rond ons zonnestelsel.

Bericht door Determinist » 14 aug 2018, 11:45

Mypos schreef:
14 aug 2018, 11:38
Ik heb het over NASA, dat NASA pure wetenschap bezigt is een fabeltje. Tuurlijk zal er wel wat gedegen onderzoek tussen zitten. Flink wat ook trouwens. Maar die instelling is natuurlijk ook zo corrupt als maar kan en liegt dat het gedrukt staat over een heleboel dingen.
Verkeerde houding Mypos. Je dient wetenschap te beoordelen op de kwaliteit van het onderzoek en niet op wie het onderzoek gedaan heeft.
En zoals altijd verplaats je hier de doelpalen weer eens. Je roept "fabeltje" binnen dit topic over het onderwerp. Met als enige reden dat de instelling corrupt is en liegt over een heleboel dingen.

Je slaat de onderzoeken dus met gemak over en hebt meteen al je oordeel klaar. Je leert er dus niets bij omdat je niet verder kijkt dan je "NASA is corrupt, dus dit is ook een fabeltje" instelling.

Maar ik zet de doelpalen eventjes voor je terug...

Wat is er fabeltje aan wat de onderzoeken die decennia lang lopen ( en je uiteraard doorgenomen hebt) aangaande het onderwerp in deze thread?

Want als je A zegt, moet je nu B zeggen. Jij weet blijkbaar iets wat ik niet weet aangaande Lyman‐α waarover NASA liegt en alle onderzoeken tot een fabeltje maken.

Of was je opmerking wellicht een hyperbool die je graag weer eens wilde uitdragen?

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: NASA spot enorme mysterieuze ‘muur’ rond ons zonnestelsel.

Bericht door Mypos » 14 aug 2018, 12:17

Determinist schreef:
14 aug 2018, 11:45
Mypos schreef:
14 aug 2018, 11:38
Ik heb het over NASA, dat NASA pure wetenschap bezigt is een fabeltje. Tuurlijk zal er wel wat gedegen onderzoek tussen zitten. Flink wat ook trouwens. Maar die instelling is natuurlijk ook zo corrupt als maar kan en liegt dat het gedrukt staat over een heleboel dingen.
Verkeerde houding Mypos. Je dient wetenschap te beoordelen op de kwaliteit van het onderzoek en niet op wie het onderzoek gedaan heeft.
En zoals altijd verplaats je hier de doelpalen weer eens. Je roept "fabeltje" binnen dit topic over het onderwerp. Met als enige reden dat de instelling corrupt is en liegt over een heleboel dingen.

Je slaat de onderzoeken dus met gemak over en hebt meteen al je oordeel klaar. Je leert er dus niets bij omdat je niet verder kijkt dan je "NASA is corrupt, dus dit is ook een fabeltje" instelling.

Maar ik zet de doelpalen eventjes voor je terug...

Wat is er fabeltje aan wat de onderzoeken die decennia lang lopen ( en je uiteraard doorgenomen hebt) aangaande het onderwerp in deze thread?

Want als je A zegt, moet je nu B zeggen. Jij weet blijkbaar iets wat ik niet weet aangaande Lyman‐α waarover NASA liegt en alle onderzoeken tot een fabeltje maken.

Of was je opmerking wellicht een hyperbool die je graag weer eens wilde uitdragen?
Mijn oordeel mbt NASA heb ik na meer dan 20 jaar wel klaar inderdaad. Wat niet wil zeggen dat dat oordeel niet kan veranderen, maar voor nu is het niet al te positief. En hiermee baseer ik me vooral op de getuigenissen van mensen als Bob Dean en Edgar Mitchell, twee mensen die ik erg hoog heb zitten.

Jij stelt hier dat NASA pure wetenschap levert. Daar zet ik dus mijn vraagtekens bij aangezien ze naar mijn mening en de mening van een aantal insiders en klokkeluiders over een heleboel dingen liegen dat het gedrukt staat.

Heeft het zin om hier filmpjes neer te zetten avn astronauten die UFO's zien, interviews van mensen die dingen vertellen wat niet overeenkomt met wat NASA ons vertelt etc? Aangezien jij toch alleen maar "pure wetenschap" gelooft.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: NASA spot enorme mysterieuze ‘muur’ rond ons zonnestelsel.

Bericht door univers » 14 aug 2018, 12:46

Je hebt de NASA toch niet nodig, zijn een stelletje geheimschrijvers.

Voormalig Chinese overheidsfunctionaris bevestigt bestaan aliens tijdens UFO-top

https://www.ninefornews.nl/chinese-over ... is-aliens/

http://www.wijwordenwakker.org/nl/unive ... dsen/p1138

https://www.franklinterhorst.nl/Bestaan ... 20echt.htm

Er zijn genoeg bewijzen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: NASA spot enorme mysterieuze ‘muur’ rond ons zonnestelsel.

Bericht door Mypos » 14 aug 2018, 13:19

univers schreef:
14 aug 2018, 12:46
Je hebt de NASA toch niet nodig, zijn een stelletje geheimschrijvers.

Voormalig Chinese overheidsfunctionaris bevestigt bestaan aliens tijdens UFO-top

https://www.ninefornews.nl/chinese-over ... is-aliens/

http://www.wijwordenwakker.org/nl/unive ... dsen/p1138

https://www.franklinterhorst.nl/Bestaan ... 20echt.htm

Er zijn genoeg bewijzen.
Alleen zal dit pas in de westerse wereld doordringen bij een officiele verklaring.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: NASA spot enorme mysterieuze ‘muur’ rond ons zonnestelsel.

Bericht door univers » 14 aug 2018, 13:26

Ik hoef geen officiële verklaring, mijn ogen liegen niet.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: NASA spot enorme mysterieuze ‘muur’ rond ons zonnestelsel.

Bericht door Mypos » 14 aug 2018, 13:40

univers schreef:
14 aug 2018, 13:26
Ik hoef geen officiële verklaring, mijn ogen liegen niet.
Ik wel aangezien de wereld dan in een klap veranderd. Dat wil ik graag meemaken. Dan zijn we opeens een galactische beschaving. En kun je gaan denken aan contact met Aliens, door de ruimte reizen etc.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: NASA spot enorme mysterieuze ‘muur’ rond ons zonnestelsel.

Bericht door univers » 14 aug 2018, 14:02

Ik wel aangezien de wereld dan in een klap veranderd.
Wat veranderd er dan ?
Dan zijn we opeens een galactische beschaving.
Niet naast je schoenen gaan lopen. :mrgreen:
Wat dat betreft zijn wij nog een stelletje kannibalen.
En kun je gaan denken aan contact met Aliens, door de ruimte reizen etc.
Contact was er al, voordat deze (beschaving) hier op aarde rondliep.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: NASA spot enorme mysterieuze ‘muur’ rond ons zonnestelsel.

Bericht door Mypos » 14 aug 2018, 16:40

univers schreef:
14 aug 2018, 14:02
Ik wel aangezien de wereld dan in een klap veranderd.
Wat veranderd er dan ?
Dan zijn we opeens een galactische beschaving.
Niet naast je schoenen gaan lopen. :mrgreen:
Wat dat betreft zijn wij nog een stelletje kannibalen.
En kun je gaan denken aan contact met Aliens, door de ruimte reizen etc.
Contact was er al, voordat deze (beschaving) hier op aarde rondliep.
Wat er dan dan verandert?? Dat zou het grootste "event" zijn wat ooit is gebeurd in de geschiedenis van de mensheid. Denk aan 911 maar dan maal een triljoen. Zou een enorme impact hebben op onze maatschappij. Al die religies die nu opeens geconfronteerd worden met buitenaards leven. Al die media wat maandenlang niks anders zal doen dan daarover berichten. De totale status quo zou ontregeld zijn. Al die technologie die dan vrij gegeven kan worden. Officieel contact wat kan worden gelegd en uitgezonden op de TV. Vrije energie en ga zo maar door.

Richard Dolan heeft het mooi verwoord:


Plaats reactie