De karakteristiek van het universum Zhen - Shan - Ren

That's one small step for a man, a giant leap for mankind, dat waren de woorden van Neill Armstrong toen hij zijn eerste stap op de maan zette. De ruimte en het universum interesseren ons allemaal, vind hier alles terug over ons zonnestelstel, de NASA, geplande ruimte missies en andere gebeurtenissen die ons allemaal aangaan.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80633
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: De karakteristiek van het universum Zhen - Shan - Ren

Bericht door Tammy » 05 okt 2017, 10:23

Ja dit is wel heel apart. [think]
Echt een mysterie forum. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De karakteristiek van het universum Zhen - Shan - Ren

Bericht door univers » 05 okt 2017, 10:25

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: De karakteristiek van het universum Zhen - Shan - Ren

Bericht door Gast1 » 05 okt 2017, 10:26

Ah ... gevonden! ... maar veel te veel tekst.
Ik hou het bij 'mijn weten' ... wat misschien wel strookt met Zhen - Shan - Ren ... maar dat maakt dan weer niet uit.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1554
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: De karakteristiek van het universum Zhen - Shan - Ren

Bericht door Kristof Piessens » 05 okt 2017, 11:44

inderdaad pierre, heb eens geklikt om te weten wat de inhoud was....

Veel tekst, maar niettemin oninteressant want de teksten spreken voor zich als het gaat om beheersing van jezelf ten opzichte van voorbestemde relaties.

Ga me verder niet over uitspreken, om te begrijpen is het best dat je stuk voor stuk doorleest tot het einde om dan pas inzicht te krijgen in bepaalde principes en de cultivatie er van....loopt niet van een leien dakje, want cultiveren betekend in de letterlijke zin, het eigen maken van de toegepaste wetten en principes die ten grondslag liggen van een leven buiten de begrenzingen van de zaken die wij hedendaags kennen, de menselijke factor hierin is ook enorm belangrijk !!
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie