Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

That's one small step for a man, a giant leap for mankind, dat waren de woorden van Neill Armstrong toen hij zijn eerste stap op de maan zette. De ruimte en het universum interesseren ons allemaal, vind hier alles terug over ons zonnestelstel, de NASA, geplande ruimte missies en andere gebeurtenissen die ons allemaal aangaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80559
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door Tammy » 13 dec 2015, 06:02

Univers schreef:
Als de generatie na ons wilt overleven, is de ruimtevaart zeer belangrijk.
De kans om hier op aarde om te overleven is nihil.
Precies Univers. :hands:

Il guercio, jij denkt dat heel de wereld gaat verhuizen , maar dat zal denk ik niet gebeuren.
Niet iedereen zal ook willen gaan.
Het gaat erom dat een deel wel gaat en zo het menselijke ras in stand houd.
En de techniek gaat er komen.
De eerste mensen gaan straks al naar Mars.
En die weg zal vol gevaren zijn.
Misschien mislukt de eerste missie wel.
Maar dan gaat de volgende het proberen, net zolang totdat het lukt.

Wat je zegt over Bono ben ik helemaal met je eens.
Jij zegt precies wat mijn man en ik ook zeggen over die kerel.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Vreselijk mediageil kereltje vind ik het.
Zo van, kijk mij eens goed wezen, bah. :evil:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door univers » 13 dec 2015, 06:30

IG wat je schrijft over de elite, ben ik volkomen met je eens.
Maar wat er gaat gebeuren hebben ze geen ene malle moer aan de geld.
Er zullen miljoenen mensen de verdrinkingsdood sterven.
De kans om te overleven wordt de mens aangereikt.
Maar voordat het zover is wachten we eerst de volgende financiële crisis af.
En over mijn buren hoef je niet in te zitten, die zijn gewaarschuwd.
Droom jij maar lekker van je cijfertjes, daar heb je net zoveel aan, als dat ik de toekomst gezien hebt, ik kan dat niet veranderen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door Gast1 » 13 dec 2015, 06:31

Il guercio schreef:Maar de macht van de elite die biljoenen bezit in handen hebben (met die Ierse mafkees Bono van U2 zich maar al te graag op de foto laat zetten; hij is zelfs, met zijn verdiende miljard, lid van het IMF, en een groot deel van de armoede in zijn geboorteland zou hij kunnen verhelpen door de helft, in welk geval hij maar 500 000 000 dollar overhoudt, aan de gewone man te schenken om wie hij zegt zoveel te geven; wat een schijnheil is die man; op de foto met Bill Gates, de grootste sponsor van Monsanto; of Bob Geldoff, die zich zogenaamd zo druk maakt om het welbevinden van de kleine man; zelf wil hij voorrang bij het instappen in het vliegtuig alwaar hij plaats neemt in de VIP ruimte...Empathie voor het gewone volk? Ook zo´n schijnheil. Vertrouw geen popster die de politiek in gaat!!
:post:

Il guercio

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door Il guercio » 13 dec 2015, 06:54

Goed stel dat de leiders zo dom geweest zullen zijn om de Aarde niet te genezen, zodat mensen met een ruimteschip naar een andere planeet gaan (let wel ik zeg: STEL), wie bepaalt dan wie er van degenen die mee willen gaan (en ik denk dat op zo´n kapotte toekomstige Aarde er maar weinig zullen zijn die dat niet willen) ook daadwerkelijk mee kunnen gaan. Zullen alleen de mensen met veel geld (hoewel je aan geld weinig meer zult hebben) mee kunnen reizen. Of wordt het schip een soort ark van Noach, met paartjes van de weinige dieren die er nog over zullen zijn? En welke mensen gaan mee en wie bepaalt dat? Het geld zal geen rol meer spelen, zoals ik al zei. Worden alleen sterke en slimme mensen meegenomen, terwijl de rest hier op Aarde kan verrekken?
Als dat zo zal zijn is dat dan geen enorm oneerlijke situatie? En hoe weten we dat de planeet waar we naar toegaan geschikt is voor ons en de dieren om op te leven? Dat kan je echt vanaf hier niet zien! En dat zal je ook nooit kunnen zien. Hoe dan ook. Natuurlijk weet ik al wat jij daarop gaat antwoorden, namelijk dat je nooit weet hoe de techniek zich ontwikkelt, terwijl diezelfde techniek in de eerste plaats er voor gezorgd heeft dat de Aarde doodziek is geworden.
Lijkt het je niet beter om ons op de Aarde zelf richten, ons thuis. Om ons huis weer beter te maken. Jij maakt toch ook geen puinhoop van je huis terwijl je voorbereidingen treft om naar een ander huis te verhuizen alwaar het hele spel weer opnieuw begint. Je probeert dan toch orde op zaken in je huis te stellen?
Ik zie als enige oplossing om de Aarde van de ondergang te behoeden de volgende punten:

-alle energie schoon opwekken, het liefst met Zonne-energie, en die energie in de vorm van waterstof opslaan, of het directe gebruik van de Zonne-elektriciteit (of kernfusie)
-zoveel mogelijk grondstoffen recyclen, zodat de Aarde van ons constante en steeds toenemende (omdat nog steeds het dogma in de economie geldt dat economie groei nodig heeft, hetgeen totale onzin is) gegraaf naar delfstoffen verlost wordt.
-de economie op een veel lager pitje zetten, zodat de Aarde op adem kan komen, na alle slagen die zij heeft moeten incasseren
-daar waar nodig vuur met vuur (techniek) bestrijden
-het aan de kant zetten van de mythe dat stilstand achteruitgang is; ik denk dat juist het omgekeerde het geval is
-er hoeft dan veel minder gewerkt te worden, en kunnen de tijd die vrijkomt aan `wezenlijke` dingen besteden (in plaats van alsmaar meer totaal nutteloze dingen te fabriceren, of een ruimteschip (bij de lancering met een draagraket gaat nogal eens het een en ander mis; ik hoef je daarbij alleen maar te herinneren aan de ontploffing van de Challenger draagraket in 1986; niemand zal zoiets overleven) naar Mars sturen: wat is daar in hemelsnaam zo belangrijk aan; ik begrijp dat gewoon niet)
De toekomst zal het uitwijzen...Die ken jij niet, die ken ik niet. Tot zover.
Ga je nog iets leuks doen vandaag? Zo ja (en ook zo niet) heel veel plezier gewenst! :wink:

Gast1

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door Gast1 » 13 dec 2015, 07:08

:grin:

Ik ben het gewoon helemaal met je eens hoor en jawel, ook ik heb wel eens geschreven zoals jij het nu doet.
Het zou wellicht een ramp voor de nieuwe planeet kunnen worden, waar wij als mens gaan landen.
We zijn een meester in het verstoren van het evenwicht en is geen enkel dier, wat rommel achterlaat.
Behalve de mens dan.

Maar ik vind het geweldig als we een planeet zouden ontdekken waar leven is.
Nog mooier zou zijn als we er mee zouden kunnen communiceren of visueel contact mee konden maken.
Maar zoals ik het belangrijk vind dat we een pas ontdekte indianenstam in Brazilië ontdekt hebben en vooral met rust moeten laten, zo vind ik dat we het leven op andere planeten ook met rust moeten laten.
Ruimtevaart echter blijft echter in mijn perceptie zeker zin hebben :wink:

Vandaag (dadelijk) ga ik werken aan een volgende liefdesbrief aan mijn werkgever.
Is mijn 2e hobby geworden en ik geloof dat ze daar altijd erg blij mee zijn :mrgreen:

Rond half 9 ga ik koffie zetten en mijn vrouwtje wakker maken.
Het regent hier en later op de dag gaan we naar mijn Moeder van 82 jaar.
Dat is altijd leuk! :grin:

Vanavond weer lekker frietjes ...

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80559
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door Tammy » 13 dec 2015, 07:20

Il guercio schrijft:
Goed stel dat de leiders zo dom geweest zullen zijn om de Aarde niet te genezen, zodat mensen met een ruimteschip naar een andere planeet gaan (let wel ik zeg: STEL), wie bepaalt dan wie er van degenen die mee willen gaan (en ik denk dat op zo´n kapotte toekomstige Aarde er maar weinig zullen zijn die dat niet willen) ook daadwerkelijk mee kunnen gaan. Zullen alleen de mensen met veel geld (hoewel je aan geld weinig meer zult hebben) mee kunnen reizen. Of wordt het schip een soort ark van Noach, met paartjes van de weinige dieren die er nog over zullen zijn? En welke mensen gaan mee en wie bepaalt dat? Het geld zal geen rol meer spelen, zoals ik al zei. Worden alleen sterke en slimme mensen meegenomen, terwijl de rest hier op Aarde kan verrekken?
Als dat zo zal zijn is dat dan geen enorm oneerlijke situatie?
En:
het aan de kant zetten van de mythe dat stilstand achteruitgang is; ik denk dat juist het omgekeerde het geval is
-er hoeft dan veel minder gewerkt te worden, en kunnen de tijd die vrijkomt aan `wezenlijke` dingen besteden (in plaats van alsmaar meer totaal nutteloze dingen te fabriceren, of een ruimteschip (bij de lancering met een draagraket gaat nogal eens het een en ander mis; ik hoef je daarbij alleen maar te herinneren aan de ontploffing van de Challenger draagraket in 1986; niemand zal zoiets overleven) naar Mars sturen: wat is daar in hemelsnaam zo belangrijk aan; ik begrijp dat gewoon niet)

Ik begin me serieus af te vragen hoeveel jij van ruimtevaart weet Il guercio.
Kijk jij er zijdelings naar of ben je ook bekend wat men allemaal op dit moment kan ?

Maar dit even terzijde.
Je hebt het over wie gaat er mee.
Je hebt het over slimme mensen.
Ja, die zullen als eerste meegaan natuurlijk.
In het begin welteverstaan.
Dat is natuurlijk ook logisch.
Ze hebben wetenschappers en technici nodig en nog veel meer om iets te gaan opbouwen.

Als ze jou en mij daar droppen komt er niet veel van terecht he? :mrgreen:
Want wij weten niet hoe we dat moeten doen.
Eerlijkheid heeft er niks mee te maken.
Niet op dit gebied Il guercio.
We moeten eerst zeer bekwame vakmensen sturen daar naar toe.
Dat kan je toch wel begrijpen of niet ?
We verlaten onze planeet, we gaan niet duizend kilometer verderop wonen maar ontiegelijk veel verder.

Pas als alles klaar is, is het tijd voor de rest.
En dat duurt een hele tijd.
En dat zal niet iedereen zijn, niet heel de wereldbevolking die we nu kennen.
Maar dat is geen reden om dit niet te doen.
Het gaat uiteindelijk erom dat het menselijke ras blijft bestaan.
Klinkt hard voor de achterblijvers maar dit is de realiteit.

Je hebt het over de aarde die we moeten fixen.
Maar de dreiging zit niet alleen in de mens dat deze planeet onbewoonbaar kan worden.
Ook gevaar uit de ruimte of binnen in de aarde zelf kan ons vernietigen.

Je schrijft dat je het niet begrijpt.
Dat is duidelijk voor mij.
Maar dat geeft niet Il guercio.
Concentreer jij je op deze planeet, doe ik het buiten moeder aarde.

Jij ook fijne dag. [wave]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door univers » 13 dec 2015, 07:33

De natuur heeft meerdere keren het leven op aarde verwoest, hebben de elite en al hun geld niets mee te maken.
De aarde is niet de enige planeet waar leven mogelijk is.
En er wordt geen onderscheid gemaakt wie de kans krijgt om de aarde te verlaten, die keus moet men zelf maken.

De punten die je aangeef, sta ik volkomen achter, enkel de mens loopt nu achter de feiten aan.
Kijk maar naar die mafkezen in Parijs, die over het milieu aan het discusuren zijn.
Er is 1 iemand die machtiger is dan de mens, en dat is moedertje aarde.
Daar zijn wij uit ontsproten en daar zullen we als mest in wederkeren.

Ik geniet van elke dag, daarom zet ik ook nooit het journaal aan. :mrgreen:
Ik hoop dat jij ook een fijne dag hebt met Els en je beste vriend Beau.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door univers » 13 dec 2015, 07:45

Ondertussen ook de mail van Tammy en Gast1 gelezen.

Succes met je volgende proefschrift Gast1.
Ik heb lekker gisteren patat gegeten met een lekkere hondenlul er bij. :mrgreen:
Je schrijft dat je het niet begrijpt.
Dat is duidelijk voor mij.
Ik heb eerder het idee dat hij de boel zit op te naaien.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Il guercio

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door Il guercio » 13 dec 2015, 07:47

Ik durf te stellen dat ik juist zoveel van de ruimtevaart weet om tot de conclusie te komen dat zo´n reis onmogelijk zal zijn. Wat betreft de gevaren die niet van de mens afkomstig zijn, die zijn er op andere planeten ook. En waarom moet daar een maatschappij opgebouwd worden die op dezelfde principes als die we hier in het westen kennen, waarvoor er veel techneutjes nodig zijn. Het voortbestaan van het menselijk ras vind jij belangrijker dan het laten creperen van miljarden mensen? Hoe ben jij in godsnaam opgevoed. Mijn moeder zou zich voor mij schamen als ik dat zou zeggen. En wat als er op die planeet mensen, of andere wezens wonen, hetgeen vrij zeker is, en die in harmonie met de Natuur aldaar leven, moeten wij die dan maar even aan de kant zetten om plaats te maken voor onze superieure vorm van samenleven. En technieken introduceren waar zij in het geheel niet in geïnteresseerd zijn? Gelukkig ga dan niet mee, want van zo´n invasiemacht wil ik absoluut geen deel uitmaken. Wat betreft wetenschappelijke kennis zou ik zeker tot de uitverkorenen behoren, maar ik zou weigeren om mee te gaan, en de mensen die het ongeluk(of beter gezegd het geluk) hebben om niet mee te mogen gaan, een troostend woord bieden om ze te laten inzien dat het juist niet erg is om niet meegegaan te zijn. De wereld zal dan eindelijk verlost zijn van de veroorzakers van de ellende en de Natuur, althans wat er nog van over is, zal langzaam weer op gang komen, en het voortbestaan van de mens zal hier op Aarde gegarandeerd zijn.
Wat is er trouwens zo belangrijk aan het voortbestaan van de mens. Tellen de flora en fauna niet meer mee?
Hoe het ook zij, ik denk dat wij hier altijd anders over blijven denken. Maar ik wens je wel een fijne dag toe! :wink:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door univers » 13 dec 2015, 08:02

Mijn moeder zou zich voor mij schamen als ik dat zou zeggen.
Laat de moeders buitenspel.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Il guercio

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door Il guercio » 13 dec 2015, 08:08

univers schreef:Ondertussen ook de mail van Tammy en Gast1 gelezen.

Succes met je volgende proefschrift Gast1.
Ik heb lekker gisteren patat gegeten met een lekkere hondenlul er bij. :mrgreen:
Je schrijft dat je het niet begrijpt.
Dat is duidelijk voor mij.
Ik heb eerder het idee dat hij de boel zit op te naaien.
Waarom denkt meneer univaars dat ik de boel zit op te naaien? Ik zeg gewoon wat ik erover denk. Dat is iets heel wat anders dan de boel zitten opnaaien. Zoek het maar op in je woordenboek.

Afbeelding

Ik heb wel iemand anders om te naaien...een heel mooie dame, die meegenomen zou moeten worden in het ruimteschip om voor hele mooie kinderen te zorgen. Buiten het intellect wil het oog ook wel wat! Maar dan zou ze er op staan dat ik ook mee zou gaan. Dan zouden er héle mooie én intelligente kinderen het menselijk ras kunnen veredelen. Maar nu ga ik geloof ik toch iets te ver in mijn bewoordingen. Maar ja wie ketst, eeehh, kaatst kan de bal verwachten.
Laatst gewijzigd door Il guercio op 13 dec 2015, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80559
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door Tammy » 13 dec 2015, 08:09

Il guercio schrijft:
Ik durf te stellen dat ik juist zoveel van de ruimtevaart weet om tot de conclusie te komen dat zo´n reis onmogelijk zal zijn. Wat betreft de gevaren die niet van de mens afkomstig zijn, die zijn er op andere planeten ook. En waarom moet daar een maatschappij opgebouwd worden die op dezelfde principes als die we hier in het westen kennen, waarvoor er veel techneutjes nodig zijn.

Je antwoord geeft perfekt aan dat je geen flauw idee hebt wat er nodig voor is om buiten deze aarde een bestaan op te bouwen.
Het voortbestaan van het menselijk ras vind jij belangrijker dan het laten creperen van miljarden mensen?
Ben jij nu zo dom Il guercio om dat te denken ?
Waarschijnlijk wel.
Ik zou willen dat alle mensen - dieren -planten als het fout gaat hier op aarde gered konden worden.
Maar dat zal niet lukken.
Dat heeft niks te maken met het leuk vinden van miljarden mensen te laten creperen.
Doe even normaal man.
Het is niet haalbaar.

En wat als er op die planeet mensen, of andere wezens wonen, hetgeen vrij zeker is, en die in harmonie met de Natuur aldaar leven, moeten wij die dan maar even aan de kant zetten om plaats te maken voor onze superieure vorm van samenleven. En technieken introduceren waar zij in het geheel niet in geïnteresseerd zijn?
Wij komen daar dan als gast.
En hoe zich dat daar gaat ontwikkelen weet niemand.
Misschien hebben we dan iets geleerd wat we hier fout hebben gedaan.
Of niet.
Of zij wijzen ons terecht.
Wie zal het zeggen ?
Wat betreft wetenschappelijke kennis zou ik zeker tot de uitverkorenen behoren, maar ik zou weigeren om mee te gaan, en de mensen die het ongeluk(of beter gezegd het geluk) hebben om niet mee te mogen gaan, een troostend woord bieden om ze te laten inzien dat het juist niet erg is om niet meegegaan te zijn. De wereld zal dan eindelijk verlost zijn van de veroorzakers van de ellende en de Natuur, althans wat er nog van over is, zal langzaam weer op gang komen, en het voortbestaan van de mens zal hier op Aarde gegarandeerd zijn.
Je hebt werkelijk geen flauw idee waar ik het over heb he ?
Maar misschien ook wel....
Mooi doel wat je voor ogen hebt Il guercio.
Als je er dan nog bent tegen die tijd.
Have a nice day.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80559
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door Tammy » 13 dec 2015, 08:15

Il guercio, wil jij voortaan Univers gewoon met zijn forumnaam aanspreken?
Dus niet univaars maar Univers.
Voor iemand die een topic over taal heeft geopend komt het behoorlijk stom over.

Dus bij deze de correcte naam voortaan typen aan hem.

Tot zover deze mededeling.


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door univers » 13 dec 2015, 08:18

Tam zoals ik het eerder al hebt gezegd, lekker laten lullen.
Dat noemt zich wetenschapper.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Il guercio

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door Il guercio » 13 dec 2015, 08:26

Gaan we nu ook al op spelfouten letten (waar het mij in dat topic dus totaal niet om ging)? Ik doe vanaf nu, wat een geluk voor jullie, niet meer mee aan deze eenzijdige discussie. Eenieder, en in het bijzonder univers, een heel prettige dag gewenst. ;P!

P.S.
Univers, ik noem mij putjesschepper, en absoluut geen wetenschapper. De gedachte alleen al er een te zijn bezorgt mij al de kriebels. En ik ben geen `dat` maar een `hij`.
Laatst gewijzigd door Il guercio op 13 dec 2015, 08:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door univers » 13 dec 2015, 08:30

Eenieder, en in het bijzonder univers, een heel prettige dag gewenst. ;P!
Jij het zelfde Il guercio :hands:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Il guercio

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door Il guercio » 13 dec 2015, 08:33

Dankjewel, univers! :hands:

Gast1

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door Gast1 » 13 dec 2015, 10:31

univers schreef:Succes met je volgende proefschrift Gast1.
Ik heb lekker gisteren patat gegeten met een lekkere hondenlul er bij. :mrgreen:
:rolfl: :rolfl: :rolfl:

Il guercio

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door Il guercio » 13 dec 2015, 11:43

Tammy, toch nog een laatste reactie.Wie enk je dat er eerder geen idee heeft waar hij over praat: jij of ik. Het antwoord moge duidelijk zijn aangezien jij vaak genoeg hebt baangegeven weinig verstand van de beta wetenschappen te hebben en alleen afgaat op de propaganda van wetenschappers die zo nodig een bemande vlucht (een idee dat rechtstreeks afkomstig lijkt spannend jongensboek), zonder jezelf echt in de materie te verdiepen (hetgeen ik dus wel gedaan heb). En ik zeg het nogmaals, lees nou eens goed wat ik schrijf. Jij zegt dat ik denk dat jij het leuk vind miljarden mensen te laten creperen. Wat ik werkelijk zeg is dat jij het overleven van de menselijke soort belangrijker vindt dan de mensen die hier op een zo goed als dode planeet achterblijven, en dat die later (wanneer zij allang allemaal de pijp uit zijn) alsnog worden `opgehaald`. Dat is toch een in mijn ogen niet zo aangename gedachte. Dan vindt ik het nog eerlijker als we allemaal, uit solidariteit, bij elkaar blijven, en niet als eerste de zogenaamde bouwers van de nieuwe wereld (wetenschappers, ingenieurs, doktoren, etcetera aan wie wij de miserabele toestand van onze planeet te danken hebben) daar in de verte. Waarom kan je niet beter een aantal leden van de nog overgebleven Natuurvolkeren sturen? Zij zullen hun tradities, net als de wetenschappers ook met zich meebrengen, hetgeen een garantie is voor een duurzaam in orde zijnde planeet. :knuffie:

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Wat is Curiosity op dit moment aan het doen ?

Bericht door oktagon » 13 dec 2015, 12:36

Zie reactie hierna,de eerste werd in 3-voud gezet (?);ik verwijderde 2 stuks en behoudt de derde met aanvullingen omdat ik een poosje weg was bij CurIo en bezig was bij IG en debatteerde over Chaos=Orde ( "Volmaakte" haalde ik aan beide zijden van = weg)!
Laatst gewijzigd door oktagon op 13 dec 2015, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Plaats reactie