Forumindex FAQ Zoeken Bekijk onbeantwoorde berichten Bekijk actieve onderwerpen Registreren Aanmelden
Mysterie & Wetenschap Forum
Waar mysterie en wetenschap elkaar kruisen...
Pagina 1 van 1 [ 7 berichten ] Nieuw onderwerp plaatsen Nieuw onderwerp plaatsen   Op dit onderwerp reageren Op dit onderwerp reageren

Eerst ongelezen bericht
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Bericht Persoonlijkheidsonderzoek Geplaatst: Za Jan 16, 2010 1:12 pm
kimv
Student
Beste mensen,

In kader van mijn bachelorpoef wil ik graag beroep doen op uw medewerking. Wij voeren een onderzoek uit naar de betrouwbaarheid en validiteit van enkele internationaal veel gebruikte persoonlijkheidsvragenlijsten binnen de bedrijfspsychologie en het selectieonderzoek.

Door bijgevoegde online- vragenlijsten in te vullen kan u kennismaken met deze instrumenten en wordt u bovendien in de mogelijkheid gesteld een persoonlijk profiel te bekomen. Dit wordt bij het afronden van het onderzoek opgestuurd via mail!

http://lessius.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3kDlqCLB0pcTgB6&SVID=Prod

De afnametijd bedraagt ongeveer 20 minuten. Wij garanderen maximale bescherming van uw privacygegevens bij de verzameling en verwerking van uw antwoorden.

Mag ik vragen in de loop van de volgende dagen hiervoor tijd uit te trekken aub?

U zou er me een zeer grote dienst mee bewijzen aangezien ik 250 ingevulde lijsten moet hebben om te slagen!!

Voor bijkomende informatie mail me gerust.

Alvast bedankt,
Kim_verhoeven@hotmail.com

student bachelor Toegepaste Psychologie
Profiel
Bericht Re: Persoonlijkheidsonderzoek Geplaatst: Za Jan 16, 2010 8:18 pm
Anet
Onderzoekster
Mag dit weg?
Maar dan ook echt weg?
Niet in het zwarte gat .. maar echt weg!! *bitch*
Pure spam!! Met 250 ingevulde lijsten krijgt ze een hogere provisie!! [jaja]
(Mijn bericht mag dus ook weg!! :mrgreen: )
Profiel
Bericht Re: Persoonlijkheidsonderzoek Geplaatst: Zo Jan 17, 2010 1:27 am
Paulus
Technische Admin
We zijn er mee bezig en ik heb, i.v.m. daarmee, de link naar het onderzoek even verwijderd en dit topic gesloten

Onderzoek alles, maar behoud het goede
Profiel
Bericht Re: Persoonlijkheidsonderzoek Geplaatst: Wo Jan 27, 2010 11:26 pm
Paulus
Technische Admin
Omdat we na uitgebreid onderzoek, geen aanwijzingen hebben kunnen vinden, dat er iets mis zou zijn, is dit topic weer geopend en de link terug geplaatst.

Onderzoek alles, maar behoud het goede
Profiel
Bericht Re: Persoonlijkheidsonderzoek Geplaatst: Do Jan 28, 2010 7:29 pm
Anet
Onderzoekster
Vreemd dat jullie dit toelaten! :shock:
Nooit geweten dat men hier persoonlijkheidsvragenlijsten voor een onderzoek mocht plaatsen ... of is het een kennis? :roll:
Dan snap ik het wel! [jaja]
Ik persoonlijk zit hier dus niet op te wachten ... ik kom namelijk niet op dit forum om met vragenlijsten geconfronteerd te worden .... ben benieuwd wat de andere forumers vinden. :wink:
Profiel
Bericht Re: Persoonlijkheidsonderzoek Geplaatst: Do Jan 28, 2010 7:55 pm
Beatrix Kiddo
Black Mamba
Ik heb er geen probleem mee. Ze vraagt hulp bij haar studie, en ieder mag voor zich beslissen of ie meedoet.
Het moet niet de overhand krijgen natuurlijk, maar zo een keer in het jaar zit het me niet in de weg.

(Overigens ben je niet geconfronteerd met een vragenlijst.)

Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.
Profiel
Bericht Re: Persoonlijkheidsonderzoek Geplaatst: Do Jan 28, 2010 10:55 pm
FoX
Forum Legende
Anet schreef:
Vreemd dat jullie dit toelaten! :shock:
Nooit geweten dat men hier persoonlijkheidsvragenlijsten voor een onderzoek mocht plaatsen ... of is het een kennis? :roll:
Dan snap ik het wel! [jaja]
Ik persoonlijk zit hier dus niet op te wachten ... ik kom namelijk niet op dit forum om met vragenlijsten geconfronteerd te worden .... ben benieuwd wat de andere forumers vinden. :wink:

Ik vind het niet vreemd.
Het is geen bekende en we zien in een vragenlijst geen kwaad. Gelukkig gooit ze ons ook niet dood met meerdere lijsten of onderzoeken, dus ik zie er verder geen probleem in. We helpen een ander graag en anders is het negeren van dit topic niet zo moeilijk.

Verdere discussie over dit onderwerp kan via pm of de Balie.
Profiel
Pagina 1 van 1 [ 7 berichten ] Nieuw onderwerp plaatsen Nieuw onderwerp plaatsen   Op dit onderwerp reageren Op dit onderwerp reageren