Remancipatie

Speciaal voor onderwerpen die de psyche betreffen.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Remancipatie

Bericht door taigitu » 28 mei 2015, 10:58

De vrouw is aan het puberen en de man aan het remanciperen
"Als de onderdrukker (man) wegvalt, dan gaat de onderdrukte (vrouw) zich gedragen als de onderdrukker". "Vrouwen veranderen, ze zijn bevrijd, maar slaan door, het is een complot, er moet een nieuwe balans komen". "Mannen hebben van vrouwen taken overgenomen, zijn voortrekker in de emancipatie, maar worden daar niet voor gewaardeerd".

Remco Veldhuis en Richard Kemper zijn de mannen achter het cabaretduo Veldhuis & Kemper. Ze doen momenteel try-outs van hun nieuwe voorstelling We moeten praten. Ze waren te gast bij Pauw en Witteman. De site meldt: “In hun nieuwe theaterprogramma staat de man centraal, en dan vooral de 'ontmannelijking' van de man. Na het feminisme en de metroman weten mannen niet meer wat ze zijn en wat er van ze verwacht wordt. Zijn de heren zelf ook de weg kwijt?”

De uitspraak “de vrouw is aan het puberen” kwam uit dit gesprek:
Zie hiervoor zeker de site: http://psychologie-nu.blogspot.nl/searc ... mancipatie

De uitspraak “de man wil remanciperen” is afkomstig van een training die wordt gegeven aan mannen door de makers van de site Remancipatie. Op deze site staat te lezen:
Remancipatie betekent meer aandacht voor de mannelijke kant van de maatschappij.
We hebben in onze westerse samenleving geen inwijding tot man meer. Mannen van nu zijn hun hele leven 'ondergedompeld' geweest in het publieke debat over vrouwelijke normen en waarden en zijn daardoor, ongemerkt, het contact met hun mannelijke kern verloren. Gewoon omdat er geen aandacht aan besteed is. Dat is volledig ongemerkt gebeurd, en de kans is groot dat de meeste mannen zich hier totaal niet van bewust zijn. Een druppel weet ook niet dat hij in de oceaan zit.
Vrouwen hebben het inmiddels gemerkt en klagen dat er: ‘Gewoon geen leuke mannen meer zijn.’ Nu zitten er altijd twee kanten aan een medaille, maar als we ons richten op de mannelijke kant, dan hebben ze gelijk.
[youtube-2]http://www.ninefornews.nl/eerste-interv ... verledene/[/youtube-2]
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Remancipatie

Bericht door Gast1 » 29 mei 2015, 19:12

Citaat schreef:
Mannen van nu zijn hun hele leven 'ondergedompeld' geweest in het publieke debat over vrouwelijke normen en waarden en zijn daardoor, ongemerkt, het contact met hun mannelijke kern verloren. Gewoon omdat er geen aandacht aan besteed is. Dat is volledig ongemerkt gebeurd, en de kans is groot dat de meeste mannen zich hier totaal niet van bewust zijn. Een druppel weet ook niet dat hij in de oceaan zit.
Vrouwen hebben het inmiddels gemerkt en klagen dat er: ‘Gewoon geen leuke mannen meer zijn.’
Interessant, ik heb me steeds als een druppel in een oceaan beschouwd of een zandkorrel op het strand.
Dat schreef ik ook regelmatig.
Mogelijk ben ik een van die mannen die zich niet bewust is dat ik het contact met mijn mannelijke kern verloren ben.
Sterker nog, ik wist niet dat ik die heb gehad, nog steeds heb of verloren heb.
Wel was ik me al heel lang bewust van de vrouw in mij.
Hihihi ...
Wat is dan toch die mannelijke kern?
Ik weet het verdikke niet.
Kan mij iemand helpen?

:search:
Wat zijn sommige van de mannelijke en vrouwelijke energieën die balans nodig hebben? Hier zijn er een paar:

Mannelijke energie:
doen
agressie
analytisch
concreet
ongeduldig
inspanning
zich haasten
assertief
linker hersenhelft
duwen
organiseren
logish
rusteloos
hard


Vrouwelijke energie:
zijn
overgeven
intuïtief
overzichtelijk
geduldig
overwegen
verzorgen
ontvankelijk
rechter hersenhelft
ontvangen
overpeinzen
creatief
rustig
zacht
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 5598,d.bGQ

:shock: :shock: :shock:

Zojuist ben ik er achter gekomen dat ik een vrouw met een baard, brede borst, spierballen en een penis ben.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Remancipatie

Bericht door Tammy » 30 mei 2015, 05:24

Weet je het zeker Gast1 ? :mrgreen:

Ik heb net die site bekeken en het filmpje waarin Katja Schuurmans met die mannen praat.
Ooh my god, er zijn cursussen voor deze mannen............... [doh]

Ik ben een vrouw en ik zal mijn mening hierover zeggen zo goed mogelijk.

Remancipatie...........

Zover zijn we al gekomen in deze maatschappij.
Mannen die zichzelf verloren hebben en zich geen echte mannen kunnen voelen.
En dat komt doordat er een soort rondloopt op deze planeet die kunnen zeuren als een kip zonder kop ........de vrouwtjes dus.
De wat ik noem Libelle vrouwtjes die hun man niet voor vol aan zien.
Die met anderen vrouwtjes naar een Libelle dag gaan en bijna hysterisch zijn omdat ze leuke sjaaltjes-schoentjes-tasjes en nog meer rommel hebben gekocht maar zich ondertussen afvragen of manlief het lijstje wat ze op het aanrecht hebben achtergelaten wel goed kan uitvoeren.

Schat, vergeet je niet ons kind naar zijn voetbal of balletklasje te brengen ?
En vergeet je niet de wasdroger aan te zetten?
En ik heb het eten voor vanavond al gekookt , het zit in die Tuppeware bakjes in de ijskast.
En dat is nog maar het begin van het lijstje.

Mannen worden behandeld als kleine kinderen en hun vrouwen gedragen zich als hun moeders.

Ik heb wel zo`n hekel aan dat soort vrouwen.
Behandel elkaar als gelijkwaardig joh.
Mannen en vrouwen zijn gewoon verschillend.
Dat gezeur van vrouwen maakt veel mannen die daar vatbaar voor zijn tot onzekere mensen.
Is nergens voor nodig.

Je hebt vrouwen die hun huis tiptop op orde hebben en je hebt vrouwen waar het een rotzooi is.
Je hebt mannen die ook gewoon alles doen in huis en je hebt mannen die dat niet doen.
Who cares !
Elk mens is anders.

Laat die mannen lekker naar de kroeg gaan met hun vrienden en laat die vrouwen met hun pruillipje lekker thuis.
En als die mannen compleet met zakdoekje samen met hun vrouw op de bank een Hallmark film willen kijken laat ze dat ook doen.
Maar hou op om die mannen duizend regels op te leggen.


Remancipatie...........er zijn cursussen voor...........niet te geloven.
Ga met mij mee naar iets wat ik meemaakte verleden jaar............


Wyoming........6 uur in de ochtend.
Mijn lieve man sliep nog en ik ging koffie halen bij Motel 6.
Over de prairie hing een laaghangende mist.
Achter de bergen in de verte begon de zon heel langzaam omhoog te kruipen.
En ik zag een gezin die ook vroeg wakker was en naar hun auto liepen.

Een vrouw en 3 kinderen en een man.............een cowboy.
Prachtige laarzen had hij aan, spijkerbroek en witte blouse met zwarte cowboyhoed op zijn hoofd.
En hij liep naar mijn lievelingsauto, een Dodge Ram Pick-Up Truck Black 1500. :mrgreen:

En ik dacht, wow een echte kerel.
Een man die zo`n stoere en trotse uitstraling had.
Geen man die eruit zag alsof hij zat te piekeren dat zijn huishoudlijstje nog niet af was.
Geen Nivea man maar een stoere vent die waarschijnlijk straks thuis de koeien bijeen drijft zoals je dat daar kan zien.
Op een paard zonder factor 50 op zijn gezicht maar verweerd in de zon en zonder gel in zijn haren.
Een man die geen Remancipatie cursus nodig heeft.

Mijn lieve eigen cowboy sliep nog maar deze cowboy die daar liep vergeet ik nooit meer.
Toen ik terug kwam met de koffie waren ze al weg.
Ik bleef nog even staan en keek over de prairie.
En dacht aan dat gezin en die cowboy...........vrouw-kinderen-man-Dodge Ram..............
En aan die prachtige zelfverzekerde houding van die man.

Mama mia dat beeld zal ik me altijd herinneren.

Remancipatie..................laat me niet lachen joh. [joker]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Remancipatie

Bericht door Gast1 » 30 mei 2015, 06:12

Hahaha ... prachtig.
Mooi geschreven Tammy en ja ik weet het zeker, althans van die baard, brede borst, spierballen en een penis.
Alleen bij 'borst' heb ik een bijvoeglijk naamwoord gebruikt, maar in het door mij aangehaalde lijstje voldoe ik volledig om een vrouw te zijn.
Een vrouw met een volgens mij heel mannelijk uiterlijk (en dat weet jij).

Ik lees jouw definitie van 'een echte kerel' ...
Daarna ga je invullen.

Het is nog maar de vraag of deze door jou beschreven cowboy een cowboy is.
Prachtige laarzen had hij aan, spijkerbroek en witte blouse met zwarte cowboyhoed op zijn hoofd.
En hij liep naar mijn lievelingsauto, een Dodge Ram Pick-Up Truck Black 1500.
Jaja ... mijn eerste reactie in dezen is dat ik een 'ego' zie in plaats van een cowboy.

Het grappige is dat cowboys meestal niet met vrouwen praten zoals ze graag (ook) zouden willen.
Het grappige is dat 'ego's' meestal niet met vrouwen praten zoals ze graag (ook) zouden willen.

Het mag heel aanmatigend klinken als ik zeg dat ik aan die criteria wel voldoe, waarmee ik als een 'ego' bestempelt kan worden.
Maar de geur van mest is parfum voor mij, ik hou van (boerderij)dieren en om in de grond te werken, zoals ik bijvoorbeeld gisteren een aantal uren in de tuin gedaan heb.
Gisteren ben ik ook een aantal uren gaan wandelen en ben gaan kijken naar een afgraving en een prachtig Natuurgebied.
Niks crème op het gezicht, niks gel in de haren en zelfs niet opgefrist.
Oude kleren aan en dwars door een bijna ondoordringbaar Natuurgebied waarbij ik mij geschramd heb aan doornen en takken, die mijn haar nog meer in de war hebben gebracht.
Broedende zwanen en ganzen, ijsvogeltjes en zelfs een prachtige 'reebruine' vos heb ik gezien.
We stonden voor een paar seconden oog-in-oog met elkaar. :shock:

Edoch ik kan ook 'keurig' gekleed gaan, waarbij ik al langer geleden gemerkt heb, dat mensen zich aan mijn stropdas ergeren.
Of dat ze me vragen stellen waarom ik een colbertje aan heb en dat ze me een 'ego' vinden.

Van binnen echter ben ik anders.
Veel anders en precies volgens het vrouwelijke lijstje:
zijn
overgeven
intuïtief
overzichtelijk
geduldig
overwegen
verzorgen
ontvankelijk
rechter hersenhelft
ontvangen
overpeinzen
creatief
rustig
zacht


Laat me weten waaraan ik niet voldoe :mrgreen:

Welnu, terug naar de 'Libelle'-vrouwen.
Ik vind het wel leuk hoe je dat omschrijft en je hebt ook helemaal gelijk, maarrrrr ...
Ik vraag me af of ze hun man niet voor vol aan zien.

Ik denk veel eerder dat de interesses anders liggen en dat deze (Libelle)vrouwen vaak niet met mannen kunnen delen wat ze graag willen.
Dit zijn de vrouwtjes van het lijstje die mannen hebben volgens het lijstje:
doen
agressie
analytisch
concreet
ongeduldig
inspanning
zich haasten
assertief
linker hersenhelft
duwen
organiseren
logish
rusteloos
hard


... en dan gebeuren die dingen.

Maar als de mannelijke energieën een equivalent zijn van de mannelijke kern, dan mogen alle mannen deze kern oprollen en in hun reet steken.
Is dit een mannelijke uitspraak van mij? :mrgreen:

Ik begrijp het 'probleem' wel.
Reclames zijn daar een prachtig voorbeeld van.
De vrouw komt thuis van het werk en kijkt wat de man gekookt heeft.
Waar hij mee gewassen heeft en hoe hij met de kinderen aan het spelen is.
Soms is hij zelfs aan de diaree:
Hihihi ...

Inmiddels is dit al achterhaald want als ik de reclames moet geloven, dan is het gemiddelde gezin 'getint' tot roetzwart, waarbij het verschil tussen de reclames met de blanke en roetzwarte vrouw nihil is.
Ook de roetzwarte man kookt, wast en ga zo maar door.

Het is de vraag, wie zich nu 'ergert' aan mijn 'roetzwarte' benamingen.
Kijk, en daar zijn we nou als voorbeeld hartstikke in doorgeslagen.

Wat is in Godsnaam een leuke man?
Wat is in Godsnaam een leuke vrouw?
Laatst gewijzigd door Gast1 op 30 mei 2015, 06:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Remancipatie

Bericht door univers » 30 mei 2015, 06:17

Wat is in Godsnaam een leuke man?
univers :aliensmile:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Remancipatie

Bericht door Gast1 » 30 mei 2015, 06:20

Goedemorgen leuke jongeman :mrgreen:

Gast1

Re: Remancipatie

Bericht door Gast1 » 30 mei 2015, 06:32

Zojuist heb ik een prachtig nummer geplaatst in het topic: "Vaticaan: homohuwelijk 'nederlaag voor de mensheid' "
Ik kende het nummer wat mooi gezongen wordt door een mannelijke stem, maar ik had de zanger volgens mij nog nooit gezien:
Is het geen 'dotje' ... :mrgreen:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Remancipatie

Bericht door Tammy » 30 mei 2015, 07:07

Univers is een dotje Gast1 ( bedank me later maar Univers ) , niet deze zanger. :rolfl:

Gast1 schreef :
Ik lees jouw definitie van 'een echte kerel' ...
Daarna ga je invullen.

Het is nog maar de vraag of deze door jou beschreven cowboy een cowboy is.
Citaat:

Prachtige laarzen had hij aan, spijkerbroek en witte blouse met zwarte cowboyhoed op zijn hoofd.
En hij liep naar mijn lievelingsauto, een Dodge Ram Pick-Up Truck Black 1500.

Gast1 schreef :
Jaja ... mijn eerste reactie in dezen is dat ik een 'ego' zie in plaats van een cowboy.

Ik weet niet of jij ooit cowboys hebt gezien Gast1, maar het is een bepaald slag man.
Ze hebben zeker een ego zoals jij het noemt.
Heel trots en zelfverzekerde uitstraling.
Ook ijdel.
Als ze uitgaan zijn ze om door een ringetje te halen.
Sommige zelfs met stropdasje maar dan wel losjes en bovenste knoopjes van de blouse open. :mrgreen:
Maar wel met spijkerbroek en cowboy laarzen.
Smetteloze kleren en een uitstraling wat veel mensen als arrogant kunnen ervaren.
Ik vind het geweldig om te zien , je houd ervan of niet.
Ik heb ze zien uitgaan en ik heb ze aan het werk gezien.
Schitterend vind ik het.
Welnu, terug naar de 'Libelle'-vrouwen.
Ik vind het wel leuk hoe je dat omschrijft en je hebt ook helemaal gelijk, maarrrrr ...
Ik vraag me af of ze hun man niet voor vol aan zien.

Ik denk veel eerder dat de interesses anders liggen en dat deze (Libelle)vrouwen vaak niet met mannen kunnen delen wat ze graag willen.
Wat betreft de zogenaamde Libelle vrouwen............dat heeft niks met anderen interesses te maken.
Dat zijn in mijn ogen vrouwen die over niks anders praten dan over die typische vrouwenzaken en een moeder zijn voor hun man.
Natuurlijk niet alle vrouwen die de Libelle lezen zijn zo, ik zeg dat met de nodige humor erbij.
Want ik ken die vrouwen , zeer veel zelfs en ze gaan toevallig ook allemaal naar de Libelle dag vandaar. :rolfl:
Ik heb de grootste lol nu met het schrijven in deze topic. [joker]

Het mag heel aanmatigend klinken als ik zeg dat ik aan die criteria wel voldoe, waarmee ik als een 'ego' bestempelt kan worden.
Niks mis mee amigo, elk mens heeft een ego.
We zijn geen robots maar mensen .
Ego is geen vies woord Gast1. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Remancipatie

Bericht door Gast1 » 30 mei 2015, 07:21

Tammy schreef:... elk mens heeft een ego.
Klopt, heb ik ook vaker geschreven, maar in 'het ego' heb je tal van gradaties.
Tammy schreef:We zijn geen robots maar mensen.
Dan kijk maar eens goed om je heen en vertel mij of je robots ziet of mensen.
Tammy schreef:Ego is geen vies woord Gast1. :wink:
Dat heb ik ook niet geschreven Tammy ...
Tammy schreef:Ik vind het geweldig om te zien, je houd ervan of niet.
Ik heb ze zien uitgaan en ik heb ze aan het werk gezien.
Schitterend vind ik het.
Mooi, maar dat is dus wat je ziet, niet wat je 'weet'. Het is de vraag hoe deze man is als hij jouw levenspartner is.
Dat wat je immers ziet is 'slechts' het uiterlijk ...

En dat kan heel zeker leuk zijn ...

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Remancipatie

Bericht door Tammy » 30 mei 2015, 07:36

Ik zie nog steeds mensen, maar vele gedragen zich als robots.
Met hun mobieltjes maar daar gaat het niet over in dit topic.

Natuurlijk zie ik alleen maar de buitenkant.
Er zullen een hoop rotzakken tussen zitten.
En ook een hoop lieve mannen.
Ik schrijf alleen wat me opviel en wat ik mooi vind gezien de aard waar deze topic over gaat.
En ik ben dol op het wilde westen.

Laat mij maar lekker weg dromen over stoere cowboys en paarden en Dodge Rams en de prairie.

En jij over die mooie dame. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Remancipatie

Bericht door Gast1 » 30 mei 2015, 07:37

Nog eentje voor jou 'cowboy'-Tammy:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Remancipatie

Bericht door Tammy » 30 mei 2015, 07:42

Ooh wat mooi !
Dank je wel Gast1 geweldig ! ;P! :loveU:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Remancipatie

Bericht door Gast1 » 30 mei 2015, 08:04

Erg graag gedaan enne ... ik heb ook zo mijn 'voorkeuren' hoor.
De liedjes in de twee clips die ik al plaatste zijn van Shania Twain enne ... :oops: :oops: :oops:

Ik geloof dat ik heimelijk verliefd ben op haar (niet verder vertellen hoor - maar je had al iets in de gaten).

Deze zangers vind ik dus heel beschaafd, mooi zingen en ze is bloedmooi (mijn God zeg).
Ook ben ik onder de indruk van haar jeugdjaren en daarna.
Wat een Lady met een hoofdletter (niet jaloers worden hoor).
We blijven vrouwen en mannen met onze voorliefdes, maar jij en ik houden van onze ega's (niet te verwarren met ego's), geheel zoals ze zijn.
Waarschijnlijk hoeft jouw mannetje niet geremancipeerd te worden en mijn vrouwtje niet geëmancipeerd.
Gewoon lekker natuurlijk zoals ze werkelijk zijn en zo zijn we toch weer ontopic.

Gast1

Re: Remancipatie

Bericht door Gast1 » 30 mei 2015, 08:26

Tammy schreef:Natuurlijk zie ik alleen maar de buitenkant.
Er zullen een hoop rotzakken tussen zitten.
En ook een hoop lieve mannen.
... en dat heb je heel goed geschreven ;P!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Remancipatie

Bericht door Tammy » 30 mei 2015, 08:33

Die Lady is zeker mooi. :mrgreen:
Wie weet komt ze een keer naar Nederland toe voor een concert.
Zorg dan dat je vooraan staat. :wink:


Mijn mannetje heeft die cursus inderdaad niet nodig Gast1.
Snap jij het dat deze cursus bestaat ?
Wat vind jij als man zijnde daar nu van ?
Ik kan het alleen vanuit mijn vrouw zijn zien.
Maar hoe kijken mannen hier tegenaan , vind jij dit zinvol ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Remancipatie

Bericht door Susan » 30 mei 2015, 08:47

Je hebt niet alleen vrouwen die met 'niets anders' bezig kunnen zijn
dan hun huis, kleding,verzorgster,verpleegster van man/kinderen spelen en bijv alleen libelle lezen,
vlak de hordes mannen ook niet uit die zich dat aan laten leunen, en alleen 'voor de centen'zorgen.
En als ze later niet meer werken zich hooguit met eigen hobby bezig houden, en/of alleen als tijdverdrijf vissen...in de uren dat de vrouwen 'het huis doen'...

Het tegenovergestelde wat mn in de jaren 70 gebeurde hoef ik echter ook niet,die schreeuwerige overdreven Dolle Mina's.
Niets was bijna nog goed, mannen niet, maar ook vrouwen die zich graag met vrouwelijke zaken bezig hielden ook niet! En ook nu nog merk je het bij sommige waarschijnlijk erg gefrustreerde vrouwen die als het over mannen gaat, een bijna minachtend toontje tegenover mannen tentoonspreiden.

Het is zaak ook weer bij dit onderwerp, dat er evenwicht moet zijn, daarvoor hoeven ze toch
niet naar een cursus, kunnen ze thuis aanpakken, maar moeten man en vrouw wel beiden enrgie
in steken middels gesprekken met elkaar enz.

Ik bedenk me nu terwijl ik dit schrijf tegelijkertijd, dat sommigen dat echt niet kunnen en..misschien toch hulp bij nodig hebben..?

(Leuk Tammy wat je schreef mee eens maar ook wat jij Gast1 daar op schreef als reactie, én de clips ;P! )
Laatst gewijzigd door Susan op 30 mei 2015, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: Remancipatie

Bericht door Gast1 » 30 mei 2015, 09:35

Dank je Susan!
Tammy schreef:Snap jij het dat deze cursus bestaat?
Ja, ik snap dat en zelf vind ik het triest genoeg dat ik dat snap.
Tammy schreef:Wat vind jij als man zijnde daar nu van?
Triest, geloof je me als ik zeg dat er 'lach- huil en knuffelcursussen' zijn? We zijn onszelfs steeds meer aan het verliezen.
Ik kan het alleen vanuit mijn vrouw zijn zien.
Tammy schreef:Maar hoe kijken mannen hier tegenaan, vind jij dit zinvol?
Ja, ik vind het zinvol maar vooraleer vooral triest.
Er zijn mensen die het nodig hebben om te weten wat het is om 'een man' te zijn, wat lachen en huilen is en wat knuffelen is en jawel hoor het gaat nog verder.
In bed weten mensen ook al niet meer hoe ze met elkaar om moeten gaan.

* Megazucht ............................................................... *

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Remancipatie

Bericht door Tammy » 31 mei 2015, 07:40

Klopt ook Susan wat je zegt. :grin:
Aan de mannenkant zeg maar heb je dit ook.
En die Dolle Mina`s gingen heel ver.
Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk als een man de deur voor mij open houd.
Komt bijna niet voor, maar als het gebeurt zeg ik ook tegen die man :
Enig dat U dat doet dank U wel.
Zie je tegenwoordig bijna niet meer, en dan kijken ze me glimlachend aan . :mrgreen:

Ik ben een vrouw en ik kan niet urenlang alleen maar over die huis tuin en keuken dingetjes praten.
Ik heb dat nooit gedaan , maar veel vrouwen die ik ken doen dat wel.
En soms denk ik dan, alsjeblieft er is nog zoveel meer om over te praten.

Pierre, het is inderdaad eigenlijk triest zoals jij het zo treffend noemt.
Zo raar dat er cursussen zijn voor dit.
Dat zou toch eigenlijk niet nodig moeten zijn he ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Remancipatie

Bericht door univers » 31 mei 2015, 07:59

Deze zangers vind ik dus heel beschaafd, mooi zingen en ze is bloedmooi (mijn God zeg).
Hoe weet jij dat die rooie mooi is. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Remancipatie

Bericht door Gast1 » 31 mei 2015, 09:18

univers schreef: Hoe weet jij dat die rooie mooi is. :mrgreen:
Hier een voorbeeld van een mooie rooie:

Afbeelding

:mrgreen:

Plaats reactie