Cymatics

Voor alle wetenschappelijke onderwerpen, die niet in een ander subforum thuis horen.
Plaats reactie
chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Cymatics

Bericht door chuen » 08 jun 2016, 12:31

Afbeelding

‘Cymatics’ is de wetenschap van het visualiseren van audio-frequenties
Er Is er een verband tussen geluid, trillingen en de fysieke werkelijkheid
The ancients knew something…..
Cymatics is the study of the shape of sound.
The pioneering work of Ernst Chladni (1756 – 1829), showed that sound affects physical matter. Chladni drew a violin bow across the edge of metal plates which were sprinkled with fine sand. Different rates (frequencies) produced certain geometrical patterns.
In the 1960s Dr. Hans Jenny investigated sound vibration, inventing a machine he called the tonoscope. This allowed him to view the physical image, or “dimension” of various sounds, including human vowels and tones. He named this research cymatics. His work has been republished recently in one English volume with many beautiful photographs – see resources).
Amongst his more amazing findings was the discovery that when AUM is sounded the shape produced is that of the ancient symbol for AUM (the Sri Yantra). This suggests that the ancients knew something! Perhaps when sounding in meditation, the vibration created the form in their minds. Hebrew, Sanskrit, Egyptian and Tibetan are generally considered to be “sacred” languages, that have the power of shaping reality.
This suggests that by sounding sacred texts, by singing sacred vowels, our cells resonate into a more “coherent” shape, in which our energies are synchronised with those of God / Universe / Source.
He observed that the shapes and moving 3D formations produced on the cymatic instrument had great similarities to natural forms, such as various cells from animals, plants and minerals. Perhaps there is an “underlying vibration” in nature, acting as a template to structure the physical world – but the vibration is the reality, not the physical form. This finding is very much in tune with the ideas expressed over centuries by Eastern philosphy – all we see is illusion.
Jenny also found that water could be shaped and exhibited an antigravity effect when vibrated by sound. Since our bodies are mostly water, sounding will effectively restructure the cells of our bodies.
http://www.soundintentions.com/sound-healing/cymatics/

Hidden World: Cymatics miracles of HINDUISM _Science proving the Rishi's Right
rishi
rishi (Sanskrit: "seer; one who sees") — is a word that simply means a sage or a divine seer in general. the great sages of ancient India who, in deep states of meditation (communion with the cosmos), and through spiritual experimentation, discovered the underlying, fundamental truths of the Universe, and whose teachings formed the basis for the spiritual culture of the ancient Vedic civilization. In more specific usage the rishis are divine beings distinct from devas (Gods), asuras (demons) and men who “heard” the Vedic hymns and passed them on down to mankind.
The rishi are the patriarchs and progenitors of mankind. In the ancient texts 10 original rishis are mentioned who then become the source for the Hindu gotra lineages. Seven of these ancient and divine “seers” have been immortalized in the heavens. The sapta rishis, the seven sages, is the Hindu name for the Big Dipper (Ursa Major) in Hindu astronomy. Each star of the Big Dipper is named after one of these rishis.
http://veda.wikidot.com/rishi

Nikola Tesla — 'If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration.'


Ani Choying Drolma is een Boeddhistische non en muzikante uit het klooster van Nagi Gompa in Nepal
Great Compassion Mantra Namo Ratna Traya Ya of Inner Peace Healing Vibrations
Een mantra is een gewijde tekst, een combinatie van heilige lettergrepen die samen een kern van geestelijke energie vormen, deze energie fungeert als een magneet voor het aantrekken van spirituele vibraties. Man in mantra betekent in het Sanskriet ‘denken’. Tra komt van ‘trai’ en betekent ‘bescherming tegen’ of ‘bevrijding. Mantra betekent dus zoveel als ‘het denken dat bevrijdt en beschermt’.
Een mantra is dus een combinatie van heilige woorden (in het Sanskriet) die door veelvuldige herhaling door middel van de vibraties van de klanken in jezelf kunnen zorgen dat kosmische energie wordt losgemaakt en dat je ‘zelf realisatie’ kunt bereiken.
http://heeljelichaam.nl/heel-je-hoofd/m ... ntra-japa/

Nikola Tesla — 'If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration.'

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Cymatics

Bericht door chuen » 23 jun 2016, 09:59

Cymatics Experiment Mozart "Una Donna a Quindici Anni"

By Sarah Knapton, Science Editor
21 June 2016 • 3:50pm
Relaxing to a soothing Mozart symphony can lower the blood pressure as much as cutting salt from the diet or exercising, a new study has shown
http://www.telegraph.co.uk/science/2016 ... -abba-has/

Mozart Symphony #40 in G Minor, K 550 - 1. Molto Allegro Nikola Tesla — 'If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration.'

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Cymatics

Bericht door Vitharr » 24 jun 2016, 11:17

Staat dit niet in de verkeerde rubriek Chuen? De wetenschappelijke zijde van dit fenomeen is weinig inspirerend hoor. Zie:
The German musician and physicist Ernst Chladni noticed in the eighteenth century that the modes of vibration of a membrane or a plate can be observed by sprinkling the vibrating surface with a fine dust (e.g., lycopodium powder, flour or fine sand). The powder moves due to the vibration and accumulates progressively in points of the surface corresponding to the sound vibration. The points form a pattern of lines, known as nodal lines of the vibration mode. The normal modes of vibration, and the pattern of nodal lines associated with each of these, are completely determined, for a surface with homogeneous mechanical characteristics, from the geometric shape of the surface and by the way in which the surface is constrained.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Cymatics
Morgen is vandaag ook gisteren....

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Cymatics

Bericht door chuen » 29 jun 2016, 13:31

Vitharr schreef:
Staat dit niet in de verkeerde rubriek Chuen? De wetenschappelijke zijde van dit fenomeen is weinig inspirerend hoor. Zie:

Citaat:

The German musician and physicist Ernst Chladni noticed in the eighteenth century that the modes of vibration of a membrane or a plate can be observed by sprinkling the vibrating surface with a fine dust (e.g., lycopodium powder, flour or fine sand). The powder moves due to the vibration and accumulates progressively in points of the surface corresponding to the sound vibration. The points form a pattern of lines, known as nodal lines of the vibration mode. The normal modes of vibration, and the pattern of nodal lines associated with each of these, are completely determined, for a surface with homogeneous mechanical characteristics, from the geometric shape of the surface and by the way in which the surface is constrained.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Cymatics

Afbeelding

Bedankt Vitharr voor je reactie. (Sorry voor de late reactie. Was een paar dagen op vakantie)

Ik heb ook zitten twijfelen waar ik de informatie moest plaatsen. Het is een complexe materie. Besef dat ik nog meer moet gaan lezen over dit fenomeen.
Cymatics is een wetenschap van het visualiseren van (audio) frequenties
Ik bekijk het meer vanuit m’n rechter hersenhelft (totaalbeeld) :mrgreen:
Ik ga uit van een nulpuntsenergie .De bron van alle frequenties en daarmee de oerbron van ons universum.
Ons universum is een holografische projectie van een fractaal. Maya.
Alles in het universum wat vast lijkt, is energie. Kwantumfysica.
Zoals in het filmpje (Hidden World: Cymatics) te zien is, wordt door cymatics één bepaalde frequentie een (lijkt op) schildpad-schild waargenomen. Het is niet een schildpad ( de overige niet zichtbare oerbron frequenties zijn niet waar te nemen) .
Cymatics geeft een goede richting aan, waarin we verder moeten zoeken.

gusteman

Re: Cymatics

Bericht door gusteman » 29 jun 2016, 15:39

chuen schreef:Zoals in het filmpje (Hidden World: Cymatics) te zien is, wordt door cymatics één bepaalde frequentie een (lijkt op) schildpad-schild waargenomen.
Dit is een beetje achterstevoren geredeneerd, beste chuen.
Wat zichtbaar wordt gemaakt is niet de frequentie, maar de manier waarop het materiaal reageert op trillingen.

Neem nu een stalen plaat waar je trillingen naartoe stuurt. Wanneer je bijvoorbeeld fijn zand egaal verdeelt over die stalen plaat dan zullen er patronen te voorschijn komen.

Wanneer je daarna die metalen plaat gaat verhitten tot witgloeiend en vervolgens snel afkoelt dan is de moleculaire structuur van die plaat helemaal veranderd, en zal je ook niet meer dezelfde patronen zien ontstaan.

De patronen worden dus niet veroorzaakt door de frequenties, maar door het materiaal dat wordt blootgesteld aan die frequenties.

Om dan de frequenties als basis te gebruiken voor één of andere theorie lijkt me de omgekeerde wereld te zijn.

Gast1

Re: Cymatics

Bericht door Gast1 » 29 jun 2016, 17:14

gusteman schreef:Om dan de frequenties als basis te gebruiken voor één of andere theorie lijkt me ...
zeer interessant.
Dit topic heeft plots meer aandacht van mij.
Ik ga het later allemaal eens goed doornemen, met dank aan Chuen, de middelste van dit plaatje:

Afbeelding

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Cymatics

Bericht door chuen » 29 jun 2016, 20:33

gusteman schreef:
Wat zichtbaar wordt gemaakt is niet de frequentie, maar de manier waarop het materiaal reageert op trillingen.

Neem nu een stalen plaat waar je trillingen naartoe stuurt. Wanneer je bijvoorbeeld fijn zand egaal verdeelt over die stalen plaat dan zullen er patronen te voorschijn komen.

Wanneer je daarna die metalen plaat gaat verhitten tot witgloeiend en vervolgens snel afkoelt dan is de moleculaire structuur van die plaat helemaal veranderd, en zal je ook niet meer dezelfde patronen zien ontstaan.
Helemaal mee eens gusteman .
Het gaat mij meer om de (lijkt op) patronen die zijn ontstaan.

gusteman schreef:
Om dan de frequenties als basis te gebruiken voor één of andere theorie lijkt me de omgekeerde wereld te zijn.
één of andere theorie is jouw mening. Bedankt voor je reactie.

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Cymatics

Bericht door chuen » 29 jun 2016, 20:39

Gast1 schreef:
zeer interessant.
Dit topic heeft plots meer aandacht van mij.
Ik ga het later allemaal eens goed doornemen, met dank aan Chuen, de middelste van dit plaatje:
Afbeelding

Bedankt Gast1 voor je reactie.

Hoort niet bij dit onderwerp, maar ik wil het toch laten zien als je deze info gaat doornemen.
Een spirituele invalshoek

Ac Tah is een Maya geestelijk leider, onderwezen in de Maya mysteries en wetenschap
Hij leerde dit van zijn grootvader. Zijn grootvader heeft dit weer geleerd van zijn voorouders.
Gaat o.a over de 20 zonnezegels/ 20 frequenties . Ben (chuen blauw aap) nieuwsgierig wat jouw zonnezegel is.
http://mayatzolkin.blogspot.nl/p/blog-page.html

Mayan Teaching by Ac Tah-Energetic Vibrations Je moet af & toe wel een plaspauze nemen. ( geluiden fontein) :mrgreen:

In lak'in alak'u lak'in
Ga je goed

Gast1

Re: Cymatics

Bericht door Gast1 » 30 jun 2016, 08:57

Chuen,

Eind 2010 vroeg iemand of ik een KIN kaart wilde trekken van het Maya-orakel.
De KIN-kaart geeft (blijkbaar) een korte omschrijving van de innerlijke kracht, de resonantie die je bij je geboorte hebt meegekregen.
Ik had er nog nooit van gehoord of gelezen en ook hier heb ik niets mee en haalde een totaal ondoordachte grap uit.
Je moest je naam en geboortedatum in vullen en ik dacht 'daar gaan we weer'.

In gedachten haalde ik mijn schouders op en besloot nu dan eens om toch maar mee te doen.
Maar in plaats van mijn werkelijke naam en geboortedatum in te vullen,
wilde ik een grap uit gaan halen en verzon de naam Petrus Christoffel en als geboortedatum vulde ik de gedoodverfde datum 21 december 2012 in.
Dat bleek ook nog te kunnen ook. Dit rolde er tot mijn verbazing uit:

PC, Petrus Christus of Petrus Christoffel: 21 - 12 - 2012.
Het zonneteken 'hand' orkestreert je leven vanuit de kracht van je openheid.
Andere kwaliteiten die dit zonneteken jou geeft zijn: de afronding, helen en geheeld worden, het universele plan te vervullen en in 'de flow' te zijn.
Het leven is een paradox. De schaduwzijde van het zonneteken 'hand' is problemen hebben om de zaken af te ronden, opgewonden en verstoord zijn.
De Tzolkin zegt het volgende over jouw zonneteken: Je wilt van de wereld een betere plaats om in te leven maken.
Je wilt het universum ten dienste zijn. Je bent de hand van God en soms weet je niet waarom je dingen zegt en doet.
Het waarom begrijp je vaak pas veel later. Je bent katalysator en spreekt voortdurend de waarheid.
Je innerlijke weten vindt zijn oorsprong in het samengaan van je rationele en emotionele intelligentie.
Het moment dat je je ondergeschikt maakt aan de kosmische krachten, zal er een golf van vreugde en extase over je heen komen.
Je bent dan in flow en alles zal je lukken. Voorkom dat je aandacht te veel wordt versnipperd.
Je uitdaging is te leren omgaan met tegenstrijdige behoeften, tussen persoonlijke vrijheid en de zekerheid van een relatie.
Centreer je energie en richt je op een enkel doelen maak dat doel ook af. Wees alert met wie je verder gaat.
Zorg er voor de hoofdrolspeler in je eigen film te zijn. Doe je dit niet dan zul je je mislukt voelen.
Wanneer dit gebeurt, is het wijselijk om naar je motivatie achter je eerder genomen beslissingen van de samenwerking te kijken.
Probeer er achter te komen wie zich door wie heeft laten gebruiken. Laat de wonden die openbreken helen.
Jij hebt al het weten en alle instrumenten om je eigen genezingsproces te bewerkstelligen.
Maak hiervan gebruik. Veroorloof jezelf om onbevangen naïef te zijn. Je kinderlijke openheid is een van je sterkste kanten...


Mijn eerste twee doopnamen zijn Petrus Christoffel, gevolgd door de derde en vierde naam, Hubertus Maria.
Bij nader inzien had ik mijn ingegeven namen voor de KIN-kaart dus niet verzonnen ...
Ik kan een heel verhaal schrijven over de binding van mij met het getal 12 ...

De KIN-kaart die ik toen trok vertelde mij exact over mij, hoewel de datum door mij ingevuld niet klopte.
Ik was het echter die die datum invulde en blijkbaar moest ook dat zo zijn.
Ik heb een manuscript geschreven van ongeveer 400 pagina's over 'zingeving' en ik heb het licht gezien.
Ook doordat anderen mij daarbij (soms onwetend) daarbij geholpen hebben.
De Kosmische Kracht echter wilde blijkbaar dat ik nog de nodige ervaringen op zou gaan doen en die kreeg ik geschonken.
Ik heb ervan moeten lusten ... wellicht dat er dit jaar weer meer licht aan de horizon komt.
Ik heb het positieve steeds uit het schijnbare negatieve kunnen filteren, maar dat was niet altijd even gemakkelijk.

Terug naar de 'Cymatics' ...
We hebben er al veel over geschreven op dit forum, zoals ikzelf ook al eerder deed bij een eerder ander forum zaliger.
Ik dacht bij het gin van het lezen al meteen aan een eerdere clip die ik lang geleden had geplaatst:
Op 432 Hz ... Luister daar eens heel rustig in alle stilte dus en met gesloten ogen een kwartiertje naar.
De epifyse zal er door geopend worden en 'je gaat anders zien', maar wellicht vertel ik je niets nieuws.
Ik lees jouw 'verlichting'.

De clips die je plaatste over 'trilling zichtbaar maken' is prachtig.
Ik wil geen glans wegnemen, maar ook hier hebben we al veel over geschreven.
De link echter met het schilpaddenschild kende ik nog niet.
Alles trilt en alles is in beweging, het meeste zien wij niet omdat we het niet nodig hebben om te overleven.
Maar er is o zoveel meer.
Trillingen helen zoals muziek heelt.
Mensen spreken verschillende talen en begrijpen elkaar dus vaak niet.
Dat geldt ook voor de mensen die denken dezelfde taal te spreken.
Ook zij begrijpen elkaar vaak niet.
Trillingen worden vaak wel begrepen en vooral door degenen die zich er voor open stellen.
Muziek is een trilling en die taal begrijpt bijna iedereen.
Hier eentje op uit te proberen, waarbij je je ogen niet dient te sluiten.
Zet 'm maar een op full-screen en op 720 p HD:
De Natuur laat ons schitterende zaken zien en zelf heb ik fantastische ontdekkingen gedaan.
Wellicht dat deze in de vorm van een boek nog een keer op de markt gaan komen.
Ik ben een van de zovelen die een boodschap heeft ... :wink:

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Cymatics

Bericht door chuen » 01 jul 2016, 17:37

Gast1 schreef:
De KIN-kaart die ik toen trok vertelde mij exact over mij, hoewel de datum door mij ingevuld niet klopte.
Ik was het echter die die datum invulde en blijkbaar moest ook dat zo zijn.
Wat een bijzonder verhaal. :wink:
Weet niet of je dit al een keer gelezen hebt ? When the Angel Number 12 appears
You are asked to stay on a positive path and to use your natural skills, talents and abilities to their utmost for the benefit of yourself and others.
http://sacredscribesangelnumbers.blogsp ... er-12.html

Gast1 schreef:
De Kosmische Kracht echter wilde blijkbaar dat ik nog de nodige ervaringen op zou gaan doen en die kreeg ik geschonken.
Ik heb ervan moeten lusten ... wellicht dat er dit jaar weer meer licht aan de horizon komt.
Ik heb het positieve steeds uit het schijnbare negatieve kunnen filteren, maar dat was niet altijd even gemakkelijk.
Gast1 ik bekijk het op deze manier (probeer je niet te overtuigen)
We moeten ‘problemen’ mee maken om te groeien. We worden er sterker door als eeuwige zielen.
Er bestaan geen ’misfits’ op Aarde. Iedereen is gekozen. Lastig als mens om dit te begrijpen en te aanvaarden.
Wanneer je hart en verstand in balans zijn, dan reageren direct de krachten uit het universum.
Pieker niet over 'hoe' dingen zich gaan manifesteren. Dit vertelt het universum namelijk dat je geen vertrouwen hebt. Je kunt het universum niet vertellen wat het moet doen; het universum heeft veel meer kennis, kracht en een breder perspectief dan de mens.
Dus er komt licht aan de horizon. So it is… :wink:


Gast1 schreef:
Mensen spreken verschillende talen en begrijpen elkaar dus vaak niet.
Dat geldt ook voor de mensen die denken dezelfde taal te spreken.
Ook zij begrijpen elkaar vaak niet.
Als mensen die elkaar niet begrijpen tenminste maar begrepen dat ze elkaar niet begrijpen, dan begrijpen ze elkaar beter dan wanneer ze elkaar niet begrijpen, ze niet eens begrijpen dat ze elkaar niet begrijpen! :roll:

Gast1 schreef:
De Natuur laat ons schitterende zaken zien en zelf heb ik fantastische ontdekkingen gedaan.
Wellicht dat deze in de vorm van een boek nog een keer op de markt gaan komen.
Ik ben een van de zovelen die een boodschap heeft
Afbeelding

Je hebt al kennis gemaakt met de energie van de Lady bug/ Lieveheersbeestjes. (weet ik zeker)
De energie van the ladybug vertelt dat je een leraar bent. Je kan met woorden (handen) mensen helen. Dat zie ik aan je schrijfstijl. Maak gebruik van je talent. Ga schrijven Gast1 [jaja]
So, begin to put on the Mind of the Healer; for this is not something delegated to
one in a century or to just a couple in a tribe or a clan, but is the heritage and
responsibility of each and all.
>
http://api.ning.com/files/ge9b5pgWz5JIW ... e_maka.pdf

Je kan de energie oproepen door het symbool bijvoorbeeld in de lucht te tekenen (met je vinger) en daarna het symbool te omcirkelen.


Bedankt voor de clips
Ga zeker naar deze muziek luisteren. bedankt

Gast1

Re: Cymatics

Bericht door Gast1 » 02 jul 2016, 08:24

chuen schreef:Gast1 schreef:
De KIN-kaart die ik toen trok vertelde mij exact over mij, hoewel de datum door mij ingevuld niet klopte.
Ik was het echter die die datum invulde en blijkbaar moest ook dat zo zijn.
Wat een bijzonder verhaal. :wink:
Weet niet of je dit al een keer gelezen hebt ? When the Angel Number 12 appears
You are asked to stay on a positive path and to use your natural skills, talents and abilities to their utmost for the benefit of yourself and others.
http://sacredscribesangelnumbers.blogsp ... er-12.html
Nee, niet gelezen maar dit citaat hieronder heb ik wel gehoord in het Nederlands op 30-jarige leeftijd, toen ik in ons dorp een 'ziener' heb geconsulteerd.
Ik deed dat om mijzelf te leren begrijpen. Ik had hulp nodig want ik voelde zaken in mij, die ik niet kon verklaren.
Precies dit vertelde ze mij:

Number 12 is a blend of the attributes and energies of the number 1 and number 2.
Number 1 relates to new beginnings, motivation, progress, self-reliance, achievement and attainment.
Number 2 carries the vibrations of duality, diplomacy and adaptability, partnership and relationships, sensitivity and selflessness.
Number 2 also resonates with faith and trust and your Divine life purpose and soul mission.
Number 12 represents cycles of experience and regeneration towards a higher consciousness, knowledge and higher wisdom, sensitivity, education and the intellect.
The ‘go-getting’ number 1 blended with the ‘sensitive’ number 2 makes the number 12 a very balanced number.


Heel bijzonder dat ik dit nu via jou terug krijg, maar ook dit lag al vast dat dit gebeuren ging.
chuen schreef:Gast1 ik bekijk het op deze manier (probeer je niet te overtuigen).
We moeten ‘problemen’ mee maken om te groeien. We worden er sterker door als eeuwige zielen.
Er bestaan geen ’misfits’ op Aarde. Iedereen is gekozen. Lastig als mens om dit te begrijpen en te aanvaarden.
Wanneer je hart en verstand in balans zijn, dan reageren direct de krachten uit het universum.
Pieker niet over 'hoe' dingen zich gaan manifesteren. Dit vertelt het universum namelijk dat je geen vertrouwen hebt.
Je kunt het universum niet vertellen wat het moet doen; het universum heeft veel meer kennis, kracht en een breder perspectief dan de mens.
Dus er komt licht aan de horizon. So it is… :wink:
Jouw tekst is mijn tekst broeder.
Ik pieker niet, maar het kan zijn dat het zo overkomt. :wink:
chuen schreef:Als mensen die elkaar niet begrijpen tenminste maar begrepen dat ze elkaar niet begrijpen, dan begrijpen ze elkaar beter dan wanneer ze elkaar niet begrijpen, ze niet eens begrijpen dat ze elkaar niet begrijpen!
Hahaha ... je spreekt waarachtig mijn taal.
Ik schrijf vaker dat weinigen weten hoeveel je dient te weten om te weten dat je maar weinig weet, wetende dat je zelf vaak niet weet dat je al alles weet.
chuen schreef:Je hebt al kennis gemaakt met de energie van de Lady bug/ Lieveheersbeestjes (weet ik zeker).
De energie van the ladybug vertelt dat je een leraar bent. Je kan met woorden (handen) mensen helen.
Nu schrijf je zelfs wat een kaartlegster mij op 38-jarige leeftijd vertelde.
Ik typ dit met kippenvel op mijn rug.
De kaartlegster die al menig kaartje had gelegd, had nog nooit deze kaart voor iemand gelegd (en sloeg zich de hand voor de mond):

Afbeelding

Ze vertelde me iets ongelooflijks en zei me wat er ging gebeuren.
Ik vergat de kaart omdat ik daar geen enkel geloof in had en net voor mijn 50-ste levensjaar werd ik gewaar wat mij overkwam.
En ook dit had ze voorspeld.
Al dat is zich nu aan het voltrekken en ik weet wat er gebeuren gaat.
chuen schreef:
So, begin to put on the Mind of the Healer; for this is not something delegated to
one in a century or to just a couple in a tribe or a clan, but is the heritage and
responsibility of each and all.
> http://api.ning.com/files/ge9b5pgWz5JIW ... e_maka.pdf

Je kan de energie oproepen door het symbool bijvoorbeeld in de lucht te tekenen (met je vinger) en daarna het symbool te omcirkelen.
Dank voor de doorverwijzing naar MAKA WICAHPI WICOHAN.
Maar dit kost mij heel veel moeite om te lezen.
Een boek lezen kost mij heel veel moeite en al zeker in het Engels en eigenlijk doe ik dat ook liever niet.
Ik verkies mijn innerlijk weten wat zich steeds meer aan het openen is.
Ook dit is een weg die ik zelf graag wil gaan, zónder hulp.
Zónder hulp 'leer' ik, maar adviezen verwelkom ik.
Adviezen kunnen mij takken van de weg weghalen die de weg mogelijk versperren.

:loveU:

Plaats reactie