Wetenschappelijk blad trekt onderzoek chemtrails terug

Voor alle wetenschappelijke onderwerpen, die niet in een ander subforum thuis horen.
Plaats reactie
Ufo

Wetenschappelijk blad trekt onderzoek chemtrails terug

Bericht door Ufo » 26 nov 2016, 10:20

Een wetenschappelijk tijdschrift heeft een onderzoek teruggetrokken waarin wordt geclaimd dat vliegtuigen in het geheim giftige chemicaliën in de lucht sproeien die een gevaar vormen voor de volksgezondheid.

Het International Journal of Environmental Research and Public Health liet weten dat het onderzoek door geofysicus J. Marvin Herndon fouten bevat en wetenschappelijke nauwkeurigheid mist. Het tijdschrift besloot het onderzoek terug te trekken nadat critici de aanval hadden geopend op Herndon, die stelt dat tankvliegtuigen koolvliegas in de troposfeer sproeien om het weer te manipuleren.

In de paper, die in augustus is gepubliceerd, schrijft Herndon dat de gevolgen voor de volksgezondheid aanzienlijk zijn en dat we worden blootgesteld aan giftige zware metalen en radioactieve stoffen.

Aan een nieuwsbericht waren foto’s bijgevoegd waarop de chemtrails in de lucht boven San Diego te zien zouden zijn. Redacteur van het tijdschrift Paul B. Tchounwou zei in een verklaring dat de ‘taal in de paper vaak niet objectief genoeg is voor een wetenschappelijk artikel’. Hij legde niet uit waarom de studie in eerste instantie wel is gepubliceerd.

Herndon (71) zei per e-mail: “Dit is het gevolg van een systematische en agressieve aanval door één of meerdere individuen die onjuiste en denigrerende uitspraken doen. De zeer agressieve campagne die gericht is tegen mijn twee wetenschappelijke papers over koolvliegas in de troposfeer, laat zien dat ik op het juiste spoor ben. Ik blijf doorgaan tot de waarheid overwint.”

http://www.sandiegouniontribune.com/sdu ... story.html

Ufo

Re: Wetenschappelijk blad trekt onderzoek chemtrails terug

Bericht door Ufo » 26 nov 2016, 10:25

Pilots, Doctors and Scientists Tell the Truth About Chemtrails

gusteman

Re: Wetenschappelijk blad trekt onderzoek chemtrails terug

Bericht door gusteman » 26 nov 2016, 17:02

Lijkt me vrij logisch dat de papers van Herndon werden teruggetrokken.

In de wetenschap draait alles rond cijfers: van zodra er een inconsistentie wordt ontdekt worden de resultaten niet aanvaard als zijnde geldig.

Behoorlijk saai voor de leek, maar op deze website (juni 2015) werd hier al uitvoerig op in gegaan.

En of het nu gaat om koolvliegas (eigenlijk hoort het 'poederkoolvliegas' te zijn, maar kom ...) of aluminium of een andere toxische stof: om een voldoende concentratie te kunnen bereiken moeten er gedurende 10 jaar elke dag 1.750.000 vliegtuigen de lucht in om dat sproeiwerk te klaren.

Waar komen die vandaan? Waar worden die gemaakt? Waar komen de piloten vandaan? Hoe komt die giftige stof aan boord van die vliegtuigen? Waar wordt die giftige stof geproduceerd? Hoe komt het dat die 1.750.000 vliegtuigen nog nooit door iemand werden waargenomen?

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Wetenschappelijk blad trekt onderzoek chemtrails terug

Bericht door Fenna » 27 nov 2016, 10:47

Ik heb het verhaal nog nooit geloofd over de chemtrails.
Ik heb nooit anders geweten dan dat het condens was.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Wetenschappelijk blad trekt onderzoek chemtrails terug

Bericht door Determinist » 27 nov 2016, 11:56

Chemtrails zijn veel dichter bij huis te vinden.
Als ze eens goed in hun onderbroek kijken, daar komen ze regelmatig voor...

gouwepeer

Re: Wetenschappelijk blad trekt onderzoek chemtrails terug

Bericht door gouwepeer » 27 nov 2016, 11:58

En ik maar denken dat mijn onderbroek aan het roesten is :mrgreen:

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Wetenschappelijk blad trekt onderzoek chemtrails terug

Bericht door Fenna » 27 nov 2016, 12:33

:hahaha:
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie