Standpunten en interpretaties

De plek voor onderwerpen die de samenleving betreffen.
Gast1

Re: Standpunten en interpretaties

Bericht door Gast1 » 10 jun 2016, 18:05

Zo, daar gaan we dan Susan (lees het een beetje 'plagerig' van mij) :wink:
Susan schreef:Nog even kort anders gaat het te lang offtopic volgens mij.
Nee hoor, dit standpunt van jou is volgens mij een interpretatie en daar gaat het nou net over.
Susan schreef:
Gast1 schreef:Kijk, en het zijn nou net de vonkjes die ons verwarmen, veel meer dan de grote vuren. :grin:
Dat is een ding wat zeker is Gast1. Dat kunnen warme reacties onder andere ook heel goed doen.
Maar waar ik het over had gaat over iets anders.
Ah, oké ...
Susan schreef:
Gast1 schreef:Ik zie, maar zie jij ook dat ook dit wellicht een aanname van jou is?
Dat zou het kunnen zijn, ik noemde dit echter alleen als voorbeeld omdat bij minder leuk over komende woorden/reacties men bij 'knetteren' misschien eerder juist wel alleen aan boosheid denkt.
Nee hoor, knetteren kun je ook op het toilet. Althans, zo interpreteerde ik dat van broerder Uni, zie:
univers schreef:
want 'knetteren' hoeft nml niet speciaal met boosheid ed te maken te hebben zie je.
Kan je ook opluchten. :mrgreen:
*1*
Susan schreef:
Gast1 schreef:Waar heb ik immers geschreven dat ik bijvoorbeeld boos was?
Dat heb jij ook nergens geschreven Gast1, dat schreef ik toch ook niet, het waren mijn eigen woorden, maar moet ik dat dan overal bij zetten, om te voorkomen
dat het lijkt of ik de ander woorden toedicht die hij/zij niet zo geschreven heeft?
Da's waar ...
Susan schreef:
Gast1 schreef:Iets door mij als 'ongepast' interpreteren is geheel iets anders dan boos zijn :mrgreen:
Is ook heel iets anders, ben ik het mee eens.
Da's mooi ...
Susan schreef:
Gast1 schreef:Ik zou hooguit 'geschokt' kunnen zijn en van daaruit impulsief reageren waarvoor ik later dan weer mijn excuses maak, niet dan?
Ja, en dat 'geschokt' zijn kan óók 'vonkjes' geven en doen voelen ofwel 'knetteren'... door een reactie waarvoor je later inderdaad excuses aanbood. :grin:
Hihihi ... verdikke, touché. ;P! *1*

Plaats reactie